coingram
کوینگرام

نوسان

قیمت

نام ارز

0.9%

66,628 $

4,344,145,600 تومان

Bitcoin

Bitcoin

btc

3%

3,280 $

213,834,484 تومان

Ethereum

Ethereum

eth

0%

1 $

65,200 تومان

Tether

Tether

usdt

1.3%

612.1 $

39,906,964 تومان

Binance Coin

Binance Coin

bnb

3.3%

159.36 $

10,390,272 تومان

Solana

Solana

sol

0%

0.9998 $

65,187 تومان

USD Coin

USD Coin

usdc

3%

3,277 $

213,662,356 تومان

Staked Ether

Staked Ether

steth

0.1%

0.5444 $

35,495 تومان

XRP

XRP

xrp

2.6%

0.1623 $

10,582 تومان

Dogecoin

Dogecoin

doge

1.8%

5.75 $

374,900 تومان

TonCoin

TonCoin

ton

پلتفرم Radio Caca چیست؟ همه چیز درباره رادیو کاکا و توکن Raca

26/آذر/1400
افزودن به نشان شده ها
پلتفرم Radio Caca چیست؟ همه چیز درباره رادیو کاکا و توکن Raca
RadioCaCa
RACA
معرفی
آموزش
4517
7 دقیقه

این روزها بازار ارزهای دیجیتال در قبضه توکن‌های بی‌همتا (NFT) و جهان دیجیتال یا متاورس درآمده است. پلتفرم‌ها و شرکت‌های متعددی در این حوزه پا به عرصه گذاشته‌اند و هر کدام خدماتی را در حوزه NFTها و بازی‌های بلاک چینی عرضه می‌دارند. پلتفرم Radio Caca یکی از پلتفرم‌هایی است که می‌خواهد متاورس، توکن‌های بی‌همتا و دیفای (Defi) را در شبکه‌های مختلف بلاک‌چین ترکیب کرده و آن‌ها در پلتفرم خود ارائه دهد. در این مقاله به معرفی پلتفرم Radio Caca، هدف و ایده آن، طرز کار، سرویس‌ها، نقشه راه، همکاری‌ها، تیم سازنده، معرفی توکن RACA، نحوه خرید این توکن و کیف پول‌هایی که می‌توان RACA را در آن ها نگهداری کرد، می‌پردازیم. با ما همراه باشید.

پلتفرم Radio Caca چیست؟

رادیو کاکا یک سازمان مستقل غیر‌متمرکز (DAO) است که توسط افراد مختلف در جهان اداره می‌شود. این افراد دیدگاهی مشترک برای ساختن یک دنیای مجازی در فرمی جدید برای همه علاقه‌مندان به حوزه تکنولوژی و بلاک چین دارند. Radio Caca قصد دارد چندین موضوع داغ این روزها شامل NFTها، Defiها و بازی‌های بلاک چینی با مدل کسب درآمد در حین بازی (P2E) را با هم در یک پلتفرم ترکیب کند.

Radio Caca با مشارکت یک شرکت بزرگ در صنعت NFT به نام‌ Maye Musk Mystery BOX و مجموعه بازی‌های USM Metaverse این پلتفرم را ساخته و مدیریت آن‌ را بر عهده دارد. شرکت Maye Musk Mystery متعلق به مادر Elon Musk یکی از افراد تاثیرگذار در بازار ارزهای دیجیتال و مالک کارخانه Tesla است. مای ماسک (Maye Musk) مدل و متخصص تغذیه کانادایی-آفریقایی است و تا کنون روی جلد بسیاری از مجلات مثل مجله تایم ظاهر شده است. شرکت او توکن‌های غیرمثلی را می‌سازد و رادیوکاکا مدیریت و فروش آن‌ها را به عهده دارد. ارزشمند‌ترین NFTهای فروخته شده در پلتفرم رادیو کاکا Matrix Plus Box نام دارد که تنها ۲۰ عدد از آن‌ها وجود دارد.

USM دنیایی متشکل از بازی‌های متاورس برای گیمرها است. زیرساخت این بازی‌ها توسط دو شرکت Tencent و Roblox ساخته می‌شود. این دو شرکت بیش از ۱۰ سال سابقه در ساخت بازی‌های حرفه‌ای را دارند. زنجیره USM یک زنجیره لایه دوم است که به منظور ایجاد بازی‌های متاورس با کارایی بالا توسعه یافته است. این بازی‌ها شبیه به دنیای واقعی است و در آن بازیکن‌ها می‌توانند به سفر بروند، خرید کنند، با شخصیت‌ها و کاراکترهای بازی صحبت کنند و قرار بگذارند، به کنسرت بروند، از مراکز خرید جدید در بازی بهره‌مند شوند و در دنیای بازی همچون دنیای واقعی عمل کنند.

هدف و ایده پلتفرم Radio Caca چیست؟

رادیو کاکا پلتفرمی متشکل از بازی‌های مدل کسب درآمد، NFT و دیفای است. هدف این پلتفرم ترکیب حوزه‌های مختلف کریپتو با هم در قالب یک پلتفرم است. کاربران در این پلتفرم می‌توانند توکن‌های بی‌همتا از مجموعه NFTهای MPB را خریداری کنند، به فروش برسانند و با استیک کردن آن‌ها به کسب درآمد بپردازند. در کنار لذت بردن از دنیای هنر در بازی‌های سبک نقش‌آفرینی آن شرکت کنند و در کنار بازی کردن کسب درآمد داشته باشند. پلتفرم Radio Caca در نظر دارد تا با عرضه توکن‌های NFT ارزشمند بتواند با ارزشمندترین توکن‌های غیر‌مثلی موجود، مثل CryptoPunks ،Hashmasks و Bored Ape Yacht Club به رقابت بپردازد.

پلتفرم Radio Caca چگونه کار می‌کند؟

رادیو کاکا یک پلتفرم برای خرید و فروش آثار هنری در قالب NFTها و همچنین موتور محرک امور مالی بازی‌های غیر‌متمرکز در متاورس USM است. این پلتفرم مدیریت توکن‌های غیر‌مثلی MPB را بر عهده دارد و یکی از موفق‌ترین پلتفرم‌های NFT روی قرارداد هوشمند شبکه بایننس اسمارت چین (BSC) است. این پلتفرم از چندین بخش تشکیل شده است که به معرفی آن‌ها می‌پردازیم:

بخش Raca Cross Chain

این بخش برای تبدیل توکن‌های RACA ورژن ۱ به RACA ورژن ۲ روی شبکه بایننس اسمارت چین است. برای انجام هرگونه خرید و فروش در این پلتفرم روی شبکه BSC، کاربران باید توکن‌های خود را به RACA ورژن ۲ تغییر بدهند. در این بخش همچنین شبکه‌هایی که توکن راکا در آن‌ها موجود و قابل خریداری است، قابل مشاهده است. این توکن را می‌توان روی شبکه‌های BSC و اتریوم خریداری کرد. تیم سازنده توکن RACA این توکن را بر روی دو شبکه سولانا و OEC نیز به زودی عرضه خواهند داشت.

قسمت Earn

در این قسمت کاربران این پلتفرم می‌توانند با استیک کردن توکن‌های RACA و NFTهای این شبکه کسب درآمد کنند.

قسمت بازی Metamon

متامون یکی از بازی‌های پلتفرم Radio Caca است. این بازی مبتنی بر بلاک چین BSC است. در این بازی بازیکنان می‌توانند متامون‌های مختلف را در حین بازی جمع‌آوری کنند. تمام آیتم‌های داخل این بازی از جمله متامون‌ها توکن‌های بی‌همتا هستند و کاربران مالکیت کامل آن‌ها را در اختیار دارند.

قسمت USM Metaverse

متاورس جهانی ( Universal Metaverse) یا USM یک واقعیت مجازی است که در آن کاربران می‌توانند مانند زندگی واقعی در آن رفتار کنند. دنیای USM دنیایی مجازی در سیاره‌ای ۳ بعدی است که کاربران می‌توانند در آن بازی بسازند، بازی کنند، تجارت املاک و مستغلات خود را داشته باشند و از ویژگی‌های شگفت انگیز دیگری که آن‌ را از سایر متاورس‌ها متمایز می‌سازد، استفاده کنند.

قسمت USM Chain

در حال حاضر USM به عنوان یک راهکار لایه دوم در بلاک چین اتریوم عمل می‌کند؛ اما راه‌حل‌های موجود لایه دوم اتریوم نمی‌توانند به طور کامل نیازهای توان عملیاتی برنامه‌های بلاک چینی را در این شبکه برآورده کنند. به همین دلیل USM تصمیم دارد برای اجرای برنامه‌های خود در فضای متاورس از شبکه مخصوص خود با نام USM Chain استفاده کند. این شبکه به عنوان بستر بازی‌های این شبکه خواهد بود. USM اعلام داشته است که با شبکه‌های اتریوم، پولکادات و سولانا سازگار خواهد بود و از یک بریج مخصوص برای تبادل بین شبکه USM Chain با این شبکه‌ها استفاده خواهد کرد.

قسمت NFT Market

این قسمت برای خرید و فروش آثار هنری NFT، شخصیت‌های بازی‌های USM و Metamon و ایردراپ‌ توکن‌های NFT در پلتفرم رادیو کاکا استفاده می‌شود.

سرویس‌های پلتفرم Radio Caca چیست؟

از آنجایی که این پلتفرم از بخش‌های مختلفی تشکیل شده است، سرویس‌های متنوعی را به کاربران خود ارائه می‌دهد. در ادامه به توضیح این سرویس‌ها می‌پردازیم:

سرویس Earn

در این سرویس کاربران می‌توانند از سه روش مختلف به کسب درآمد بپردازند. این ۳ روش به شرح زیر است:

Stake

کاربران این پلتفرم با استیک کردن تعداد مشخصی از توکن‌های RACA برای مدت زمان مشخص، از این شبکه توکن‌های NFT پاداش می‌گیرند. پاداش آن‌ها با توجه به تعداد توکن‌های RACA استیک شده و مدت زمان استیکینگ متفاوت است. هر چه مدت زمان و تعداد توکن‌های RACA بیشتر باشد، توکن‌های بی‌همتایی که شبکه به آن‌ها پاداش می‌دهد ارزشمند‌تر خواهد بود.

LP Farm

کاربران می‌توانند با استیک کردن توکن نقدینگی استخر RACA/BUSD پنکیک سواپ به استخراج NFTهای این پلتفرم بپردازند. هر چه تعداد توکن‌های استیک شده و مدت زمان استیکینگ بیشتر باشد، NFTهای استخراج شده ارزشمند‌تری به آن‌ها تعلق می‌گیرد. توکن‌های بی‌همتایی که این پلتفرم به کاربران خود پاداش می‌دهد شامل کاراکترهای بازی، NFTهایی در سطوح مختلف دایموند و پوشن (potion) و توکن‌های بی‌همتای MPB است. حداقل قیمت توکن‌های MPB حدودا ۲۰ BNB و حداکثر آن حدودا ۱۰,۰۰۰ BNB است. توکن‌های MPB ارزشمند‌ترین توکن‌های بی‌همتا در این پلتفرم هستند. توکن‌های بی‌همتا Maye Musk شامل ۲۰ عدد MPB، صد و پنجاه عدد Kiss Up Dogs و ۱۵۰۰۰ عدد Diamond Box است.

NFT

کاربران می‌توانند با استیک کردن توکن‌های بی‌همتا خود در این قسمت، توکن‌های بی‌همتای جدید پاداش بگیرند. میزان و ارزش NFTهایی که پاداش داده می‌شود، بستگی به ارزش NFTهای استیک شده و مدت زمان استیک کردن آن‌ها دارد.

سرویس بازی Metamon:

متامون بازی اختصاصی پلتفرم Radio Caca است. این بازی روی شبکه بایننس اسمارت چین ساخته و اجرا شده است. این بازی از چند قسمت مختلف تشکیل شده است که به شرح زیر است:

  • متامون‌ها شخصیت‌های اصلی بازی هستند که کاربران با آن‌ها در بازی‌ها شرکت می‌کنند.
  • تخم‌های متامون‌ در این تخم‌ها ممکن است انواع کاراکترهای بازی از جمله متامون‌ها، دایموندها و معجون‌ها وجود داشته باشد که کاربران در طول بازی به آن‌ها نیاز پیدا می‌کنند..
  • معجون‌ها در طول بازی به منظور‌ محافظت، انرژی بخشی و غیره به متامون‌ها به کار برده می‌شوند.
  • دایموند‌ها که در طول بازی کاربران آن‌ها را به دست می‌آورند.
  • کاراکترهای این بازی در ۴ سطح N ,R ,SR و SRR دسته‌بندی می‌‌شوند که سطح SRR آخرین سطح و ارزشمند‌ترین آن‌ها است.

سرویس NFT Market:

این سرویس شامل ۳ بخش به شرح زیر است:

Drop

در این قسمت کاربران می‌توانند در ایردراپ‌های پلتفرم رادیو کاکا که اطلاعات آن در سایت Coinmarketcap منتشر می‌شود، شرکت کنند و توکن‌های بی‌همتا دریافت کنند. اطلاعات دوره‌های برگزاری ایردراپ‌ها توسط این پلتفرم از قبل اعلام می‌شود.

اطلاعات ایردراپ در کوین مارکت کپ

Marketplace

در این قسمت کاربران می‌توانند توکن‌های NFT را خریداری کنند یا به فروش برسانند. این قسمت بازار توکن‌های بی‌همتای این پلتفرم است و انواع NFTها از قبیل کاراکترهای بازی در آن قابل خرید و فروش هستند.

MY Artwork

در این قسمت کاربران می‌توانند تعداد توکن‌های بی‌همتا، تاریخچه خرید و فروش و وضعیت NFTهایی که برای فروش در بازار این پلتفرم قرار داده‌اند، مشاهده کنند.

توکن RACA چیست؟

توکن RACA توکن پلتفرم Radio Caca است. این توکن در شبکه اتریوم بر اساس استاندارد ERC-20 و در شبکه بایننس اسمارت چین بر اساس استاندارد BEP20 ساخته شده است. همچنین تیم توسعه‌دهنده این توکن اعلام داشته است که این توکن را روی شبکه سولانا و OEC نیز ارائه خواهد داد. از این توکن برای خرید انواع توکن‌های NFT و کاراکترهای بازی‌های پلتفرم رادیو کاکا استفاده می‌شود.

تعداد کل توکن‌های RACA در گردش حدودا ۴۴۴ بیلیون واحد است که به شرح زیر توزیع می‌شود:

  • ۶۴ درصد برای راه‌اندازی نقدینگی اولیه
  • ۱۰ درصد برای توکن سوزی
  • ۴ درصد برای شرکای تجاری
  • ۸ درصد برای سرمایه‌گذار‌های آینده
  • ۶ درصد برای بازاریابی و توسعه
  • ۶ درصد برای اعضای تیم توسعه
  • ۲ درصد برای فارمینگ

به گزارش کوین مارکت کپ حداکثر تعداد رمزارز راکا ۴۴۳,۴۷۸,۴۹۱,۵۸۴ واحد است. از این مقدار ۱۸۱,۸۵۰,۰۰۰,۰۰۰ واحد (حدود ۴۱ درصد) توکن RACA در گردش است. ارز دیجیتال RACA در حال حاضر رتبه ۲۲۵ را در بین همه رمزارزها دارد. ارزش کل بازار این توکن ۷۸۶,۳۵۶,۳۷۷ دلار و حجم معاملات ۲۴ ساعته آن ۱۳۸,۴۳۴,۲۰۹ دلار است. قیمت RACA در زمان نوشتن این مقاله ۰.۰۰۴۳۲۴ دلار است.

نقشه راه پلتفرم Radio Caca چیست؟

نقشه راه این پروژه شامل توسعه و پروژه USM است که مراحل آن به شرح زیر است:

سپتامبر ۲۰۲۱ (شهریور ۱۴۰۰)

  • راه‌اندازی بازار NFT

اکتبر ۲۰۲۱ (مهر ۱۴۰۰)

  • راه‌اندازی بازی متامون

دسامبر ۲۰۲۱ (آذر ۱۴۰۰)

  • راه‌اندازی بازی متاورس جهانی USM

ژوئن ۲۰۲۲‌ (خرداد ۱۴۰۱)

  • راه‌اندازی شبکه اصلی USM Chain

همکاری‌های پلتفرم Radio Caca

پلتفرم رادیو کاکا با شرکت‌ها و گرو‌ه‌های مختلفی همکاری داشته است. از جمله آن‌ها می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • صرافی بایننس: یکی از بزرگترین صرافی‌های ارزهای دیجیتال صرافی بایننس است. این صرافی با رادیو کاکا به منظور توزیع ایردراپ‌ها و فروش NFTهای این پلتفرم با آن همکاری داشته است.
  • بایننس اسمارت چین: یکی از شبکه‌های بلاک چینی سریع و کارآمد بلاک چین BSC است. این شبکه با پلتفرم Radio Caca برای انتشار توکن RACA همکاری داشته است.
  • شرکت Creative Arts Agency: آژانس هنرمندان خلاق (CAA) یک آژانس سرگرمی و ورزشی پیشرو در جهان است که نماینده بسیاری از موفق‌ترین متخصصان حرفه‌ای در زمینه فیلم، تلویزیون، موسیقی، بازی‌های ویدئویی، تئاتر، مد و محتوای آنلاین است. این شرکت طیف وسیعی از بازاریابی و مشاوره را به مشتریان خود ارائه می‌دهد.
  • همکاری با Stanford Artificial Intelligence: آزمایشگاه هوش مصنوعی استنفورد (SAIL) از زمان تاسیسش در سال ۱۹۶۲، مرکزی برای تحقیقات، آموزش و اجرای هوش مصنوعی بوده است و در زمینه توسعه هوش مصنوعی با رادیو کاکا همکاری داشته است.
  • شرکت Space X Foundation: اسپیس ایکس در سال ۲۰۲۰ توسط ایلان ماسک با هدف کاهش هزینه‌های حمل و نقل فضای به منظور تسهیل دسترسی به مریخ تاسیس شد. رادیو کاکا با این شرکت در زمینه ساخت NFT همکاری داشته است.

  • همکاری با Koda 9: این شرکت یک شرکت نوآوری روباتیک است که از مزایای قدرت محاسباتی غیر‌متمرکز استفاده می‌کند. این شرکت در زمینه ساخت NFT سگ‌های Koda با رادیو کاکا همکاری داشته است.

تیم سازنده پلتفرم Radio Caca چه افرادی هستند؟

اطلاعات دقیقی از توسه‌دهندگان پلتفرم رادیو کاکا موجود نیست؛ اما این پلتفرم به طور علنی توسط Maye Musk مدل و متخصص تغذیه کانادایی و مادر ایلان ماسک مالک کمپانی تسلا، حمایت می‌شود. همچنین هلدینگ فناوری Tencent که یکی از قدیمی‌ترین شرکت‌ها در زمینه بازی‌های کامپیوتری است، از این پلتفرم حمایت می‌کند.

توکن RACA را از کجا بخریم؟

توکن RACA را می‌توان از صرافی‌های متمرکز پولونیکس، کوینکیس، MEXC ،Okex ،LB Bank و Gate.io خریداری کرد. همچنین این توکن را می‌توان در صرافی‌های غیر‌متمرکز یونی سواپ (ورژن ۲)، پنکیک سواپ (ورژن ۲)، ۱زیروایکس‌ (0x protocol) و DODO خریداری کرد.

توکن RACA را در چه کیف پول‌هایی نگهداری کنیم؟

توکن RACA در دو شبکه اتریوم و BSC موجود است و می‌توان آن‌را در کیف پول‌های سخت افزاری لجر و ترزور و در کیف پول‌های نرم‌افزاری متامسک، کوین‌بیس، تراست ولت، مث ولت، سیف پل، هایپر پی، BRD Wallet ،ImToken و Binancechain Wallet ذخیره‌سازی کرد.

جمع بندی

با محبوبیت متاورس، هنرهای NFT و بازی‌های بلاکچینی مدل کسب درآمد، تعداد زیادی از پلتفرم‌ها به ارائه خدمات در هر یک از این زمینه‌ها کرده‌اند. پلتفرم Radio Caca با هدف یکپارچه سازی این خدمات برای کاربرانش تشکیل شد. در این پلتفرم می‌توان انواع بازی‌ها و توکن‌های غیر‌مثلی را که توسط شرکت‌های بزرگ حمایت می‌شوند خریداری کرد و در بازار همین پلتفرم به فروش رساند. در این مقاله به معرفی پلتفرم Radio Caca، هدف و ایده آن، طرز کار، سرویس‌ها، نقشه راه، همکاری‌ها، تیم سازنده، معرفی توکن RACA، نحوه خرید این توکن و کیف پول‌هایی که می‌توان RACA را در آن ها نگهداری کرد، پرداختیم.

منبع:

میهن بلاکچین


امتیاز دادن به خبر

با لایک کردن هر خبر شما می توانید کوین بیشتر جایزه بگیرید


مطالب مرتبط با این موضوع

آموزش ثبت نام و احراز هویت در صرافی بیت۲۴ + ۵۰۰ میلیون بیبی دوج هدیه!

آموزش ثبت نام و احراز هویت در صرافی بیت۲۴ + ۵۰۰ میلیون بیبی دوج هدیه!

کدام صرافی خارجی مناسب ترید است و چرا⁉️

کدام صرافی خارجی مناسب ترید است و چرا⁉️

کدام پروژه‌ها میتوانند هایپ بعدی بازار باشند و رشد چند صددرصدی را داشته باشند!

کدام پروژه‌ها میتوانند هایپ بعدی بازار باشند و رشد چند صددرصدی را داشته باشند!

آموزش گام به گام فیوچرز صرافی مکسی(Mexc) به همراه 200 هزار شیبا هدیه

آموزش گام به گام فیوچرز صرافی مکسی(Mexc) به همراه 200 هزار شیبا هدیه

انواع صرافی در دنیای رمزارزها

انواع صرافی در دنیای رمزارزها


تحلیل کاربران

پلتفرم

hastiiii

26/آذر/1400

پلتفرم رادیو کاکا رو باید شناخت چون این پلتفرم با ترکیب بهترین ها میتونه از الان اینده خودش رو مشخص کنه و عالیه

58

ایده پردازی رادیو کاکا

alizard67

27/آذر/1400

رادیو کاکا پتانسیل خیلی خوبی واسه رشد داره چون توی بازار رمز ارزها داره گیم و تجارت و با هم یکی میکنه و حتما میتونه نظر بیشتری رو نسبت به خودش جلب کنه... فقط نحوه اتصال به کیف پول متامسک و حتما یاد بگیرید چون از همه بهتر و راحتره .

18

سردمدار

hamidkiani

26/آذر/1400

با نقشه‌راهی که این پلتفرم تدارک‌دیده‌اگر بتواند تمام آنچه میخواهد را عملیاتی کندوبه اهدافش کامل برسد بی شک به بهترین پلتفرم و سردمداران آن دست خواهد یافت .

35

ریزش قیمت بیت کوین زیرسی هزار تومان

@asdf

26/آذر/1400

ز ۳۰ هزار دلار رسید و تا ۲۹ هزار و ۴۷۰ دلار هم پائین آمد. این کمترین قیمت ثبت شده این رمزارز از ابتدای سال جاری میلادی (دوم ژانویه ۲۰۲۱) تا کنون بوده است. سایر رمزارزهای مهم هم در معاملات امروز وضعیت مشابهی داشتند؛ قیمت اتریوم، دومین رمزارز بزرگ هم با بیش از ۹ درصد افت به ۱۷۶۸ دلار رسید. بالاترین قیمت بیت‌‌کوین به نیمه آوریل امسال برمی‌گردد، که قیمت آن تا ۶۳ هزار دلار هم بالا رفته بود که در مقایسه با قیمت امروز بیش از نیمی از ارزش خود را از دست داده است. سخت‌گیری کشورها درباره رمزارزها از جمله چین دلیل عمده افت ارزش آنها در هفته‌های اخیر شده است. چین که یکی از بزرگترین بازارهای رمزارزها به شمار می‌رود، اخیرا استخراج بیت‌کوین را در یکی از استان‌های خود (سیچوان) ممنوع اعلام کرده است. چین در سال گذشته (۲۰۲۰) حدود ۶۵ درصد از تولید جهانی بیت‌کوین را به خود اختصاص داده بود و استان سیچوان به عنوان دومین تولید کننده بزرگ شناخته شده است. دولت چین امروز چین با معرفی اقداماتی برای محدود کردن معاملات رمزارزها از بانک‌ها و درگاه‌های پرداختی خواست تا پشتیبانی از معاملات ارزهای دیجیتال را متوقف کنند. البته در اواخر ماه مه هم با اعلام سختگیری دولت چین درباره استخراج و پذیرش این رمزارز در معاملات و همچنین عقب نشینی مدیرعامل تسلا در پذیرش آن به دلیل "نگرانی‌های زیست محیطی" قیمت بیت‌کوین تا ۳۴ هزار دلار افت کرد. اما طی ماههای اخیر هیچوقت قیمت بیت‌کوین به زیر ۳۰ هزار دلار افت نکرده بود. السالوادور به عنوان اولین کشور جهان مبادلات مالی برای خرید کالاها و خدمات با رمز ارز بیت‌کوین را به رسمیت شناخته رمزارزها از ابتدای سال جاری میلادی روزهای پرتلاطمی را سپری کرده‌اند. با اعلام خرید ۱/۵ میلیارد بیت‌کوین در ماه ژانویه توسط شرکت تسلا قیمت آن به نزدیک ۴۴ هزار دلار رسید ولی مدیر عامل این شرکت مدتی بعد حمایت خود را از این رمزارز پس گرفت و روند نزولی آن از نیمه ماه مه شروع شد. رمز ارزها تحت نظارت نهادهای مالی و بانکی خاصی نیستند از همین رو می‌توانند بسیاری از نهادهای ناظر را دور بزند که همین مایه نگرانی بانکهاست. السالوادور اخیرا به عنوان اولین کشور جهان مبادلات مالی برای خرید کالاها و خدمات با رمز ارز بیت‌کوین را به رسمیت شناخته و آن را قانونی اعلام کرده است. بعضی کشورهای به دنبال رمزارز ملی خود هستند از جمله دولت بریتانیا اخیرا از طرحی برای راه‌اندازی رمزارز ملی بنام "بریتکوین" با پشتوانه بانک مرکزی این کشور خبر داده است.

20

استار

leylla

27/آذر/1400

یک پلتفرم خوب و عالی ک اینده داره و میتونه به اهداف بلند مدت خودش برسه وجایگاه خوبی در دنیای دیجیتال دست پیدا کنه

17

Raca

alirezaroohi

17/بهمن/1400

حیف که توی صرافی های ایرانی نیست وگرنه منم خریده بودم ولی هر وقت لیست بشه قول میدم پنج درصد پورتفوم باشه.من دوستش دارم مامی ایلان ماسک هم داره حمایت میکنه.

9

توکن‌ جدید

mtpanah

26/آذر/1400

هر‌ توکنی‌ به‌ وقتش‌ بازدهی‌ خودش‌ رو‌ داره‌ اینکه‌ تازه‌ کار‌ باشه‌ توکن‌ یا‌ قدیمی‌ باشه‌ مهم‌ نیست‌ مهم‌ اینه‌ که‌ وقت‌ بازدهی‌ باشه

53

بازار راکد

aliashouri

06/فروردین/1401

متاسفانه اکنون شاهد رکود بازار رمز ارزها هستیم ولی ماندگار نیست و منتظر رشد بی سابقه بعد از این وضعیت باشید خیلی زود ...

6

رادیو کاکا

asalii

26/آذر/1400

پلتفرم رادیو کاکا با هدف خوبی که داره در آینده خیلی میتونه پیشرفت کنه و البته برای حوزه هایی که کار میکنه هم عالی میشه

57

ارز دیجیتال

amin.off

27/آذر/1400

بنظر من ارز دیجیتال یک روزی جای همه پول های نقد خواهد گرفت و یکی از قوی ترین سرمایه ها میشه پس فکر نکن بخرم یا نخرم اگه بفکر اینده هستی انجامش بده دوست عزیز

15

پروژه بسیار قوی

Francois

26/آذر/1400

تو زمینهNFT به جرات می توان گفت آینده عالی داره و سرمایه گذاری رو توکن RACA هم بسیار عالی و به زودی رشدش را خواهد داشت.

39

بازار ارزهای دیجیتال

[email protected]

26/آذر/1400

ارزهای دیجیتال یک حوزه نوین و نوپا است و هر روز بر وسعت و تعداد آن افزوده میشه و خواد شد البته علم و اطلاعات خاص خودش رو میخواد

20

خوبه

ماهور

26/آذر/1400

این پلتفرم میخواد متمایز باشه با بقیه پلتفرم ها و به همین خاطر با ترکیب کردن بهترین های روز قطعا موفق میشه

62

رادیو کاکا

dors@1

26/آذر/1400

این پلتفرم راه بزرگی رو در پیش گرفته که میشه با ادغام کردن سه حوزه عالی متاورس و nft و دیفای به هرچیزی که بخواد میرسه

55

radio caca

farzin1985

27/آذر/1400

به نظرم یکی از پلتفرهایی هست که واقعا آینده خوبی داره. ما چه بخواهیم چه نخواهیم مجبوریم وارد دنیای متاورس بشیم. این پلتفرم می‌تونه کمک خوبی باشه برا همه

21

رادیو کاکا

aylin6

26/آذر/1400

این پلتفرم خیلی خوبه و با ترکیب کردن دیفای ومتاورس و NFT میتونه بهترین عملکرد رو داشته باشه و مطمئنا موفق میشه

41

ارز

Plang.moh

25/بهمن/1400

اگ دنیای ارز نبود واقعا زندگی خیلی سخت میشد اونم تو این شرایط اقتصادی. بنظرم ارزهای دیجیتال تا حد زیادی تونسته دست جووان هارو بگیره البته یه سری هم مخالف من و عقیده منن من ب عقیده اونا هم احترام میزارم

7

پلتفور

saremsama

27/آذر/1400

به نظر میرسه این پلتفرم هدف های خوبی رو دنبال میکنه و اینده دار نیز هست به نظر من پیشرفت خوبی در انتظارش هست

18

رادیو کاکا

marwan

16/بهمن/1401

رادیو کاکا به عنوان یکی از پروژه‌های نسل سوم وب شناخته می‌شود که بسیاری از محصولات بروز حوزه کریپتو را درون خود جای داده است. این پروژه، یک سازمان غیر متمرکز خودگردان (DAO)، برای ارائه راهکارهای مربوط به زیرساخت وب ۳.۰ است که محصولات مختلفی را مانند بازی بلاک چینی با قابلیت درآمدزایی برای کاربران، بازار NFT، متاورس انحصاری و غیره را در اکوسیستم خود جای داده است. ارز دیجیتال رادیو کاکا با پشتیبانی مجموعه OKX Blockdream Ventures، بازوی سرمایه گذاری صرافی OKEx فعالیت می‌کند.

2

رادیو کاکا

p@r@stesh

26/آذر/1400

با راه کاری که داره و مشخص شدن کارهایی که میخواد انجام بده باید منتظر ظهور یه پلتفرم خوب و عالی باشیم

52

پلتفرم رادیو کاکا

زارع

26/آذر/1400

پلتفرم رادیو کاکا با توکن راکا که با استفاده ازتوکن های NFTودیفای موفق ترین پلتفرم درحوزه متاورس وNFTهامی باشد که مبتنی بربلاک چین بایننس اسمارت چین فعالیت می کندکه آثار هنری رادرقالب NFTووبازی هاکه توکن این پلتفرم با شبکه اتریوم وسولانا وپولکادوت سازگاراست

37

مدل کسب درآمد

ayoobchem

26/آذر/1400

رادیو کاکا یک سازمان مستقل غیر‌متمرکز (DAO) است که توسط افراد مختلف در جهان اداره می‌شود. این افراد دیدگاهی مشترک برای ساختن یک دنیای مجازی در فرمی جدید برای همه علاقه‌مندان به حوزه تکنولوژی و بلاک چین دارند. Radio Caca قصد دارد چندین موضوع داغ این روزها شامل NFTها، Defiها و بازی‌های بلاک چینی با مدل کسب درآمد در حین بازی (P2E) را با هم در یک پلتفرم ترکیب کند.

40

از دیجیتال بهترینه

m.m138407

28/آذر/1400

به نظرم ارز دیجیتال یکی از بهترین چیز ها برای کسب پوله که به راحتی رایگان میتوان پول جمع کرد یکم سخت هست ولی به ۲ ماه میتوان به راحتی دارای پول زیاد شد

15

فری .....کاکا

farejoon

26/آذر/1400

اینم یه پلتفرم خوب که راه کارهای خودش را داره و کارهای مثبت و خوبی انجام میده و هواخواهان خودش را داره شاید یه موفقیتی برای همه باشه

37

عزیزان این ارز عالی هست الان فرصت خرید

مهناز‌طاهری

27/آذر/1400

عزیزان این ارز عالی هست الان فرصت خرید هست تبلیغات و پروژه خفنی داره یوتیوب و تویتر دنبالش کنید متوجه میشوید چه الماسی خریدید صبور باشید و پاداشش رو بگیرید

29

دانلود اپلیکیشن موبایل کوینگرام

با اپلیکیشن اندروید کوینگرام از آخرین مطالب بازارهای مالی و رمزارز ها با خبر باشید، قیمت تمامی رمزارز ها در لحظه چک کنید و نرخ آنها را با مبدل ارز کوینگرام به یکدیگر تبدیل کنید، با دیگر افراد در مورد تحلیل ها و مطالب گفت و گو کنید، سبد دارایی ارزهای دیجیتال خودتان را بسازید و از سود و زیان خود در بازه های زمانی مختلف با خبر باشید و با شرکت رایگان در مسابقات پیش بینی رمزارز جایزه ببرید.
coingram
coingram
کوینگرام

استارتاپ کوینگرام به عنوان یک رسانه تخصصی در حوزه بازار های مالی وارز های دیجیتال ، فعالیت خود را از تیر 1398 شروع کرد. هدف ما از ابتدا آموزش وآشنایی مردم با علم و فناوری آینده یعنی بلاک چین بوده است. آشنایی با انواع ارز های دیجیتال مانند بیت کوین، اتریوم، آدا کاردانو و بقیه رمزارز ها میتواند ما را در انتخاب خرید و سرمایه گذاری در این حوزه بسیار بیشتر کمک کند. همان طور که سرمایه گذاری ها و ورود پول به این حوزه روز به روز بیشتر می شود، مسئولیت ما برای آگاهی بخشی و اطلاع رسانی بیشتر می شود تا کسی درگیر پروژه های کلاه برداری و طرح های پانزی نشود.

برگزیده ها

درآمد از کوینگرام

شرایط و قوانین

مفاهیم پایه

آشنایی با بلاکچین

آشنایی با بیتکوین

آشنایی با اتریوم

کوینگرام

درباره ما

ارتباط با ما

شبکه های اجتماعی

اینستاگرامتلگرام

کلیه ی حقوق این سایت نزد کوینگرام محفوظ بوده و بازنشر محتوای اختصاصی با ذکر منبع بلامانع است.