coingram
کوینگرام

نوسان

قیمت

نام ارز

0.5%

65,587 $

3,889,309,100 تومان

Bitcoin

Bitcoin

btc

1.8%

2,956 $

175,289,021 تومان

Ethereum

Ethereum

eth

0%

1 $

59,300 تومان

Tether

Tether

usdt

2%

571.8 $

33,907,147 تومان

Binance Coin

Binance Coin

bnb

0.3%

162.42 $

9,631,506 تومان

Solana

Solana

sol

0%

1 $

59,300 تومان

USD Coin

USD Coin

usdc

0.1%

0.5171 $

30,664 تومان

XRP

XRP

xrp

1.8%

2,953 $

175,127,725 تومان

Staked Ether

Staked Ether

steth

3.6%

6.69 $

396,717 تومان

TonCoin

TonCoin

ton

4.2%

0.1505 $

8,925 تومان

Dogecoin

Dogecoin

doge

صرافی غیرمتمرکز ADAX در بلاکچین کاردانو راه‌اندازی شد

11/بهمن/1400
افزودن به نشان شده ها
صرافی غیرمتمرکز ADAX در بلاکچین کاردانو راه‌اندازی شد
ADA
DEX
ADAX
قرارداد هوشمند
1599
3 دقیقه

کاربران شبکه کاردانو مدتی است در انتظار یک صرافی غیرمتمرکز هستند که بتواند با DEXهای قوی بلاکچین‌های دیگر رقابت کند. اکنون با راه‌اندازی صرافی غیرمتمرکز ADAX رقابت در این حوزه بیشتر خواهد شد.

به نقل از یوتودی، ADAX، صرافی غیرمتمرکز مبتنی بر کاردانو به عنوان یکی از اولین صرافی‌های غیرمتمرکز روی این شبکه فعال می‌شود.

از زمان اعلام ورود کادانو به فاز گوگن و فعال‌سازی قراردادهای هوشمند روی این شبکه، کاربران آن در انتظار راه‌اندازی یک صرافی غیرمتمرکز قدرتمند در سطح یونی‌سواپ یا پنکیک‌سواپ روی بلاکچین کاردانو بوده‌اند. با توجه به توقعات بالای جامعه کاربران، ورود به این مسابقه خطرات زیادی داشت اما ADAX پا به میدان گذاشت و اکنون اعلام کرده است که آماده انتشار نسخه اول صرافی غیرمتمرکز ADAX است.

تیم پروژه صرافی غیرمتمرکز ADAX، شش ماه کار و نیروی انسانی را صرف ارائه یکی از اولین راهکارهای مبادله غیرمتمرکز در کاردانو کرد و نتیجه کار این تیم در دراز مدت به نفع کل اکوسیستم کاردانو خواهد بود.

صرافی غیرمتمرکز ADAX قصد دارد امکان انجام معامله به صورت غیرحضانتی و غیرقابل سانسور را فراهم کند. کاربران می‌توانند با پرداخت کارمزدی بسیار کمتر در مقایسه با شبکه اتریوم، معاملات مبتنی بر قرارداد هوشمند را روی این پلتفرم به سرعت انجام دهند.

ویژگی‌های اصلی صرافی غیرمتمرکز ADAX

براساس توصیف‌های وبسایت اصلی، به نظر می‌رسد که صرافی غیرمتمرکز ADAX توان رقابت با صرافی‌های غیر متمرکز بزرگ در بلاکچین‌های دیگر را داشته باشد. این صرافی تلاش دارد امکان مبادله واقعا غیرمتمرکز را برای کاربران کاردانو به ارمغان آورد.

تیم توسعه‌دهنده این صرافی توانسته است با استفاده از قراردادهای هوشمند پلوتوس، یک PAB (Plutus Application Backend یا بک-اند اپلیکیشن پلوتوس) ویژه طراحی کند که تمرکززدایی کامل را تضمین می‌کند. برای جلوگیری از ازدحام شبکه و مسائل مربوط به همزمانی، ADAX هر سفارش را به UTXO های کوچکتر تقسیم می‌کند.

ADAX در حال حاضر از Nami Wallet پشتیبانی می‌کند و امکان اتصال با GeroWallet و CCVault در روزهای آینده فراهم خواهد شد. این تیم در آینده کیف پول‌های محبوب‌تر را نیز به این لیست اضافه خواهد کرد.

ADAX طی همکاری با پلتفرم Stockgeist.AI راه‌اندازی شده است. Stockgeist.AI ابزاری برای زیرنظر گرفتن احساسات بازار است که به این صرافی غیرمتمرکز اجازه می‌دهد یک ابزار معاملاتی انقلابی ارائه دهد که علائم اولیه تغییرات احساسات معامله‌گران را ردیابی می‌کند.

این ابزار، داده‌ها را از شبکه‌های اجتماعی مختلف مانند توییتر، فیس‌بوک، ردیت و دیسکورد جمع‌آوری می‌کند. در نتیجه تجمیع این اطلاعات شاخص‌هایی برای تمام توکن‌ها اندازه‌گیری می‌شوند و به این ترتیب معامله‌گران خواهند توانست تحولات بازار را ساده‌تر ردیابی کنند.

منبع:

میهن بلاکچین


امتیاز دادن به خبر

با لایک کردن هر خبر شما می توانید کوین بیشتر جایزه بگیرید


مطالب مرتبط با این موضوع

رقابت نفس‌گیر ADA و XRP: کدام ارز در مسیر فتح سکوی دلاری؟

رقابت نفس‌گیر ADA و XRP: کدام ارز در مسیر فتح سکوی دلاری؟

قرارداد هوشمند یا اسمارت کانترکت چیست؟ همه‌چیز درباره Smart Contract

قرارداد هوشمند یا اسمارت کانترکت چیست؟ همه‌چیز درباره Smart Contract

 افزایش فعالیت چشمگیر در شبکه کاردانو در ماه گذشته

افزایش فعالیت چشمگیر در شبکه کاردانو در ماه گذشته

کاردانو غیرمتمرکزتر از تمام ارزهای دیجیتال جهان می‌شود

کاردانو غیرمتمرکزتر از تمام ارزهای دیجیتال جهان می‌شود

رونمایی کاردانو از آپدیت بلاکچین خود

رونمایی کاردانو از آپدیت بلاکچین خود


تحلیل کاربران

کاردانو

maziyartayebi72

11/بهمن/1400

صرافی غیرمتمرکز خیلی قابلیت های زیادی داره و خیلیا دنبال صرافی غیرمتمرکز هستن تا کارشون رو انجام بدن و حالا این صرافی جهش کاردانو. رو میتونه رقم بزنه البته بعد از ریزش

38

عالی و بسیار خوب

peyman1250

11/بهمن/1400

عالی و بسیار خوب باید ببینیم چی میشه بازار باید برگرده طی این چند روز فعلا بیت داره مسیرشو ادامه میده

6

صرافی

hamidrz77

11/بهمن/1400

اصول کار صرافیها برای همه روشنه. صرافی مکانیه که براتبدیل یک ارز برای مشتریان به ارز مورد نیاز مشتری با درصدی دست مزد ارائه میده. ر

8

کاردانو

mtpanah

11/بهمن/1400

این‌ روزه‌ خیلی‌ از‌ شرکتها‌ و‌ آدمها‌ ی‌ پولدار‌ از‌ ada استفاده‌ میکنن‌ و‌ خرید‌ میکنن‌ و‌ بخاطر‌ همینه‌ که‌ کاردانو‌ تونسته‌ خودشو‌ بالا‌ بکشه

26

بد موقع

hamai

11/بهمن/1400

حیف که کلیت بازار منفیه وبازار ریزشی واگرنه با این همه خبر مثبت برای کاردانو وبا وجود اینکه زمان صعودی بازار هم رشد خوبی نکرد . کاردانو میترکوند

19

کاردانو

09307914482

14/بهمن/1400

کاردانو تاکنون صرافی غیر متمرکز نداشت ولی اکنون با راه اندازی این صرافیADAX با خصوصیات خاصی که داره کار رو برای سرمایه گذاران این رمز ارز راحت تر کرده وباعث رشد بیشتر آن خواهد شد

4

کاردانو

۰۹۹۲۵۹۰۵۵۰۷

11/بهمن/1400

سلام دوستان اینگونه اقدامات درارزهای ایتده دار وپشتوانه قوی اتفاق میفتد ازاوایل سال حدید کاردانو منتظراین پروژه بود ارزخوبی لست در۸۵ سنت بهترین تقطه خرید ونگهداری بالای یکسال سودچنددرصدی میدهد

20

فری ......کاردانو

farejoon

11/بهمن/1400

یه ارز خوبیه و یک بلاک چین متفاوتی داره یه شبکه مستقل داره فناوریش هم متفاوته و تیم پشتیبانی و توسعه دهنده عالی داره معاملاتش سریع و ارزونه وبر خلاف بیشتر شبکه ها محدودیت مقیاس گذاری نداره .

13

کاردانو

aylin6

11/بهمن/1400

کاردانو فقط یه صرافی غیرمتمرکز نیاز داشت و حالا با این کار میتونیم به اینده این ارز بیشتر از قبل امیدوار باشیم

37

کاردانو

ماهور

11/بهمن/1400

کاردانو شبکه خوب و قوی ای داره و حالا با راه اندازی شبکه غیرمتمرکز بر روی این شبکه برای ماربران و طرفداران این ارز خبر خوبی ست

39

راه اندازی صرافی غیر متمرکز

raziye

11/بهمن/1400

، صرافی غیر متمرکز  (ADAxDEX) قصد دارد تا از مدل order-book برای ترید غیر حضانتی و مقاوم در برابر سانسور استفاده کند، با این ویژگی کاربران می‌توانند معاملات مبتنی بر قرارداد هوشمند را در این پلتفرم با پرداخت بسیار کمتر در مقایسه با هزینه‌های گس شبکه اتریوم و همچنین در سرعت بالاتری انجام دهند.

15

فعال شدن ADAX

hassanmohammadi

11/بهمن/1400

بر اساس فلسفه عدم تمرکز ،صرافی غیرمتمرکز آداکس قصددارد ازمدل اردر بوک( order-book ) استفاده کندکه ترید غیر حضانتی ومقاوم دربرابر سانسور را به ارمغان میاورد

15

قرار داد اسمارت

king65mmd

04/شهریور/1402

قرارداد هوشمند یا اسمارت کانترکت از مفاهیم جذاب و انقلابی در دنیای بلاک چین است که در این مقاله، تعریف، کاربرد، مزایا و معایب آن را به زبانی ساده و روان برای شما شرح می‌دهیم.

2

راه اندازی صرافی dydxدرسبکه کاردانو

زارع

11/بهمن/1400

اراه اندازي هرشبکه ارزدیجیتال درجهان ازیک صرافی برای استفاده کاربران هرروز گسترش می‌یابد تادسترسی هر کاربر به کیف آسان‌تر ومعاملاتش راحت صورت گیرد

16

صرافی

musictop

11/بهمن/1400

صرافی کسب‌وکاری است که اجازهٔ قانونی تبدیل یک ارز به ارزهای دیگر برای مشتریانش را دارا می‌باشد‌ و‌ از‌ این‌ رو‌ مردم‌ از‌ صرافی‌ های‌ مختلف برای‌ خرید‌ و‌ فروش‌ استفاده‌ میکنند

26

دانلود اپلیکیشن موبایل کوینگرام

با اپلیکیشن اندروید کوینگرام از آخرین مطالب بازارهای مالی و رمزارز ها با خبر باشید، قیمت تمامی رمزارز ها در لحظه چک کنید و نرخ آنها را با مبدل ارز کوینگرام به یکدیگر تبدیل کنید، با دیگر افراد در مورد تحلیل ها و مطالب گفت و گو کنید، سبد دارایی ارزهای دیجیتال خودتان را بسازید و از سود و زیان خود در بازه های زمانی مختلف با خبر باشید و با شرکت رایگان در مسابقات پیش بینی رمزارز جایزه ببرید.
coingram
coingram
کوینگرام

استارتاپ کوینگرام به عنوان یک رسانه تخصصی در حوزه بازار های مالی وارز های دیجیتال ، فعالیت خود را از تیر 1398 شروع کرد. هدف ما از ابتدا آموزش وآشنایی مردم با علم و فناوری آینده یعنی بلاک چین بوده است. آشنایی با انواع ارز های دیجیتال مانند بیت کوین، اتریوم، آدا کاردانو و بقیه رمزارز ها میتواند ما را در انتخاب خرید و سرمایه گذاری در این حوزه بسیار بیشتر کمک کند. همان طور که سرمایه گذاری ها و ورود پول به این حوزه روز به روز بیشتر می شود، مسئولیت ما برای آگاهی بخشی و اطلاع رسانی بیشتر می شود تا کسی درگیر پروژه های کلاه برداری و طرح های پانزی نشود.

برگزیده ها

درآمد از کوینگرام

شرایط و قوانین

مفاهیم پایه

آشنایی با بلاکچین

آشنایی با بیتکوین

آشنایی با اتریوم

کوینگرام

درباره ما

ارتباط با ما

شبکه های اجتماعی

اینستاگرامتلگرام

کلیه ی حقوق این سایت نزد کوینگرام محفوظ بوده و بازنشر محتوای اختصاصی با ذکر منبع بلامانع است.