coingram
کوینگرام

نحوه شرکت در ایردراپ توکن سولوژنیک (SOLO) ویژه دارندگان ریپل

02/دی/1400
افزودن به نشان شده ها
نحوه شرکت در ایردراپ توکن سولوژنیک (SOLO) ویژه دارندگان ریپل
Sologenic
Airdrop
ایردراپ
XRP
7259
زمان مطالعه: 5 دقیقه

بنیاد سولوژنیک (Sologenic) که تاکنون چند پروژه مختلف در شبکه «XRP Ledger» پیاده‌سازی کرده، در آستانه راه‌اندازی بازار [توکن‌های غیرمثلی (NFT) خود است و قصد دارد قبل از راه‌اندازی این بازار، ۲۰۰ میلیون واحد توکن سولو (SOLO) را در قالب یک ایردراپ بین دارندگان ریپل و سولوژنیک تقسیم کند. در این مطلب نحوه شرکت در این ایردراپ را توضیح داده‌ایم.

اختصاصی ارزدیجیتال – بر اساس اطلاعیه بنیاد سولوژنیک، قرار است در این ایردراپ ۲۰۰ میلیون توکن سولو بین شرکت‌کنندگان تقسیم شود که از این رقم ۱۰۰ میلیون توکن آن به دارندگان ریپل و ۱۰۰ میلیون توکن دیگر بین دارندگان سولو تقسیم خواهد شد. با توجه به قیمت فعلی توکن سولو، ارزش کل این ایردراپ چیزی حدود ۶۸۰ میلیون دلار خواهد بود، اما اینکه هر کاربر چه مقدار توکن دریافت می‌کند، مشخص نیست و به تعداد کل شرکت‌کنندگان آن بستگی دارد.

کسانی که می‌خواهند در این ایردارپ شرکت داده شوند، تا ساعت ۲۳:۳۰ (به وقت تهران) روز جمعه ۳ دی ۱۴۰۰ فرصت دارند تا از طریق یکی از روش‌های اعلام‌شده از سوی سولوژنیک، برای شرکت در ایردارپ اقدام کنند. گفتنی است که پس از این تاریخ و برگزاری اسنپ شات (Snapshot)، دیگر امکان شرکت در ایردراپ فراهم نخواهد بود.

طبق اعلام بنیاد سولوژنیک، پس از برگزاری اسنپ شات، مبلغ اهدایی به هر کاربر، بر اساس تعداد کل شرکت‌کنندگان محاسبه شده و به‌طور خودکار در ساعت ۲۳:۳۰ (به وقت تهران) روز ۳۰ دی به حساب شرکت‌کنندگان واریز خواهد شد.

نکته مهم: پیش از هر چیز باید این موضوع را در نظر داشته باشید که مشخص نیست در این ایردراپ، هر کاربرِ واجد شرایط چه مقدار توکن دریافت خواهد کرد و به همین دلیل هیچ تضمینی وجود ندارد که شرکت‌کردن در ایردراپ سولوژنیک برای کاربران بازدهی مالی داشته باشد.

نحوه شرکت در ایردراپ سولوژنیک

سولوژنیک در اطلاعیه خود روش‌های مختلفی را برای شرکت در این ایردراپ معرفی کرده است که در ادامه این مطلب دو مورد از ساده‌ترین این روش‌ها را توضیح خواهیم داد.

شرکت از طریق صرافی‌های ارز دیجیتال

به گفته بنیاد سولوژنیک، کسانی که در صرافی‌های ارز دیجیتال توکن سولو یا ریپل نگهداری می‌کنند، در این ایردراپ شرکت داده خواهند شد، اما باید قبل از هر چیز مطمئن شوند صرافی‌ای که در آن حساب دارند از این ایردراپ پشتیبانی می‌کند.

سولوژنیک فهرست صرافی‌هایی را که از این ایردراپ پشتیبانی می‌کنند در وب‌سایت خود منتشر کرده است، اما از آنجایی که بیشتر کاربران ایرانی به این صرافی‌ها دسترسی ندارند، روش شرکت در ایردراپ از طریق کیف پول سولوژنیک را هم توضیح خواهیم داد.

فهرست صرافی‌هایی که از ایردراپ سولوژنیک پشتیبانی می‌کنند

شرکت از طریق کیف پول موبایلی سولوژنیک

ابتدا باید کیف پول موبایلی سولوژنیک را دانلود و روی تلفن همراه خود نصب کنید.

دانلود نسخه اندروید کیف پول SOLO DEX

دانلود نسخه iOS کیف پول SOLO DEX

پس از بازکردن برنامه گزینه «Create a new wallet» یا همان «ساخت کیف پول جدید» را انتخاب کنید.

برای مشاهده سایز اصلی بر روی تصویر کلیک کنید

برای کیف پول خود یک نام و رمز عبور مناسب انتخاب کنید؛ توجه داشته باشید که در ادامه برای انجام هر تراکنش به این رمز عبور نیاز دارید، پس باید مطمئن شوید که آن را به خاطر می‌سپارید.

۱۲ کلمه بازیابی کیف پول خود را در جایی امن و به‌صورت آفلاین یادداشت کنید؛ توجه داشته باشید که اگر شخصی به این ۱۲ کلمه دسترسی داشته باشد، عملاً به کیف پول شخصی شما هم دسترسی دارد، پس نباید آن را در اختیار کسی قرار دهید.

 

برای مشاهده سایز اصلی بر روی تصویر کلیک کنید

در مرحله بعد باید ۱۲ کلمه بازیابی خود را با همان ترتیبی که در صفحه قبل نمایش داده شده بود، وارد کرده و آن را تأیید کنید.

برای مشاهده سایز اصلی بر روی تصویر کلیک کنید

اکنون کیف پول شما راه‌اندازی شده و با تصویر زیر مواجه می‌شوید.

برای مشاهده سایز اصلی بر روی تصویر کلیک کنید

در این مرحله برای فعال‌کردن کیف پول خود، باید موجود آن را به حداقل «۱۰ XRP» برسانید.

برای مشاهده سایز اصلی بر روی تصویر کلیک کنید

نکته مهم: توجه داشته باشید که هزینه ایجاد حساب در شبکه XRP Ledger معادل ۱۰ توکن ریپل است؛ بنابراین از هر تعداد توکن XRP که به کیف پول خود واریز کنید، ۱۰ واحد آن قفل شده و دیگر امکان برداشت آن را نخواهید داشت. به عبارتی دیگر، این ۱۰ توکن XRP را باید جزو هزینه‌های شرکت در ایردارپ سولوژنیک در نظر بگیرید، مگر اینکه از قبل در این کیف پول افتتاح حساب کرده باشید.

در همین صفحه می‌توانید آدرس کیف پول خود را کپی کرده و یا با استفاده از کد کیوآر (QR code)، برای واریز XRP از سایر کیف پول‌های خود به کیف پول سولوژنیک اقدام کنید. توجه داشته باشید که برای واریز ریپل به این کیف پول نیازی به «Destination Tag» یا «Memo» ندارید.

برای مشاهده سایز اصلی بر روی تصویر کلیک کنید

پس از واریز XRP به این آدرس، رقم موجودی باید یک عدد مثبت باشد که یعنی حساب شما اکنون فعال شده است. در این مرحله خواهید دید که زیر رقم موجودی توکن سولو، عبارت «NOT ACTIVATED» یا همان «فعال‌نشده» نمایش داده می‌شود؛ برای فعال‌کردن ارز دیجیتال سولو در کیف پول خود روی نام آن (SOLO) کلیک کنید.

برای مشاهده سایز اصلی بر روی تصویر کلیک کنید

روی گزینه «ACTIVATE» کلیک کرده و سپس رمز عبوری را که در ابتدا برای کیف پول خود انتخاب کرده بودید، وارد کنید. پس از چند ثانیه با یک پاپ‌آپ مواجه خواهید شد که به شما می‌گوید «کیف پول سولو با موفقیت راه‌اندازی شده است».

برای مشاهده سایز اصلی بر روی تصویر کلیک کنید

پس از کلیک روی گزینه «DONE» مشاهده خواهید کرد که کیف پول SOLO فعال شده است و دیگر عبارت «NOT ACTIVATED» نمایش داده نمی‌شود.

برای مشاهده سایز اصلی بر روی تصویر کلیک کنید

اکنون موجودی سولو و ریپل شما برای شرکت در ایردراپ سولوژنیک واجد شرایط در نظر گرفته خواهد شد؛ فقط این نکته را هم در نظر داشته باشید که اسنپ شات این ایردراپ ساعت ۲۳:۳۰ (به وقت تهران) روز جمعه ۳ دی برگزار خواهد شد و موجودی شما در این تاریخ و ساعت برای شرکت در ایردراپ در نظر گرفته می‌شود.

پس از برگزاری اسنپ شات، مبلغ اهدایی به هر کاربر بر اساس تعداد کل شرکت‌کنندگان محاسبه شده و به‌طور خودکار در ساعت ۲۳:۳۰ (به وقت تهران) روز ۳۰ دی به حساب شرکت‌کنندگان واریز خواهد شد؛ در نتیجه برای دریافت ایردراپ نیاز نیست کار دیگری انجام دهید.

همان طور که در ابتدا گفته شد، در این ایردراپ ۱۰۰ میلیون توکن SOLO بین دارندگان ریپل و ۱۰۰ میلیون واحد دیگر بین دارندگان سولو تقسیم خواهد شد؛ بنابراین اگر کاربری علاوه بر ریپل، در کیف پول خود سولو هم نگهداری کند، در هر دو بخش این ایردراپ شرکت داده می‌شود.

مجدداً تأکید می‌کنیم که مشخص نیست در این ایردراپ هر کاربر چه مقدار توکن دریافت خواهد کرد و بنابراین هیچ تضمینی وجود ندارد که شرکت‌کردن در ایردراپ سولوژنیک برای کاربران بازدهی مالی داشته باشد.

منبع:

ارز دیجیتال


امتیاز دادن به خبر

با لایک کردن هر خبر شما می توانید کوین بیشتر جایزه بگیرید


مطالب مرتبط با این موضوع

اتنا لبز و ایردراپ عظیم ۴۵۰ میلیون دلاری؛ آغازی برای فصلی جدید!

اتنا لبز و ایردراپ عظیم ۴۵۰ میلیون دلاری؛ آغازی برای فصلی جدید!

آموزش شرکت در ایردراپ هایپرلیکویید!

آموزش شرکت در ایردراپ هایپرلیکویید!

حمله سایبری باورنکردنی به ریپل: دزدیده شدن 112.5 میلیون دلار ارز XRP!

حمله سایبری باورنکردنی به ریپل: دزدیده شدن 112.5 میلیون دلار ارز XRP!

ایردراپ AEVO نزدیک است; نحوه شرکت در این ایردراپ!

ایردراپ AEVO نزدیک است; نحوه شرکت در این ایردراپ!

نهنگ‌ها به ریپل‌های خود را فروختند؛ ده‌ها میلیون XRP فروخته شد!

نهنگ‌ها به ریپل‌های خود را فروختند؛ ده‌ها میلیون XRP فروخته شد!


تحلیل کاربران

ارز دیجیتال

[email protected]

26/خرداد/1402

اینم مثل بقیه ارز دیجیتال هست ، نمیشه روش حساب کرد که حتما به سود میرسیم ، اگر شانس داشته باشید انشاءالله که به سود کلانی دست یابید

24

ریپل و سلو

Mohammadtafrihy

19/آذر/1402

ارز ریپل یکی از رتبه دار های بازار و به هولد کردنش معروفه ارز سلو امید وارم ایردراپ خوبی باشه و دارندگان بتونن ازش استفاده کنن

2

توضیخ

ghm7781

19/خرداد/1402

کاملا درست و کامل توضیح داده در مورد ایردراپ. میتوانید از دوروش شروع به کار کنید. واقعا عالی و بینظیر

26

ایردراپ

shahrzad1400

03/دی/1400

ایردراپ به معنی ارسال رمزارزهای رایگان از طرف پدیدآورندگان آن رمزارز و یا سایت مربوطه به برخی کاربران است. بیشتر مواقع شرکت‌های تازه تأسیس بر پایه بلاک چین، از این روش برای تبلیغ و افزایش کاربران خود استفاده می‌کنند

68

سولوژنیک

hassanmohammadi

04/دی/1400

همانطور که پیشتر گزارش شده بود ، بنیاد سولوژونیک (Sologenic) که تاکنون چند پروژه مختلف در شبکه (XRP ,ledger ) پیاده سازی کرده، درآستانه راه اندازی بازار توکن های غیرمثلی (NFT) خود است

55

تحلیل

moslemmm

22/آذر/1402

ارزهای دیجیتال"، به عنوان یک پدیده نسبتاً جدید، به سرعت وارد عالم مالی و سرمایه‌گذاری شده‌اند. این ارزهای آینده‌دار با پتانسیل‌های بی‌نظیری برای تحول در ساختارهای مالی جهانی مطرح شده و برای سرمایه‌گذاران و علاقه‌مندان به تکنولوژی جذابیت دارند

3

چگونگی دریافت ایرداپ ازتوکن SLO

زارع

03/دی/1400

کسانی می توانند پاداش دریافت کنند که توکن ریپل داشته باشند ودرمدت معین وخرید سرمایه گذاری توکن سولو وداشتن کیف پول مخصوص که شرح چگونگی دریافت کیف پول وپاداش نیز ارائه شده است

65

شرکت در ایردراپ

[email protected]

02/دی/1400

تا ساعت ۲۳:۳۰ (به وقت تهران) روز جمعه ۳ دی ۱۴۰۰ فرصت دارند تا از طریق یکی از روش‌های اعلام‌شده از سوی سولوژنیک، برای شرکت در ایردارپ اقدام کنند. گفتنی است که پس از این تاریخ و برگزاری اسنپ شات ، دیگر امکان شرکت در ایردراپ فراهم نخواهد بود.

62

ایر دراپ توکن سولو

marwan

09/مرداد/1402

پلتفرم sologenic، قصد دارد در مجموع تعداد 200000000 توکن Solo را به صورت ایردراپ به دارندگان توکن های ریپل و سولو بدهد. این رخداد از روز 24، ماه دسامبر سال 2021 در ساعت 8 بعد از ظهر و در یک ساعت هماهنگ جهانی آغاز شد. افرادی که حائز شرایط دریافت ایردراپ توکن Solo باشند، بیستم ژانویه 2022 جوایز خود را دریافت خواهند کرد

28

خواسته بزرگ

hakim_768

28/مهر/1402

مدیریت محترم کوینگرام باورکنید برای سود تواین برنامه خوبتون بیشتر همت وتلاش کنید باورکنید کاربران سودی نکرده اندبا اینکه هرکدام دوسه ماه فعالیت دارند

10

ایردراپ

p@r@stesh

02/دی/1400

این ایردراپ ارزش شرکت کردن داره چون سرمایه خوبی رو براش در نظر گرفتن و حالا با استفاده از این پست حتما شرکت کنید

88

سولوژنیک

09334913126

06/دی/1400

سولوژنیک دراطلاعیه خود روشهای مختلفی را برای شرکت در این ایردراپ معرفی کرده است این خیلی عالی است، وسولوژنیک فهرست صرافی ها را که ازاین ایردراپ پشتیبانی میکنند در وب سایت خود منتشر میکند

50

سولوژینک

زهراامیری

19/اردیبهشت/1402

در پلتفرم جدید سولوژنیک کاربران می‌توانند NFTهای خود را با سوزاندن توکن‌های سولو عرضه و در بلاک چین ثبت کنند. مجموعه‌های NFT هم می‌توانند از سولو به‌عنوان یک روش پرداختی استفاده کنند. توکن‌هایی که در این پلتفرم مورد استفاده قرار می‌گیرند، همگی سوزانده می‌شوند.

36

۲۰۰میلیون توکن

ayoobchem

04/دی/1400

اختصاصی ارزدیجیتال – بر اساس اطلاعیه بنیاد سولوژنیک، قرار است در این ایردراپ ۲۰۰ میلیون توکن سولو بین شرکت‌کنندگان تقسیم شود که از این رقم ۱۰۰ میلیون توکن آن به دارندگان ریپل و ۱۰۰ میلیون توکن دیگر بین دارندگان سولو تقسیم خواهد شد.

61

ایردراپ

hanih

02/دی/1400

ایردراپ شرکت سولوژنیک این شرکت ۲۰۰میلیون توکن سولو را بین دارندگان ریپل ۱۰۰میلیون توکن سولو و۱۰۰میلیون توکن هم بین دارندگان سولو پرداخت کند

78

دریافت توکن.آیا واریز شده؟

Kashef

26/اردیبهشت/1402

دوستان من اون موقع تو کما بودم بعد دوسال برگشتم و این مطلب رو خوندم، خواستم بدونم کسی این ایردراپ رو دریافت کرده، و اگه کرده الان قیمتش چنده؟ آیا اون موقع سودی عایدتان شد؟

25

ایردراپ

aylin6

03/دی/1400

ایردراپ 200میلیون توکن سولوبین شرکت کنندگان تقسیم کردک ازاین رقم 100میلیون توکن ب دارندگان ریپل و100میلیون توکن دیگربین دارندگان سولوتقسیم کرد

54

ایردراپ

hamidrz77

20/دی/1400

با توضیحاتیکه دادن همه چیز مشخص و میتونیم از توضیحات کمال استفاده را بکنیم اگر واقعا 2ملیون توکن و این ایر تراپ بده بهتره که انجام بدیم

45

ریپل

محمدرضااکبریان

04/دی/1400

این ارز خیلی خوب رشد نکرده و به نظرم امسال رشدی خیره کننده نخواهد داشت اما احتمال میدم ریزش هم نکنه و باعث بشه در رتبه ی ارز ها بیاد بالا

57

قیمت ریپل

aminbiti

03/دی/1400

ریپل الان حدود ۳۰ هزار تومان قیمت داره . یعنی هزینه ساخت حساب کاربری در این کیف پول حدود ۳۰۰ هزارتومان می شه

60

نحوه شرکت در ایردارپ

shamsi.ali

03/دی/1400

کسانی که می‌خواهند در این ایردارپ شرکت داده شوند، تا ساعت ۲۳:۳۰ (به وقت تهران) روز جمعه ۳ دی ۱۴۰۰ فرصت دارند تا از طریق یکی از روش‌های اعلام‌شده از سوی سولوژنیک، برای شرکت در ایردارپ اقدام کنند. گفتنی است که پس از این تاریخ و برگزاری اسنپ شات (Snapshot)، دیگر امکان شرکت در ایردراپ فراهم نخواهد بود.

55

بینظیر

absama

03/دی/1400

خودت معجزه زندگی خودت باش محدودیت های ذهنی ات را کنار بگذار باورهای صحیح خود را تقویت کن و به سوی موفقیت گام بردار

62

ایردراپ

ماهور

02/دی/1400

هر ایردراپی یه شیوه برای شرکت کردن داره ولی این یکی یذره متفاوت بود که خداراشکر با استفاده از این پست میشه در این ایردراپ شرکت کرد

80

تبلیغ باقرعه کشی توکن

[email protected]

14/مهر/1402

ظاهرا وقتی تعداد مشتریان کم می شود یاسرمایه گذاری کم می شود ازدیده برفت ازدل برفت پس بایدطورنفع پهن شود تادوباره صیدبه کانالی که می خواهند هدایت شود وسرمایه عظیم به وجود اید.

13

ایردراپ

sadiea323

03/دی/1400

پست خیلی خوب هست مشخص کرده که چه کار انجام داد این ایر دراپ چون مشخص کرد که چه مقدار توکن و سولو توصیع میکنه عالیه

66

ایردراپ

manibn

03/دی/1400

کاملا واضح توضیح داده درمورد ایردراپ ومیتوان از دونوع شرکت استفاده و برای دارندگان ریپل وسولو می‌توان یه بازدهی مالی خوبی رو توصیف کرد

52

[email protected]

31/تیر/1402

این برنامه واقعا عالیه و حرف نداره و اگه یکم بیشتر تلاش کنید به اون چیزی که میخاین میرسین پس زیاد تلاش کنید تا به جایزه ای که میخاین برسین.ممنون از این برنامه

23

نحوه شرکت در ایردراپ

dors@1

02/دی/1400

واقعا این پست عالیه چون همه چیز رو مشخص کرده تا چجوری استفاده کردن و شرکت کردن در این ایردراپ بلد باشیم

66

تحلیل

efat12345

26/آذر/1402

برنامه خوبیه ولی پول می خواد کسی که پول ندارد نمی تواند سرمایه گذاری موفقی داشته باشد وگرنه می بارد پس سرمایه اولیه خیلی مهم است

0

دانلود اپلیکیشن موبایل کوینگرام

با اپلیکیشن اندروید کوینگرام از آخرین مطالب بازارهای مالی و رمزارز ها با خبر باشید، قیمت تمامی رمزارز ها در لحظه چک کنید و نرخ آنها را با مبدل ارز کوینگرام به یکدیگر تبدیل کنید، با دیگر افراد در مورد تحلیل ها و مطالب گفت و گو کنید، سبد دارایی ارزهای دیجیتال خودتان را بسازید و از سود و زیان خود در بازه های زمانی مختلف با خبر باشید و با شرکت رایگان در مسابقات پیش بینی رمزارز جایزه ببرید.
coingram
coingram
کوینگرام

استارتاپ کوینگرام به عنوان یک رسانه تخصصی در حوزه بازار های مالی وارز های دیجیتال ، فعالیت خود را از تیر 1398 شروع کرد. هدف ما از ابتدا آموزش وآشنایی مردم با علم و فناوری آینده یعنی بلاک چین بوده است. آشنایی با انواع ارز های دیجیتال مانند بیت کوین، اتریوم، آدا کاردانو و بقیه رمزارز ها میتواند ما را در انتخاب خرید و سرمایه گذاری در این حوزه بسیار بیشتر کمک کند. همان طور که سرمایه گذاری ها و ورود پول به این حوزه روز به روز بیشتر می شود، مسئولیت ما برای آگاهی بخشی و اطلاع رسانی بیشتر می شود تا کسی درگیر پروژه های کلاه برداری و طرح های پانزی نشود.

برگزیده ها

درآمد از کوینگرام

شرایط و قوانین

مفاهیم پایه

آشنایی با بلاکچین

آشنایی با بیتکوین

آشنایی با اتریوم

کوینگرام

درباره ما

ارتباط با ما

شبکه های اجتماعی

اینستاگرامتلگرام

کلیه ی حقوق این سایت نزد کوینگرام محفوظ بوده و بازنشر محتوای اختصاصی با ذکر منبع بلامانع است.