coingram
کوینگرام

نوسان

قیمت

نام ارز

1.3%

64,175 $

3,998,102,500 تومان

Bitcoin

Bitcoin

btc

1.8%

3,148 $

196,102,956 تومان

Ethereum

Ethereum

eth

0.1%

1 $

62,362 تومان

Tether

Tether

usdt

1.7%

592.4 $

36,909,012 تومان

Binance Coin

Binance Coin

bnb

2%

148.07 $

9,224,761 تومان

Solana

Solana

sol

0%

1 $

62,300 تومان

USD Coin

USD Coin

usdc

1.3%

0.5345 $

33,299 تومان

XRP

XRP

xrp

1.8%

3,146 $

195,985,209 تومان

Staked Ether

Staked Ether

steth

2.3%

0.1632 $

10,167 تومان

Dogecoin

Dogecoin

doge

5.6%

5.92 $

368,816 تومان

TonCoin

TonCoin

ton

واریز ۱.۲ میلیارد دلار استیبل کوین به صرافی‌ها؛ آیا وقت خرید در کف‌های قیمتی است؟

01/آذر/1400
افزودن به نشان شده ها
واریز ۱.۲ میلیارد دلار استیبل کوین به صرافی‌ها؛ آیا وقت خرید در کف‌های قیمتی است؟
Stablecoin
Market
تحلیل
سنتیمنت
2973
2 دقیقه

طبق گزارشی از شرکت تحلیل بلاک چینِ سانتیمنت (Santiment)، پس از سقوط اخیر ارزهای دیجیتال و تثبیت قیمت‌ها در بازار، صرافی‌های ارز دیجیتال بیشترین نرخ ورود استیبل کوین‌ها را در سال جاری میلادی به ثبت رسانده‌اند. ورود استیبل کوین‌هایی مانند تتر به صرافی‌ها ممکن است نشان‌دهنده تمایل به خرید از سمت سرمایه‌گذاران باشد.

به گزارش دیلی‌هودل، شرکت تحلیلی سانتیمنت روز شنبه به ۱۱۰,۰۰۰ دنبال‌کننده توییتر خود اعلام کرد که صرافی‌های ارز دیجیتال با سیل ورود استیبل کوین‌هایی مانند تتر (USDT) و USDC رکوردشکنی کرده‌اند.

این شرکت در توییت خود نوشت:

بزرگترین جریان ورودی تتر در بازه یک‌ساعته طی کل سال، روز شنبه اتفاق افتاد. ساعت ۸ صبح به‌وقت جهانی بیش از ۷۷۱ میلیون واحد USDT به صرافی‌ها منتقل شد. سپس، تنها شش ساعت بعد، ۴۵۴ میلیون USDC به صرافی‌ها وارد شد؛ بزرگترین عدد از چهار ماه گذشته.

پس از اصلاح قیمت بیت کوین از ۶۹,۰۰۰ دلار به زیر ۵۶,۰۰۰ دلار، سانتیمنت اعلام کرد که بحث درباره بیت کوین در فضای مجازی با کاهش شدید به پایین‌تر از ماه ژوئن (خرداد) رسیده است. در گزارش سانتیمنت نوشته شده بود:

با توجه به رونق بازار آلت کوین‌ها در بیشتر روزهای سال ۲۰۲۱ و با وجود افزایش نوسانات، بحث درباره بیت کوین نصف میزانی است که پنج ماه پیش بود. اکنون ۱۵٪ از بحث‌ها در پلتفرم‌های کریپتویی مربوط به بیت کوین است در حالی که در اواسط ژوئن ۳۰٪ بود.

همچنین، شرکت سانتیمنت با نگاهی به آلت کوین‌ها گفت که یکی از آنها برخلاف روند اصلاح بازار حرکت کرده است. توکن‌های حوزه متاورس ازجمله توکن‌هایی بوده‌اند که برخلاف روند بازار پیش رفته‌اند. به‌عنوان نمونه، سندباکس (SAND) از هفته گذشته تاکنون بیش از ۵۰ درصد رشد کرده‌ است. این موضوع از نظر درون‌زنجیره‌ای هم سیگنال مثبتی است.

در گزارش شرکت سانتیمنت آمده است:

هر واحد سندباکس اکنون ۴.۳۲ دلار است و بیشترِ اصلاح گسترده بازار را که این هفته اتفاق افتاد جبران کرده است. سود و زیان تحقق‌یافته (realized profit/loss) برای توکن SAND دوباره در حال خنثی‌شدن است. این شاخص از نظر تاریخی همیشه در دقت برتر بوده است.

منبع:

ارز دیجیتال


امتیاز دادن به خبر

با لایک کردن هر خبر شما می توانید کوین بیشتر جایزه بگیرید


مطالب مرتبط با این موضوع

چشم‌انداز قیمت بیت کوین پیش از هاوینگ: آماده‌سازی برای یک رشد جدید

چشم‌انداز قیمت بیت کوین پیش از هاوینگ: آماده‌سازی برای یک رشد جدید

فرصت‌های جدید معاملاتی در بازار: آماده‌باش برای سودآوری!

فرصت‌های جدید معاملاتی در بازار: آماده‌باش برای سودآوری!

تحلیل دقیق بازار بیت کوین در آستانه هوینگ: آیا تاریخ دوباره خود را تکرار می‌کند؟

تحلیل دقیق بازار بیت کوین در آستانه هوینگ: آیا تاریخ دوباره خود را تکرار می‌کند؟

دورخیز قیمت سولانا به سمت ۵۰ دلار!

دورخیز قیمت سولانا به سمت ۵۰ دلار!

تحلیگر مطرح: قیمت بیت ‌کوین به زودی به ۷۰ هزار دلار می‌رسد!

تحلیگر مطرح: قیمت بیت ‌کوین به زودی به ۷۰ هزار دلار می‌رسد!


تحلیل کاربران

خرید در کف

p@r@stesh

01/آذر/1400

وقتی این حجم استیبل کوین وارد صرافی ها شده یعنی اینکه همه چشم به یه قیمتی دارند و منتظرند به اون قیمت برسه و بعد اقدام به خرید کنند

38

جریان ورودی تتر

ayoobchem

01/آذر/1400

بزرگترین جریان ورودی تتر در بازه یک‌ساعته طی کل سال، روز شنبه اتفاق افتاد. ساعت ۸ صبح به‌وقت جهانی بیش از ۷۷۱ میلیون واحد USDT به صرافی‌ها منتقل شد. سپس، تنها شش ساعت بعد، ۴۵۴ میلیون USDC به صرافی‌ها وارد شد؛ بزرگترین عدد از چهار ماه گذشته کە رخ می دهد.

36

واریز بی سابقه استیبل کوینها به صرافی ها

Behroozmahmoudi

01/آذر/1400

بنا به گزارش سانتیمنت در روز شنبه 1.2میلیارد دلار استیبل کوین به صرافی ها واریز شده است که حکایت از تمایل کاربران به خرید در کف قیمتی دارد

54

تعویض روش

ESAN

01/آذر/1400

باتوجه به نوسانات روزهای اخیر و رشد منفی قطب های رمزارزها متقاضیانی که کنجکاوی و تحرک بیشتری در زمینه های امتحان کردن توکن ها و ان اف تی و سایر عرضه شده ها هستن طبیعتاً شاهد این خواهیم بود که موجی از اشخاص متقاضی رو در این بستر سرگرم انجام امور موردنظرشان باشند.

3

رشد استبیل ها،خلاف جهت ارزها

hassanmohammadi

01/آذر/1400

پس ازسقوط ارزهای دیجیتال وتثبیت قیمتها در بازار و خبر واریز این حجم ( ۱.۲ میلیارد ) دلار استبیل کوین به صرافی ها،شاید همه نباید به این زودی قضاوت کنیم

19

تحلیل سانتیمکس

amiralipor

01/آذر/1400

تحلیل سانتیمکس همیشه درست از آب در اومده هست و بنظر میرسه ساندباکس روند صعودی خود را دامه بدهد پر سود باشید

32

استیبل کوین

09192110430

01/آذر/1400

تحلیلها نشان گر ورود استیبل کوین به صرافی ها در مدت ۴ ماه گذشته به مبلغ ۱.۲ میلیون دلار تتر و یو اس دی کوین وارد صرافی ها شده احتمال خرید و نشان طمع در کاربران بالا رفته و الت سیزن هم علتی شاید مقبول در شروع افزایش قیمتها باشد؟m@f

3

کف قیمتی

dors@1

01/آذر/1400

خرید در کف به زودی اتفاق میافته که به نظر منتظر قیمت ۵٠٠٠٠دلاری برای بیت کوین هستند و بعدش قیمت ها میتونن رشد خوبی کنند

42

استیل کوین ها

akbarabadi

01/آذر/1400

باعنایت به کاهش قیمت رمز ارزها اغلب صرافیها به استیل کوین ها رو آورده اند وبه نظر می رسد استیل کوین ها رشد خواهند کرد

29

سانتیمنتال

Hadi49hadi

01/آذر/1400

معامله گری سنتیمنتال روشی است که می تواند شما را از شر همه روشهای تحلیلی راحت کند و در شما آرامش  و قدرتی ایجاد کند که حتی تصورش را هم نمی کردید؛ در معامله گری سنتیمنتال، هیچ اثری از ابزارهای مختلف نیست

21

سقوط رمزارزها وجولان استیبل کوین ها

زارع

01/آذر/1400

با کاهش قیمتی رمزارزها بیشتر صرافی ها با افزایش استیبل کوین ها روبه رو شدند تتر یکی ازآنها که بیشترین رشد رادرصرافی ها درسال جاری داشته‌ است فکر می کنم فصل استیبل کوین ها روبه افزایش است

29

استیبل

hasan8000

02/آذر/1400

یکی دیگر از ارزهای دیجیتال که این بار با ساختاری کاملاً متفاوت از نمونه‌هایی که تاکنون می‌شناختیم روانه بازار شده، استیبل کوین است. سیر رشد ارزهای دیجیتال در سال‌های اخیر به‌قدری صعودی بوده که هر روز شاهد تولد یکی از آن‌ها هستیم. اصلی‌ترین تفاوت این ارزها باپول رایج هر کشوری نوسان بالای آن‌هاست، اما همان‌طور که از نام استیبل کوین پیداست، این ارز قرار است نوسان را به حداقل برساند و خیال کاربران را از این بابت آسوده کند.

2

استیبل کوین

marwan

12/بهمن/1401

استیبل کوین نوع متفاوتی از ارزهای دیجیتال است. دارایی‌های قرار گرفته در این دسته‌بندی را با نام رم ارز باثبات یا ارز دیجیتال پایدار نیز می‌شناسند. انواع استیبل کوین (StableCoin) به نوعی نقش ارزهای فیات را در بازار کریپتو ایفا می‌کنند. در مواقع نوسان شدید مارکت می‌توان با تبدیل رمز ارزهای دیگر به آن‌ها، سیو سود و از ضرر جلوگیری کرد. از معروف‌ترین استیبل کوین ها می‌توان به تتر (USDT)، دای (DAI)، دلار بایننس (BUSD)، یو اس دی کوین (USDC) و ترو یو اس دی (TUSD) اشاره کرد.

1

استیبل کوین

B@hm@n

01/آذر/1400

استیبل کوین زیادی وارد صرافی ها شده و میشه گفت به زودی خرید در کف صورت میگیره و بعد قیمت ها میتونن صعود خوبی کنند

47

دانلود اپلیکیشن موبایل کوینگرام

با اپلیکیشن اندروید کوینگرام از آخرین مطالب بازارهای مالی و رمزارز ها با خبر باشید، قیمت تمامی رمزارز ها در لحظه چک کنید و نرخ آنها را با مبدل ارز کوینگرام به یکدیگر تبدیل کنید، با دیگر افراد در مورد تحلیل ها و مطالب گفت و گو کنید، سبد دارایی ارزهای دیجیتال خودتان را بسازید و از سود و زیان خود در بازه های زمانی مختلف با خبر باشید و با شرکت رایگان در مسابقات پیش بینی رمزارز جایزه ببرید.
coingram
coingram
کوینگرام

استارتاپ کوینگرام به عنوان یک رسانه تخصصی در حوزه بازار های مالی وارز های دیجیتال ، فعالیت خود را از تیر 1398 شروع کرد. هدف ما از ابتدا آموزش وآشنایی مردم با علم و فناوری آینده یعنی بلاک چین بوده است. آشنایی با انواع ارز های دیجیتال مانند بیت کوین، اتریوم، آدا کاردانو و بقیه رمزارز ها میتواند ما را در انتخاب خرید و سرمایه گذاری در این حوزه بسیار بیشتر کمک کند. همان طور که سرمایه گذاری ها و ورود پول به این حوزه روز به روز بیشتر می شود، مسئولیت ما برای آگاهی بخشی و اطلاع رسانی بیشتر می شود تا کسی درگیر پروژه های کلاه برداری و طرح های پانزی نشود.

برگزیده ها

درآمد از کوینگرام

شرایط و قوانین

مفاهیم پایه

آشنایی با بلاکچین

آشنایی با بیتکوین

آشنایی با اتریوم

کوینگرام

درباره ما

ارتباط با ما

شبکه های اجتماعی

اینستاگرامتلگرام

کلیه ی حقوق این سایت نزد کوینگرام محفوظ بوده و بازنشر محتوای اختصاصی با ذکر منبع بلامانع است.