coingram
کوینگرام

نوسان

قیمت

نام ارز

0.8%

63,191 $

3,785,140,900 تومان

Bitcoin

Bitcoin

btc

5.1%

2,571 $

153,991,519 تومان

Ethereum

Ethereum

eth

0.1%

1 $

59,900 تومان

Tether

Tether

usdt

1.9%

571.4 $

34,224,464 تومان

Binance Coin

Binance Coin

bnb

3.9%

147.3 $

8,823,270 تومان

Solana

Solana

sol

0.1%

0.9999 $

59,894 تومان

USD Coin

USD Coin

usdc

0%

0.582 $

34,862 تومان

XRP

XRP

xrp

5.1%

2,569 $

153,899,273 تومان

Staked Ether

Staked Ether

steth

1.1%

0.1053 $

6,307 تومان

Dogecoin

Dogecoin

doge

1%

5.57 $

333,643 تومان

TonCoin

TonCoin

ton

توییتر تیم کریپتو خود را راه‌اندازی کرد

21/آبان/1400
افزودن به نشان شده ها
توییتر تیم کریپتو خود را راه‌اندازی کرد
Twitter
ارز دیجیتال
رمزارز
اخبار
3345
3 دقیقه

توییتر یک واحد متمرکز بر بلاکچین راه‌اندازی کرده است که هدف اصلی آن، فعالیت بر روی رمزارزها، برنامه‌های غیرمتمرکز، NFT ها و سایر فناوری‌های غیرمتمرکز خواهد بود.

به نقل از کریپتو پوتیتو، توییتر شبکه اجتماعی محبوب تمام مشتاقان صنعت رمزارزها، در صدد ارتقای صنعت فناوری غیرمتمرکز است و تیم مخصوص کریپتو خود را ایجاد کرده است که بر توسعه راهکارهای مختص به رمزارز، برنامه‌های غیرمتمرکز و دیفای معطوف است.

تس رینیرسون (Tess Rinearson) سرپرست این تیم خواهد بود. رینیرسون قبل از ملحق شدن به توییتر در توسعه Tendermint Core حضور داشته است و هم‌چنین با Chain.com، بنیاد اینترچین و کازموس همکاری کرده است.

شروع به کار تیم کریپتو توییتر

طبق گفته تس رینیرسون، این تیم در عرصه رمزارزها، بلاکچین و سایر فناوری‌های غیرمتمرکز فعالیت خواهد کرد تا راهکارهایی ایجاد کند که لزوما مرتبط با حیطه امور مالی نیستند.

این تیم امیدوار است تا پلتفرم انعام دهی بیت کوین و سرویس گواه اثبات هویت از طریق NFT ها را بهبود ببخشد.

تس رینیرسون هم‌چنین در صدد این موضوع است تا بر روی پشتیبانی از برنامه‌های غیرمتمرکز و سایر راهکارهای مبتنی بر هویت، مالکیت دارایی‌ها و ایجاد جامعه کار کند.

این تیم تحت اسم Twitter Crypto، مسئول تعامل با مسائل مرتبط با وب ۳.۰ خواهد بود و اگرچه فهرست شغلی منتشر نکرده است، اما تس رینیرسون پیام‌های خصوصی خود را برای افرادی که علاقمند به مشارکت در این پروژه هستند باز گذاشته است.

سرمایه‌گذاران توییتر تحت تاثیر قرار نگرفته‌اند

اگرچه این خبر خوبی برای مشتاقان رمزارزها بوده است، اما سرمایه‌گذاران سنتی نظر دیگری دارند.

سهام توییتر ریزش شدیدی داشته است و تقریبا طی دو هفته اخیر نزدیک به ۲۵٪ از ارزش خود را از دست داده است. نمودار زیر نشان می‌دهد که ریزش ماه اکتبر باعث شده است که قیمت سهام توییتر به کمتر از سطح حمایتی ۵۵ دلار برسد.

به نظر می‌رسد غیرمتمرکزسازی زیاد به مذاق سرمایه‌گذاران توییتر خوش نیامده است. اگر این روند نزولی ادامه یابد، قیمت هر سهم توییتر ممکن است به سطح حمایتی ۵۰ دلار برسد، مگر آنکه بازیابی قیمت صورت بگیرد و قیمت هر سهم به محدوده ۵۵ الی ۶۰ دلار برگردد.

غیرمتمرکزسازی آینده

توییتر احتمالا بیش از سایر شبکه‌های اجتماعی، دوستدار کریپتو است. فلسفه این شرکت مطابق با چشم‌انداز جک دورسی مدیرعامل توییتر است که طی آن گفته می‌شود بیت کوین می‌تواند به ارز اصلی اینترنت تبدیل شود و فناوری بلاکچین می‌تواند آینده بشریت را متحول سازد.

توییتر به منظور توسعه این فناوری، اخیرا ویژگی ارسال و دریافت انعام به صورت بیت کوین از طریق شبکه لایتنینگ را پیاده‌سازی کرده است. این طرح، بیت کوین را در کنار سایر روش‌های پرداخت نظیر کش‌اپ (Cash App)، پترئون (Patreon) و ونمو (Venmo) قرار می‌دهد.

به علاوه، جک دورسی اخیرا طرح بلواسکای (Bluesky) را عرضه کرده است که بر غیرمتمرکزسازی شبکه‌های اجتماعی معطوف است.

جک دورسی آینده‌ای را متصور است که در آن، کاربران می‌توانند با انتخاب الگوریتم مورد علاقه خود به جای اتکا به شرکت‌های متمرکز، خودشان تصمیم بگیرند که چه چیزی می‌خواهند مشاهده کنند.

این ایده از سال ۲۰۱۹ در دست توسعه بوده است، اما تاکنون پیاده‌سازی نشده است. در صورت موفقیت‌آمیز بودن بلواسکای، این طرح می‌تواند خود را به عنوان نمونه‌ای از شبکه اجتماعی موفق بالاتر از سایر شبکه‌های اجتماعی نظیر مستودون (Mastodon)، توییچ، مایندز (Minds) و هایو (Hive) قرار دهد.

منبع میهن بلاکچین

منبع:

میهن بلاکچین


امتیاز دادن به خبر

با لایک کردن هر خبر شما می توانید کوین بیشتر جایزه بگیرید


مطالب مرتبط با این موضوع

تحلیلگر مطرح بازار ارز دیجیتال رویایی از قله‌های جدید برای بیت‌کوین، اتریوم و سولانا می‌کشد!

تحلیلگر مطرح بازار ارز دیجیتال رویایی از قله‌های جدید برای بیت‌کوین، اتریوم و سولانا می‌کشد!

ایلان ماسک با زبان طنز به نوسانات بازار کریپتو واکنش نشان می‌دهد!

ایلان ماسک با زبان طنز به نوسانات بازار کریپتو واکنش نشان می‌دهد!

کیف پولی که از 757 دلار به 880 هزار دلار رسید!

کیف پولی که از 757 دلار به 880 هزار دلار رسید!

ارزهای در خطر SEC کدام ها هستند؟

ارزهای در خطر SEC کدام ها هستند؟

تغییر راهبرد آرک در ETF خود

تغییر راهبرد آرک در ETF خود


تحلیل کاربران

توییتر

ماهور

22/آبان/1400

تیم کریپتوی توییتر طرحی جامع بر روی بلاک چین است و می‌تونه پیشرفت زیادی برای توییتر داشته باشه و البته خبر خوبی برای این حوزه است

57

پیشرفت در فضای رمز ارزها

[email protected]

24/آبان/1400

هر شرکت و پروژه‌ای برای به روز شدن و یشرفت در فضای مجازی و رمز ارزها ایجاد به یه تیم کریپتو کرده است و حالا توییتر هم برای عقب نماندن همین کار را کرده است و در آینده تاثیر مثبتی را خواهد دید.

3

Crypto

ESAN

25/آبان/1400

قطعا رهبران کریپتو باسابقه‌ی رضایت بخشی که در ثمره‌ی کاری خود دارند حالا هم شکی نیست در راه‌اندازی پروژه توئیتر امید زیادی برای سودآوری کاره تازه‌ی خودشون از طریق اعمال برنامه‌های از پیش تعیین شده خودشون دارند تا کارنامه‌ی خودشون رو با رضایت بخشی بیشتری انعکاس بدهند.

1

اقدام ب پیشرفت عالی

jalal.bavii

22/آبان/1400

شاید ب چشم نیاد الان ولی بعدا میتونه پیشرفت و موفقیت چشم‌گیری داشته باشه و پیشرفت تویت رو مشاهده میکنیم

1

توییتر

09192110430

22/آبان/1400

این بار نوبت توییتر رسید که بازار کریپتو کارنسی خود را راه اندازی کند یک شبکه متمرکز مبتنی بر بلاکچین را راه اندازی کرده تا ارزهای حوزه دیفای را زیر نظر بگیرد ؟m@f

3

TWITTER CRYPTO

Behroozmahmoudi

22/آبان/1400

توییتر تیم کریپتو خود را به سرپرستی تس رینیرسون راه اندازی کرد که هدف آن فعالیت در زمینه رمز ارزها، دیفای ،صرافی ها و امور مالی غیر متمرکز می باشد.

46

توییتر

azadyousefzadeh

22/آبان/1400

توییتر برای آینده بهتر هم برای خودش و برای همه مردم داره با کریپتو همکاری میکنه و به نظرم در آینده به چشم داشت های خوب در جهان میرسد

2

طرح

[email protected]

21/آبان/1400

این ایده هم مثل سایر برنامه ها خوب ازکار در میاد تو دونیا اما تو کشور ما تا یه کاری انجام میشه به نفع مردم هست یا تحریم میشه یا خودمون تحریم میکنیم زرتی فیلترس میکنند مسئولان

1

توییتر باتیم کریپتو

hassanmohammadi

22/آبان/1400

توییترهم مانندخیلی از شرکتها برای موفقیت در بازار رمزارزها اقدام به تشکیل تیم خاصی برای ارزیابی کرده هرچندسرمایه گذاران سنتی استقبال خوبی نکردند اما به آینده امیدوار است

20

سرمایه گزاری تویتر تحت تاثیر قرار نگرفت

mohammdrezakanaani81

23/آبان/1400

اگرچه این خبر خوبی برای مشتاقان رمزارزها بوده است، اما سرمایه‌گذاران سنتی نظر دیگری دارند. سهام توییتر ریزش شدیدی داشته است و تقریبا طی دو هفته اخیر نزدیک به ۲۵٪ از ارزش خود را از دست داده است. نمودار زیر نشان می‌دهد که ریزش ماه اکتبر باعث شده است که قیمت سهام توییتر به کمتر از سطح حمایتی ۵۵ دلار برسد.

3

توئیتر

a1398

22/آبان/1400

توییتر از تشکیل تیم تخصصی حوزه رمزارزها با نام «توییتر کریپتو» (Twitter Crypto) خبر داد که قرار است به عنوان قطب علمی در حوزه بلاک‌چین فعالیت کند و استراتژی‌های آتی این پلتفرم را در بازار ارزهای دیجیتال دنبال کند.

38

توییتر

hastiiii

22/آبان/1400

تیم کریپتو برای هر پروژه و شرکت و هر برنامه اجتماعی لازمه و حالا توییتر با ایجاد تیم کریپتو به زودی تاثیرش رو میبینه

48

تیم کریپتو توییتر

asalii

22/آبان/1400

توییتر برای اینکه از حوزه کریپتو نهایت بهره رو ببره تیم کریپتو برا خودش درست کرده که با هدف مشخص به کارشون ادامه میدن و میشه از الان انتظار یه تیم موفق رو داشت

44

تیم کریپتو توییتر

p@r@stesh

22/آبان/1400

این تیم میتونه نیازات توییتر از بخش کریپتو رو براورده کنه و البته یه تیم موفق خواهند شد چون مراحل کار به خوبی ارزیابی شده اند

46

توییتر رمز ارز دیجیتال در چند روز گذشته

yosefm

22/آبان/1400

توییتر رمز ارز دیجیتال در چند روز گذشته سیر نزولی داشته وشبکه اجتماعی کریپتو حمایت از ان را که سالهای پیش برنامه ریزی شده بود اخیرا راه اندازی شده است تا از توییتر حمایت کند

2

تویتر

shamsi.ali

22/آبان/1400

توییتر یک واحد متمرکز بر بلاکچین راه‌اندازی کرده است که هدف اصلی آن، فعالیت بر روی رمزارزها، برنامه‌های غیرمتمرکز، NFT ها و سایر فناوری‌های غیرمتمرکز خواهد بود.

4

رمز ارز در توییتر

tohidrezaei

21/آبان/1400

ورود شبکه های اجتماعی مثل توییتر تحول عظیمی در دنیای ارز دیجیتال بوجود می آورد از آنجائیکه که خیلی از افراد جامعه با رمز ارز آشنایی کافی ندارند ورود توییتر خیلی از کاربران آنرا بسوی رمز ارز و آشنایی بیشتر با ارز دیجیتال و به دنبال آن سرمایه گذاری در ای زمینه سوق میدهد

2

کریپتو

Hadi49hadi

23/آبان/1400

البته تعجبی ندارد که توئیتر موضع جدی نسبت به رمزارز اتخاذ کرده است. جک دورسی مدیر ارشد اجرایی توئیتر نیز یکی از پشتیبانان این فناوری به حساب می‌آید.

14

توییتر

tigerch

22/آبان/1400

روز گذشته توییتر از تشکیل یک تیم تخصصی در حوزه‌ی رمزارزها تحت عنوان «توییتر کریپتو» (Twitter Crypto) خبر داد و «تس رینارسون» (Tess Rinearson) که یکی از مهندسان مشهور در زمینه‌ی بلاک‌چین محسوب می‌شود، مدیریت این تیم را بر عهده گرفته است. در بیانیه‌ی منتشر شده آمده که آن‌ها در ابتدا علاقه‌ی گسترده تولیدکنندگان محتوا به استفاده از اپلیکیشن‌های غیرمتمرکز برای مدیریت کالاها و ارزهای مجازی را مورد بررسی قرار می‌دهند. همچنین در ادامه با کشف پتانسیل‌های مختلف در این حوزه، قصد دارند از مرزهای موجود در زمینه‌های مختلف فراتر بروند. «تس رینارسون» همچنین گفته که تیم او همکاری نزدیکی با پروژه‌ی BlueSky خواهد داشت که توییتر این پروژه را برای ایجاد استانداردهای مربوط به شبکه‌های اجتماعی غیرمتمرکز راه‌اندازی کرده است. مدتی قبل، توییتر امکان ارسال بیت‌کوین به اکانت کاربران را فراهم کرد و همچنین این شرکت در حال بررسی استفاده از رمزارزها برای کارهایی مانند برگزاری جلسات اسپیس خصوصی است. مدیرعامل توییتر که در عین حال مدیریت یک شرکت فعال در حوزه‌ی سرویس‌های مالی را هم بر عهده دارد، یکی از طرفداران سرسخت ارزهای دیجیتالی، به‌خصوص بیتکوین، محسوب می‌شود. در هر صورت توییتر به طور جدی در حال گسترش فعالیت‌های خود در این حوزه است که باید ببینیم این تلاش‌ها با چه نتایجی روبرو می‌شود.

2

تیم کریپتوی توییتر

hoosein11m

22/آبان/1400

تیم جدید توییتر به رهبری رینارسون به عنوان اولین قدم، در حال بررسی سه حوزه اصلی در بازار ارزهای دیجیتال است. در ابتدا آن‌ها قصد دارند روی این موضوع تحقیق کنند که به چه روش‌هایی می‌توانند، ارائه رمزارزها برای پرداخت دستمزد را در پلتفرم خود ادامه دهند.

8

آینده

mahdianam

22/آبان/1400

این تیم آینده‌ی خوبی داره و میتونه در آینده تغیرات مثبتی رو به وجود بیاره و رفته رفته پیشرفت کنه من که خیلی خوش بین به این تیم هستم

0

توییتر

rezasyamy

22/آبان/1400

توییتر سال هست که در کرپتو است ولی با این تیم ممکنه اتفاق ها خبرای خوب زیادی در مورد بیت شنفت و این خیلی خوبه برای بازار

30

توییتر

dors@1

22/آبان/1400

تیم کریپتویی توییتر برای نظارت دقیق و البته استفاده بهتر از بلاک چین هست و میتونه در این زمینه نهایت استفاده رو ببره و سود خوبی رو به دست بیاره

47

توییتر و کریپتو

[email protected]

22/آبان/1400

توییتر شبکه ی اجتماعی تمام مشتاقیان صنعت رمز ارز و ارتقای فناوری غیر متمرکز است و کریپتو را ایجاد کرده اند تا بر توسعه راهکار ها بیفزاید

3

تیم توئیتر کریپتوخوراراه اندازی کرد

زارع

22/آبان/1400

مدیر عامل توئیتر راه اندازی کریپتودرتوئیترتوسط توسعه دهندگان رااعلام کردهرچند این خبر خوبی برای سرمایه گذاران توئیترنبودزیرا سهام ان دربورس کاهش پیدا کرده است غیرمتمرکز سازی وفعالیت درحوزه NFTهاازمزایای ان است

34

شبکه اجتماعی کریپتو

akbarabadi

22/آبان/1400

توییتررمز ارز دیجیتال در چند روز گذشته سیر نزولی داشته و شبکه اجتماعی کریپتو حمایت از آن را که سالهای پیش برنامه ریزی شده بود اخیرا راه اندازی شده است. تا از توییتر حمایت کند

41

دانلود اپلیکیشن موبایل کوینگرام

با اپلیکیشن اندروید کوینگرام از آخرین مطالب بازارهای مالی و رمزارز ها با خبر باشید، قیمت تمامی رمزارز ها در لحظه چک کنید و نرخ آنها را با مبدل ارز کوینگرام به یکدیگر تبدیل کنید، با دیگر افراد در مورد تحلیل ها و مطالب گفت و گو کنید، سبد دارایی ارزهای دیجیتال خودتان را بسازید و از سود و زیان خود در بازه های زمانی مختلف با خبر باشید و با شرکت رایگان در مسابقات پیش بینی رمزارز جایزه ببرید.
coingram
coingram
کوینگرام

استارتاپ کوینگرام به عنوان یک رسانه تخصصی در حوزه بازار های مالی وارز های دیجیتال ، فعالیت خود را از تیر 1398 شروع کرد. هدف ما از ابتدا آموزش وآشنایی مردم با علم و فناوری آینده یعنی بلاک چین بوده است. آشنایی با انواع ارز های دیجیتال مانند بیت کوین، اتریوم، آدا کاردانو و بقیه رمزارز ها میتواند ما را در انتخاب خرید و سرمایه گذاری در این حوزه بسیار بیشتر کمک کند. همان طور که سرمایه گذاری ها و ورود پول به این حوزه روز به روز بیشتر می شود، مسئولیت ما برای آگاهی بخشی و اطلاع رسانی بیشتر می شود تا کسی درگیر پروژه های کلاه برداری و طرح های پانزی نشود.

برگزیده ها

درآمد از کوینگرام

شرایط و قوانین

مفاهیم پایه

آشنایی با بلاکچین

آشنایی با بیتکوین

آشنایی با اتریوم

کوینگرام

درباره ما

ارتباط با ما

شبکه های اجتماعی

اینستاگرامتلگرام

کلیه ی حقوق این سایت نزد کوینگرام محفوظ بوده و بازنشر محتوای اختصاصی با ذکر منبع بلامانع است.