coingram
کوینگرام

رشد ۹۰۰ درصدی توکن هم‌نام با سویه جدید ویروس کرونا؛ کلاهبرداری جدید یا تشابه اتفاقی؟

08/آذر/1400
افزودن به نشان شده ها
 رشد ۹۰۰ درصدی توکن هم‌نام با سویه جدید ویروس کرونا؛ کلاهبرداری جدید یا تشابه اتفاقی؟
Corona
کلاهبرداری
رمزارز
ارز دیجیتال
4298
زمان مطالعه: 3 دقیقه

قیمت توکن اومیکرون (Omicron) که نامی مشابه گونه جدید ویروس کرونا دارد، در ۳ روز گذشته بیش از ۹۰۰ درصد افزایش یافته است. کارشناسان معتقدند که جهش قیمت این ارز دیجیتال نمونه بارز یک حباب قیمتی غول‌پیکر است.

به گزارش کوین تلگراف، یک ارز دیجیتال نسبتاً مشکوک به نام اومیکرون که با نماد «OMIC» در بازار شناخته می‌شود، به اوج تاریخی جدیدی رسیده است. این اتفاق همزمان با کشف گونه جدید ویوروس کرونا است که نامی دقیقاً مشابه با این توکن دارد.

قیمت این توکنِ هم‌نام با سویه جدید ویروس کرونا ساعاتی پیش به بالاترین سطح تاریخ خود در ۶۸۹ دلار رسید. اومیکرون در ۲۴ ساعته گذشته حدود ۲۰۰ درصد رشد داشته است و از روز شنبه که با قیمتی حدود ۶۵ دلار معامله می‌شد، ۹۴۵ درصد رشد کرده است.

نمودار قیمت اومیکرون

این توکن نام مشترکی با گونه جدید ویروس کرونا دارد که برای اولین بار در ۲۳ نوامبر (۲ آذر) در آفریقای جنوبی کشف شد. سازمان بهداشت جهانی گونه «B.1.1.529» کرونا را که با سرعت زیادی هم در حال گسترش است، از روی پانزدهمین حرف الفبای یونانی نام‌گذاری کرده است.

مستر ویل (Mr. Whale)، کارشناس ارزهای دیجیتال، گفته است که جهش اخیر قیمت اومیکرون نمونه‌ بارز یک «حباب غول‌پیکر» است.

او در توییتر نوشته است:

این توکن جدید پس از آنکه گونه جدید ویروس کرونا اومیکرون نام‌گذاری شد، طی ۳ روز گذشته ۶۵۰ درصد افزایش قیمت داشته است و اکنون بیش از ۴۰۰ دلار ارزش دارد. اگر این نشانه‌ای از یک حباب غول‌پیکر نباشد، نمی‌توان گفت که چه چیز دیگری است.

اومیکرون یک پروتکل ذخیره ارز غیرمتمرکز است که بر بستر شبکه لایه دوم اتریوم، یعنی آربیتروم (Arbitrum) فعالیت می‌کند. توکن اصلی این پروتکل، یعنی OMIC، توسط چند ارز دیگر، از جمله ارز دیجیتال باثبات یو‌اس‌دی کوین (USDC) و توکن‌های تأمین‌کننده نقدینگی پروتکل خود پشتیبانی می‌شود.

اومیکرون تنها در صرافی غیرمتمرکز سوشی سواپ (SushiSwap) قابل‌معامله است و طبق داده‌های وب‌سایت کوین گکو (CoinGecko)، حجم معاملات ۲۴ ساعته آن در بازار جفت‌ارز «OMIC/USDC» حدود ۵۷۵,۰۰۰ دلار بوده است. گفتنی است که کوین گکو اطلاعات بیشتری درباره عرضه یا ارزش کل بازار این توکن در اختیار ندارد.

این پروژه کشت سودِ مبتنی بر اوراق بدهی، در اوایل نوامبر (آبان)، یعنی پیش از کشف سویه جدید ویروس کرونا و به‌عنوان یک فورک از پروتکل دیفای اولیمپوس دائو (OlympusDAO) شروع به کار کرد، اما به‌غیر از نامش هیچ ارتباط دیگری با ویروس کرونا ندارد.

اواخر هفته گذشته، بازارهای مالی با انتشار اخبار مربوط به کشف نوع جدیدی از ویروس کرونا با افزایش فشار فروش موجه شدند و رشد ماه نوامبر (آبان) شاخص‌های سهام «S&P500» و نزدک کامپوزیت (Nasdaq Composite) از بین رفت.

اکنون اما با شروع هفته جدید، بازارهای ارز دیجیتال پس از سقوط به پایین‌ترین سطوح قیمتی خود از اواسط اکتبر (مهر)، دوباره سبز شده است و با این اتفاق آینده بازار روشن‌تر از قبل به نظر می‌رسد. ارزش کل بازار ارز دیجیتال در ۲۴ ساعت گذشته ۵.۶ درصد افزایش یافته و هم‌اکنون به ۲.۷۱ تریلیون دلار رسیده است.

منبع:

ارز دیجیتال


امتیاز دادن به خبر

با لایک کردن هر خبر شما می توانید کوین بیشتر جایزه بگیرید


مطالب مرتبط با این موضوع

تحلیلگر مطرح بازار ارز دیجیتال رویایی از قله‌های جدید برای بیت‌کوین، اتریوم و سولانا می‌کشد!

تحلیلگر مطرح بازار ارز دیجیتال رویایی از قله‌های جدید برای بیت‌کوین، اتریوم و سولانا می‌کشد!

ایلان ماسک با زبان طنز به نوسانات بازار کریپتو واکنش نشان می‌دهد!

ایلان ماسک با زبان طنز به نوسانات بازار کریپتو واکنش نشان می‌دهد!

کیف پولی که از 757 دلار به 880 هزار دلار رسید!

کیف پولی که از 757 دلار به 880 هزار دلار رسید!

ارزهای در خطر SEC کدام ها هستند؟

ارزهای در خطر SEC کدام ها هستند؟

تغییر راهبرد آرک در ETF خود

تغییر راهبرد آرک در ETF خود


تحلیل کاربران

یک ارز دیجیتال نسبتا"مشکوک

ayoobchem

08/آذر/1400

یک ارز دیجیتال نسبتاً مشکوک به نام اومیکرون که با نماد «OMIC» در بازار شناخته می‌شود، به اوج تاریخی جدیدی رسیده است. این اتفاق همزمان با کشف گونه جدید ویوروس کرونا است که نامی دقیقاً مشابه با این توکن دارد. قیمت این توکنِ هم‌نام با سویه جدید ویروس کرونا ساعاتی پیش به بالاترین سطح تاریخ خود در ۶۸۹ دلار رسید. اومیکرون در ۲۴ ساعته گذشته حدود ۲۰۰ درصد رشد داشته است و از روز شنبه که با قیمتی حدود ۶۵ دلار معامله می‌شد، ۹۴۵ درصد رشد کرده است

36

کلاه‌ برداری

mtpanah

08/آذر/1400

همیشه‌ از‌ این‌ چیزا‌ هست‌ باید‌ با‌ تحقیق‌ و‌ برسی‌ دقیق‌ آدم‌ دست‌ ی‌ خرید‌ یا‌ فروش‌ ارزی‌ بزنه‌ ایشالا‌ ضرر‌ به‌ جون‌ نخوره

55

اومیکرون

hastiiii

08/آذر/1400

رشد 900 درصدی توکن اومیکرون که به اسم نوع جدید ویروس کرونا نامگذاری شده میتونه خطرناک باشه مواظب کلاهبرداری ها باشید

55

رشد ۹۰۰درصدی

yasin.mousavi.1

09/آذر/1400

وقتی سریع یه ارزش مشابه اسم ویروس کرونا میاد و ۹۰۰ درصد رشد میکنه مطمعنا میتونه مثل اسکوعید گیم باشه مواظب باشید هر چیزی ک زیادی خوب میشه یه کلاه برداری توش هست با تشکر از این برنامه

1

ملت سرگردان

امینکوین

09/آذر/1400

واقعا ملت دل خجسته ای دارن!!! پولشون رو گرفتن دستشون و هرکی میگه بدش به من، دو دستی تقدیمش میکنن. آخه واریته جدید کرونا شد رمزارز که اینجوری دارید میخرینش؟؟؟!!!

26

تحلیل فاسله

mohamad1960

08/آذر/1400

اگر کاربری تا مدتی نتواند فعالیت کنه آیا داراییش به قوت خودش باقیه یا اینکه مورد حمله سایتها قرار میگیره بعدشم اینکه امروزه بید کوین یکی ار ارزهای بسیار قوی و پر رونق دنیا شده که تولید کنندگان پایه ثابت آن هستن و قیمت فوقالعاده ای به خودش اختصاص داده

1

رشد قیمتی توکن اومیکرون

زارع

08/آذر/1400

درچندروزاخیر نوع چدیدی از ویروس کوید ۱۹ درافریقای جنوبی مشاهده شده که نام ان را اومیکرون گذاشتند وهمنامی این ویروس با توکن ارز دیجیتال اومیکرون قیمت این توکن دربی سابقه ترین رشد قیمتی رسيد

33

omic

hadi69khan

08/آذر/1400

مگه من وشما دنبال سود نیستیم...حالا که یه ارز در کوتاه مدت داره اینقدر به ما سودمیده چرا به استقبالش نریم ...

3

کلاهبرداری

dors@1

08/آذر/1400

وقتی سریع یه ارز به اسم ویروس کرونا پیدا میشه و رشد 900 درصدی میکنه میتونه یه ارزی شبیه به اسکوئید گیم باشه مواظب باشید

52

.

majidsoltsni

09/آذر/1400

عفو هر كس به اندازه عشق اوست بخشنده ها عاشقند... خطرناک ترین نوع بشر کسی است که فهمش کم و اعتقادش زیاد است...

22

ارز

زثید

09/آذر/1400

خب آدم در خرید ارز یا فروش باید اول بررسی و تحقیق کند زیرا اگر نکند ممکن بعداز فروش یا بعداز خرید ببينه ضرر کرده

2

سود کرونای

hamai

08/آذر/1400

رشد 900درصدی ارز که هم نام با ارز که به نام ویروس جدید جهش یافته کرونا هست یک حباب وکلاهبردای بزرگ هست در ارزهای دیجتال همیشه باید حواسمون به کلاهبردها باشید

51

رشد ۹۰۰ درصدی

hoseinnsafari1234567

08/آذر/1400

با این رشد باور نکردنی ۹۰۰ درصدی یک کلاه برداری بزرگ است که یقینا رشد کمی داشته و چون میخواسته که بی ارزش نشه یک کلاه برداری کرده

2

او میکرون

sadiea323

17/آذر/1400

این ارز رشد خوبی کرده کسایی پشت این ارزهستن که خود این ویروس نام گذا ری کردن به این اسم باعث جذب مخاطب میشود

2

رشد 900 درصدی

asalii

08/آذر/1400

این ارز شبیه به کلاهبرداری های قبلی هست و به همین شکل که رشد کرده میتونه در اوج با ریزش سنگین مواجه شه

54

اومیکرون

hassanmohammadi

08/آذر/1400

شاید کمی فکر درمورد اومیکرون لازم باشه، رشد ۹۰۰ برابری در سه روز گذشته کمی شک برانگیز است، شاید هم اتفاقی باشه،

39

رشد ۹۰۰ درصدی

p@r@stesh

08/آذر/1400

رشد زیاد برای یه توکن که در لحظه و به اسم ویروس جدید کرونا هست خیلی میتونه شک برانگیز باشه و شاید کلاهبرداری باشه

54

کلاه برداری واضح

Hosseindh

09/آذر/1400

این ارز مثل ارز اسکویید گیم مشخصه که کلاه برداریه و نمیشه بهش اعتماد کرد ، بهترین انتخاب فقط ارز های با پدر مادر هستن

1

اومیکرون

09192110430

08/آذر/1400

توکن جدید و هم نام به سویه جدید ویروس کرونا به نام اومیکرون در چند روز اخیر ۹۰۰درصد رشد داشته که به قول کارشناسان حباب غول پیکر ارزهای دیجیتال نمونه بارز اون است ؟m@f

3

فراماسونها

hamedse7en

08/آذر/1400

به نظر من که عاشقان نماد یعنی همان فراماسونرها مثل همیشه پشت پرده ی تمام رازهای این بازار سرمایه هستند .. وگرنه یک تشابه در این حد آنهم در یک زمان خاص طبیعی و تصادفی نیست..

1

عدم اعتماد

mobinsj1

09/آذر/1400

با این سرعت که رشد کرده. با همین سرعتم می‌تونه ریزش داشته باشه. به این نوع توکن ها نباید اعتماد کرد.

3

پرداخت های بسیار دیر هنگام

linlin

09/آذر/1400

برندگان هفتگی تاکنون حداکثر بین ۲ تا ۴ روز مقدار ارز بدست آورده را دریافت میکردند ولی اکنون بیش از ۹ روز است که واریزی صورت نگرفته ، لطفا حرفه ای عمل کنید و منتظر بالا رفتن ارزها نباشید و بموقع واریز کنید ، حداقل یک نقطه روشن برای خود قائل شوید . به امید درستکاری ، با سپاس

1

بیا

javadhadianfar

08/آذر/1400

ارز خوبی هست ولی به شرت این که یکی بلد باشه باهاش کار کنه من خودم یه کم بلدم هرکی خوب بلده براش عالی هست

2

رشد احمقانه

[email protected]

09/آذر/1400

پاسکاریحرفه ای ها و جوگیر شدن ناشیانه مبتدی ها عامل این جامپ و پامپ بی در و پیکر شده . جهت نقره داغ شدن تازه واردان ناشی .

3

توکن کرونایی

امیرحسین82

08/آذر/1400

توکن به نام جدید کرونا و رشد 900 درصدی به طور کامل شبیه به کلاهبرداری هست و فکر کنم بهتره سرمایه گذاری نکرد

0

کلاهبرداری

akbarabadi

08/آذر/1400

از آنجایی که گوید ۱۹ و بیماری عفونی به جهان تزریق شداقتصاد و سیاست و...را تحت تاثیر خود قرار داد خیلی ها از اسم و...آن سو استفاده کردندوموجب کلاهبرداری و جنجال در آن باشد.

35

کرونا

ماهور

08/آذر/1400

به محض اینکه یه اتفاق رخ میده می بینیم که توکن هایی به نام همون اتفاق ایجاد میشن و حالا بعد از جریان اسکوئید گیم نوبت به نوع جدید کرونا رسیده ولی بازم باید گفت ورود به این توکن ها نباید کرد

49

دانلود اپلیکیشن موبایل کوینگرام

با اپلیکیشن اندروید کوینگرام از آخرین مطالب بازارهای مالی و رمزارز ها با خبر باشید، قیمت تمامی رمزارز ها در لحظه چک کنید و نرخ آنها را با مبدل ارز کوینگرام به یکدیگر تبدیل کنید، با دیگر افراد در مورد تحلیل ها و مطالب گفت و گو کنید، سبد دارایی ارزهای دیجیتال خودتان را بسازید و از سود و زیان خود در بازه های زمانی مختلف با خبر باشید و با شرکت رایگان در مسابقات پیش بینی رمزارز جایزه ببرید.
coingram
coingram
کوینگرام

استارتاپ کوینگرام به عنوان یک رسانه تخصصی در حوزه بازار های مالی وارز های دیجیتال ، فعالیت خود را از تیر 1398 شروع کرد. هدف ما از ابتدا آموزش وآشنایی مردم با علم و فناوری آینده یعنی بلاک چین بوده است. آشنایی با انواع ارز های دیجیتال مانند بیت کوین، اتریوم، آدا کاردانو و بقیه رمزارز ها میتواند ما را در انتخاب خرید و سرمایه گذاری در این حوزه بسیار بیشتر کمک کند. همان طور که سرمایه گذاری ها و ورود پول به این حوزه روز به روز بیشتر می شود، مسئولیت ما برای آگاهی بخشی و اطلاع رسانی بیشتر می شود تا کسی درگیر پروژه های کلاه برداری و طرح های پانزی نشود.

برگزیده ها

درآمد از کوینگرام

شرایط و قوانین

مفاهیم پایه

آشنایی با بلاکچین

آشنایی با بیتکوین

آشنایی با اتریوم

کوینگرام

درباره ما

ارتباط با ما

شبکه های اجتماعی

اینستاگرامتلگرام

کلیه ی حقوق این سایت نزد کوینگرام محفوظ بوده و بازنشر محتوای اختصاصی با ذکر منبع بلامانع است.