coingram
کوینگرام

نوسان

قیمت

نام ارز

1.5%

61,549 $

3,766,798,800 تومان

Bitcoin

Bitcoin

btc

0.5%

2,999 $

183,508,812 تومان

Ethereum

Ethereum

eth

0.1%

0.9991 $

61,145 تومان

Tether

Tether

usdt

2.3%

597.7 $

36,578,628 تومان

Binance Coin

Binance Coin

bnb

1.9%

144.77 $

8,859,924 تومان

Solana

Solana

sol

0.1%

0.9995 $

61,169 تومان

USD Coin

USD Coin

usdc

0.1%

0.5203 $

31,842 تومان

XRP

XRP

xrp

0.6%

2,999 $

183,511,260 تومان

Staked Ether

Staked Ether

steth

1.1%

0.1474 $

9,021 تومان

Dogecoin

Dogecoin

doge

5.2%

6 $

367,200 تومان

TonCoin

TonCoin

ton

پروتکل Centrifuge برنده نهمین مزایده پاراچین‌های پولکادات شد

11/بهمن/1400
افزودن به نشان شده ها
پروتکل Centrifuge برنده نهمین مزایده پاراچین‌های پولکادات شد
Polkadot
Centrifuge
Parachain
اخبار
1733
1 دقیقه

پروتکل مالی دارایی‌های غیرمتمرکز سانتریفیوژ (Centrifuge) برنده نهمین دوره مزایده‌های واگذاری اسلات‌های پاراچین‌های پولکادات شد.

به نقل از کریپتو پوتیتو، دور دوم مزایده‌ پاراچین‌های پولکادات شامل مزایده‌های شماره ۶ تا ۱۱ است و اکنون برندگان ۳ مرحله از آن اعلام شده‌اند. قرار است تمامی برندگان این دور از مزایده‌ها فعالیت خود را در تاریخ ۱۱ مارس (۲۰ اسفند) بر روی اسلات‌ها آغاز کنند و هر اسلات، به مدت ۹۶ هفته به پروژه‌ها اجاره داده خواهد شد.

در روز پنجشنبه سانتریفیوژ در پستی در وبلاگ خود خبر از پیروزی در این مزایده را اعلام کرد. این پروتکل در واقع پلی است که با استفاده از آن می‌توان دارایی‌های غیردیجیتالی را در امور مالی غیرمتمرکز مورد استفاده قرار داد. به عنوان مثال می‌توان در این پروتکل بدون استفاده از واسطه‌ها و بانک‌ها، معاملات املاک واقعی را انجام داد.

پاراچین‌ها شارد‌های بلاک چینی ناهمگن هستند که به صورت موازی با زنجیره رله پولکادات در ارتباط هستند و ساختار مبتنی بر داده‌های کاربردی دارند. پاراچین‌ها مقیاس‌پذیری و عملکرد اکوسیستم پولکادات را بهبود می‌بخشند.

با قرار گرفتن سانتریفیوژ در پاراچین پولکادات، این پروتکل از پلتفرم دیفای Tinlake استفاده خواهد کرد که در آن استخرهای دارایی‌های غیردیجیتالی قرار دارد و نقدینگی آن از اکوسیستم‌های پولکادات و اتریوم تامین می‌شود. در همین حال لوکاس وجلسنگ‌ (Lucas Vogelsang) مدیرعامل سانتریفیوژ از وقوع این اتفاق ابراز خوشحالی کرد:

ما برای شروع کارمان روی پاراچین و آوردن دارایی‌های دنیای واقعی به پولکادات لحظه شماری می‌کنیم. این مهم بدون حمایت‌های پرشور جامعه پیرامونی سانتریفیوژ ممکن نبود.

در حال حاضر قیمت توکن کاربردی این پروژه (CFG) برابر ۰.۶۴ دلار است و ارزش بازار آن بیش از ۱۰۰ میلیون دلار است.

پروتکل مالی غیرمتمرکز آکالا که از برندگان دور اول مزایده پاراچین‌های پولکادات بود، فعالیت خود را در این شبکه آغاز کرده است. پیش از آن نیز مون‌بیم (Moonbeam)، پاراچین سازگار با اتریوم، در پولکادات راه اندازی شده بود.

منبع:

میهن بلاکچین


امتیاز دادن به خبر

با لایک کردن هر خبر شما می توانید کوین بیشتر جایزه بگیرید


مطالب مرتبط با این موضوع

تحلیلگر مطرح بازار ارز دیجیتال رویایی از قله‌های جدید برای بیت‌کوین، اتریوم و سولانا می‌کشد!

تحلیلگر مطرح بازار ارز دیجیتال رویایی از قله‌های جدید برای بیت‌کوین، اتریوم و سولانا می‌کشد!

ایلان ماسک با زبان طنز به نوسانات بازار کریپتو واکنش نشان می‌دهد!

ایلان ماسک با زبان طنز به نوسانات بازار کریپتو واکنش نشان می‌دهد!

کیف پولی که از 757 دلار به 880 هزار دلار رسید!

کیف پولی که از 757 دلار به 880 هزار دلار رسید!

ارزهای در خطر SEC کدام ها هستند؟

ارزهای در خطر SEC کدام ها هستند؟

تغییر راهبرد آرک در ETF خود

تغییر راهبرد آرک در ETF خود


تحلیل کاربران

شانس

[email protected]

11/بهمن/1400

خدا شانس هارو به اینا داده بخدا مردم بدبخت از این شانس ها ندارن اونم با پارتی بازی مام پارتی داشتیم اینجا نبودیم

21

پاراچین

musictop

11/بهمن/1400

پاراچین را می‌توان گونه‌ای از شبکه‌های بلاکچین در نظر گرفت که ساختاری خاص برای مدیریت دیتا و اطلاعات است که به طور موازی در اکوسیستم‌ پولکادات‌ اجرا‌ میشن

36

فری........پولکادات

farejoon

11/بهمن/1400

یه شبکه بلاکچین که با ارز پایه دات ... در واقع بلاکچین چند زنجیره ایست که سایر بلاکچین ها را بهم اتصال میدهد وبه سه بخش تقسیم میشه ریلیچین و پاراچین و بریجچین ....شبکه بلاکچین بلکادات در بستر خود از الگوریتم اجماع اثبات سهام یا همان pos استفاده میکنه وخرید ان فقط از صرافیها قابل استفاده است و به هیچ وجه استخراجش امکان پذیر نیست .

30

pol

[email protected]

11/بهمن/1400

يكي از ارزها بسيار با ريشه ايي هستش ودر اينده خبر هاي خوبي ميشنويم ازش بودن شك الان برا ورود وخريد وقت مناسبي هستش

26

واقع بینی

mdinar82

12/بهمن/1400

دوستان آرزویی پراز رونق و عشق خدایی واسه همتون خواهانم و از شما دوستان و عزیزان ک با ارزهای دیجیتالی سرو کله و رونق پیشرفتی بکارت ن می‌آید رو از ته دل بدون هیچ نوع ترس واهمه استارت تا به یه نقطه مناسبی برسین انشاالله که روزی بیاد ک همه مان ار نقطه های بلاک چین بالا برویم

18

پاراچین د

hamidrz77

11/بهمن/1400

پاچین گونه دیگر از بلا چین هست. که این دو بصورت موازی عمل میکنن ولی جای امید واری داره. اکه آینده خوبی پیش رو دارن و سیستم این دو. یعنی پاراچین و بلاک چین به کونه ای هماهنگ با همدیگه هستن أ

20

بلکچین پولکادات

mtpanah

11/بهمن/1400

بلاک‌چین نسل جدید است که بلاک‌چین‌های متعدد را به یک شبکه واحد متصل می‌کند. شبکه پولکادات امکان انتقال داده میان بلاکچین‌های های مختلف و پشتیبانی از چند زنجیره توسط یک شبکه را فراهم می‌کند

40

پروتوکل سانتریفوژ

marwan

21/بهمن/1402

 (CFG) یک پلتفرم مبتنی بر بلاکچین است که برای تسهیل تجارت و تامین مالی برای دارایی‌های دیجیتال استفاده می‌شود. این پروتکل به عنوان جزء اکوسیستم بلاکچین پلتفرم اتریوم (Ethereum) عمل می‌کند. هدف اصلی سانتریفوژ (CFG) ایجاد یک ساختار دارایی دیجیتال متمرکز و دسترسی پذیر برای دارندگان دارایی‌ها است

1

پاراچین های پولکادوت

زارع

11/بهمن/1400

سانتریفیوژ برندبعدی پاراچین های پولکادوت است که دارایی های غیردیجیتالی رادرامور مالی غیرمتمرکز انجام دهد مانند یک پل عمل می کند توکن کاربردی این پلتفرم SFGاست

27

دانلود اپلیکیشن موبایل کوینگرام

با اپلیکیشن اندروید کوینگرام از آخرین مطالب بازارهای مالی و رمزارز ها با خبر باشید، قیمت تمامی رمزارز ها در لحظه چک کنید و نرخ آنها را با مبدل ارز کوینگرام به یکدیگر تبدیل کنید، با دیگر افراد در مورد تحلیل ها و مطالب گفت و گو کنید، سبد دارایی ارزهای دیجیتال خودتان را بسازید و از سود و زیان خود در بازه های زمانی مختلف با خبر باشید و با شرکت رایگان در مسابقات پیش بینی رمزارز جایزه ببرید.
coingram
coingram
کوینگرام

استارتاپ کوینگرام به عنوان یک رسانه تخصصی در حوزه بازار های مالی وارز های دیجیتال ، فعالیت خود را از تیر 1398 شروع کرد. هدف ما از ابتدا آموزش وآشنایی مردم با علم و فناوری آینده یعنی بلاک چین بوده است. آشنایی با انواع ارز های دیجیتال مانند بیت کوین، اتریوم، آدا کاردانو و بقیه رمزارز ها میتواند ما را در انتخاب خرید و سرمایه گذاری در این حوزه بسیار بیشتر کمک کند. همان طور که سرمایه گذاری ها و ورود پول به این حوزه روز به روز بیشتر می شود، مسئولیت ما برای آگاهی بخشی و اطلاع رسانی بیشتر می شود تا کسی درگیر پروژه های کلاه برداری و طرح های پانزی نشود.

برگزیده ها

درآمد از کوینگرام

شرایط و قوانین

مفاهیم پایه

آشنایی با بلاکچین

آشنایی با بیتکوین

آشنایی با اتریوم

کوینگرام

درباره ما

ارتباط با ما

شبکه های اجتماعی

اینستاگرامتلگرام

کلیه ی حقوق این سایت نزد کوینگرام محفوظ بوده و بازنشر محتوای اختصاصی با ذکر منبع بلامانع است.