coingram
کوینگرام

نوسان

قیمت

نام ارز

3.1%

60,532 $

3,704,558,400 تومان

Bitcoin

Bitcoin

btc

4.3%

2,890 $

176,889,420 تومان

Ethereum

Ethereum

eth

0.1%

0.9992 $

61,151 تومان

Tether

Tether

usdt

2.2%

583.5 $

35,711,424 تومان

Binance Coin

Binance Coin

bnb

2.4%

145.87 $

8,927,244 تومان

Solana

Solana

sol

0%

0.9993 $

61,157 تومان

USD Coin

USD Coin

usdc

3.5%

0.5012 $

30,673 تومان

XRP

XRP

xrp

4.2%

2,890 $

176,890,032 تومان

Staked Ether

Staked Ether

steth

4.6%

6.66 $

407,592 تومان

TonCoin

TonCoin

ton

4.7%

0.143 $

8,752 تومان

Dogecoin

Dogecoin

doge

قانون جدید مجلس آمریکا؛ اختیارات خزانه‌داری در نظارت بر صرافی‌ها بیشتر می‌شود

17/بهمن/1400
افزودن به نشان شده ها
قانون جدید مجلس آمریکا؛ اختیارات خزانه‌داری در نظارت بر صرافی‌ها بیشتر می‌شود
USA
قوانین
صرافی
اخبار
1319
2 دقیقه

براساس ماده‌ای از لایحه جدید که به تصویب مجلس نمایندگان آمریکا رسیده است، وزارت خزانه‌داری در خصوص نظارت بر شرکت‌های رمزارز که مشکوک به انجام تراکنش‌های غیرقانونی هستند، محدودیتی نخواهد داشت.

به نقل از کوین تلگراف، لایحه‌ای که هدف آن، رسیدگی و نظارت بر مسائل زنجیره تامین بوده است تا رقابت تجاری و اقتصادی در آمریکا را حفظ کند، به تایید مجلس نمایندگان این کشور رسیده است. بسیاری از افراد حاضر در عرصه کریپتو به انتقاد از این لایحه پرداخته‌اند که بدون وجود ماده و تبصره مشخص، در آن وزارت خزانه‌داری اختیار قانونی برای تعطیل کردن صرافی‌های رمزارز را در اختیار خواهد داشت.

در رای‌گیری روز جمعه، مجلس نمایندگان، قانون رقابت در آمریکا (America COMPETES) را با ۲۲۲ رای موافق در برابر ۲۱۰ رای مخالف به تصویب رساند. این قانون ابتدا توسط جیم هایمز (Jim Himes) نماینده کانک‌تی‌کات ارائه شد و طی آن، وزارت خزانه‌داری با محدودیت‌های کمتری در خصوص نظارت بر سازمان‌های مالی و رمزارز با تراکنش‌های مشکوک به پولشویی مواجه خواهد بود. هرچند، قانونگذاران اوایل هفته جاری، متن این لایحه را اندکی اصلاح کردند تا مطابق با محدودیت‌های کنونی حاصل از قانون محرمانه بودن اقدامات بانکی (Bank Secrecy Act) باشد.

قبل از آنکه جیم هایمز به بازنگری بخشی از این قانون بپردازد، گروه Coin Center به دلیل آنکه این قانون به دولت، قدرت نامحدود و یکجانبه می‌دهد تا به ممنوعیت فعالیت صرافی‌ها و سایر سازمان‌های مالی حاضر در تراکنش‌های رمزارز بپردازند، به انتقاد از این قانون پرداخت.

تد باد (Ted Budd) نماینده کارولینای شمالی نیز پیشنهاد داد تا به اصلاح این لایحه بپردازند و آن را یک اشتباه بسیار بزرگ خواند.

تد باد در بیانیه ۲۷ ژانویه (۷ بهمن) خود گفته است:

وزارت خزانه‌داری نباید بدون آنکه فرایند کامل قانونگذاری ارائه دهد، اختیار قانونی یکجانبه برای اتخاذ تصمیمات اقتصادی داشته باشد. این لایحه سختگیرانه در زمینه رقابت با کشور چین به آمریکا کمک نمی‌کند و از دستورالعمل این کشور برای کنار گذاشتن نوآوری و اقدامات مالی در آمریکا استفاده می‌کند.

[

این لایحه به مجلس سنا منتقل خواهد شد و در آنجا اصلاحیه و الحاقیه‌های مختلفی از قانونگذاران آمریکا به آن اضافه می‌شود. پس از تصویب لایحه توسط این دو نهاد، جو بایدن به امضای آن خواهد پرداخت.

منبع:

میهن بلاکچین


امتیاز دادن به خبر

با لایک کردن هر خبر شما می توانید کوین بیشتر جایزه بگیرید


مطالب مرتبط با این موضوع

با ماموریت هاوینگ آبان تتر تا 30 میلیون تومان بیت کوین به دست بیار

با ماموریت هاوینگ آبان تتر تا 30 میلیون تومان بیت کوین به دست بیار

تحلیلگر مطرح بازار ارز دیجیتال رویایی از قله‌های جدید برای بیت‌کوین، اتریوم و سولانا می‌کشد!

تحلیلگر مطرح بازار ارز دیجیتال رویایی از قله‌های جدید برای بیت‌کوین، اتریوم و سولانا می‌کشد!

ایلان ماسک با زبان طنز به نوسانات بازار کریپتو واکنش نشان می‌دهد!

ایلان ماسک با زبان طنز به نوسانات بازار کریپتو واکنش نشان می‌دهد!

کیف پولی که از 757 دلار به 880 هزار دلار رسید!

کیف پولی که از 757 دلار به 880 هزار دلار رسید!

2 ارز جدید Dione و Nosana در کوینکس لیست شدند

2 ارز جدید Dione و Nosana در کوینکس لیست شدند


تحلیل کاربران

نظارت آمریکا بر صرافی ارز های دیجیتال

babik_xe

18/بهمن/1400

نظارت بر صرافی ها توسط خزانه داری آمریکا بیشتر برای مالیاتی که میخاد بگیره واسه اون هستش،همچنین برای جلوگیری از پولشویی است

5

قانون جدید امریکا

alien.mahdim

18/بهمن/1400

قانون جدید برای اینکه خزانه داری قدرت اختیار بیشتری برای نظارت بر صرافی ها داشته باشد انجام شده و حالا صرافی ها بیشتر زیر ذره بین خواهند بود.

8

نظارت

bahram72

17/بهمن/1400

قانون جدید برای اینکه خزانه داری قدرت اختیار بیشتری برای نظارت بر صرافی ها داشته باشد انجام شده و حالا صرافی ها بیشتر زیر ذره بین خواهند بود

34

قانون نظارت بررمز ارزها درآمریکا

زارع

17/بهمن/1400

قوانین سختگیرانه ونظارت بیشتر برارزهای دیجیتال درآمریکا روز به روز بیشتر می شود انهابرای جلوگیری از پولشویی وکارهای تروریستی وخلافکرانه وهمچنین کلاهبرداری‌ها این نظارت ها را بیشتر کردهاند

18

نظارت بر رمان‌های مشکوک

alirezaroohi

19/بهمن/1400

بنظر می آید این اقدام چندان بد هم نباشد چون جلو رمزارزهایی که به قصد کلاهبرداری از مردم عادی ساخته می‌شوند تا حدی گرفته خواهدشد گاهی اوقات نظارت بیشتر به نفع امثال منو شماست.

6

ایالات متحده

peymanlvr

17/بهمن/1400

کمیسیون بورس و اوراق بهادار ایالات متحده‌ی آمریکا(SEC) پیشنهاد "Wise Origin" از شرکت فیدلیتی برای ETF بیت کوین رو رد کرده و به لیست برنامه های رد شده اضافه می کنه

15

ایالات متحده

shahrzad1400

17/بهمن/1400

ایالات متحده سعی دارد باسختگیری ووصف قوانین های جدید اوضاع ارزرمزها بخصوص بیت کوین را دردست بگیره تا بتواند به اهداف مالی خود برسد واین شیوه همیشگی فدرال رزرو است

16

آمریکا و ارزهای دیجیتال

mohammad1611

17/بهمن/1400

ارزهای دیجیتال شاهد توجهات زیادی از جانب دولت فدرال و دولت‌های محلی ایالات‌متحده، بوده‌اند. کمیته‌های دولتی زیادی نیز از جمله به‌دنبال قانون‌گذاری در این حوزه بوده‌اند. لوایح و قوانین زیادی نیز توسط این کمیته‌ها و حتی کنگره آمریکا تسلیم مراجع قانون‌گذار شده است.

13

نظارت بر صرافی ها

dors@1

17/بهمن/1400

نظارت بر صرافی ها توسط خزانه داری امریکا بیشتر برای مالیات گرفتن هستش و البته برای جلوگیری از پولشویی و خلاف هم هست

32

قانون آمریکا

alitayebi

17/بهمن/1400

قانون جدید آمریکا برای نظارت بر صرافی ها ست و حالا دیگه صرافی ها هر تراکنشی انجام بدهند زیر نظر خزانه داری انجام خواهد شد

33

صرافیها

hamidrz77

17/بهمن/1400

آمریکا قانونی. تصویب کرده که تمامصرافیها زیر نظر دولت باشن. حالا ببینیم این قانون به ضر صرافیهاست یا نه ولی مهم کاربرانه که سرمایه گذاشتن وحتما دولت آمریکا با این قانون. تصمیم به گرفتن مالیت از کاربذان و صرافیهاست

14

دانلود اپلیکیشن موبایل کوینگرام

با اپلیکیشن اندروید کوینگرام از آخرین مطالب بازارهای مالی و رمزارز ها با خبر باشید، قیمت تمامی رمزارز ها در لحظه چک کنید و نرخ آنها را با مبدل ارز کوینگرام به یکدیگر تبدیل کنید، با دیگر افراد در مورد تحلیل ها و مطالب گفت و گو کنید، سبد دارایی ارزهای دیجیتال خودتان را بسازید و از سود و زیان خود در بازه های زمانی مختلف با خبر باشید و با شرکت رایگان در مسابقات پیش بینی رمزارز جایزه ببرید.
coingram
coingram
کوینگرام

استارتاپ کوینگرام به عنوان یک رسانه تخصصی در حوزه بازار های مالی وارز های دیجیتال ، فعالیت خود را از تیر 1398 شروع کرد. هدف ما از ابتدا آموزش وآشنایی مردم با علم و فناوری آینده یعنی بلاک چین بوده است. آشنایی با انواع ارز های دیجیتال مانند بیت کوین، اتریوم، آدا کاردانو و بقیه رمزارز ها میتواند ما را در انتخاب خرید و سرمایه گذاری در این حوزه بسیار بیشتر کمک کند. همان طور که سرمایه گذاری ها و ورود پول به این حوزه روز به روز بیشتر می شود، مسئولیت ما برای آگاهی بخشی و اطلاع رسانی بیشتر می شود تا کسی درگیر پروژه های کلاه برداری و طرح های پانزی نشود.

برگزیده ها

درآمد از کوینگرام

شرایط و قوانین

مفاهیم پایه

آشنایی با بلاکچین

آشنایی با بیتکوین

آشنایی با اتریوم

کوینگرام

درباره ما

ارتباط با ما

شبکه های اجتماعی

اینستاگرامتلگرام

کلیه ی حقوق این سایت نزد کوینگرام محفوظ بوده و بازنشر محتوای اختصاصی با ذکر منبع بلامانع است.