coingram
کوینگرام

نوسان

قیمت

نام ارز

0.5%

64,466 $

4,203,183,200 تومان

Bitcoin

Bitcoin

btc

0.1%

3,151 $

205,476,496 تومان

Ethereum

Ethereum

eth

0%

1 $

65,200 تومان

Tether

Tether

usdt

1%

613.3 $

39,985,204 تومان

Binance Coin

Binance Coin

bnb

1.4%

144.16 $

9,399,232 تومان

Solana

Solana

sol

0.1%

1 $

65,200 تومان

USD Coin

USD Coin

usdc

0%

3,152 $

205,492,796 تومان

Staked Ether

Staked Ether

steth

0%

0.5257 $

34,276 تومان

XRP

XRP

xrp

0.4%

0.1504 $

9,806 تومان

Dogecoin

Dogecoin

doge

2.2%

5.36 $

349,472 تومان

TonCoin

TonCoin

ton

رشد چشمگیر تعداد قراردادهای هوشمند کاردانو و تزوس

15/بهمن/1400
افزودن به نشان شده ها
رشد چشمگیر تعداد قراردادهای هوشمند کاردانو و تزوس
Whale
Tezos
Cardano
XTZ
2028
3 دقیقه

پس از به‌روزرسانی مهم در ماه سپتامبر ۲۰۲۱ که قابلیت قراردادهای هوشمند را به بلاک چین کاردانو اضافه کرد، این شبکه توانسته است بیش از پیش مقیاس‌پذیر شود و سرعت انجام تراکنش‌های آن افزایش یافت.

به نقل از فینبولد، پلوتوس که پلتفرم قراردادهای هوشمند بر بستر کاردانو است پس از به‌روزرسانی شاهد رشد چشمگیری بوده است. نکته قابل ذکر این است که شرایط با روند خوب و پر سرعتی برای این پلتفرم پیش می‌رود، به طوری که این شبکه شاهد اضافه شدن بیش از ۱۰۰ قرارداد هوشمند در کمتر از دو روز بود.

در حدفاصل ۳۰ ژانویه الی ۱ فوریه (۱۰ الی ۱۲ بهمن)، ۱۱۶ قراردادهای هوشمند به این شبکه افزوده شد و کل قراردادهای هوشمند این شبکه تا تاریخ ۱ فوریه (۱۲ بهمن) به ۱,۱۲۷ مورد رسید. این نکته نیز قابل ذکر است که تعداد قراردادهای هوشمند به تدریج افزایش یافته و به نقطه عطف ۱۰۰۰ قرارداد هوشمند رسیده است.

نمودار پلوتوس (پلتفرم قراردادهای هوشمند کاردانو)

نمودار بالا قراردادهای هوشمند پلوتوس را نشان می‌دهد که بر بستر بلاک چین کاردانو فعال هستند. این قراردادهای هوشمند به عنوان بخشی از پیاده‌سازی و اجرای هاردفورک آلونزو در تاریخ ۱۲ سپتامبر ۲۰۲۱ (۲۱ شهریور) در این بلاک چین عرضه شدند.

به‌روزرسانی آلونزو چه اهمیتی برای کاردانو دارد؟

با توجه به این به‌روزرسانی، کاردانو چارچوبی برای برنامه‌های دیفای ارائه داده و قابلیت برنامه‌نویسی در آن را برای جامعه توسعه‌دهندگان بهبود داده است.

علی‌رغم این نکته که اکوسیستم کاردانو دستخوش چندین به‌روزرسانی مهم بوده است، پذیرش قراردادهای هوشمند نقطه عطف مهمی برای کاردانو بوده است.

گفتنی است که پذیرش بلاک چین کاردانو توسط توسعه‌دهندگان و تعداد برنامه‌های غیرمتمرکز این شبکه، عوامل مهم و سرنوشت‌سازی در تعیین ماندگاری و پایداری این بلاک چین هستند. کاردانو تاکید کرده است که کاربران و توسعه‌دهندگان باید برای موانع و مشکلاتی در این مسیر و به ویژه در مراحل اولیه توسعه این پروژه آماده باشند.

در حال حاضر قیمت رمزارز ADA با ۰.۴۷٪ کاهش نسبت به روز گذشته و ۰.۹٪ افزایش نسبت به هفته گذشته به ۱.۰۵ دلار رسیده است. ارزش بازار این رمزارز نیز ۳۴.۵ میلیارد دلار است.

نمودار روزانه قیمت رمزارز ADA

سه برابر شدن آدرس‌های قراردادهای هوشمند تزوس در یک سال

شبکه تزوس (XTZ) نیز از لحاظ معیارهایی نظیر تعداد آدرس‌های قراردادهای هوشمند و تعداد آدرس‌های فعال با رشد چشمگیری مواجه شده است.

به نظر می‌رسد جلب توجه سرمایه‌گذاران به بهبودهای مستمر این شبکه که به پذیرش بیشتر آن منجر شده، به نفع تزوس بوده است.

تعداد قراردادهای هوشمند تزوس از ماه ژانویه ۲۰۲۱ تا ژانویه ۲۰۲۲ بیش از ۳ برابر شده و تقریبا از ۲۰۰ به بیش از ۶۰۰ مورد رسیده است.

افزایش آدرس‌های قراردادهای هوشمند نشان می‌دهد که پیدایش بازار توکن‌های NFT و بازی‌های بلاک چینی باعث شده است که فعالیت اکوسیستم تزوس افزایش یابد. به علاوه، تعداد آدرس‌های فعال تزوس نیز افزایش یافته و تا ماه ژانویه ۲۰۲۲ به بیش از ۴۵,۰۰۰ آدرس رسیده است.

شرکت تحلیل درون زنجیره‌ای Intotheblock خاطرنشان کرده است که آدرس‌های میلیون دلاری کاردانو علی‌رغم عدم نوسان قیمت رمزارز ADA، در حال انباشت این کوین هستند. قیمت ADA پس از کاهش به ۰.۹۲ دلار در تاریخ ۲۲ ژانویه (۲ بهمن) به روند بدون نوسان خود ادامه می‌دهد.

در ادامه Intotheblock اذعان داشته است که در ماه ژانویه، تعداد آدرس‌هایی که بین ۱ الی ۱۰ میلیون کوین ADA در اختیار دارند ۴۰.۶۵٪ افزایش یافته است. این آدرس‌ها مجموعا ۲۴.۸۷٪ کل موجودی در گردش ۳۳.۵۷ میلیارد کوینی رمزارز ADA را در اختیار دارند.

به نظر می‌رسد نهنگ‌های ADA در حال انباشت این رمزارز هستند. U.Today گزارش داده است که آدرس‌هایی که موجودی آنها بین ۱۰,۰۰۰ الی ۱,۰۰۰,۰۰۰ کوین ADA است از اواسط ماه دسامبر ۲۰۲۱ تاکنون ۱۵,۰۰۰٪ افزایش یافته است. این سرمایه‌گذاران با انباشت ۵۳.۶ میلیون دلار در اواخر ماه ژانویه، دارایی خود را بیش از دو برابر افزایش داده‌اند.

بهبودهای بیشتری برای کاردانو در راه است

پس از به‌روزرسانی اخیر پارامترهای مذکور توسط کاردانو، تیم هریسون (Tim Harrison) مدیر بازاریابی و ارتباطات شرکت IOHK گفته است قبل از پایان یافتن هفته جاری، بهبودهای بیشتری برای این شبکه در راه است.

شرکت IOHK خاطرنشان کرده است که کاردانو طی چند مرحله به بهینه‌سازی خود ادامه خواهد داد و برای رشد آینده خود، مقیاس‌پذیرتر می‌شود. تغییرات معرفی‌شده در نسخه ۱.۳۳.۰ نودها در اوایل ماه ژانویه، تغییرات بعضی از پارامترهای شبکه نظیر اندازه بلاک و واحدهای حافظه را امکان‌پذیر می‌سازد. شرکت IOHK اخیرا اعلام کرده است که پیرو بخشی از بهینه‌سازی‌های شبکه، اندازه بلاک کاردانو تا ۱۱٪ افزایش می‌یابد.

اندازه بلاک از ۷۲ به ۸۰ کیلوبایت افزایش می‌یابد. این بهبود گویای آن است که بلاک‌های کاردانو اکنون می‌توانند تراکنش‌های بیشتری را در خود جای دهند. پایپلاینینگ (Pipelining) که بهبودی برای لایه اجماع است و انتشار بلاک‌ها را سرعت می‌بخشد، یکی از بهبودهای مهم مقیاس‌پذیری است که در سال ۲۰۲۲ پیاده‌سازی خواهد شد.

منبع:

میهن بلاکچین


امتیاز دادن به خبر

با لایک کردن هر خبر شما می توانید کوین بیشتر جایزه بگیرید


مطالب مرتبط با این موضوع

تحلیلگر مطرح بازار ارز دیجیتال رویایی از قله‌های جدید برای بیت‌کوین، اتریوم و سولانا می‌کشد!

تحلیلگر مطرح بازار ارز دیجیتال رویایی از قله‌های جدید برای بیت‌کوین، اتریوم و سولانا می‌کشد!

رقابت نفس‌گیر ADA و XRP: کدام ارز در مسیر فتح سکوی دلاری؟

رقابت نفس‌گیر ADA و XRP: کدام ارز در مسیر فتح سکوی دلاری؟

ایلان ماسک با زبان طنز به نوسانات بازار کریپتو واکنش نشان می‌دهد!

ایلان ماسک با زبان طنز به نوسانات بازار کریپتو واکنش نشان می‌دهد!

کیف پولی که از 757 دلار به 880 هزار دلار رسید!

کیف پولی که از 757 دلار به 880 هزار دلار رسید!

ارزهای در خطر SEC کدام ها هستند؟

ارزهای در خطر SEC کدام ها هستند؟


تحلیل کاربران

کاردانو و تزوس

ماهور

15/بهمن/1400

کاردانو و تزوس دو ارز و شبکه عالی هستن که میشه بهشون امیدوار بود و از حالا با قرارداد بین تزوس و منچستر میشه منتظر رشد این ارز باشیم

57

کاردانو

musictop

15/بهمن/1400

کاردانو یک پلتفرم مبتنی بر بلاکچین است که مانند اتریوم امکان ایجاد و اجرای قراردادهای هوشمند را فراهم می‌کند؛ با این تفاوت که کاردانو خود را پیشگام در «نسل سوم بلاک چین» می‌نامد و امنیت آن با استفاده از معماری چند لایه تأمین شده است

16

بنیانگذرار اتریوم

peymanlvr

17/بهمن/1400

ویتالیک بوترین، یکی از بنیانگذاران اتریوم، شخصاً 100 میلیون دلار ارز رمزنگاری شده از صندوق امداد کووید هند برای کمک به تلاش‌های امداد کووید به کار می‌گیره

7

کاردانو و تزوس

Amir13860

15/بهمن/1400

خوب از قر داد های تازه معلوم میشود که قطعا پیشرفت زیاد و خوبی را باید درنظر بگیریم چرا که میتوان زیاد روی پیشرف قرار داد ها حساب کرد

11

کاردانو

mohammad1611

16/بهمن/1400

دوستان در صنعت ارزهای دیجیتال، از کاردانو به عنوان پلتفرمی که یکی از سریع‌ترین رشدها را داشته یاد می‌شود. ارز دیجیتال اصلی این شبکه ADA است که از زمان عرضه اولیه در سال ۲۰۱۵ تا کنون، همچنان یکی از ۱۰ ارز دیجیتال برتر بازار سرمایه محسوب شده و مقبولیت قابل توجهی به دست آورده است.

11

تزوس

maziyartayebi72

15/بهمن/1400

تزوس خیلی شبکه خوبی داره و همراه با کاردانو دو ارز با اینده روشن هستن و میشه همیشه شاهد رشد قراردادهای هوشمند این دو باشیم

46

اعتماد سازی

soltansaeid

03/دی/1401

سلام دوستان ،روی کار آمدن قرار دارهای هوشمند مخصوصا در وضعیت فعلی جامعه و روابط افراد در اجتماع خیلی عالی چون پایه و اساس این قرار دادها به واسطه اعتماد دو طرف به وجود میاد و باعث میشه یاد بگیریم که میشه بدون حتط شناخت هم به همدیگه اعتماد کنیم و پیشرفت این طور تکنولژی های مصنوعی باعث ایجاد روابط دوستانه تر و مستحکم تری بین آدمهای طبیعی خواهد شد .به امید روزی که این بی اعتمادی که امروز دامن همه رو گرفته و نمیزاره حتی به چشمامون هم اعتماد کنید به کلی از بین بره

1

کاردانو تزوس

salar.3

16/بهمن/1400

قرداد های هوشمند کاردانو و تزوس رشد کرده اند چون به خوبی برای ادامه کاربرنامه ریزی شده وهر روز میشه اخبار مثبت درباره ی این وشبکه رو دید

8

افزایش قراردادهای هوشمند کاردانو،تزوس

زارع

16/بهمن/1400

باافزایش سه برابری شدن قراردادهای هوشمندباعث رشد وپیشرفت توسعه دهندگان شبکه تزوس شده وبروزرسانی مهمی که درقراردادهای هوشمندواهمیت هاردفورک الونزو سبب اضافه شدن قراردادهای هوشمند بلاک چین کاردانو مقیاس پذیر تر وسرعت وتراکنش هاشده است وهمچنین پلتفرم پلوتوس بربستر کاردانو صورت گرفته

12

کاردانو و تزوس

aylin6

15/بهمن/1400

قرارداد های هوشمند کاردانو و تزوس رشد کرده اند چون به خوبی برای ادامه کار برنامه ریزی شده و هرروز میشه اخبار مثبت درباره این دو شبکه رو دید

38

کاردانو

۰۹۹۲۵۹۰۵۵۰۷

15/بهمن/1400

سلام دوستان کاردانو وتزوس دوارزتازه هستن که تبلیغات زیادی روی انها شده وتحایل های زیادی درخصوص کاردانو ورشدبیشترهست اما واقعیت هزینه تراکنش وپشتوانه مالی وحفظ حریم اصل رشدهرارز هست

16

تزوس

alireza88960

15/بهمن/1400

این قرار داد به مرور زمان رشدپیدا میکنه واین تزوس جز بهترین هاست واین نمودار نشون میده امیدی به بالا رفتن آمار داره

23

قراردادهوشمند

mtpanah

15/بهمن/1400

قرارداد هوشمند پروتکلی برای تنظیم قراردادها است که با استفاده از اطلاعات مربوط به شرایط قرار داد، تمامی اقدامات پیش‌بینی شده در آن را به صورت خودکار انجام می‌دهد

29

دانلود اپلیکیشن موبایل کوینگرام

با اپلیکیشن اندروید کوینگرام از آخرین مطالب بازارهای مالی و رمزارز ها با خبر باشید، قیمت تمامی رمزارز ها در لحظه چک کنید و نرخ آنها را با مبدل ارز کوینگرام به یکدیگر تبدیل کنید، با دیگر افراد در مورد تحلیل ها و مطالب گفت و گو کنید، سبد دارایی ارزهای دیجیتال خودتان را بسازید و از سود و زیان خود در بازه های زمانی مختلف با خبر باشید و با شرکت رایگان در مسابقات پیش بینی رمزارز جایزه ببرید.
coingram
coingram
کوینگرام

استارتاپ کوینگرام به عنوان یک رسانه تخصصی در حوزه بازار های مالی وارز های دیجیتال ، فعالیت خود را از تیر 1398 شروع کرد. هدف ما از ابتدا آموزش وآشنایی مردم با علم و فناوری آینده یعنی بلاک چین بوده است. آشنایی با انواع ارز های دیجیتال مانند بیت کوین، اتریوم، آدا کاردانو و بقیه رمزارز ها میتواند ما را در انتخاب خرید و سرمایه گذاری در این حوزه بسیار بیشتر کمک کند. همان طور که سرمایه گذاری ها و ورود پول به این حوزه روز به روز بیشتر می شود، مسئولیت ما برای آگاهی بخشی و اطلاع رسانی بیشتر می شود تا کسی درگیر پروژه های کلاه برداری و طرح های پانزی نشود.

برگزیده ها

درآمد از کوینگرام

شرایط و قوانین

مفاهیم پایه

آشنایی با بلاکچین

آشنایی با بیتکوین

آشنایی با اتریوم

کوینگرام

درباره ما

ارتباط با ما

شبکه های اجتماعی

اینستاگرامتلگرام

کلیه ی حقوق این سایت نزد کوینگرام محفوظ بوده و بازنشر محتوای اختصاصی با ذکر منبع بلامانع است.