coingram
کوینگرام

نوسان

قیمت

نام ارز

0.8%

66,323 $

3,826,837,100 تومان

Bitcoin

Bitcoin

btc

1.1%

3,079 $

177,643,298 تومان

Ethereum

Ethereum

eth

0.1%

0.9996 $

57,677 تومان

Tether

Tether

usdt

0.4%

575.6 $

33,213,851 تومان

Binance Coin

Binance Coin

bnb

1.1%

169.97 $

9,807,269 تومان

Solana

Solana

sol

0%

1 $

57,700 تومان

USD Coin

USD Coin

usdc

1.1%

3,078 $

177,572,327 تومان

Staked Ether

Staked Ether

steth

2.2%

0.5093 $

29,387 تومان

XRP

XRP

xrp

0.8%

6.4 $

369,280 تومان

TonCoin

TonCoin

ton

1.7%

0.1501 $

8,661 تومان

Dogecoin

Dogecoin

doge

شمارش معکوس برای جلسه سه‌شنبه فدرال رزرو؛ سقوط عمیق‌تر یا بازیابی قیمت‌ها؟

05/بهمن/1400
افزودن به نشان شده ها
شمارش معکوس برای جلسه سه‌شنبه فدرال رزرو؛ سقوط عمیق‌تر یا بازیابی قیمت‌ها؟
Market
USA
تحلیل
فدرال رزرو
3039
3 دقیقه

بانک مرکزی آمریکا امروز در نشستی موضوع افزایش نرخ بهره بانکی را بررسی و نتیجه نهایی آن را چهارشنبه این هفته اعلام خواهد کرد. کارشناسان می‌گویند اگر فدرال رزرو پای حرف خود برای افزایش سه‌مرحله‌ای نرخ بهره بانکی بماند و این تعداد را بیشتر نکند، می‌توان به افزایش موقت قیمت‌ها امیدوار بود.

به گزارش کوین دسک، بیت کوین، اتریوم و به‌طور کلی بازار ارز دیجیتال، امروز و به دنبال سقوط شاخص معاملات آتی در بازار بورس آمریکا، شاهد افزایش فشار فروش بود؛ موضوعی که نشان می‌دهد معامله‌گران مانند هفته گذشته به دنبال کاهش ریسک سبد سرمایه‌گذاری خود هستند.

روز گذشته قیمت بیت کوین به ۳۲,۹۶۷ دلار سقوط کرد که پایین‌ترین سطح از ۲۴ ژوییه (۲ مرداد) است. این در حالی است که شاخص‌های تکنیکال نشان می‌دهند بازار در وضعیت اشباع فروش قرار گرفته است.

قیمت بیت کوین این ماه بیش از ۲۷ درصد کاهش یافته و اکنون بازار در تلاش است تا در کف قیمتی مشخصی تثبیت شود. این در حالی است که نهنگ‌ها و سرمایه‌گذاران بزرگ، فعلاً حرکت خاصی از خود نشان نداده‌اند.

قیمت اتریوم در طول ۲۴ ساعت گذشته کاهشی ۱۰ درصد را تجربه کرده و به پایین‌ترین سطح خود از ۲۸ ژوییه (۶ مرداد) در ۲,۲۰۰ دلار رسیده است. بازدهی این ماه توکن اصلی شبکه اتریوم هم منفی ۳۸ درصد بوده است.

اتریوم ممکن است به‌زودی مانند بیت کوین شاهد شکل‌گیری تقاطع مرگ روی نمودار خود باشد؛ یک نشانه نزولی که در آن میانگین متحرک ۵۰ روزه و میانگین متحرک ۲۰۰ روزه را به سمت پایین قطع می‌کند. از زمان شکل‌گیری این تقاطع نزولی در اوایل ماه جاری، بیت کوین بیش از ۱۰,۰۰۰ دلار از ارزش خود را از دست داده است.

نمودار قیمت بیت کوین (تقاطع نزولی میانگین‌های متحرک در نمای ۱ روزه بازار بیت کوین/ دلار)

دیگر ارزهای شناخته‌شده بازار، مانند سولانا، کاردانو و پولکادات هم در ۲۴ ساعت گذشته بین ۱۲ تا ۱۵ درصد از ارزش خود را از دست داده‌اند.

افزایش مجدد فشار فروش در بازار، پس از آن آغاز شد که گلدمن ساکس (Goldman Sachs)، یکی از بزرگترین بانک‌های سرمایه‌گذاری در آمریکا، اعلام کرد که اگر افزایش تورم در این کشور ادامه داشته باشد، احتمالاً بانک مرکزی آمریکا هم با سرعت بیشتری سیاست‌های انقباضی خود را اجرا می‌کند. تشدید تنش‌ها میان دولت آمریکا و روسیه هم فشار فروش را در بازار دارایی‌های پرریسک، مانند سهام و ارز دیجیتال، بیشتر کرده است.

دیوید مریکل (David Mericle)، کارشناس اقتصادی مؤسسه گلدمن ساکس، گفته است:

این خطر وجود دارد که کمیته بازار آزاد فدرال رزرو بخواهد در هر کدام از نشست‌های بعدی خود، تصمیم به اجرای سیاست‌های انقباضی بگیرد؛ تا زمانی که وضعیت تورم در آمریکا دست‌خوش تغییر شود.

این بانک سرمایه‌گذاری افزایش چهار‌مرحله‌ای و ۰.۲۵ درصدی نرخ بهره بانکی در آمریکا را پیش‌بینی کرده است؛ یعنی انتظار دارد فدرال رزرو در سال جاری نرخ بهره بانکی را چهار مرتبه و به اندازه ۰.۲۵ درصد بیشتر کند. این در حالی است که در بازار قراردادهای آتی صندوق بانک مرکزی، پیش‌بینی‌ها بیشتر بر مبنای افزایش پنج‌مرحله‌ای نرخ بهره است.

بیشتر کارشناسان انتظار دارند که فدرال رزرو پس از برگزاری سه جلسه دیگر از سری نشست‌های ماهانه خود، نرخ بهره بانکی را برای اولین بار در ماه مارس (اسفند) افزایش دهد. به دنبال آن هم سه جلسه دیگر از سری نشست‌های سه‌ماهه این نهاد دولتی، برگزار می‌شود.

اکنون اما اگر بانک مرکزی آمریکا پای صحبت‌های ماه دسامبر (آذر) خود درباره افزایش سه‌‌مرحله‌ای و نه بیشترِ نرخ بهره بانکی در سال ۲۰۲۲ بماند، شرایط برای افزایش موقت قیمت‌ها فراهم می‌شود.

نشست این ماه فدرال رزرو امروز برگزار خواهد شد و نتیجه آن و برنامه‌ریزی مقامات درباره نحوه افزایش نرخ بهره بانکی، ساعت ۲۳:۰۰ (به وقت تهران) چهارشنبه اعلام خواهد شد.

منبع:

ارز دیجیتال


امتیاز دادن به خبر

با لایک کردن هر خبر شما می توانید کوین بیشتر جایزه بگیرید


مطالب مرتبط با این موضوع

واکنش بازار به تصمیم جدید فدرال رزرو: بیت کوین افزایش قیمت را تجربه کرد!

واکنش بازار به تصمیم جدید فدرال رزرو: بیت کوین افزایش قیمت را تجربه کرد!

کاهش محسوس قیمت بیت کوین در پیش از جلسه فدرال رزرو!

کاهش محسوس قیمت بیت کوین در پیش از جلسه فدرال رزرو!

چشم‌انداز قیمت بیت کوین پیش از هاوینگ: آماده‌سازی برای یک رشد جدید

چشم‌انداز قیمت بیت کوین پیش از هاوینگ: آماده‌سازی برای یک رشد جدید

فرصت‌های جدید معاملاتی در بازار: آماده‌باش برای سودآوری!

فرصت‌های جدید معاملاتی در بازار: آماده‌باش برای سودآوری!

تحلیل دقیق بازار بیت کوین در آستانه هوینگ: آیا تاریخ دوباره خود را تکرار می‌کند؟

تحلیل دقیق بازار بیت کوین در آستانه هوینگ: آیا تاریخ دوباره خود را تکرار می‌کند؟


تحلیل کاربران

آینده‌ ملت

musictop

05/بهمن/1400

یعنی‌ آینده‌ یه‌ ملت‌ ک الا‌ تو ضرر‌ هستن‌ دست‌ اینا‌ افتاده‌ که‌ بینم‌ چ‌ تصمی‌ براشون‌ میگیرن‌ واقعا‌ خنده. داره

34

آینده ارزها

alitayebi

05/بهمن/1400

سلام خدمت دوستان گرامی آینده بیت کوین در دستان فدرال هستش اما من امید دارم که ارزها پیشرفت خوبی دارن

20

تکلیف ما مشخص شد

shahrzad1400

05/بهمن/1400

از طرفی امریکا با فدرال رزروش کاربران را تحت یک نابسامانی وریزش قیمت مواجه کرده وازطرفی ما ایرانیان نمیدونیم تکلیفمون با تصمیمات دولت چه خواهد شد

21

فدرال‌ رزرو

mtpanah

05/بهمن/1400

روز‌ سه‌ شنبه‌ قیمتها‌ یه‌ مقدار‌ بالا‌ میره‌ بعد‌ با‌ شدت‌ هر‌ چ‌ بیشتر‌ میریزه‌ تا‌ 25 هزار‌ دلار‌ حالا‌ از‌ ما‌ گفتن‌ بود‌ هر‌ کی‌ دوستداشت‌ حرفمو‌ جدی‌ بگیره

38

جلسه ای حساس برای دنیای دیجیتال ارز

محمدرضااکبریان

05/بهمن/1400

من به این نشست خبری خوش بین هستم و منتظر رشد ارز های دیجیتال خواهم بود دیگه وقتشه که قیمت ها برگرده و اوضاع بهتر بشه

22

شمارش معکوس

hastiiii

05/بهمن/1400

بیت کوین با ید منتظر فدرال رزرو باشه تا ببینیم چه خبرایی از این جلسه خواهد رسید و باعث ریزش یا صعود این ارز خواهدشد

44

شمارش معکوس برای بیت کوین

marwan

18/اسفند/1401

بیت کوین برای اولین بار در تاریخ در آستانه ثبت چهار کندل فصلی (۳ ماهه) نزولی متوالی است و تا ساعاتی دیگر سرنوشت این کندل مشخص می‌شود.

2

بیت کوین

Amirreza88

05/بهمن/1400

سلام عزیزان خداروشکر بازار امروز روی سبزشو نشون داد این میتونه امیدوارکننده باشه که نتیجه جاسه بازار رو صعودی میکنه من که به شدت خوشبینم

19

فدرال رزرو

bahram72

05/بهمن/1400

دفعه قبل که گفتن جلسه فدرال رزرو باعث ریزش ارزها میشه برعکس شد ولی طولی نکشید و ریزش سنگین شروع شد و حالا فقط خدا به خیر کنه

45

فدرال رزرو

aylin6

06/بهمن/1400

روز سه شنبه آینده ارزها مشخص میشه یا بیت کوین و تمام ارزها میرن بالا یا هم با کله میخورن زمین و باید تا یه مدت

12

فدرال رزرو

aidinjabari

05/بهمن/1400

امیدروارم که فدرال تصمیم خوبی بگیره و احتمال اینکه درصد تورم باعث افزایش قیمت ها بشه و از این رکود بازار نجات پیدا کنیم و تحرک در قیمت ها ببینیم . پر سود باشید

20

نقش فدرال رزرو

pouyan.a

07/بهمن/1400

فدرال رزرو به جای واریز پول دولت به حساب در بانک‌های تجاری، تمام حساب‌های بانکی عامل خزانه داری ایالات متحده و همچنین معاملات آن از طریق فدرال رزرو انجام می‌شود. اساساً، فدرال رزرو به عنوان بانک خزانه داری ایالات متحده عمل می‌کند و نقش مهمی هم در تعیین قیمت رمز ارزها داره.

6

سقوط عمیق تریابازیابی قیمت

زارع

05/بهمن/1400

بانتایج امروز جلسه فدرال رزرو قیمت هافردا مشخص می شوند درصورتی که روزهای اخیر با کاهش بی سابقه بیت کوین واتریوم ودیگر التکوین ها مواجه بودیم نتیجه این جلسه تعیین کننده قیمت هاست

24

فدرال

۰۹۹۲۵۹۰۵۵۰۷

05/بهمن/1400

سلام دوستان امریکا وبیشترحامیاش سود بانکی راتصویب واماده توروم جهانی هستن انها تمام ثروت جامعه رابرای حرکت بسوی منابع ومخارج دولتی ونبارزه بامشکلات جمع میکنن مال ما برلی دزدی ودروغ

22

عقل سالم

[email protected]

06/بهمن/1400

خداییش میدونیم چی داریم میگیم؟ بابااا عزیزااان، گیریم نرخ تورم زیاد بشه و قیمت ارز دیجیتال بره بالا خب مهندسین اونوقت همه چی گرون میشه. اگر نرخ تغییر نکنه باز میتونیم با کارای دیگه درآمد کسب کنیم ولی در حالت اول که کلا تو ضرریم

16

شماره معکوس برای جلسه سه شنبه فدرال

shamsi.ali

05/بهمن/1400

اگر فدرال رزرو پای حرف خود برای افزایش سه‌مرحله‌ای نرخ بهره بانکی بماند و این تعداد را بیشتر نکند می‌توان به افزایش موقت قیمت‌ها امیدوار بود اگر بتوافق نرسد احتمال ریزش داشته باشیم

23

فدرال

hamidrz77

05/بهمن/1400

همه چی به تصمیم گیری فدرال بستگی داره که تصمیم خوبی بگیره با این درصد تورم. اگه تصمیم فدرال برا کاربران خوب باشه که با افزایش ارزها. از نگرانی در بیان و یه سودی عایدشان بشه

20

شمارش معکوس

asalii

05/بهمن/1400

شمارش معکوس برای این جلسه مهم قطعا میتونه روی قیمت بیت کوین تاثیر زیادی بزاره و امیدوارم باعث صعود بشه

42

دانلود اپلیکیشن موبایل کوینگرام

با اپلیکیشن اندروید کوینگرام از آخرین مطالب بازارهای مالی و رمزارز ها با خبر باشید، قیمت تمامی رمزارز ها در لحظه چک کنید و نرخ آنها را با مبدل ارز کوینگرام به یکدیگر تبدیل کنید، با دیگر افراد در مورد تحلیل ها و مطالب گفت و گو کنید، سبد دارایی ارزهای دیجیتال خودتان را بسازید و از سود و زیان خود در بازه های زمانی مختلف با خبر باشید و با شرکت رایگان در مسابقات پیش بینی رمزارز جایزه ببرید.
coingram
coingram
کوینگرام

استارتاپ کوینگرام به عنوان یک رسانه تخصصی در حوزه بازار های مالی وارز های دیجیتال ، فعالیت خود را از تیر 1398 شروع کرد. هدف ما از ابتدا آموزش وآشنایی مردم با علم و فناوری آینده یعنی بلاک چین بوده است. آشنایی با انواع ارز های دیجیتال مانند بیت کوین، اتریوم، آدا کاردانو و بقیه رمزارز ها میتواند ما را در انتخاب خرید و سرمایه گذاری در این حوزه بسیار بیشتر کمک کند. همان طور که سرمایه گذاری ها و ورود پول به این حوزه روز به روز بیشتر می شود، مسئولیت ما برای آگاهی بخشی و اطلاع رسانی بیشتر می شود تا کسی درگیر پروژه های کلاه برداری و طرح های پانزی نشود.

برگزیده ها

درآمد از کوینگرام

شرایط و قوانین

مفاهیم پایه

آشنایی با بلاکچین

آشنایی با بیتکوین

آشنایی با اتریوم

کوینگرام

درباره ما

ارتباط با ما

شبکه های اجتماعی

اینستاگرامتلگرام

کلیه ی حقوق این سایت نزد کوینگرام محفوظ بوده و بازنشر محتوای اختصاصی با ذکر منبع بلامانع است.