coingram
کوینگرام

نوسان

قیمت

نام ارز

0.8%

63,718 $

3,944,144,200 تومان

Bitcoin

Bitcoin

btc

2.5%

3,212 $

198,851,274 تومان

Ethereum

Ethereum

eth

0%

0.9998 $

61,888 تومان

Tether

Tether

usdt

0.8%

595.4 $

36,856,498 تومان

Binance Coin

Binance Coin

bnb

1.2%

137.54 $

8,513,726 تومان

Solana

Solana

sol

0.1%

0.9994 $

61,863 تومان

USD Coin

USD Coin

usdc

2.7%

3,205 $

198,401,261 تومان

Staked Ether

Staked Ether

steth

0.4%

0.5155 $

31,909 تومان

XRP

XRP

xrp

3.1%

0.1436 $

8,889 تومان

Dogecoin

Dogecoin

doge

2.9%

5.3 $

328,070 تومان

TonCoin

TonCoin

ton

بازی‌های متاورس و NFTها می‌توانند ۱۰٪ از بازار کالاهای لوکس را به دست آورند

02/آذر/1400
افزودن به نشان شده ها
بازی‌های متاورس و NFTها می‌توانند ۱۰٪ از بازار کالاهای لوکس را به دست آورند
NFT
JPMorgan
Metaverse
اخبار
2693
1 دقیقه

بر اساس یادداشت تحقیقاتی بانک مورگان استنلی که هفته پیش منتشر شد، اگرچه در حال حاضر برندهای لوکس درآمد چندانی از رسانه‌های دیجیتال به دست نمی‌آوردند، این روند ممکن است به‌زودی تغییر کند.

به نقل از کوین دسک، بازی‌های متاورس و NFTها می‌توانند تا سال ۲۰۳۰ فرصت درآمدی ۵۰ میلیارد یورویی را برای این بخش (کالاهای لوکس) به همراه داشته باشند.

در این گزارش آمده است:

NFTها و بازی‌های اجتماعی دو فرصت کوتاه‌مدت برای برندهای لوکس ایجاد می‌کنند و این امکان را برای آنها فراهم می‌کنند تا از IP عظیم خود که طی دهه‌ها ساخته شده است درآمد کسب کنند.

بر اساس این گزارش، فروش ۹ توکن NFT توسط Dolce & Gabbana به قیمت ۵.۷ میلیون دلار به‌خوبی پتانسیل بزرگی که برای کالاهای لوکس مجازی و ترکیبی وجود دارد را نشان می‌دهد. به همین خاطر، مورگان استنلی تخمین می‌زند که ارزش بازار NFT تا سال ۲۰۳۰ به حدود ۳۰۰ میلیارد دلار افزایش یابد.

مورگان استنلی معتقد است تا سال ۲۰۳۰ برندهای لوکس می‌توانند درآمد کل بازار مربوط به برند خود را بیش از ۱۰٪ و سود پیش از بهره و مالیات صنعت را تا ۲۵ ٪ افزایش دهند. تحلیلگران به رهبری ادوارد استنلی در این گزارش نوشتند که تقاضا برای کلکسیون‌های NFT به تقاضای قوی برای کالاهای لوکس در میان‌مدت منجر خواهد شد.

مورگان استنلی خاطرنشان کرد که برندهای لوکس در حال بررسی همکاری با پلتفرم‌های بازی و متاورس هستند و با افزایش تعداد سهام آنها، به بخش لوکس این صنعت ۱۰ تا ۲۰ میلیارد دلار افزوده خواهد شد.

به عقیده این بانک، کمپانی کرینگ (Kering) به دلیل «جمعیت‌شناسی نام تجاری گروه و همکاری‌های دیجیتالی نوآورانه» بهترین موقعیت را برای استفاده از متاورس دارد. از طرف دیگر این تحلیلگران معتقدند سهام فیسبوک بهترین راه برای سرمایه‌گذاری در متاورس خواهد بود.

منبع:

میهن بلاکچین


امتیاز دادن به خبر

با لایک کردن هر خبر شما می توانید کوین بیشتر جایزه بگیرید


مطالب مرتبط با این موضوع

چشم‌انداز قیمت بیت کوین پیش از هاوینگ: آماده‌سازی برای یک رشد جدید

چشم‌انداز قیمت بیت کوین پیش از هاوینگ: آماده‌سازی برای یک رشد جدید

فرصت‌های جدید معاملاتی در بازار: آماده‌باش برای سودآوری!

فرصت‌های جدید معاملاتی در بازار: آماده‌باش برای سودآوری!

تحلیل دقیق بازار بیت کوین در آستانه هوینگ: آیا تاریخ دوباره خود را تکرار می‌کند؟

تحلیل دقیق بازار بیت کوین در آستانه هوینگ: آیا تاریخ دوباره خود را تکرار می‌کند؟

تحلیلگر مطرح بازار ارز دیجیتال رویایی از قله‌های جدید برای بیت‌کوین، اتریوم و سولانا می‌کشد!

تحلیلگر مطرح بازار ارز دیجیتال رویایی از قله‌های جدید برای بیت‌کوین، اتریوم و سولانا می‌کشد!

ایلان ماسک با زبان طنز به نوسانات بازار کریپتو واکنش نشان می‌دهد!

ایلان ماسک با زبان طنز به نوسانات بازار کریپتو واکنش نشان می‌دهد!


تحلیل کاربران

ارز

[email protected]

03/آذر/1400

ـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ ـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ ـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ

4

متاورس

B@hm@n

02/آذر/1400

بازار متاورس اینقدر با قدرت ظاهر شده که میشه از الان انتظار داشت به همراه حوزه جذاب nft بتونند حداق ۱٠ درصد از بازار کالاهای لوکس رو بدست بیارن

58

.

amirho0s3ein

03/آذر/1400

اگه پیج اینستاگرامی در مورد ارز های دیجیتال دارید یا میشناسید این پیام رو لاسیک کنید و آیدی پیج رو در بخش پاسخ برام بزارید

4

متاورس و کالای لوکس

09192110430

02/آذر/1400

متاورس و ان اف تی ها و بازی‌های اجتماعی دو فرصت کوتاه‌مدت برای برندهای لوکس ایجاد می‌کنند و این امکان را برای آنها فراهم می‌کنند تا از IP عظیم خود که طی دهه‌ها ساخته شده است درآمد کسب کنند. ، فروش ۹ توکن NFT توسط Dolce & Gabbana به قیمت ۵.۷ میلیون دلار به‌خوبی پتانسیل بزرگی که برای کالاهای لوکس مجازی و ترکیبی وجود دارد را نشان می‌دهد. به همین خاطر، مورگان استنلی تخمین می‌زند که ارزش بازار NFT تا سال ۲۰۳۰ به حدود ۳۰۰ میلیارد دلار افزایش یابد.

5

متاورس و nft

p@r@stesh

02/آذر/1400

بازار متاورس و حوزه nftقطعا از بهترین ها هستند و میتونند بیشتر از ده درصد رو به دست بیارند چون اینده رو از الان مشخص کردند

52

بازی متوارس

[email protected]

04/آذر/1400

این بازی بهترین بازی دنیا هستش و میتونه ده درصد لوازم خانگی رو میتونه بخره اگه اینتوری بشه همه میتونه بازی رو برده درس جوایزش بهره مند

6

اثربازی های متاورس وNFTهادربازارهای لوکس

زارع

02/آذر/1400

تابه حال ارزهای دیجیتال دربازار های لوکس چندان عملکرد خوبی نداشتند ولی بزودی بازی هاي متاورس وNFTها چنان رونقی به اینگونه بازار ها می دهند که بی سابقه بوده است

42

متاورس

Hadi49hadi

02/آذر/1400

متاورس از نظری وابسته به ارزهای دیجیتال است هر دنیایی چندین پایه ثابت و اساسی دارد. یکی از این پایه‌ها مسئله اقتصادی است. در واقع متاورس مانند دنیای خودمان می‌خواهد امکان خرید و فروش و مبادله را برای کاربران خود فعال کند. این موضوع زمانی امکان پذیر است که ارزی برای مبادله مشخص شود. جهان‌های مجازی هم اموال و دارایی‌های خاص خود را دارند. در برخی بازی‌های واقعیت مجازی مثل Decentraland شما در حال حاضر می‌توانید آثار هنری را به صورت دارایی‌های بی‌همتا یا NFT معامله کنید. در متاورس نهایی هر کسی دارایی‌هایی مثل زمین، ساختمان، چهره و حتی نام خاص خود را دارد که این دارایی‌ها براساس نظام مالی حاکم بر آن معامله می‌شود.

27

متاورس و حوزه nft

dors@1

02/آذر/1400

دو بازار مهیج و جذاب هستند که خیلی موفق عمل کرده اند و اینده خوبی رو میشه براشون تصور کرد تا جایی که حداقل 10درصد از کالاهی لوکس رو شامل شن

51

متاروس

abbaskorbanm

02/آذر/1400

متاروس در چند سال بعدحرف اول را در بازی‌ها ومعاملات ملک مجازی خواهد داشت وبه آنهایی که اعتماد کنند سود خوبی میرسونه باید اعتماد کرد ومقدار از این برای آینده در سبد خود داشت

23

بازارnft

aminbehrozi

04/آذر/1400

سهام فیس بوک در بازار متاروس در آینده نچندان دورباعث خواهدشدکه رشدشارپی قویی داشته باشد ومانورروی سهم فیس بوک دربازارnftفکرجالبی است.

7

دانلود اپلیکیشن موبایل کوینگرام

با اپلیکیشن اندروید کوینگرام از آخرین مطالب بازارهای مالی و رمزارز ها با خبر باشید، قیمت تمامی رمزارز ها در لحظه چک کنید و نرخ آنها را با مبدل ارز کوینگرام به یکدیگر تبدیل کنید، با دیگر افراد در مورد تحلیل ها و مطالب گفت و گو کنید، سبد دارایی ارزهای دیجیتال خودتان را بسازید و از سود و زیان خود در بازه های زمانی مختلف با خبر باشید و با شرکت رایگان در مسابقات پیش بینی رمزارز جایزه ببرید.
coingram
coingram
کوینگرام

استارتاپ کوینگرام به عنوان یک رسانه تخصصی در حوزه بازار های مالی وارز های دیجیتال ، فعالیت خود را از تیر 1398 شروع کرد. هدف ما از ابتدا آموزش وآشنایی مردم با علم و فناوری آینده یعنی بلاک چین بوده است. آشنایی با انواع ارز های دیجیتال مانند بیت کوین، اتریوم، آدا کاردانو و بقیه رمزارز ها میتواند ما را در انتخاب خرید و سرمایه گذاری در این حوزه بسیار بیشتر کمک کند. همان طور که سرمایه گذاری ها و ورود پول به این حوزه روز به روز بیشتر می شود، مسئولیت ما برای آگاهی بخشی و اطلاع رسانی بیشتر می شود تا کسی درگیر پروژه های کلاه برداری و طرح های پانزی نشود.

برگزیده ها

درآمد از کوینگرام

شرایط و قوانین

مفاهیم پایه

آشنایی با بلاکچین

آشنایی با بیتکوین

آشنایی با اتریوم

کوینگرام

درباره ما

ارتباط با ما

شبکه های اجتماعی

اینستاگرامتلگرام

کلیه ی حقوق این سایت نزد کوینگرام محفوظ بوده و بازنشر محتوای اختصاصی با ذکر منبع بلامانع است.