coingram
کوینگرام

نوسان

قیمت

نام ارز

3.7%

59,510 $

3,707,473,000 تومان

Bitcoin

Bitcoin

btc

2.9%

3,000 $

186,886,917 تومان

Ethereum

Ethereum

eth

0%

0.9999 $

62,294 تومان

Tether

Tether

usdt

3.1%

564.1 $

35,144,676 تومان

Binance Coin

Binance Coin

bnb

8.1%

139.93 $

8,717,639 تومان

Solana

Solana

sol

0.1%

1 $

62,300 تومان

USD Coin

USD Coin

usdc

1.9%

0.5211 $

32,465 تومان

XRP

XRP

xrp

3%

2,997 $

186,729,921 تومان

Staked Ether

Staked Ether

steth

7.3%

0.1339 $

8,342 تومان

Dogecoin

Dogecoin

doge

12.5%

5.3 $

330,190 تومان

TonCoin

TonCoin

ton

تحلیلگر مطرح: پولکادات می‌تواند یکی از بهترین ارزهای سال ۲۰۲۲ باشد

02/اسفند/1400
افزودن به نشان شده ها
تحلیلگر مطرح: پولکادات می‌تواند یکی از بهترین ارزهای سال ۲۰۲۲ باشد
DOT
Polkadot
تحلیل
سرمایه گذاری
2090
2 دقیقه

یکی از تحلیلگران پرطرفدار بازار ارز دیجیتال گفته است عرضه درگردش پولکادات شرایط ویژه‌ای دارد و کمی افزایش تقاضا برای خرید این ارز دیجیتال می‌تواند قیمت آن را به سه‌برابر سطوح فعلی برساند.

به گزارش کریپتو گلوب، کانال یوتیوبی مشهور کوین بیورو (Coin Bureau) که در زمینه تحلیل ارزهای دیجیتال و تفسیر رویدادهای بازار فعالیت می‌کند، پیش‌بینی کرده است که پولکادات می‌تواند در سال ۲۰۲۲ عملکرد بسیاری خوبی داشته باشد و سرمایه‌گذاران را شگفت‌زده کند.

پولکادات یک پروتکل شبکه‌ای است که اجازه می‌دهد سرمایه‌گذاران داده‌های دلخواه خود (نه فقط توکن‌ها) را میان بلاک چین‌های مختلف منتقل کنند. این یعنی پوکادات یک محیط کاربردی چندزنجیره‌ای واقعی دارد و می‌توان در آن کارهایی را مثل ثبت داده و محاسبات میان‌زنجیره‌ای انجام داد. پولکادات می‌تواند این داده‌ها را بین بلاک چین‌های عمومی، باز، بدون نیاز به مجوز، و حتی نمونه‌های خصوصی و بامجوز منتقل کند.

با استفاده از این ویژگی می‌توانیم اپلیکیشن‌هایی بسازیم که داده‌های مجاز را از یک بلاک چین خصوصی دریافت و از آن در یک بلاک چین عمومی استفاده کنند. برای مثال، می‌توان زنجیره‌ای از سوابق تحصیلی دانش‌آموزان یک مدرسه را که یک بلاک چین خصوصی محسوب می‌شود، به یک قرارداد هوشمند موجود در یک بلاک چین عمومی که ویژه «تأیید مدارک تحصیلی» طراحی شده است، فرستاد.

پولکادات «شبکه‌ای از بلاک چین‌های ناهمگون به اسم پاراچین‌ها و پاراتریدها (زنجیره‌های موازی) یا را به هم وصل می‌کند". این زنجیره‌ها "به ریلِی ‌‌چین پولکادات متصل و با استفاده از آن ایمن می‌شوند». علاوه‌براین، «آنها می‌توانند از طریق پل‌های میان‌زنجیره‌ای به شبکه‌های خارجی وصل شوند».

بایننس آکادمی در توضیح پاراچین‌ها و ریلی چین نوشته است:

در اکوسیستم پولکادات پاراچین (بلاک چین موازی) یک بلاک چین منحصربه‌‌فرد است و زنجیره اصلی آن ریلی چین نام دارد. نکته مهم این است که پاراچین‌ها و ریلی چین می‌توانند به‌راحتی اطلاعات را در هر زمانی مبادله کنند. پارا‌چین‌ها مثل شاردهای منحصربه‌فرد اتریوم ۲.۰ هستند.

در ادامه این توضیحات آمده است:

هر توسعه‌دهنده، شرکت یا فردی می‌تواند پاراچین سفارشی خود را از طریق ساب استریت (Substrate) پردازش کند. ساب استریت چارچوبی برای ایجاد ارزهای دیجیتال و سیستم‌های غیرمتمرکز است. زمانی که زنجیره سفارشی به شبکه پولکادات وصل می‌شود، می‌تواند با دیگر پاراچین‌های درون شبکه تعامل داشته باشد.

پولکادات می‌تواند رشدی سه‌برابری را تجربه کند

تحلیلگر سرشناسی که با نام گای (Guy) شناخته می‌شود، در ویدیوی کوین بیورو گفته است که پولکادات امسال پتانسیل قابل‌توجهی دارد و می‌تواند به یکی از برترین ارزهای دیجیتال سال ۲۰۲۲ تبدیل شود.

گای توضیح داد که پولکادات در سال ۲۰۲۱ نتوانست به قیمت هدف مورد انتظار اکثر تحلیلگران برسد و امسال می‌تواند روند صعودی خوبی داشته باشد. او توضیح داد علی‌رغم اینکه قیمت پولکادات نسبت به اکتبر ۲۰۲۱ حدود ۵۰ درصد کاهش یافته، به‌روزرسانی‌ها و پیشرفت‌های جدیدی در شبکه آن انجام شده است که هنگام محاسبه ارزش این پروژه رو به‌ رشد باید آن را هم در نظر بگیریم.

گای می‌گوید:

علاوه بر بیت کوین و اتریوم، پولکادات محبوب‌ترین ارز دیجیتال صندوق‌های سرمایه‌گذاری نهادی محسوب می‌شود. علاوه‌ بر این، محبوبیت این ارز دیجیتال بسیار بیشتر از دیگر آلت کوین‌های بازار است. از طرفی دیگر، سرمایه‌گذاران نهادی ارزهای دیجیتال از نوامبر ۲۰۲۱ (آبان) سرمایه خود را مخصوصاً از بازار آلت کوین‌هایی مثل پولکادات خارج کرده‌اند. البته چنین اتفاقاتی زیاد رخ می‌دهد.

گای توضیح داد که از ماه نوامبر (آبان) قیمت تمام ارزهای دیجیتال کاهش یافته و باعث شده است که سرمایه‌گذاران سرمایه خود از بازار آلت کوین‌ها خارج و وارد بازار بیت کوین کنند. با این حال، او در این ویدئو گفته است که در هفته‌های اخیر سرمایه‌گذاران نهادی کمی به بازار علاقه‌مند شده‌اند و تحرک کوچکی در قیمت‌ها ایجاد کرده‌اند.

گای تأکید کرد که عرضه در گردش پولکادات به‌نوعی محدود شده و از اکتبر ۲۰۲۱ (مهر) تنها ۵۰ میلیون واحد جدید وارد بازار شده است. او توضیح داد که مقداری از واحدهای این ارز دیجیتال در مزایده‌های آنی پاراچین‌های پولکادات قفل ‌شده و ۵۲ درصد از عرضه در گردش آن هم سهام‌‌گذاری شده است. در نتیجه ۵۰ میلیون واحد جدید چندان زیاد نیست و در مقایسه با واحدهای سهام‌گذاری‌شده و قفل‌شده کم به نظر می‌رسد. گای گفته است «کمی افزایش تقاضا» برای پولکادات می‌تواند قیمت این ارز دیجیتال را به شدت افزایش دهد و آن را به سه‌برابر سطوح فعلی برساند.

او می‌گوید:

اگر تقاضا برای خرید پولکادات افزایش یابد، این ارز دیجیتال دوباره به اوج قبلی خود، یعنی ۵۲ دلار برمی‌گردد و [احتمالاً] به اوج جدیدی در محدوده ۶۰ تا ۷۰ دلار می‌رسد.

منبع:

ارز دیجیتال


امتیاز دادن به خبر

با لایک کردن هر خبر شما می توانید کوین بیشتر جایزه بگیرید


مطالب مرتبط با این موضوع

چشم‌انداز قیمت بیت کوین پیش از هاوینگ: آماده‌سازی برای یک رشد جدید

چشم‌انداز قیمت بیت کوین پیش از هاوینگ: آماده‌سازی برای یک رشد جدید

فرصت‌های جدید معاملاتی در بازار: آماده‌باش برای سودآوری!

فرصت‌های جدید معاملاتی در بازار: آماده‌باش برای سودآوری!

تحلیل دقیق بازار بیت کوین در آستانه هوینگ: آیا تاریخ دوباره خود را تکرار می‌کند؟

تحلیل دقیق بازار بیت کوین در آستانه هوینگ: آیا تاریخ دوباره خود را تکرار می‌کند؟

تحلیلگر مطرح بازار ارز دیجیتال رویایی از قله‌های جدید برای بیت‌کوین، اتریوم و سولانا می‌کشد!

تحلیلگر مطرح بازار ارز دیجیتال رویایی از قله‌های جدید برای بیت‌کوین، اتریوم و سولانا می‌کشد!

ایلان ماسک با زبان طنز به نوسانات بازار کریپتو واکنش نشان می‌دهد!

ایلان ماسک با زبان طنز به نوسانات بازار کریپتو واکنش نشان می‌دهد!


تحلیل کاربران

پولکادات

amiralipor

02/اسفند/1400

ارز دیجیتال پولکادات چندین وقت پیش صعود خوبی کرده بود ولی الان نزولی شدید قرار گرفته که با توجه به تحلیلگران بزرگی مثل گای ّبر صعودی شدن این ارز را بابد در سبد خود داشته باشیم پر سود باشید

21

polkadot

marwan

11/بهمن/1401

پولکادوت پلتفرمی است که به بلاک چین های مختلف اجازه می دهد پیام ها، از جمله ارزش، را بدون اعتماد منتقل کنند. به اشتراک گذاری ویژگی های منحصر به فرد خود در حالی که امنیت آنها را تجمیع می کند. به طور خلاصه، Polkadot یک فناوری مقیاس پذیر، ناهمگن و چند زنجیره ای است.

3

دهان شما

erfan.m.m

02/اسفند/1400

دهان شماخروجی افکار شماست وقتی باز میشود سریعترین راه برای درک شخصیتتان دراختیار مخاطب قرار میگیرد مواظب ویترین شعورتان باشید، تا افکار و وجودتان خریدارهای بیشتر داشته باشد.

13

nedasafari

nedasafari

02/اسفند/1400

سلام دوستان.. یکی از ویژگی های پولکادات این هستش که با استفاده ازش میتونیم اپلیکیشن دران بلاک رو ساخت.

21

پولکادات

saeed.astereki

02/اسفند/1400

با توجه به نوسانات اخیر و اتفاقهایی که افتاده قیمت این ارز به شدت کاهش یافته.. هر چقدر این فنر بیشتر فشرده بشه قاعدتا پامپ شدیدتری داره پولکادات این شانسو داره که برگرده به قیمت سقف قبلی خودش و بتونه قیمت جدید ثبت کنه چون حجم معاملات خیلی بالایی داره و رتبه ۱۳ جدول هم در اختیار اونه بنظرم تو سبدتون داشته باشید

24

پولکادات

B@hm@n

02/اسفند/1400

پولکادات خیلی ارز خوب و اینده داریه و میتونه امسال رو خیلی عالی پشت سر بزاره و یه صعود خوب رو ببینیم

32

پولکادات

bahram72

02/اسفند/1400

پولکادات یکی از بهترین ارزها به حساب میاد و مطمئنا میتونه قیمت هایی بالاتر از حداقل ۱٠٠دلار داشته باشه و بعدش اگه صبر داشته باشید خیلی بیشتر رشد میکنه

41

پولکادات

r.m.001100

03/اسفند/1400

ارز پولکادات ارز خیلی خوبیه وخیلی عالی داره پیشرفت میکنه واحتمال دارد امسال به عنوان بهترین ارز به پایان برسونه

9

پولکادات

shahrzad1400

02/اسفند/1400

حدود ۱۰ هزار رمزارز قابل معامله وجود دارد که آشنایی با آنها می‌تواند به معامله‌گران کمک بیشتری بکند. پولکادات یکی از این رمزارزهاست که از نظر ارزش بازار هشتمین رمزارز این بازار به حساب می‌آیدچون کارآرایی آن منحصراست

17

پولکادات

dors@1

02/اسفند/1400

بهترین ارزی که میشه بر روی آن سرمایه گذاری کرد پولکاداته و امسال رو میتونه بعنوان بهترین ارز به پایان برسونه

36

پولکادات

hamai

02/اسفند/1400

یکی از ویژگیهای پولکادات این است که میتوان اپلیکشن های ساخت که دران یک بلاک چینی خصوصی دریافت کرد وانرا در یک بلاکچین عمومی استفاده کرد

28

پولکادات..........fare

farejoon

02/اسفند/1400

پولکادات یه زمانی ارز خوبی بود وبا پیشرفتی که کرده بود بعد بیت کویین و اتریوم خیلی طرفدار داشت به یکباره سرمایه داران بزرگ این ارز را از سریع برداشتن و توی بیت کویین ریختن البته برای همه پیش میاد از همون ارزهایی که بالا پایین زیاد میکنه طرفداراش راضین ازش ولی به نظر من خرید و فروش کلان روی این ارز ریسک بالایی میخواد فعلا همه ارزها همه دارن با حرکت اهسته بالا میان ولی مدتی بازار گرمیشو از دست داده و اون جوش و خروش سابق رو از دست داده امثال من با احتیاط اگه از ۵۰ تا ارز گلچین کرده خودم اون پایین ها با بازی بی سی گیم با کم به ۳۰۰ میرسونم از در امدش هم راضیم

21

پولکادات

[email protected]

02/اسفند/1400

بنجامین کاون (Benjamin Cowen)، تحلیل‌گر محبوب ارزهای دیجیتال، انتظار دارد که پولکادات با سرعت معقولی، در سال ۲۰۲۲ به اوج‌های تاریخی جدید دست پیدا کند. او معتقد است که پولکادات در مقایسه با سایر آلت کوین‌ها عملکرد قیمتی مطمئن‌تری دارد.

35

رشدقیمتی پولکادوت در۲۰۲۲

زارع

02/اسفند/1400

پولکادوت با عملکردی بهتر وکاربردی تر می تواند رشد قیمتی بیشتری را درسال جدید تجربه کند این ارز دیجیتال قدرت انتقال بلاک چین هارا با لا می برد

18

پولکادات

mortazavi58

02/فروردین/1401

رمز بسیار با بنیاد و با پشتوانه ای هست من خودم چند سال این ارز رو دارم هر در پرتفوی بلند مدت و هم در در نوسانی جزو رمز ارز های محبوبی است که هر ایرانی باید در پرتفوی خود کنار بیتکوین داشته باشد .صادقانه پیشنهاد می‌کنم در نوسان‌های پایین مقداری خریداری کنید

7

پول خا دات

alirezaroohi

02/اسفند/1400

خیلی مختصر و مفید پولکادات پول خا داد ! موافقم که سال ۲۰۲۲ و البته بیشتر ۲۰۲۳ شاهد اوج گیری تازه ای از پولکادات خواهیم بود همین الان هم قیمتش از ارزش واقعی اون عقبه، پس میشه با اطمینان بیشتری نسبت به مابقی آلت ها به آن اعتماد کرد.

13

تحلیلگر

mhd.bhy

03/اسفند/1400

چقدر ما مردم صاده هستیم واقعا فکر میکنین یک انسان همچی دان یا یک پیشگو هست که از علم ماورا باخبره و میتونه سفر در زمان داشته باشه و از اینده باخبر باشه نه به راستی اینجوری نیست حالا یا دولتها یا انسانهای ثروت مند یک ادمو که کمی مردم باورش دارن بهش پول میدن میگن در باریه یک چیزی در اینده صحبت کنن اونم حرف میزنه و یک دفعه ارزش چند برابر پیدا می کنه

10

پولکات

reza137711

03/اسفند/1400

ارز پولکات با پیشرفت فراوانی که کرده میتوان گفت یکی از بهترین ارز ها است که حتی امسال هم میتوان به عنوان بهترین عرض شناخته شود

14

پولکادات

EHSAN.15

12/اسفند/1400

بهترین وخوب ترینه وخوب پیش میره سال دیگه با حمایت بیشتر بهتر تر میشه رشد روند بهتری داره درسال دیگه به ٣٠٠ دلارهم میرسه صدرصد

8

dot

m.neisi

03/اسفند/1400

دوستان دات رو حتماً هولد کنید . اونایی که هم ندارن حتماً خریداری کنند آینده ای روشن و پر از خبرهای خوبی برای دات تو راهه . و البته مطمئن باشید که تا آخر سال 2022 به تارگت 200 دلار خواهد رسید

5

حق آدم

09334913126

02/اسفند/1400

دوستش نداری رهایش کن بگذار حق آدمهایی که دوستش دارند و او بخاطر تو از آنها فاصله میگیرد ضایع نشود..............

15

دانلود اپلیکیشن موبایل کوینگرام

با اپلیکیشن اندروید کوینگرام از آخرین مطالب بازارهای مالی و رمزارز ها با خبر باشید، قیمت تمامی رمزارز ها در لحظه چک کنید و نرخ آنها را با مبدل ارز کوینگرام به یکدیگر تبدیل کنید، با دیگر افراد در مورد تحلیل ها و مطالب گفت و گو کنید، سبد دارایی ارزهای دیجیتال خودتان را بسازید و از سود و زیان خود در بازه های زمانی مختلف با خبر باشید و با شرکت رایگان در مسابقات پیش بینی رمزارز جایزه ببرید.
coingram
coingram
کوینگرام

استارتاپ کوینگرام به عنوان یک رسانه تخصصی در حوزه بازار های مالی وارز های دیجیتال ، فعالیت خود را از تیر 1398 شروع کرد. هدف ما از ابتدا آموزش وآشنایی مردم با علم و فناوری آینده یعنی بلاک چین بوده است. آشنایی با انواع ارز های دیجیتال مانند بیت کوین، اتریوم، آدا کاردانو و بقیه رمزارز ها میتواند ما را در انتخاب خرید و سرمایه گذاری در این حوزه بسیار بیشتر کمک کند. همان طور که سرمایه گذاری ها و ورود پول به این حوزه روز به روز بیشتر می شود، مسئولیت ما برای آگاهی بخشی و اطلاع رسانی بیشتر می شود تا کسی درگیر پروژه های کلاه برداری و طرح های پانزی نشود.

برگزیده ها

درآمد از کوینگرام

شرایط و قوانین

مفاهیم پایه

آشنایی با بلاکچین

آشنایی با بیتکوین

آشنایی با اتریوم

کوینگرام

درباره ما

ارتباط با ما

شبکه های اجتماعی

اینستاگرامتلگرام

کلیه ی حقوق این سایت نزد کوینگرام محفوظ بوده و بازنشر محتوای اختصاصی با ذکر منبع بلامانع است.