coingram
کوینگرام

نوسان

قیمت

نام ارز

1.7%

62,399 $

3,818,818,800 تومان

Bitcoin

Bitcoin

btc

2.2%

2,999 $

183,530,232 تومان

Ethereum

Ethereum

eth

0%

1 $

61,200 تومان

Tether

Tether

usdt

1.1%

585.6 $

35,836,272 تومان

Binance Coin

Binance Coin

bnb

6%

145.76 $

8,920,512 تومان

Solana

Solana

sol

0.1%

1 $

61,261 تومان

USD Coin

USD Coin

usdc

2.6%

0.5215 $

31,916 تومان

XRP

XRP

xrp

2.3%

2,997 $

183,418,848 تومان

Staked Ether

Staked Ether

steth

5.7%

0.1475 $

9,027 تومان

Dogecoin

Dogecoin

doge

2.9%

5.72 $

350,064 تومان

TonCoin

TonCoin

ton

تحلیلگر معروف: قیمت اتریوم و بایننس کوین به همراه این ۵ آلت کوین رشد می‌کنند

23/آبان/1400
افزودن به نشان شده ها
تحلیلگر معروف: قیمت اتریوم و بایننس کوین به همراه این ۵ آلت کوین رشد می‌کنند
Ethereum
Binance
BNB
ETH
4052
3 دقیقه

مایکل ون دپوپ (Michaël van de Popp)، تحلیلگر بازار ارزهای دیجیتال انتظار دارد با آماده شدن بازار رمز ارزها برای مرحله بعدی افزایش قیمت، پنج رمزارز دیگر نیز عملکرد خوبی از خود نشان دهند.

به نقل از دیلی هودل، مایکل ون دپوپ در یک ویدیوی یوتیوبی به ۱۴۴ هزار دنبال‌کننده خود گفت که به دقت حرکات کازماس (Cosmos) را زیر نظر دارد. کازماس را «اینترنت بلاکچین» می‌نامند. مایکل بیان کرد به‌دنبال کمترین قیمت جفت ارز ATOM/BTC است.

مایکل پاپ بیان کرد:

یک بازه قیمتی ۰.۰۰۰۴۵ تا ۰.۰۰۰۳۷ نسبت به بیت کوین و به ارزش ۲۹.۱۹ تا ۲۴ دلار داریم. در این بازه قطعا به‌دنبال نقطه ورود مناسب هستم.

دومین ارز دیجیتال جایگزین مورد نظر Popp، شبکه غیرمتمرکز اوراکل چین‌لینک (Chainlink) است. به گفته این تحلیلگر، چین لینک هنوز در یک روند نزولی نسبت به بیت کوین (LINK/BTC) قرار دارد. او انتظار دارد در اوایل سال آینده این جفت ارز روند افزایش پیدا کند.

این تحلیلگر بازار رمزارزها خاطرنشان کرد:

ممکن است به این نتیجه برسیم که در انتهای دوره اصلاح هستیم؛ بنابراین قبل از اینکه دوباره وارد شویم،‌ باید برخی از سطوح و پوزیشن خود را تغییر دهیم. یکی از ابزارهایی که در اینجا استفاده می‌کنیم، میانگین متحرک است. اگر میانگین متحرک سایدوی یا رنج زدن قیمت را نشان دهد، اینجا همان‌جایی است که من قطعا خرید خواهم کرد.

رمزارز بعدی که Popp آن را بررسی کرده، کرو (Curve) توکن حاکمیتی صرافی غیرمتمرکز کرو فایننس است. او می‌گوید:

Curve در برابر بیت کوین (BTC/CRV) مقاومت نشان می‌دهد؛ اما برای ادامه روند صعودی باید سطح مقاومتی ‍۰.۰۰۰۱ بیت کوین را بشکند.

چهارمین آلتکوین در فهرست فن د پاپ، پروتکل وام‌دهی آوه (Aave) است. این استراتژیست ارزهای دیجیتال معتقد است، AAVE/BTC یک سطح مقاومتی تا یک رالی بزرگ فاصله دارد.

اگر سطح مقاومتی ۰.۰۰۵۶۹۰ شکسته شود، من انتظار دارم قیمت تا ۰.۰۱ بیت کوین و به ارزش ۶۴۶.۵۶ دلار بالا برود. قبلا نیز این اتفاق افتاده است.

و در آخر مایکل به رمز ارز VET متعلق به شبکه وی چین (VeChain) اشاره کرد. او معتقد است VeChain هنوز در یک روند نزولی نسبت به بیت کوین (VET/BTC) قرار دارد. برای تغییر این روند ممکن است شاهد سطوح حمایتی ۰.۰۰۰۰۰۱۵ بیت کوین (۰.۰۹ دلار) باشیم.

ما شاهد کف های مقطعی و کف های دائم هستیم که طی آن، به نظرم شاید بهتر است رسیدن به این محدوده ها را پشت‌سر بگذاریم. قبل از هرگونه افزایش قیمت بهتر است رسیدن به این محدوده ها صورت بگیرد، اما قطعا بهترین حالت، داشتن چنین چرخه هایی قبل از ورود به چرخه جدید است.

رشد اتریوم و بایننس کوین

همچنین یک استراتژیست برتر و معامله‌گر محبوب رمز ارز بیان کرد انتظار دارد قیمت اتریوم و بایننس کوین یک رالی عظیم را پیش رو داشته باشند.

تحلیل‌گر معروف که با نام مستعار Smart Contracter فعالیت می‌کند، در توییتر خود نوشت که اتریوم آماده است تا نسبت به بیت کوین رشد زیادی را داشته باشد.

نمودار ETH/BTC

مطابق نمودار این تحلیلگر، مقاومتی که توسط یک خط روند نزولی به وجود آمده است می‌تواند شکسته شود و تا حدود ۰.۱۴ BTC یعنی نقطه‌ای که سال ۲۰۱۷ در رالی قیمت اتریوم محقق شده بود، پیش رود.

در اواخر ماه گذشته، اسمارت کانتراکتر پیش‌بینی کرده بود که جفت ارز ETH/BTC با تشکیل الگوی سر و شانه معکوس که حدود ۳ سال طول کشیده است روند صعودی خود را آغاز کرده است و قیمت اتریوم به ۱۰۰۰۰ دلار خواهد رسید.

آنچه در چند ماه گذشته اتفاق افتاده است ممکن است تا حدودی خسته‌کننده باشد اما می‌تواند سرآغازی برای یک روند صعودی قوی باشد.

اما در مورد BNB این تحلیلگر معتقد است که قیمت BNB هنوز به روند صعودی خود ادامه خواهد داد و سقف تاریخی ۸۰۰ دلار برای آن دور از دسترس نیست.

بایننس کوین همچنان شگفت‌انگیز به نظر می‌آید. به نظر من رکورد تازه قیمتی حتما برای آن ثبت خواهد شد.

نمودار قیمت BNB

در سال ۲۰۱۸ و زمانی که بیت کوین در حوالی قیمت ۵۵۰۰ دلار معامله می‌شد این تحلیلگر پیش‌بینی وقوع کف قیمتی ۳۲۰۰ دلاری را برای بیت کوین کرده بود. ۶ ماه بعد قیمت بیت کوین به حوالی ۳۱۵۰ دلار رسید.

تحلیل شما از روند قیمت آلت کوین ها چیست؟ به نظر شما در ماه‌های آینده قیمت اتریوم سقف‌های جدیدی را تجربه خواهد کرد؟

منبع:

میهن بلاکچین


امتیاز دادن به خبر

با لایک کردن هر خبر شما می توانید کوین بیشتر جایزه بگیرید


مطالب مرتبط با این موضوع

آموزش دریافت ایردراپ بازی گمبل (Gomble)

آموزش دریافت ایردراپ بازی گمبل (Gomble)

تشدید تنش‌ها بین کانسنسیس و SEC: آینده اتریوم در میان معرکه حقوقی!

تشدید تنش‌ها بین کانسنسیس و SEC: آینده اتریوم در میان معرکه حقوقی!

چشم‌انداز قیمت بیت کوین پیش از هاوینگ: آماده‌سازی برای یک رشد جدید

چشم‌انداز قیمت بیت کوین پیش از هاوینگ: آماده‌سازی برای یک رشد جدید

فرصت‌های جدید معاملاتی در بازار: آماده‌باش برای سودآوری!

فرصت‌های جدید معاملاتی در بازار: آماده‌باش برای سودآوری!

تحولات جدید در شبکه اتریوم: تایید و اجرای EIP-3074 و تأثیرات آن بر تعامل با دپ‌ها و والت‌ها

تحولات جدید در شبکه اتریوم: تایید و اجرای EIP-3074 و تأثیرات آن بر تعامل با دپ‌ها و والت‌ها


تحلیل کاربران

اتریوم

naser feri

23/آبان/1400

باسلام خدمت دوستان عزیز گلم اتریوم به نظر شخصی من تا 9000 دلار هم تا آخر سال میتونه پیش بره ولی اینکه امسال منتظر 10000 دلار باشیم به نظر شخصی من غیر ممکنه البته منظور 1400 شمسی هست بعد از عید احتمال داره بالاتر از ده هزار دلار بره و دور از دسترس نیست به امید سود فراوان برای تمام هموطنان گلم ممنون که میخونید

29

جهش بی سابقه رمز ارز اتریوم

sirounasiri

23/آبان/1400

سلام دوستان بنده هم با تحلیل این تحلیلگر موافقم و انتظار رشد و جهشی بی‌سابقه از اتریوم را دارم و توصیه میکنم افراد آینده نگر حتما به این موضوع توجه کنند و هرچه سریعتر نسبت به دریافت رمز ارز اتریوم اقدام کنند

3

یارالی اورک

داود1373

24/آبان/1400

منیم پاییم بو دونیادان، بیر عشق اولدی بیر آغلاماخ هر گجمه گوندوزومه، همدم اولوب سیزیلداماخ ایندی داها گوزوم دویوپ، هم دونیادان هم عشقدن ایشیم اولوب هر دقیقه، اولمیمی آرزولاماخ یازا یازا آغلییرام، یازا یازا سیزلییرام اولونجه دای منیم اوزوم، هچ بیر زامان گولمیجاخ ایستمیرم عاشق اولام بیر داها دا عشق یایام آند ایچیبدی داغلی اورک، هچ بیر کسی سومیجاخ ♥️ ♥️

4

رمز ارزهایی که این ماه ...

aidinjabari

23/آبان/1400

این ماه رمز ارز کازماس که ان را اینترنت بلاکچین مینامند پتانسیل عالی برای یک رالی دارد. شبکه غیر متمرکز اوراکل چین لینک بعدی کرو توکن حاکمیتی صرافی غیر متمرکز کرو فایننس رمز ارز بعدی وت این رمز ارز ها باید در سبد هولد داشته باشیم

19

تحلیل آبکی

kamezjan

23/آبان/1400

این چیزهارو در بازار امروز حتی تازه واردها هم میدونن...اتفاقا ارزهایی هستن که در همین صعود پیش رو تا ده برابر رشد خواهند کرد ...با کمی تحقیق براحتی بهشون می رسید

27

اتریوم و بایننس کوین

asalii

23/آبان/1400

بیشتر ارزها اماده جهش های بزرگ هستند و اتریوم توانایی رسیدن به بالای ۱۰۰۰۰ دلار رو داره و بایننس کوین قطعا رکوردشکنی میکنه

45

.

majidsoltsni

24/آبان/1400

مردها ۳ تا آرزو دارند: اونقدر که مادرشون ميگه، خوش تيپ باشن اونقدر که بچه شون ميگه، پولدار باشن اونقدر که زنشون شک داره ، زن داشته یاشند

27

صعود ارزها نزدیکه

p@r@stesh

23/آبان/1400

با تموم شدن اصلاح قیمت به زودی شاهد صعودی شدن ارزها خواهیم بود و در این بین به نظر وی چین خوب میتونه رشد کنه

40

انتهای دورە اصلاح

ayoobchem

23/آبان/1400

تحلیلگر بازار رمزارزها خاطرنشان می کنند کە: ممکن است به این نتیجه برسیم که در انتهای دوره اصلاح هستیم؛ بنابراین قبل از اینکه دوباره وارد شویم،‌ باید برخی از سطوح و پوزیشن خود را تغییر دهیم. یکی از ابزارهایی که در اینجا استفاده می‌کنیم، میانگین متحرک است. اگر میانگین متحرک سایدوی یا رنج زدن قیمت را نشان دهد، اینجا همان‌جایی است که من قطعا خرید خواهم کرد.

28

day trading

melika.nzh

24/آبان/1400

لطفا نظراتتون رو برا سرمایه گذاری کوتاه مدت بگین سیگنال های مناسب دی تریدینگ. برای سرمایه گذاری کوتاه ام اتر و ببینند مناسبن یا نه؟

2

اتریوم

mobinrashidi

24/آبان/1400

رشد این رمز ارز صددرصدیه،حالا چرا؟به این دلیل اگه وابستگی کاملی به بیت کوین داره و تحت هرشرایطی تا الان به همراه اون،نوسان و یا افت و افزایش داشته اینبارم مثل دفعات قبل شاهدش هستیم

4

اتریوم (ETH)

Morteza241

24/آبان/1400

اتریوم (ETH) این روزها توجه اکثر تحلیل گران رمزارز را به خود جلب کرده است. زیرا در مقایسه با بیت کوین در چند ماه اخیر عملکرد تکنیکال بهتری داشته، و هم در مقایسه با کوین های پایین تر جدول (که بعضا رشدهای شگفت انگیزی داشته اند) اعتبار و ارزش بالاتری دارد

4

ارزهای در حال رشد

alisofi

23/آبان/1400

به نظر منکه دگه نباید دنبال ارزهای بریم که رشد خودشون کردن . انتظار پامپ شدید نباید دگه از این ارزها داشت مثل چین لینک.بایددنبال ارزهای با مارکت کپ پایین ومستعد باشیم

18

رشد ارز ها

ماهور

23/آبان/1400

بایننس کوین و اتریوم اماده رکوردشکنی شده اند و با شروع دور جدید سبزشدن بازار شاهد رکوردشکنی های زیاد خواهیم بود

60

تحلیل شخصی

محمدتوکلی

28/آبان/1400

ارز اتریوم بعد از صعودی شدن خط ۱۰۳ یچی حتما به صعود خود خواهد رسید. انشالله از این بیشتر این ارز ریزش نکند

2

مایکل ون دپوپ

aliansari

23/آبان/1400

تحلیلگر بازار ارزهای دیجیتال انتظار دارد با توجه به پیشرفت تکنولوژی کنترل آرام بازار ارزها کم کم قیمت اتریوم که مدتهاست منتظر پامپ بزرگ تا سقف سی هزار دلار میباشد به هدف خودش برسه و طی چند ماه آینده این امر اتفاق بیوفته. به امید روزهای پرسود برای دوستان عزیز

32

رشد اتریوم

shahrzad1400

04/دی/1400

اتریوم با نماد اختصاری ETH یک ارز دیجیتال یا شکلی از دارایی دیجیتال است که با ارزش بازار حدود ۴۸۱.۴۳ میلیارد دلار، در رتبه ۲ بازار قرار داشته و سهم ۱۹.۲۹ درصدی از کل بازار را در اختیار دارد . هر واحد از اتریوم در این لحظه با قیمت ۴,۰۴۹.۷۳ دلار، با احتساب نرخ تتر ۳۰,۲۴۸ تومان معادل ۱۲۲,۴۹۶,۲۴۵ تومان معامله می شود و حجم مبادلات روزانه آن ۱۱.۹۷ میلیارد دلار است. قیمت در ۲۴ ساعت اخیر -۰.۹۱% کاهش یافته است. بالاترین قیمت اتریوم در تاریخ ۱۹ آبان ۱۴۰۰(10 November 2021) معادل ۴,۸۵۱.۱۱ دلار بوده که همینک %۱۶.۵۱ پایین‌تر از آن زمان قرار دارد. تعداد واحدهای در گردش اتریوم ۱۱۸.۸۸ میلیون و تعداد کل واحدهای آن ۱۱۸.۸۸ میلیون خواهد بود. در حال حاضر فعال ترین صرافی که در آن اتریوم معامله می‌شود، صرافی WBF Exchange با سهم %۹۹.۹۹ از حجم معاملات روزانه است.

7

تحلیل گر معروف قیمت اتریوم و بایننس کوین

shamsi.ali

24/آبان/1400

مایکل ون دپوپ (Michaël van de Popp)، تحلیلگر بازار ارزهای دیجیتال انتظار دارد با آماده شدن بازار رمز ارزها برای مرحله بعدی افزایش قیمت، پنج رمزارز دیگر نیز عملکرد خوبی از خود نشان دهند. به گزارش میهن بلاکچین و به نقل از دیلی هودل، مایکل ون دپوپ در یک ویدیوی یوتیوبی به ۱۴۴ هزار دنبال‌کننده خود گفت که به دقت حرکات کازماس را زیر نظر دارد. کازماس را «اینترنت بلاکچین» می‌نامند. مایکل بیان کرد به‌دنبال کمترین قیمت جفت ارز ATOM/BTC است. مایکل پاپ بیان کرد: یک بازه قیمتی ۰.۰۰۰۴۵ تا ۰.۰۰۰۳۷ نسبت به بیت کوین و به ارزش ۲۹.۱۹ تا ۲۴ دلار داریم. در این بازه قطعا به‌دنبال نقطه ورود مناسب هستم.

3

تحلیل بازار

akbarabadi

24/آبان/1400

با شروع به رشد بیت کوین سایر ارزهای دیجیتال مانند اتریوم و...شروع به رشد خواهند کرد رشد بازار ارزهای دیجیتال متوقف نخواهد شد .

18

آینده دست ارز های دیجیتال هست

amirhossein128

23/آبان/1400

تا چند دیگر دلار هم باید خداحافظی کند ،تنها رقیب برای ارز های دیجیتال طلا میباشد ،اگر بخواهیم که از دنیا عقب نمانیم باید به صورت جدی و آموزش همگانی در سطح کلان جامعه مردم را با این شیوه جدید آشنا کرد

3

بیت کوین

sajadganjgahi

25/آبان/1400

بنظر من سرمایه‌گذاری تو بیت کوین یه ریسک بزرگه الان بیت کوین وبقیه ارزها بجای افزایش با کاهش نجومی دارن میان پایین پس نتیجه میگیرم ریسک نکنید با سودی لحظه ای پول رو بکشید بیرون

3

رشد بازار رمز ارزها

Behnam2022

24/آبان/1400

تحلیل بازار رمز ارزها نشان دهنده این است که اصلاح بازار درحال تموم شدن است و بازار مسیر صعودی را پیش رو خواهد داشت بیشتر رمز ارزهای دنیا اماده رشدهای بزرگ هستند مخصوصا اتریوم و بایننس کوین،اتریوم احتمالا امسال به 1000 دلار خواهد رسید و بایننس کوین صد درصد رکوردشکنی خواهد داشت.

5

اتریوم

[email protected]

23/آبان/1400

تحلیل‌گران بازار اتریوم با اشاره به الگوی فراکتالی مشابه سال ۲۰۱۷، پیش‌بینی می‌کنند که جهش این ارز دیجیتال به اوج تاریخی تنها ابتدای روند فعلی است و این احتمال وجود دارد که در آینده‌ای نزدیک شاهد اوج‌گیری تا ۱۴۰۰۰ دلار باشیم.

3

رشداتریوم وبایننس و۵ جفت ارز

زارع

23/آبان/1400

باینننس‌برای رسیدن به۸۰۰دلارتلاش می کند وراه رابرای خودباز می بینداتریوم نیز ارزی است که مستعد افزایش است به کازماس اینترنت بلاک چین می‌گویند کروفایننس که یک توکن حاکمیتی صرافی غیر متمرکز است بعضی التکوین هامثل اوه که پروتکل وام دهی است آنهم افزایش خوبی تاپایان سال جاری دارد

31

الت ها

a1398

23/آبان/1400

بجز اتریم و بیت کوین الت کوین های معرفی شده از شناخته شده ترین ارزها بین ۵۰تای اول کریپتو هستند و برای سرمایه گذاری بلند مدت جای مناسبی قرار دارند

36

اتریوم

saeed07

23/آبان/1400

اتریوم ارز معتبر و دومین ارزمحبوب بین ارزهای دیجتال مطمئناًسقف های بالاتری رو میزنه پتانسیل رشد وداره

2

صعود

hastiiii

23/آبان/1400

صعودی شدن به پایان نرسیده و تازه اول راهه و خیلی از ارزها توانایی های زیادی برای رکوردشکنی اماده شده اند

42

اتریوم

mahann

24/آبان/1400

اتریوم (انگلیسی: Ethereum ; اِ-تی-ری-یِم) پلتفرمی عمومی، متن‌باز، زنجیره بلوکی-محور با رایانش توزیع‌شده برای قرارداد هوشمند است.[۲] این پلتفرم ماشین مجازی تورینگ کامل اتریوم (EVM) را فراهم می‌آورد و اسکریپت‌ها را با استفاده از شبکهٔ بین‌المللی گره‌های عمومی اجرا می‌کند. اتریوم همچنین یک توکن ارز رمزپایه به نام «اتر» ارائه می‌کند، که میان حساب‌ها قابل انتقال بوده و می‌تواند به گره‌های شرکت‌کننده برای محاسباتی که انجام داده‌اند پرداخت شود.

5

اترویوم

rezasyamy

24/آبان/1400

خوب اگه روند صعودی شروع بشه احتمال اینکه اتریوم به ۱۰۰۰۰۰ و بایننس کوین رکور شکنی کنه وبه ۱۰۰۰ برسه زیاده اما خوب بیت رو هم نباید فراموش کرد چون اگه ب۶ ۱۳۰ برسه یعنی دو برابر شده

20

صعودکلیه آلت کوین ها

hadi69khan

23/آبان/1400

این موضوع وتحلیل تنها درمورداین ارزهای بالا که به آن اشاره شد نیست بلکه کلیه آلت کوینها همینگونه وشایدهم باقدرت بیشترشاهد افزایش خواهندشد بدون شک

7

تحلیل بازار

dors@1

23/آبان/1400

بازار داره اماده میشه صعودی بزرگ رو تجربه کنه و در این بین اتریوم میتونه رکورد خوبی بزنه و البته وی چین نیز میتونه خیلی حرف ها برای گفتن داشته باشه

44

دانلود اپلیکیشن موبایل کوینگرام

با اپلیکیشن اندروید کوینگرام از آخرین مطالب بازارهای مالی و رمزارز ها با خبر باشید، قیمت تمامی رمزارز ها در لحظه چک کنید و نرخ آنها را با مبدل ارز کوینگرام به یکدیگر تبدیل کنید، با دیگر افراد در مورد تحلیل ها و مطالب گفت و گو کنید، سبد دارایی ارزهای دیجیتال خودتان را بسازید و از سود و زیان خود در بازه های زمانی مختلف با خبر باشید و با شرکت رایگان در مسابقات پیش بینی رمزارز جایزه ببرید.
coingram
coingram
کوینگرام

استارتاپ کوینگرام به عنوان یک رسانه تخصصی در حوزه بازار های مالی وارز های دیجیتال ، فعالیت خود را از تیر 1398 شروع کرد. هدف ما از ابتدا آموزش وآشنایی مردم با علم و فناوری آینده یعنی بلاک چین بوده است. آشنایی با انواع ارز های دیجیتال مانند بیت کوین، اتریوم، آدا کاردانو و بقیه رمزارز ها میتواند ما را در انتخاب خرید و سرمایه گذاری در این حوزه بسیار بیشتر کمک کند. همان طور که سرمایه گذاری ها و ورود پول به این حوزه روز به روز بیشتر می شود، مسئولیت ما برای آگاهی بخشی و اطلاع رسانی بیشتر می شود تا کسی درگیر پروژه های کلاه برداری و طرح های پانزی نشود.

برگزیده ها

درآمد از کوینگرام

شرایط و قوانین

مفاهیم پایه

آشنایی با بلاکچین

آشنایی با بیتکوین

آشنایی با اتریوم

کوینگرام

درباره ما

ارتباط با ما

شبکه های اجتماعی

اینستاگرامتلگرام

کلیه ی حقوق این سایت نزد کوینگرام محفوظ بوده و بازنشر محتوای اختصاصی با ذکر منبع بلامانع است.