coingram
کوینگرام

نوسان

قیمت

نام ارز

2.8%

57,635 $

3,590,660,500 تومان

Bitcoin

Bitcoin

btc

1%

2,916 $

181,687,359 تومان

Ethereum

Ethereum

eth

0.1%

0.9996 $

62,275 تومان

Tether

Tether

usdt

2.3%

548.4 $

34,162,205 تومان

Binance Coin

Binance Coin

bnb

5.6%

129.8 $

8,086,540 تومان

Solana

Solana

sol

0.2%

1 $

62,300 تومان

USD Coin

USD Coin

usdc

2.2%

0.5096 $

31,748 تومان

XRP

XRP

xrp

0.9%

2,915 $

181,597,024 تومان

Staked Ether

Staked Ether

steth

1.7%

0.1266 $

7,887 تومان

Dogecoin

Dogecoin

doge

2.4%

4.75 $

295,925 تومان

TonCoin

TonCoin

ton

آیا اخبار اورگراند باعث ریزش قیمت بیت کوین شد؟ نظر تحلیل‌گران چیست؟

21/آبان/1400
افزودن به نشان شده ها
آیا اخبار اورگراند باعث ریزش قیمت بیت کوین شد؟ نظر تحلیل‌گران چیست؟
Bitcoin
China
اورگرند
اخبار
4861
4 دقیقه

اخبار ضد و نقیضی در رابطه با ورشکستگی غول املاک چینی اورگراند وجود دارد که درست پیش از اصلاح اخیر قیمت بیت کوین منتشر شده‌اند و برخی سقوط اخیر بیت کوین را به آن نسبت می‌دهند.

به نقل از کوین تلگراف، اورگراند، دومین توسعه‌دهنده املاک در کشور چین است و حدود ۳۰۰ میلیارد دلار بدهی دارد و نگرانی‌هایی مبنی بر اینکه ورشکستگی آن می‌تواند جرقه‌ای بر بحران مالی گسترده باشد را در جهان ایجاد کرده است.

دو دقیقه پس از اتمام سررسید پرداخت اورگراند، شرکت Deutsche Markt در اطلاعیه‌ای اعلام کرد که در حال بررسی مراحل اعلام ورشکستگی علیه اورگراند است و از همه سرمایه‌گذاران اوراق قرضه خواست تا به آن بپیوندد. دو ساعت بعد اما، قیمت بیت کوین اصلاح شد و به ۶۲۸۰۰ دلار کاهش یافت.

رسانه خبری Morning Brew کمی بعد گزارش داد که اورگراند در پرداخت بدهی معوق خود که قرار بوده روز چهارشنبه، ساعت ۴ بعدازظهر انجام شود ناتوان مانده است. البته کمی بعد بلومبرگ گزارشی را منتشر کرد و این خبر را تکذیب کرد.

قیمت بیت کوین چند ساعت پس از افت اولیه در سطح ۶۴،۵۰۰ دلاری تثبیت شد. پس از آن، آلیسون مک نیلی از بلومبرگ در پیامی توییتری ناتوانی اورگراند در پرداخت بدهی خود را تکذیب کرد و نوشت:

بر خلاف آنچه ممکن است در اینترنت شنیده باشید، اورگراند امروز سررسید بدهی خود را از دست نداد.

ویلیام فونگ، معامله‌گر برتر رمزارز از پلتفرم معاملاتی استرالیایی Zerocap در این رابطه در گفتگویی با کوین تلگراف اظهار داشت:

اورگراند در بازار اوراق قرضه بین‌المللی دلاری رسما هیچ یک از تعهدات بدهی خارج از کشور خود را دیرتر پرداخت نکرده است.

وی تصریح کرد:

۱۴۸ میلیون دلار در مقایسه با بدهی ۳۰۰ میلیارد دلاری معوق اورگراند چیز زیادی نیست اما نگرانی‌هایی را در رابطه با ۱۰۰ میلیارد دلار اوراق قرضه خارج از کشوری که توسط شرکت‌های دولتی و چینی عرضه شده‌اند ایجاد می‌کند.

به عقیده فونگ، کمک مالی به این زودی‌ها به سراغ اورگراند نخواهد آمد چرا که قانون‌گذاران چینی آغازگر راهی بوده‌اند که هدف آن قرار دادن سقف بالایی برای جلوگیری از افزایش بیش از حد اهرم شرکت‌های ساختمانی بوده است.

وی ادامه داد:

این موضوع خطری را در کل فضای توسعه املاک ایجاد کرده و به سمت مؤسسات مالی و صنایع وابسته نیز گسترش یافته است.

چرا قیمت بیت کوین سقوط کرد؟

دیلان له‌کلر (Dylan LeClair) تحلیلگر بازار رمز ارزها در توییتر اذعان داشت روز گذشته حجم قراردادهای تسویه نشده معاملات آتی بیت کوین افزایش چشمگیری داشته است. او معتقد است بیت کوین برای ادامه روند صعودی خود نیاز دارد که این معامله‌گران را از دور خارج کند.

حجم قراردادهای تسویه نشده با پشتوانه بیت کوین (BTC margined) روز گذشته به ۱۹۱،۲۰۰ BTC رسیده بود. همانگونه که در تصویر زیر می‌بینید در مجموع حجم تمام قراردادهای تسویه نشده آتی بیت کوین در ۱۹ آبان به ۴۳۰،۰۰۰ BTC رسیده است. از طرف دیگر شاخص Funding Rate در صرافی‌های رمز ارز نیز افزایش یافته بود.

از سوی دیگر تحلیلگری به نام ویلیام کلمنته (William Clemente) با اشاره به اینکه تا به‌روز رسانی مورد انتظار تپ روت بیت کوین تنها چند روز باقی مانده است، حرکات قیمتی کوتاه مدت آن را نادیده می‌گیرد و معتقد است روند صعودی ادامه‌دار خواهد بود.

مجموع قراردادهای تسویه نشده آتی بیت کوین

برخی بر این باورند از آنجایی که تقریبا نیمی از پشتوانه تتر یعنی حدود ۳۰ میلیارد دلار آن را اوراق تجاری تشکیل داده است، قیمت بیت کوین نیز می‌تواند با ادامه بحران در اورگراند کاهش یابد و با خطر سقوط روبه‌رو باشد.

با این حال، تتر وجود هرگونه اوراق تجاری از اورگراند را در خزانه خود رد کرده است. البته هنوز هم این احتمال وجود دارد که اوراق قرضه دیگر شرکت‌های چینی در خزانه این شرکت وجود داشته باشد. اوراق تجاری، یکی از انواع اوراق بدهی شرکتی با تاریخ انقضای کوتاه مدت بوده که معمولاً کمتر از یک سال است.

منبع میهن بلاکچین

منبع:

میهن بلاکچین


امتیاز دادن به خبر

با لایک کردن هر خبر شما می توانید کوین بیشتر جایزه بگیرید


مطالب مرتبط با این موضوع

کاهش محسوس قیمت بیت کوین در پیش از جلسه فدرال رزرو!

کاهش محسوس قیمت بیت کوین در پیش از جلسه فدرال رزرو!

تحلیل اخیر قیمت بیت کوین: نوسانات و پیش‌بینی‌ها در بازار!

تحلیل اخیر قیمت بیت کوین: نوسانات و پیش‌بینی‌ها در بازار!

تحرکات قابل توجه نهنگ‌ها در بازار کریپتو؛ انتقال بیش از ۱ میلیارد دلار به کوین‌بیس!

تحرکات قابل توجه نهنگ‌ها در بازار کریپتو؛ انتقال بیش از ۱ میلیارد دلار به کوین‌بیس!

سقوط بیت کوین و پایان پی‌در‌پی‌های روزانه بلک‌راک؛ آیا شاهد پایان سلطه هستیم؟

سقوط بیت کوین و پایان پی‌در‌پی‌های روزانه بلک‌راک؛ آیا شاهد پایان سلطه هستیم؟

کشف امکانات بی‌پایان با پروتکل رونز: انقلابی نو در بلاکچین بیت کوین

کشف امکانات بی‌پایان با پروتکل رونز: انقلابی نو در بلاکچین بیت کوین


تحلیل کاربران

اخبار اورگراند

shamsi.ali

21/آبان/1400

با گذشت موعد و پرداخت نشدن سود اوراق قرضه دلاری (مربوط به سرمایه‌گذاران خارجی) یک بار دیگر اوضاع برای این غول ساختمان‌سازی بحرانی‌تر شد و ارزش سهام شرکت ۱۲ درصد دیگر سقوط کرد.

1

ریزش بیت کوین و ورشکستگی اورگراند

azadyousefzadeh

22/آبان/1400

چون خبر ورشکستگی اورگراند وارد بازار شد و همه از این خبر شوکه شدن.و دیدم که بیت کوین ریزش کرد. ولی این وضع همینطوری می‌نمایند قطعا دوباره بیت افزایش میابد

1

اورگراند و ریزش بیت‌کوین

09192110430

22/آبان/1400

قیمت بیت کوین چند ساعت پس از افت اولیه در سطح ۶۴،۵۰۰ دلاری تثبیت شد. پس از آن، آلیسون مک نیلی از بلومبرگ در پیامی توییتری ناتوانی اورگراند در پرداخت بدهی خود را تکذیب کرد و نوشت: بر خلاف آنچه ممکن است در اینترنت شنیده باشید، اورگراند امروز سررسید بدهی خود را از دست نداد.

1

.....

mamad.tak

21/آبان/1400

این اتفاق در نمودار بیت‌کوین به این معنی است که این ارز در رفتار نزولی خود تردید کرده و الگوی سر و شانه نزولی که بسیاری از تحلیلگران انتظارش را می‌کشیدند را باطل کرده است.

0

9023526371

alirezamilani

21/آبان/1400

اورگراند در حالی ادعای خود را تکذیب می‌کند که قیمت بیت کوین روند صعودی داشته و باید بدهی ۳۰۰میلیارد دلاری خود را تسویه کند.

1

اورگراند

p@r@stesh

21/آبان/1400

قطعا این ریزش فقط به خاطر اخبار ورشکستگی اورگراند است و تا زمانی که درست نشه این روند ادامه خواهد داشت

44

کاهش افزایش کوین های اصلی

sajjad.arya

21/آبان/1400

قیمت کوین های اصلی مثل بیت کوین و اتریوم با گذشت سالها از روی کار اومدنشون الان روی یک نوسان داره کار میکنه بعنوان مثال ممکنه در چند روز روند کاملا صعودی روزهای دیگر روندی متعادل یعنی نه افزایش و نه کاش و روزهای دیگه روند ریزشی داره.

1

ریزش بیت کوین،شایدوقتی دیگر

hassanmohammadi

21/آبان/1400

مطالبی که خواندیم هیچ کدام موثق نبوده و یکی آن دیگری را تکذیب میکند، بنظرمیاد اصلاح قیمت شده وباید ایجادمیشد تا مقدمه ایبرای خیز مجدد بیت کوین برای بالای 98000 دلار

44

اقتصادی

[email protected]

21/آبان/1400

تو دونیا الآن چین تغریبا داره حرف اول میزنه فعلا که آمریکا هم نمیتونه دیگه باهاش کلکل کنه خوب معلومه تا یه قول اقتصادی یه کالا یه معاملات رو بالا پایین کنه دونیا به هم میریزه

0

ریزش

housain320i

22/آبان/1400

سلام به عزیزان این ریزش یا از نظر من اصلاح باید اتفاق می افتاد تا پوزیشن های لانگ لیکویید شوند و ماهی ها گرفته شوند تا دوباره نهنگ ها بخوابند و بیت به صعودش ادامه بدهد البته خبر ها هم کم تعسیری نداشتند اگه موافقی تا اخر این ماه بیت به ۹۸ میرسه بلایک

14

ریزش بیت کویین

aydin1111

23/آبان/1400

این ریزش ها فقط وفقط ب خاطر اخبار ورشکستگی اورگرانده...امابااین روند بازم امید هست ومطمئنم ک بیت کویین ب اوج خودش خواهرد رسید...واین موضوع هست ک این نگرانی ها مبنی بر این ک ورشکستگی اورگراندمیتونه جرقه ای باشه بر روی بحران مالی

8

بیت کوین

2.qwe678

23/آبان/1400

بیت کوین باید بالای ۶۹ تثبیت بشه بعد پس از چن روز رنج زدن روی این قیمت به اهداف ۸۹و۹۵ حرکت کنه انوقت بقیه کوین ها هم مسیر میشن بااین

0

بیت کوین

حسنکیخا

21/آبان/1400

این ورشکستگی شرکت املاک باعث ریزس بیت کوین شاید باشد چون احتمالا در گذشته بیت کوین داشته و الان که ورشکست شده برای جبران آن داره بیت کوین های خودشو میفروشه

0

اورگراند

zahra1234567

22/آبان/1400

خوب این خبرهای منفی از طرف اور گراند چند دفعه هست که بازارو رو ریزشی میکنه اما این ریزش برای بازار لازم بود که بیت بتونه خودش رو اماده ی یک صعود زیبا بکنه

0

ریزش قیمت

Mvdmjjdskmbshnwvijs

21/آبان/1400

وقتی یک میم کوین انقدر رشد کند باید فروختنش چون بعدش مطمئنا ریزش سنگینی داره و چون حالا با ریزش ۹۵ درصدی امید وارم همه قبلش فروخته باشند.

0

اورگراند

ماهور

21/آبان/1400

اورگراند هربار وارد شده دردسر زیادی به بار اورده و الان که بازار صعودی بود با خبر ورشکستگی این شرکت شاهد قرمز شدن بازار هستیم

52

اصلاح ذات بازار

vahidxg

21/آبان/1400

اصلاح ذات بازاره وهر اصلاحی رو نمیشه ریزش دونست و این حرکت صرفا پولبکی به سطوح شکسته شده بود و بیت کوین بعد ازتثبیت در ابن حوالی آروم آروم میتونه یه قله جدید بزنه

0

خبرهای اورگراند

dors@1

21/آبان/1400

توی این شرایط که بازار میل به صعود داشت فقط اورگراند میتونست باعث ریزش شه ولی فکر نکنم این ریزش زیاد دوام بیاره و خیلی زود صعودی میشن

40

اخبار اورگراند

s@m@d

21/آبان/1400

اخبار منفی شرکت اورگراند خیلی زود تاثیر میزاره و اینبار نیز وقتی منتظر اوج بیشتر بودیم ریزش شروع شد

46

تکذیب سقوط غول ساختمانی اورگراند

زارع

21/آبان/1400

هرچند سقوط بزرگترین شرکت املاک ومستغلات تکذیب شد ولی خبر آن تاثیر زیادی بر قیمت ارزها خصوصا بیت کوین گذاشت که بیت کوین 68 هزاردلاری به64هزاردلاررسید ولی طبق پیش بینی های انجام شده روند صعودی بیت کوین ادامه دارد بااینکه اینگونه خبرهاباشد کمی اثرگذارهستند برداشت سود سرمایه گذاران وقتی قیمت بیت کوین روز گذشته به69هزاردلاررسید نیز بر نزولی این ارزموثر بود

40

نگرانی ها در بازارهای مالی

ayoobchem

21/آبان/1400

اورگراند، دومین توسعه‌دهنده املاک در کشور چین است و حدود ۳۰۰ میلیارد دلار بدهی دارد و نگرانی‌هایی مبنی بر اینکه ورشکستگی آن می‌تواند جرقه‌ای بر بحران مالی گسترده باشد را در جهان ایجاد کرده است.

34

اورگراند

akbarabadi

21/آبان/1400

اورگراندساختمان سازی غول چین ورشکسته شده هرچندورشکستگی آن تکذیب گردید ولی بیت کوین ۶۸۰۰۰دلاری به ۶۴۰۰۰دلار سقوط نمود نگران نباشید بیت کوین صعودی خواهد شد

35

اخبار اورگراند

poumer

21/آبان/1400

خیر ، روند صعودی یک رمز ارز اصلاً بستگی به یک خبر نداره و بیت‌کوین پادشاه رمز ارزها راه پیشرفت خودش رو میره و با چند درصد افت قیمت نمیشه گفت که سقوط کرده ، بیت‌کوین روند صعودی داره و بهترین هستش. این یک نظر شخصی است و نظر دیگران محترم

5

ریسک

elpoo

22/آبان/1400

بزرگترین پروژه ای که می تواند با استفاده آزمون مصنوعی درهمه جاباکاربر همکاری داشته باشد وجهان با فناوری های نوین درحال رشد است این پلتفرم باتوکن EFT وخرید این توکن درامور سرمایه گذاری هدفمند وسوداور وهمچن وام دهی موثر است تتنهاپلتفرمی که درهمه زمینه هاباکاربران می توانند همکاری نماید همین پروژه است

1

اورگراند

marwan

11/بهمن/1401

گروه اورگرند (انگلیسی: Evergrande Group) شرکت املاک و مستغلات چینی است، که در زمینه ساخت‌وساز و مدیریت مجتمع‌های مسکونی، اداری و تجاری، توسعه املاک و مستغلات، همچنین کشاورزی تجاری، تولید پانل خورشیدی و شیر خشک فعالیت می‌نماید. گروه اورگرندنوعاملاک و مستغلاتISINKYG2119W1069 بنا نهاده۱۹۹۶بنیانگذارانشو جیایندفتر مرکزی گوانگ‌ژو، گوانگ‌دونگ، جمهوری خلق چینرئیس هیئت مدیرهشو جیاینمحصولاتمجتمع‌های مسکونی کشاورزی تجاری توسعه املاک و مستغلاتدرآمد ۹۲۳ ¥ میلیارد رنمینبی (۲۰۱۲)سود خالص ۱۱۳٫۸ ¥ میلیارد رنمینبی (۲۰۱۲)مجموع دارایی ۱٫۹۸ ¥ تریلیون رنمینبی (۲۰۱۲)تعداد کارکنان۳۷٫۶۰۰ نفر (۲۰۱۲)وبگاه www.evergrande.com شرکت اورگرند در سال ۱۹۹۶ توسط شو جیاین راه‌اندازی شد و در حال حاضر دومین شرکت توسعه املاک و مستغلات در چین می‌باشد. دفتر مرکزی این شرکت در شهر گوانگ‌ژو، گوانگ‌دونگ، جمهوری خلق چین قرار دارد و سهام آن در بازار بورس اوراق بهادار هنگ کنگ معامله می‌شود. در سپتامبر ۲۰۲۱ ، گروه اورگراند دچار یک بحران شد. تحلیلگران مختلف اظهار داشتند که این شرکت توانایی پرداخت بدهی های خود که بالغ بر ۲ تریلیون یوان (معادل ۳۱۰ میلیارد دلار) است را نخواهد داشت.

1

ریزش بیت کویین را نادیده بگیریم

09194788146

21/آبان/1400

با توجه به حدس و گمان.تنها به توییت ویلیام کلمنته تا بروز رسانی تپ روت بیت کویین تنها چند روز باقی مانده است و حرکات قیمتی کوتاه مدت آن را نادیده میگیرد.و معتقد است روند صعودی ادامه دار خواهد بود

2

ریزش بیت کوین

[email protected]

26/آبان/1400

به نظر من این همش یه اصلاح بوده الان تو این چند وقته هم باز به اوج میرسه پس نگرانی نباید داشته باشیم از این ریزش ها زیاد بوده اوج هم صد برابرش

0

.

majidsoltsni

21/آبان/1400

در کوران زمستان دریافتم که در من، تابستانی شکست ناپذیر وجود دارد. چرا باید بسوزی و بسازی؟ مگر عمر را چند بار به آدمیزاد می‌دهند؟!

38

بیت کوین

[email protected]

21/آبان/1400

هر چقدرم که بیت کویین قیمتش پایین بیاد باز بالا می‌ره بیت کوین بهترین ارز در دنیاست درسته زمان بیشتری می‌بره ولی خیلی برنامه خوبیه

2

ریزش

rezasyamy

21/آبان/1400

این ریزش یا از نظر من اصلاح باید اتفاق می افتاد تا پوزیشن های لانگ لیکویید شوند و ماهی ها گرفته شوند تا دوباره نهنگ ها بخوابند و بیت به صعودش ادامه بدهد البته خبر ها هم کم تعسیری نداشتند اگه موافقی تا اخر این ماه بیت به ۹۸ میرسه بلایک

63

بیت کوین

arrr

21/آبان/1400

بیت کوین باید اصلاح بکنه چون در سه ماهه گذشته صعودی بوده و هر صعودی ،نزولی نیز خواهد داشت و روند ها همیشگی نیستند

1

اخبار اورگراندچین عامل ریزش قیمت بیتکوین

Behroozmahmoudi

21/آبان/1400

با انتشار خبر ورشکستگی اورگراند غول املاک و مستغلات چینی بیت کوین که در روند اصلاح قیمتی اخیر خود بود با سقوط 7000دلاری مواجه شد اما کمی بعد با تکذیب خبر منتشره بیت کوین کمی افزایش قیمت یافت.

53

؟

saeidrst

21/آبان/1400

بازاری که دستخوش یه عده حرفهای الکی میشه و سودش به جیب نهنگ ها که می خواهند سرمایه شون را چند برابر بکنند میره و ضررش را کاربرها معمولی میدهند

0

ریزش بیت کوین

a1398

21/آبان/1400

به نظر من این ریزش اولا اصلاح بود بعد از ثبت اوج قیمتی جدید بعدش هم خبر های فاندامنتالی زیادی منبی بر ریزش بیت کوین بیرون میاد

46

دانلود اپلیکیشن موبایل کوینگرام

با اپلیکیشن اندروید کوینگرام از آخرین مطالب بازارهای مالی و رمزارز ها با خبر باشید، قیمت تمامی رمزارز ها در لحظه چک کنید و نرخ آنها را با مبدل ارز کوینگرام به یکدیگر تبدیل کنید، با دیگر افراد در مورد تحلیل ها و مطالب گفت و گو کنید، سبد دارایی ارزهای دیجیتال خودتان را بسازید و از سود و زیان خود در بازه های زمانی مختلف با خبر باشید و با شرکت رایگان در مسابقات پیش بینی رمزارز جایزه ببرید.
coingram
coingram
کوینگرام

استارتاپ کوینگرام به عنوان یک رسانه تخصصی در حوزه بازار های مالی وارز های دیجیتال ، فعالیت خود را از تیر 1398 شروع کرد. هدف ما از ابتدا آموزش وآشنایی مردم با علم و فناوری آینده یعنی بلاک چین بوده است. آشنایی با انواع ارز های دیجیتال مانند بیت کوین، اتریوم، آدا کاردانو و بقیه رمزارز ها میتواند ما را در انتخاب خرید و سرمایه گذاری در این حوزه بسیار بیشتر کمک کند. همان طور که سرمایه گذاری ها و ورود پول به این حوزه روز به روز بیشتر می شود، مسئولیت ما برای آگاهی بخشی و اطلاع رسانی بیشتر می شود تا کسی درگیر پروژه های کلاه برداری و طرح های پانزی نشود.

برگزیده ها

درآمد از کوینگرام

شرایط و قوانین

مفاهیم پایه

آشنایی با بلاکچین

آشنایی با بیتکوین

آشنایی با اتریوم

کوینگرام

درباره ما

ارتباط با ما

شبکه های اجتماعی

اینستاگرامتلگرام

کلیه ی حقوق این سایت نزد کوینگرام محفوظ بوده و بازنشر محتوای اختصاصی با ذکر منبع بلامانع است.