coingram
کوینگرام

نوسان

قیمت

نام ارز

0.7%

63,856 $

3,978,228,800 تومان

Bitcoin

Bitcoin

btc

1.3%

3,134 $

195,220,788 تومان

Ethereum

Ethereum

eth

0.1%

1 $

62,300 تومان

Tether

Tether

usdt

1.4%

590.9 $

36,809,955 تومان

Binance Coin

Binance Coin

bnb

1.1%

146.23 $

9,110,129 تومان

Solana

Solana

sol

0.1%

1 $

62,300 تومان

USD Coin

USD Coin

usdc

0.5%

0.5313 $

33,100 تومان

XRP

XRP

xrp

1.4%

3,132 $

195,108,648 تومان

Staked Ether

Staked Ether

steth

2%

0.1618 $

10,080 تومان

Dogecoin

Dogecoin

doge

5%

5.91 $

368,193 تومان

TonCoin

TonCoin

ton

هولدرهای شیبا، متیک و کاردانو در ضرر هستند؛ بیت کوین و اتریوم شرایط بهتری دارند

04/بهمن/1400
افزودن به نشان شده ها
هولدرهای شیبا، متیک و کاردانو در ضرر هستند؛ بیت کوین و اتریوم شرایط بهتری دارند
SHIB
MATIC
ADA
BTC
3097
3 دقیقه

اطلاعات جدید نشان می‌دهد که با ادامه فروش عمده و ریزش قیمت بیت کوین و همچنین بازار رمزارز، بخش عمده‌ای از دارندگان توکن‌های کاردانو (ADA)، شیبا اینو (SHIB) و پالیگان (MATIC) در ضرر قرار دارند.

به نقل از دیلی‌هودل، شرکت تحلیل رمزارز Intotheblock با بررسی کیف پول‌هایی که موجودی کاردانو دارند، میانگین قیمت خرید این کوین را تعیین کرده و آن را با قیمت کنونی ADA مقایسه کرده است تا مشخص کند که آیا دارندگان این توکن در سود قرار دارند یا ضرر.

هنگامی یک دارنده رمزارز در ضرر قرار دارد که میانگین قیمت خرید رمزارز توسط او بیشتر از قیمت کنونی آن رمزارز باشد. از طرف دیگر، هنگامی یک سرمایه‌گذار در سود قرار دارد که میانگین قیمت خرید رمزارزهای وی کمتر از قیمت کنونی باشد.

در این خصوص، اطلاعات intotheblock نشان می‌دهد که اکثر دارندگان کاردانو در حال حاضر در ضرر هستند. در این بین، ۸۱٪ کسانی که بر روی توکن ADA سرمایه‌گذاری کرده‌اند در ضرر قرار دارند و فقط ۱۲٪ در سود قرار داشته و ۸٪ نیز در شرایط برابر با میانگین قیمت خرید خود قرار دارند.

با توجه به همین موضوع، intotheblock عنوان کرده است که ۵۱٪ سرمایه‌گذاران پالیگان در ضرر قرار دارند و فقط ۳۷٪ در سود هستند و ۱۲٪ نیز در شرایط برابر قرار دارند.

در این بین، ۵۰٪ کسانی که شیبا اینو خریداری کرده‌اند در ضرر هستند و ۳۹٪ این افراد در سود قرار داشته و ۱۱٪ نیز در شرایط برابر قرار دارند. قیمت روز شیبا با ۳.۴٪ کاهش به ۰.۰۰۰۰۲۱ دلار معادل ۰.۶۲ توامن رسیده است.

این شرکت تحلیل کریپتو هم‌چنین بیان کرده است که ۴۴٪ کسانی که بر روی دوج کوین سرمایه‌گذاری کرده‌اند در ضرر بوده، ۵۲٪ در سود هستند و ۵٪ نیز در شرایط برابر قرار دارند.

هم‌چنین، Intotheblock با بررسی بیت کوین و اتریوم اذعان داشته است که اکثر سرمایه‌گذاران بیت کوین و اتریوم علی‌رغم ریزش قیمت این دو رمزارز، هم‌چنان در سود قرار دارند. با توجه به اینکه قیمت بیت کوین طی دو ماه اخیر تقریبا نصف شده است، ۵۸٪ سرمایه‌گذاران هم‌چنان در سود قرار دارند. ۶۱٪ دارندگان اتریوم نیز در سود و ۳۰٪ در ضرر هستند و ۹٪ نیز در شرایط برابر قرار دارند.

ادامه یافتن کاهش قیمت بیت کوین

قیمت بیت کوین کاهش چشمگیری به کمتر از سطوح حمایتی ۴۲,۰۰۰ و ۴۰,۰۰۰ دلار داشته است. روند کاهش قیمت بیت کوین در سطح کمتر از ۳۸,۰۰۰ دلار نیز شدت گرفت.

قیمت بیت کوین تا ۳۴,۰۰۷ دلار رسید و در حال حاضر این رمزارز در شرایط بدون نوسان قرار دارد. بیت کوین اکنون کمتر از سطح ۳۸,۰۰۰ دلار و میانگین متحرک ساده ۱۰۰ ساعته قرار دارد.

از طرف دیگر، سطح مقاومتی اولیه نزدیک به ۳۶,۲۰۰ دلار است. هم‌چنین خط روند نزولی مهمی با سطح مقاومتی نزدیک به ۳۶,۵۰۰ دلار در نمودار ساعتی قیمت بیت کوین وجود دارد. این خط روند نزدیک به سطح فیبوناچی اصلاحی ۲۳.۶٪ در کاهش قیمت اخیر از ۴۳,۵۰۰ به ۳۴,۰۰۷ دلار است.

[

نمودار قیمت بیت کوین؛ تایم فریم ۱ ساعت

اولین سطح مقاومتی مهم بر روی ۳۶,۸۰۰ دلار است. عبور از این سطح مقاومتی می‌تواند موج بازیابی ثابتی را تا قیمت ۳۸,۰۰۰ دلار امکان‌پذیر سازد. سطح مقاومتی مهم بعدی نزدیک به ۴۰,۰۰۰ دلار است و پس از آن گاوها در صدد عبور از قیمت ۴۱,۲۰۰ دلار خواهند بود.

آیا کاهش قیمت بیت کوین ادامه دارد؟

اگر بیت کوین نتواند از سطح ۳۶,۵۰۰ دلار عبور کند، ممکن است کاهش قیمت دیگری برای این رمزارز در راه باشد. سطح حمایتی اولیه بر روی ۳۴,۵۰۰ دلار قرار دارد.

اولین سطح حمایتی مهم نزدیک به ۳۴,۰۰۰ دلار است. عبور از این سطح حمایتی ممکن است کاهش قیمت چشمگیر دیگری را به دنبال داشته باشد. سطح حمایتی مهم بعدی نزدیک به ۳۲,۵۰۰ دلار است و عبور از این سطح حمایتی ممکن است قیمت بیت کوین را به کمتر از ۳۲,۰۰۰ دلار بکشاند.

اندیکاتورهای تکنیکال

اندیکاتور MACD ساعتی: اندیکاتور MACD ساعتی در حال حاضر در محدوده نزولی قرار دارد.

اندیکاتور RSI ساعتی: اندیکاتور RSI قیمت بیت کوین کمتر از ۵۰ است.

سطوح حمایتی مهم: ۳۴,۵۰۰ و ۳۴,۰۰۰ دلار.

سطوح مقاومتی مهم: ۳۶,۲۵۰، ۳۶,۵۰۰ و ۳۸,۰۰۰ دلار.

در زمان نگارش این خبر شاخص ترس و طمع روی عدد ۱۳ (ترس شدید) قرار دارد. بایننس کوین و لونا هر کدام با ۲۵٪ کاهش قیمت در یک هفته گذشته به ترتیب به قیمت ۳۷۰ دلار و ۶۵.۶ دلار خرید و فروش می‌شوند.

پس از آنکه سختی استخراج بیت کوین به بالاترین میزان خود در ۲۶.۶۴ تریلیون رسید، هش ریت شبکه بیت کوین به دلیل سختی بالا و کاهش قیمت BTC با اندکی کاهش مواجه شد و اکنون برابر ۱۹۰.۷۱ اگزاهش بر ثانیه است. هش ریت شبکه در چند روز گذشته تا ۱۶۷ EH/S نیز کاهش یافته بود. کاهش قیمت بیت کوین و همچنین افزایش سختی شبکه باعث شده است سود استخراج برای ماینرها به شدت کاهش بیابد.

همچنین ذکر این نکته خالی از لطف نیست که دولت بایدن قرار است در فوریه ۲۰۲۲ نسخه اولیه استراتژی‌های جامع کاخ سفید را در خصوص دارایی‌های دیجیتال منتشر کند. می‌توان انتظار داشت که انتشار این سند، دولت بایدن را در مرکز بحث‌ها در مورد قانون‌گذاری ارز‌های دیجیتال قرار دهد.

منبع:

میهن بلاکچین


امتیاز دادن به خبر

با لایک کردن هر خبر شما می توانید کوین بیشتر جایزه بگیرید


مطالب مرتبط با این موضوع

چشم‌انداز قیمت بیت کوین پیش از هاوینگ: آماده‌سازی برای یک رشد جدید

چشم‌انداز قیمت بیت کوین پیش از هاوینگ: آماده‌سازی برای یک رشد جدید

فرصت‌های جدید معاملاتی در بازار: آماده‌باش برای سودآوری!

فرصت‌های جدید معاملاتی در بازار: آماده‌باش برای سودآوری!

تحلیل دقیق بازار بیت کوین در آستانه هوینگ: آیا تاریخ دوباره خود را تکرار می‌کند؟

تحلیل دقیق بازار بیت کوین در آستانه هوینگ: آیا تاریخ دوباره خود را تکرار می‌کند؟

تحلیلگر مطرح بازار ارز دیجیتال رویایی از قله‌های جدید برای بیت‌کوین، اتریوم و سولانا می‌کشد!

تحلیلگر مطرح بازار ارز دیجیتال رویایی از قله‌های جدید برای بیت‌کوین، اتریوم و سولانا می‌کشد!

بیت‌کوین دوباره ۵۷ هزار دلاری شد! راز رالی جدید چیست؟

بیت‌کوین دوباره ۵۷ هزار دلاری شد! راز رالی جدید چیست؟


تحلیل کاربران

ضرر

aidinjabari

05/بهمن/1400

به نظر من این ضرر نیست از دیدگاه بلند مدت هولدر ها در سود هستند ولی ادا واقعا همه رو خسته کرده الان یک ساله که هر کی ادا داره خسته اسن نه افزایش قیمت داره نه چیزی من که از کاردانو هیری ندیدم

6

کف سازی

ghadir

04/بهمن/1400

بنظر در همین محدوده ۳۴ و ۳۳ هزار دلار کف مناسبی ساخته شده و از همین محدوده ها بازار برگشتی داشته باشه به اعداد بالاتر.امیدوارم آلتکوین ها هم روند دوبه رشدی بگیرند.

16

هولدرهای شیبا

[email protected]

05/بهمن/1400

سلام هولدرهای شیبا‌متیک وکاردانوبیت کوین واتریوم شرایط بهتری دارنند اصلاعات جدیدنشان می دهدکه دامنه فروش عمده ریزش قیمت بیت کوین دربازار رمزارزها توکن های کاردانو ADAشیبا اینوSHIBو لیگانMATICدرضرر قراردارنندهنگامی یک رمزارز درضرر قرار دارد که میانگین قیمت خریدرمزارز سرمایه گذاری درسود قراردارد که میانگین قیمت رمزارزهای ازقیمت کنونی است سرمایه گذاران ‌یالیگان درضرر قراردارنند فقط۳۷٪درسود هستند ۱۲٪نیز درشرایط برابر قراردارنند

16

هولدرها

bahram72

04/بهمن/1400

در شرایط فعلی بیشتر ارزها خیلی ریزش کردن و هولدرهای بیشتر ارزها مثل کاردانو در ضرر هستن و بیت کوین شرایط بهتری داره

38

نهنگهای سه ارزدرضررهستند

زارع

04/بهمن/1400

سرمایه گذاران وهولدرهای بزرگ شیبا وپالیگان وکاردانو به علت کاهش بی سابقه ارزهای دیجیتال مخصوصا هولدرهای این ارزها به شدت زیان دیده‌ اند که بازهم شدت ترس درنوسانات وفروش ارزهاسبب شده که بیشتر آنها با ضرر مواجه شوند وقیمت ارزهای دیجیتال بیت کوین واتریوم وهمه التکوین ها به شدت درحال کاهش می باشد وفرصت خرید را برای بعضی ازسرمایه گذاران ایجاد شده است

19

خرید

miladhosseinzadeh1364

04/بهمن/1400

الان که تمامی ارز ها روند نزولی دارند وبیت کوین به 33000 دلار رسیده بهترین فرصت برای خرید و سرمایه گذاری هستش

11

سرمایه دار

soleimani15

04/بهمن/1400

شاید همین ضررهای سنگین است که باعث می شود هنوز خیلی از سرمایه داران به چنین بازاری اعتماد نکنن. اما در آینده وضعیت بهتر می شود.

13

وضعیت هولدرها

aylin6

06/بهمن/1400

در طول این یکسال اخیر هولدرهای شیبا و کاردانو وغیره در ضرر هستند اما این هولدرها ترسی ندارند و به راه خودشون ادامه میدن

8

وضعیت هولدرها

asalii

04/بهمن/1400

هولدرها در این شرایط بایدم توی ضرر باشن ولی وقتی اسم هولدر میزارن یعنی اینکه باید صبر کرد و خرید با قیمت پایین تر انجام داد و غمی نیست

38

۵۰ / ۵۰

padeshah_0

05/بهمن/1400

الان دیگه همه نوع ارز دیجیتالی تو بازار هست و صددرصد ارزهای مختلف در آینده هم میان ولی مهم اینکه قرت دست کدومه

8

هولدر و ضرر

alitayebi

06/بهمن/1400

هولدرهای متیک و شیبا و کاردانو تو ضرر هستند و این نباید روی هولدرها تاثیر بدی بزاره چون میدونن زود به هدفشون میرسن

25

هولدرها در ضرر

hastiiii

04/بهمن/1400

هولدرهای ارزهای خوبی مثل متیک و کاردانو و حتی شیبا که اینقدر محبوب هستن الان توی ضرر هستن ولی شرایط خیلی خوب برگشت خواهد خورد

39

هولدر ها

l3abi

04/بهمن/1400

هرچقد هم هولد کنین اخر اسر این بیت کویین هستش کع با حرکت خودش ارز های دیگه رو تخت تاثیر قرار میده. از ۱۰تا ارز برتر تو رنکینگ ارزهای جهانی یعنی ارز شماره‌ ۱تا ارزشماره ۱۰که تو سایت coinmarketcapمیتونین نگاه کنین ،، بهتره رو اونا برای هولد حساب باز کنید..موفق باشید

8

هواداران

۰۹۹۲۵۹۰۵۵۰۷

04/بهمن/1400

سلام دوستان دوهفته قبل گفتم خودتان رابرای ریزش حاضرکنید خرید نکنید شیبا هیچ اکثرارزها درضررن الان هم پولبک زدن به قیمت ازدست رفته یک فرصت خروج اگرخواستیدبفروشید

14

فری .......بازار

farejoon

04/بهمن/1400

بازار چون دست سرمایه دارن هست ماهم از این فرصت استفاده کنیم و از هر کدوم کمکمکی می خریم که یکباره ضرر نکنیم چون همه چی از این بازار برمیاید .

14

سیاست‌ بازار

mtpanah

04/بهمن/1400

این‌ سیاست‌ بازار‌ هست‌ ک‌ این‌ کار‌ رو‌ کنه‌ و‌ براشون‌ اهمیت‌ نداره‌ کی‌ پولش‌ ازبین‌ میره‌ یا‌ کی‌ سود‌ میکنه‌ مهم‌ فقط خودشونن

37

هولدرها

musictop

04/بهمن/1400

در حال‌ حاظر‌ هولدرهای همه‌ ارزها‌ تو‌ ضرر‌ هستن‌ و تنها‌ راه‌ فرار‌ از‌ ضرر‌ شون‌ صبر کردنه‌ و گرنه‌ باید‌ باضرربفروشن

10

هولدارهای شیبا

shariar

04/بهمن/1400

به نظر میرسد بلومبرگ شیبا اینو و دوج کوین صرفا ابزاری برای سوداگری هستند و سوداگران به زودی ضربه سنگینی به خریداران خرد وارد می‌کنند

12

هولدرها

hamidrz77

04/بهمن/1400

با ریزشهاییکه ببشتر ارزها داشتن ودارن. هولدرها هم تو ضرر هستن و فقط بعضی از این هولدرها و ارزها. تو ضرر نیست. و این به ضرر کاربران هست. باید به آینده امیدوار بود

12

ضرر ارز کاراندو "شی با.. .

hoseinseify

05/بهمن/1400

با دیدن نمودار جدید و تحلیل های کارشناسان با کاهش قیمت بیت کوین ارز هایی همچون ّکاراندو و شیّبا و.. کاهش قیمت پیدا میکند

9

هولدرها

shamsi.ali

05/بهمن/1400

هنگامی یک دارنده رمزارز در ضرر قرار دارد که میانگین قیمت خرید رمزارز توسط او بیشتر از قیمت کنونی آن رمزارز باشد از طرف دیگر هنگامی یک سرمایه‌گذار در سود قرار دارد که میانگین قیمت خرید رمزارزهای وی کمتر از قیمت کنونی باشد

12

دانلود اپلیکیشن موبایل کوینگرام

با اپلیکیشن اندروید کوینگرام از آخرین مطالب بازارهای مالی و رمزارز ها با خبر باشید، قیمت تمامی رمزارز ها در لحظه چک کنید و نرخ آنها را با مبدل ارز کوینگرام به یکدیگر تبدیل کنید، با دیگر افراد در مورد تحلیل ها و مطالب گفت و گو کنید، سبد دارایی ارزهای دیجیتال خودتان را بسازید و از سود و زیان خود در بازه های زمانی مختلف با خبر باشید و با شرکت رایگان در مسابقات پیش بینی رمزارز جایزه ببرید.
coingram
coingram
کوینگرام

استارتاپ کوینگرام به عنوان یک رسانه تخصصی در حوزه بازار های مالی وارز های دیجیتال ، فعالیت خود را از تیر 1398 شروع کرد. هدف ما از ابتدا آموزش وآشنایی مردم با علم و فناوری آینده یعنی بلاک چین بوده است. آشنایی با انواع ارز های دیجیتال مانند بیت کوین، اتریوم، آدا کاردانو و بقیه رمزارز ها میتواند ما را در انتخاب خرید و سرمایه گذاری در این حوزه بسیار بیشتر کمک کند. همان طور که سرمایه گذاری ها و ورود پول به این حوزه روز به روز بیشتر می شود، مسئولیت ما برای آگاهی بخشی و اطلاع رسانی بیشتر می شود تا کسی درگیر پروژه های کلاه برداری و طرح های پانزی نشود.

برگزیده ها

درآمد از کوینگرام

شرایط و قوانین

مفاهیم پایه

آشنایی با بلاکچین

آشنایی با بیتکوین

آشنایی با اتریوم

کوینگرام

درباره ما

ارتباط با ما

شبکه های اجتماعی

اینستاگرامتلگرام

کلیه ی حقوق این سایت نزد کوینگرام محفوظ بوده و بازنشر محتوای اختصاصی با ذکر منبع بلامانع است.