coingram
کوینگرام

ایردراپ بزرگ ENS انجام شد؛ هزاران دلار پاداش برای کسانی که قبلا دامنه eth ثبت کرده بودند

19/آبان/1400
افزودن به نشان شده ها
ایردراپ بزرگ ENS انجام شد؛ هزاران دلار پاداش برای کسانی که قبلا دامنه eth ثبت کرده بودند
Airdrop
ENS
ایردراپ
اخبار
6293
زمان مطالعه: 5 دقیقه

از روز گذشته و با آغاز ایردراپ اتریوم نیم سرویس (Ethereum Name Service)، قیمت این ارز دیجیتال که تنها یک روز است در بازار عرضه شده، رشدی ۱۰۰ درصدی را تجربه کرده است. کارشناسان معتقدند ایردراپ اتریوم نیم سرویس یکی از موفق‌ترین ایردراپ‌های تاریخ ارز دیجیتال بوده است.

به گزارش کوین دسک، اتریوم نیم سرویس، یکی از پرطرفدارترین برنامه‌های غیرمتمرکز فعال در شبکه اتریوم، پس از راه‌اندازی یک ایردراپ برای توکن حاکمیتی خود، رشد خیره‌کننده‌ای را تجربه کرد.

اتریوم نیم سرویس پروتکلی است که در آن آدرس‌های اتریومی و همچنین دامنه‌های وب‌سایت به صورت توکن‌های غیرمثلی (NFT) عرضه و خریدوفروش می‌شوند. این پروتکل روز گذشته پورتالی برای ایردراپ توکن تازه‌عرضه‌شده خود، یعنی «ENS»، راه‌اندازی کرد که باعث جلب توجه سرمایه‌گذاران شد. ایردراپ یک روش مرسوم برای بازاریابی و معرفی پروژه‌های ارز دیجیتال است که در آن مقدار مشخصی توکن بین اعضای جامعه آن ارز دیجیتال تقسیم می‌شود. در ایردراپ ENS، مقداری توکن به آدرس‌های اتریومی‌ای که از این پروتکل NFT خریده بودند، اختصاص داده شده است.

کسانی که از قبل در اتریوم نیم سرویس دامنه ثبت کرده بودند، اکنون می‌توانند توکن ENS رایگان دریافت کنند. بسیاری از کاربران این پروتکل گفته‌اند که چیزی بیش از ۲۰,۰۰۰ دلار توکن ENS دریافت کرده‌اند و ارزش بازار این پروژه هم اخیراً از ۵۰۰ میلیون دلار عبور کرده است.

نکته غیرمعمولی که درباره این ایردراپ وجود دارد این است که پیش از دریافت توکن نیاز به گذراندن چند مرحله حاکمیتی است. با این حال، رشد خیره‌کننده و یک‌شبه قیمت اتریوم نیم سرویس باعث شده است تا بسیاری از سرمایه‌گذاران منتظر رسیدن ارزش بازار این ارز دیجیتال به چند ده میلیارد دلار باشند.

نحوه دریافت توکن‌های ENS برای آدرس شرکت‌داده شده در ایردراپ

در ایردراپ اتریوم نیم سرویس انتخاب افراد واجد شرایط و اهدای توکن به آنها با فرمول خاصی انجام شده است که در آن هم مدت‌زمان نگهداری از NFT یک دامنه و هم فاصله زمانی تا ثبت دامنه در آینده، در نظر گرفته شده است.

اشخاص واجد شرایط که در گذشته دامنه ENS ثبت کرده بودند، برای دریافت توکن‌های خود باید ابتدا به چهار ماده از قانون حاکمیتی پروتکل اتریوم نیم سرویس رأی دهند. چهار ماده یاد‌شده شامل موارد زیر است:

  • حاکمیت و اعضای تصمیم گیرنده در پروتکل نمی‌توانند مالکیت توکن‌های ENS را باطل کنند.
  • حاکمیت اجازه دارد هزینه ثبت دامنه را تغییر دهد.
  • حاکمیت پروتکل این اختیار را دارد که با دیگر قراردادهای نام‌گذاری نرم‌افزار مانند «DNS» همکاری کند.
  • کنترل برنامه‌های اعطای کمک‌هزینه مالی در دست حاکمیت است.

در ادامه از اشخاص واجد شرایط خواسته می‌شود تا نماینده‌ای را به‌جای خود معرفی کنند که اگر احیاناً شرایط شرکت در رأی‌گیری‌های پروتکل را نداشتند، فرد دیگری بتواند به‌جای آنها رأی دهد.

گفتنی است بر اساس اعلام صفحه رسمی اتریوم نیم سرویس در توییتر، افراد واجد شرایط می‌توانند تا تاریخ ۴ مه ۲۰۲۲ (۱۴ اردیبهشت ۱۴۰۱) توکن‌های خود را برداشت کنند.

بخش برنامه‌های غیرمتمرکز اتریوم نیم سرویس هفته گذشته راه‌اندازی شد که بزرگ‌ترین مؤسسات فعال در حوزه ارز دیجیتال هم در آن نماینده دارند. اتریوم نیم سرویس از کوین بیس و کیف پول غیرامانی این صرافی متمرکز هم پشتیبانی می‌کند. با اینکه کوین بیس توکن ENS را به بازار خود اضافه نکرده است، روز گذشته اعلام کرد که در تصمیم‌گیری‌ها و بخش حاکمیتی این پروتکل مشارکت خواهد کرد. می‌توان گفت کوین بیس تا به این لحظه بزرگ‌ترین مشارکت‌کننده در بخش حاکمیتی پروتکل اتریوم نیم سرویس بوده است.

اهدای توکن به کاربران از طریق رابط‌های نرم‌افزاری تعاملی، الزام به رأی‌دادن و انتخاب نماینده در رأی‌گیری‌ها پیش از اهدای توکن و توزیع روان توکن‌ها بین افراد واجد شرایط، مواردی هستند که به‌طور گسترده مورد تحسین قرار گرفته‌اند و برخی هم از ایردراپ اتریوم نیم سرویس باعنوان یکی از موفق‌ترین ایردراپ‌های تاریخ ارز دیجیتال یاد کرده‌اند.

برنتلی میلگان (Brantly Millegan)، یکی از مدیران اتریوم نیم سرویس، در مصاحبه اخیر خود گفته است:

ENS برای مردم است. هیچ‌کدام از سرمایه‌گذاران، [برنامه‌های] غیرمتمرکز و [اعضای] جامعه نمی‌توانند پارامترهای کلیدی پروتکل را تنظیم کنند. این ماهیت نسل سوم وب است.

رشد خیره‌کننده قیمت ENS

قیمت این توکن تاکنون نوسانات قابل‌توجهی داشته است. در لحظه نگارش این گزارش ENS حدود ۶۰ دلار معامله می‌شود و قیمت در ۲۴ ساعت گذشته رشدی ۱۰۰ درصدی داشته است.

 

نمودار قیمت اتریوم نیم سرویس (نمای ۱ ساعته بازار اتریوم نیم سرویس/ تتر)

تعدادی از معامله‌گران ارز دیجیتال پیش از عرضه‌شدن توکن ENS در بازار، حجم زیادی اتریوم به صرافی غیرمتمرکز یونی سواپ واریز کرده بودند که باعث اختلال در رابط کاربری این پلتفرم و نمایش قیمت‌های اشتباه و بسیار بالا شده بود.

به‌محض عرضه ENS در بازار، کاربران نقدینگی خود را به بازارساز خودکار یونی سواپ اضافه کردند و حجم معاملات این ارز دیجیتال از آن زمان تاکنون پیوسته رو به افزایش بوده است. داده‌های تازه نشان می‌دهد که ENS از نظر ارزش بازار بین ۲۰۰ توکن برتر و از نظر حجم معاملات بین ۶۰ توکن برتر بازار ارز دیجیتال قرار گرفته است.

معامله‌گران و تحلیل‌گران اکنون مشغول پیش‌بینی اوج قیمتی ENS هستند. یکی از اهداف قیمتی‌ای که بیشتر از سایرین به آن اشاره شده، ۱۱۹ دلار است. ارزش بازار گو دَدی (GoDaddy)، یکی از شرکت‌های بزرگی که در زمینه ارائه خدمات ثبت دامنه اینترنتی فعالیت می‌کند، اکنون حدود ۱۱.۹ میلیارد دلار است. اگر قیمت ENS در ادامه به ۱۱۹ دلار برسد، از نظر ارزش بازار از آن سبقت خواهد گرفت و یک جریان نوظهور بر ENS به‌عنوان «دامنه اینترنتی نسل سوم وب» متمرکز خواهد شد.

بسیاری از معامله‌گران منتظر عرضه این توکن در صرافی‌های بزرگ ارز دیجیتال هستند تا استراتژی مشهور «با شایعه بخر و با خبر بفروش» را اجرا کنند. در ایردراپ‌های قبلی مانند ادونچر گلد (Adventure Gold)، قیمت هم‌زمان با آغاز عرضه در بازار بالا رفت اما به‌محض اینکه صرافی اف‌تی‌ایکس (FTX) آن را به فهرست ارزهای خود اضافه کرد، قیمت سقوط شدید را تجربه کرد. گفتنی است صرافی‌های بایننس و کوکوین (KuCoin) هم ساعاتی پیش توکن ENS را به بازار خود اضافه کردند.

منبع:

ارز دیجیتال


امتیاز دادن به خبر

با لایک کردن هر خبر شما می توانید کوین بیشتر جایزه بگیرید


مطالب مرتبط با این موضوع

آموزش شرکت در ایردراپ هایپرلیکویید!

آموزش شرکت در ایردراپ هایپرلیکویید!

تحلیلگر مطرح بازار ارز دیجیتال رویایی از قله‌های جدید برای بیت‌کوین، اتریوم و سولانا می‌کشد!

تحلیلگر مطرح بازار ارز دیجیتال رویایی از قله‌های جدید برای بیت‌کوین، اتریوم و سولانا می‌کشد!

ایردراپ AEVO نزدیک است; نحوه شرکت در این ایردراپ!

ایردراپ AEVO نزدیک است; نحوه شرکت در این ایردراپ!

ایلان ماسک با زبان طنز به نوسانات بازار کریپتو واکنش نشان می‌دهد!

ایلان ماسک با زبان طنز به نوسانات بازار کریپتو واکنش نشان می‌دهد!

کیف پولی که از 757 دلار به 880 هزار دلار رسید!

کیف پولی که از 757 دلار به 880 هزار دلار رسید!


تحلیل کاربران

ایردراپ بزرگ

dors@1

19/آبان/1400

ایردراپی که اینهمه پاداش داده و از الان مشخصه که چه هدفی داره در اینده خیلی میتونه خودنمایی کنه و سرمایه زیادی رو جذب خواهد کرد

74

اتریوم

[email protected]

19/آبان/1400

اتریوم یکی از ارز های موفق در بازار آنلاین هست که پیشرفت خیره کننده ای داشته و این ارز یکی از محبوب ترین ارز های دیجیتال هست و از نظر قیمت مقام دوم را از نظر‌قیمت دارد و حالا با افتتاح این ایردراپ قیمت آن افزایش قیمت پرقدرتی داشته است و احتمالا به قیمت خیلی بیشتری می‌رسد

25

امان از دست این کلاه برداران

mostafaasmaeili

10/آذر/1400

اگر خیال امتحان یا معامله داری کوتاه مدت وحداکثر یکهفته دوبار سه بار امتحان کن بعد به تو مشورت بدم مبادا دراز مدت امتحان کنی

27

ایردراپ

ماهور

19/آبان/1400

این ایردراپ با دادن پاداش های خوب خودشو برای موفق شدن بیشتر اماده کرده و خوش به حال کسانی شد که این ایردراپ رو شرکت کردند

72

ثروت در حال گسترش

ali.baradaran

19/آبان/1400

همونطور ک واضحه ثروت برای تحلیلگران و ثروتمندان ک هوش اقتصادی دارند روز به روز در حال افزایش هست و امکانات و فرصت های فراوانی برای این قشر وجود داره و ورود به این قشر لازمه تلاش و تفکر هست

25

ایردراپ

javadtrader

07/خرداد/1402

خب قطعا همه ی ایردراپ ها عالی و خوب از کار در نمیان ولی همیشه یه تعدادی هستن که آدم رو خوشحال میکنن و حتی باعث میشن که به فکر سرمایه گذاری باشیم

5

ایردراپ نیم سرویس اتریوم

زارع

19/آبان/1400

این پروتکل که درزمینه توکن های غیرمثلی وغیرمتمرکزNFTفعالیت می کند وبه کاربرانی که درآن ثبت نام کرده واین توکن راخریداری کردند ایردراپ تعلق می گیرد که بیشتر توسعه دهندگان برای رشد توکن خود درسطح جهان پاداش تعیین می کنند تاریکتر وبهتر شناخته شود وازآن استفاده کنند

59

ایردراپENS

Behroozmahmoudi

19/آبان/1400

اتریوم نیم سرویس که یکی از پرطرفدارترین پلتفرم های شبکه اتریوم می باشد تنها یک روز بعد از ایردراپ رشد قیمتی 100درصدی تجربه کرد و بقول کارشناسان یکی از موفق‌ترین و بزرگترین ایردراپ های تاریخ رمز ارزها است.

57

پاداش اتریوم

Roozbeh9277

20/آبان/1400

اینکه اتریوم داره با این سرویس ایردراپ جدید به کاربران خودش تحت شرایطی پاداش میده خیلی خوبه اما متاسفانه خیلی از هموطنای ما هنوز موفق به ثبت نام در این دامنه نشدن و از بازار اون عقب افتادن .

40

سولانا

peymanlvr

25/بهمن/1400

قیمت سولانا در ماه گذشته بیش از ۵۰ درصد جهش داشته است. کارشناسان معتقدند ایردراپ پروژه‌های جدید در بلاک چین سولانا، به‌علاوه کارمزدهای بالای شبکه اتریوم دلایل احتمالی این افزایش قیمت هستند.

28

معرفی بیشتر و زودتر

hamidkiani

16/آذر/1400

اگر شرایطی بشود که بچه های زحمتکش کوینگرام از این ایردراپها زودتر رونمایی کنند و کمی بیشتر رو این زمینه کارکنندتا کاربران کوینگرام هم بتوانند منفعتی ازاین تبلیغات ببرند عالی میشه

23

ایردراپens

Hadi49hadi

19/آبان/1400

اشخاص واجد شرایط که در گذشته دامنه ENS ثبت کرده بودند، برای دریافت توکن‌های خود باید ابتدا به چهار ماده از قانون حاکمیتی پروتکل اتریوم نیم سرویس رأی دهند. چهار ماده یاد‌شده شامل موارد زیر است: حاکمیت و اعضای تصمیم گیرنده در پروتکل نمی‌توانند مالکیت توکن‌های ENS را باطل کنند. حاکمیت اجازه دارد هزینه ثبت دامنه را تغییر دهد. حاکمیت پروتکل این اختیار را دارد که با دیگر قراردادهای نام‌گذاری نرم‌افزار مانند «DNS» همکاری کند. کنترل برنامه‌های اعطای کمک‌هزینه مالی در دست حاکمیت است.

62

ایردراپ ها

hassanmohammadi

19/آبان/1400

استفاده از ایردراپ ها یکی ازروشها برای موسسه هاییست که کاربران راترغیب به دادن اطلاعات میکند،اطلاعات ثبت میشوند،بااین روش موسسه میتواند خودرابعنوان صرافی جدید،توکن ، رمزارز یا کیف پول بشناساند

55

پاداش

خالداحمداحمدی

21/آبان/1400

در همچو معامله ها معلومات و دقیق نباشی ممکن در لحظه همه هست نیست که داری از دست بدی ولی چه تعلق به خودی شخص داره بنا دقیق باشید

23

.

majidsoltsni

20/آبان/1400

هیچ اشکالی ندارد احساساتی داشته باشیم  که دیگران چیزی از آن درک نکنند. هر کسی سفر خودش را میرود...!

42

ایردراپ

leylla

05/دی/1400

ایردراپها خوب است به شرط واریز به موقعو درست .اگه بتونه رایگان توکن بده عالی میشه و سوداور به شرط اینکه واریزی ها سر وقت ریخته بشه

23

پاداش

a1398

19/آبان/1400

درامد خیلی مناسبی هست اگه به موقع بتونی ثبت نام کنی یا ارزاولیه رو خریداری کنی درامد خوبی میتونی بدست بیاری

64

ایرداپت

زهراامیری

19/اردیبهشت/1402

با گذر زمان و بالغ‌تر شدن جامعه کریپتو، رویکرد پروژه‌ها به خصوص در سال گذشته نسبت به ایردراپ تغییر پیدا کرد. در این شیوه جدید، پروژه‌ها توکن‌های رایگان را بین کاربران و مشارکت‌کنندگان اولیه توزیع می‌کنند. معمولا همه افرادی که فعالیتی انجام داده‌اند، توکن رایگان دریافت می‌کنند. معادل دلاری ایردراپ نیز قابل قبول و در بعضی موارد چشم‌گیر است.

15

kingkhandan

[email protected]@gmail.com

18/آذر/1400

بسیار زیبا پاداش زیاد، ارزش سهام زیاد ،سرمایه گذاران بیشتر کاری که دارن انجام میدن این رویه تا حدودی می‌تونه برا کاربران جذاب باشه ولی اگه پشتوانه قوی نشه مثل شیبا میشه

21

ens

m_m_m_d_1_3_8

02/خرداد/1402

ensیکی از بهترین ارز های دیجیتال است که خیلی راحت بدست میادوهمچنین خیلی پیشرفت چشم گیری داشته در این دوماه اخیر

7

ریزش دلار در کوتاه مدت

saeid ali

27/خرداد/1402

این مساله قبلا بارها هم کفته شده که بازار ایران حالا بورس میخواد باشه یا دلار و طلا ئ و... با الگو و چارت و الگوریتم زیاد میانه خوبی نداره و بیشتر هیجانات روانی و ورود و خروج گله ای به بازر ها باعث نواسانات شدید قیمتی میشه.چه صعودی چه ریزشی. بنظر من حداقل در کوتاه مدت دلار ریزشی خواهد بود

2

ارز رایگان

[email protected]

28/آذر/1400

ارز رایگان اتریم نیم سرویس پس از برگزاری ایردراپ و عرضه مقداری ارز رایگان به کیف پول های اتریم باعث شده این ارز از پرطرفدارترین دار ترین توکن بلاکچین گردد.

25

ایردراپ اتریوم

Ahmadshafiee

19/آبان/1400

ایردراپ اتریوم یکی از موفق ترین پلتف م ها یا برنامه های آینده اتریوم هست که به تازگی رونمایی شده و هنوز یک سری ازاین جور ایردراپ ها رو تو دستور کار دارن که به به مرور زمان رونمایی خواهند کرد و سرمایه گذاری هوشمندانه میتونه بسیار سود آور و زیبا باشه... کیفت پر ازپول باشه ....

27

عالی

امیدمری

16/خرداد/1402

عالی بود عالی بود عالی بود عالی بود عالی بود عالی بود عالی بود عالی بود عالی بود عالی لود بسیارعالی عالی عالی عالی

4

اتریوم نیم سرویس

s@m@d

19/آبان/1400

ایردراپ ها رو باید استفاده کرد و حالت این ایردراپ پاداش زیادی رو اهدا کرد و میشه بر روی این توکن سرمایه گذاری کرد

80

ایردراپ

p@r@stesh

19/آبان/1400

ایردراپ ها بیشترشون خوب از اب در نمیان ولی یکیش که بگیره خوب میشه و حالا پاداش خوب این ایردراپ باعث شده که به یک گزینه برای سرمایه گذاری تبدیل شه

74

ایردراب بزرگ

shamsi.ali

19/آبان/1400

ایردراب بزرگ ما جماعت رانده شده در کدام صرافی میتونیم این توکن رو بخریم که هاپولی نشه فرصت خوبی هست اقدام کنیم

21

م

moh.ram.sar

19/آبان/1400

اعتبار بخشی به ارزهای دیجیتال یک شبه بارها اتفاق افتاده و چیزی عجیب و تکراری نمیباشد.. تشویق تولید کنندگان ارز و مشتاق کردن خریداران از حاشیه های این تغیرات است

25

دانلود اپلیکیشن موبایل کوینگرام

با اپلیکیشن اندروید کوینگرام از آخرین مطالب بازارهای مالی و رمزارز ها با خبر باشید، قیمت تمامی رمزارز ها در لحظه چک کنید و نرخ آنها را با مبدل ارز کوینگرام به یکدیگر تبدیل کنید، با دیگر افراد در مورد تحلیل ها و مطالب گفت و گو کنید، سبد دارایی ارزهای دیجیتال خودتان را بسازید و از سود و زیان خود در بازه های زمانی مختلف با خبر باشید و با شرکت رایگان در مسابقات پیش بینی رمزارز جایزه ببرید.
coingram
coingram
کوینگرام

استارتاپ کوینگرام به عنوان یک رسانه تخصصی در حوزه بازار های مالی وارز های دیجیتال ، فعالیت خود را از تیر 1398 شروع کرد. هدف ما از ابتدا آموزش وآشنایی مردم با علم و فناوری آینده یعنی بلاک چین بوده است. آشنایی با انواع ارز های دیجیتال مانند بیت کوین، اتریوم، آدا کاردانو و بقیه رمزارز ها میتواند ما را در انتخاب خرید و سرمایه گذاری در این حوزه بسیار بیشتر کمک کند. همان طور که سرمایه گذاری ها و ورود پول به این حوزه روز به روز بیشتر می شود، مسئولیت ما برای آگاهی بخشی و اطلاع رسانی بیشتر می شود تا کسی درگیر پروژه های کلاه برداری و طرح های پانزی نشود.

برگزیده ها

درآمد از کوینگرام

شرایط و قوانین

مفاهیم پایه

آشنایی با بلاکچین

آشنایی با بیتکوین

آشنایی با اتریوم

کوینگرام

درباره ما

ارتباط با ما

شبکه های اجتماعی

اینستاگرامتلگرام

کلیه ی حقوق این سایت نزد کوینگرام محفوظ بوده و بازنشر محتوای اختصاصی با ذکر منبع بلامانع است.