coingram
کوینگرام

نوسان

قیمت

نام ارز

3.1%

64,097 $

4,179,124,400 تومان

Bitcoin

Bitcoin

btc

2.6%

3,132 $

204,175,756 تومان

Ethereum

Ethereum

eth

0.1%

0.9998 $

65,187 تومان

Tether

Tether

usdt

0.3%

605.5 $

39,475,340 تومان

Binance Coin

Binance Coin

bnb

5.2%

147.17 $

9,595,484 تومان

Solana

Solana

sol

0.1%

1 $

65,200 تومان

USD Coin

USD Coin

usdc

2.6%

3,129 $

204,037,532 تومان

Staked Ether

Staked Ether

steth

3.9%

0.5254 $

34,256 تومان

XRP

XRP

xrp

5.4%

0.1509 $

9,839 تومان

Dogecoin

Dogecoin

doge

2.2%

5.55 $

361,860 تومان

TonCoin

TonCoin

ton

نهنگ‌های بیت کوین منتظر خرید در چه قیمتی هستند؟

04/اسفند/1400
افزودن به نشان شده ها
 نهنگ‌های بیت کوین منتظر خرید در چه قیمتی هستند؟
BTC
Bitcoin
Whale
بیت کوین
1951
3 دقیقه

با اعمال تحریم‌های جدید آمریکا علیه روسیه، به نظر می‌رسد فروش شدید بیت کوین متوقف شده باشد. با این حال برخی از تحلیلگران معتقدند رمز ارز BTC همچنان مستعد کاهش قیمت بیشتر است.

به نقل از کوین تلگراف، قیمت بیت کوین همچنان در کانال ۳۸،۰۰۰ دلار که به عقیده برخی از تحلیلگران، منطقه حمایتی و مقاومتی قابل توجهی است معامله می‌شود.

در این مطلب تصمیم داریم تا نگاهی دقیق‌تر به پیش‌بینی تحلیگران در رابطه با قیمت بیت کوین بیندازیم و سطوحی که باید در کوتاه مدت در نظر داشته باشیم را با هم بررسی کنیم.

حدود ۲۵٪ از نهادها در ضرر هستند

پلتفرم تجزیه و تحلیل داده‌های آنچین گلسنود به تازگی نموداری از میزان سود نهادها را به اشتراک گذاشته است که نشان می‌دهد، چیزی بین ۶۵.۷۸ تا ۷۶.۷٪ از آنها در سود قرار دارند.

نمودار نهادهای هولدر بیت کوین

همانطور که در نمودار بالا مشخص است، بیش از یک چهارم تمامی نهادهای فعال در شبکه بیت کوین اکنون در ضرر قرار دارند و تقریبا ۱۰.۹٪ از این نهادها بین ۳۳،۵۰۰ تا ۴۴،۶۰۰ دلار بیت کوین خریده‌اند.

گلسنود در این رابطه نوشته است:

در صورتی که بازار نتواند روند صعودی پایداری را ایجاد کند، این دسته از کاربران، از نظر آماری بیشترین احتمال را برای ایجاد فشار فروش دارند، به خصوص اگر قیمت بیت کوین به کمتر از قیمت خرید آنها سقوط کند.

قیمت بیت کوین می‌تواند بیش از این کاهش یابد

شرکت تحقیقاتی دلفی دیجیتال که پیش‌تر از حرکت بیت کوین به منطقه‌ای با مقاومت‌های روزانه، هفتگی و ماهیانه خبر داده بود، دیدگاه نزولی دیگری در رابطه با قیمت این ارز ارائه داده است.

دلفی دیجیتال گفته بود تلاقی مقاومت‌ها در نمودار بیت کوین باعث خواهد شد تا محدوده ۴۵،۰۰۰ دلاری برای کسب سود و کاهش ریسک کاملا منطقی باشد. پیش‌بینی که محقق شد و قیمت مدت کوتاهی پس از رسیدن به این سطح کاهش یافت.

نمودار قیمت بیت کوین تایم فریم ۱۲ ساعته

به گفته تحلیگران این شرکت، قیمت بیت کوین در طول دو هفته گذشته متوقف شده است و هنوز موفق به بازپس‌گیری هیچ ساختار حمایتی هفتگی یا نقطه میانی محدوده سالیانه خود نشده است.

دلفی دیجیتال در این رابطه گفت:

اگر سطح ۴۰،۰۰۰ دلاری حفظ نشود، ساختار بعدی بازار در محدوده ۳۸،۵۰۰ دلار اهمیت خواهد یافت و اگر این محدوده هم از دست برود، می‌توان انتظار داشت سطوح پایین گذشته بار دیگر محقق شوند و احتمال زیادی برای کاهش قیمت وجود دارد.

انباشت نهنگ‌ها زیر سطح ۳۸،۰۰۰ دلار

شرکت تحلیلی ویل مپ (Whalemap) به تازگی اطلاعات جدیدی از نهنگ‌ها منتشر کرده که سطوح قیمتی که در چهار ماه گذشته ورودی سرمایه بیشتری داشته است را به تفکیک نشان می‌دهد.

نمودار وضعیت نهنگ‌های بیت کوین

ویل مپ در این رابطه نوشته است:

اکنون مناطق مورد علاقه نهنگ‌ها به خوبی تعریف شده‌اند. محدوده ۳۴،۰۰۰ دلاری بعد از محدوده‌های ۳۶،۰۰۰ تا ۳۷،۰۰۰ دلار مورد انتظار نهنگ‌ها است. تغییر روند کلان نیز در بالای محدوده ۴۸،۵۰۰ دلاری مشاهده می‌شود.

با توجه به نمودار فوق، سطوح ۴۰،۰۰۰، ۴۳،۵۰۰ و ۴۶،۵۰۰ محدوده‌های مقاومتی برای بیت کوین هستند و مقاومت اصلی پیش روی آن در محدوده ۴۸،۵۰۰ دلاری قرار گرفته است.

مایک مگ گلون، استراتژیست ارشد کالای بلومبرگ اما معتقد است قیمت بیت کوین در حال حاضر به اندازه کافی پایین است. وی در توییتی خاطرنشان کرد قیمت کنونی نسبت به میانگین سالیانه سطوح پایین قیمتی در سال‌های ۲۰۲۰ و ۲۰۱۸ کمتر است.

ارزش کل بازار رمزارزها در حال حاضر به ۱.۷۰۸ تریلیون دلار رسیده است و بیت کوین، ۴۲.۱ ٪ از آن را تشکیل می‌دهد. به نظر شما کف قیمت بیت کوین در چه محدوده‌ای قرار دارد؟

منبع:

میهن بلاکچین


امتیاز دادن به خبر

با لایک کردن هر خبر شما می توانید کوین بیشتر جایزه بگیرید


مطالب مرتبط با این موضوع

کشف امکانات بی‌پایان با پروتکل رونز: انقلابی نو در بلاکچین بیت کوین

کشف امکانات بی‌پایان با پروتکل رونز: انقلابی نو در بلاکچین بیت کوین

تاریخ‌سازی بلاک ۸۴۰,۰۰۰ در بیت کوین: آغاز دوره جدیدی از هاوینگ

تاریخ‌سازی بلاک ۸۴۰,۰۰۰ در بیت کوین: آغاز دوره جدیدی از هاوینگ

چشم‌انداز قیمت بیت کوین پیش از هاوینگ: آماده‌سازی برای یک رشد جدید

چشم‌انداز قیمت بیت کوین پیش از هاوینگ: آماده‌سازی برای یک رشد جدید

هشدار کمبود عرضه بیت کوین: تنها ۹ ماه تا خالی شدن ذخایر صرافی‌ها

هشدار کمبود عرضه بیت کوین: تنها ۹ ماه تا خالی شدن ذخایر صرافی‌ها

هنگ‌کنگ چراغ سبز نشان داد: تایید ETFهای بیتکوین و اتریوم، پیشران نوین بازار کریپتو!

هنگ‌کنگ چراغ سبز نشان داد: تایید ETFهای بیتکوین و اتریوم، پیشران نوین بازار کریپتو!


تحلیل کاربران

ارزش بازار

peymanlvr

04/اسفند/1400

ارزش بازار توکن‌های استیک شده (ارزش تمام پروژه‌هایی که مکانیسم استیکینگ دارند) در حال حاضر ۲۰۵/۲ میلیارد دلار است.

42

زندگی

09334913126

04/اسفند/1400

زندگی تک تک این ساعتهاست زندگی،چرخش این عقربه هاست زندگی ،راز دل مادر است زندگی ،پینه دست پدر است زندگی ،مثل زمان درگذراست زندگی ،آب روانیست،روان میگذرد آنچه تقدیر من و توست همان میگذرد

12

بیت کوین

amiralipor

04/اسفند/1400

ارز دیجیتال بیت کوین اگر تمام شرکت‌های بزرگ بپذیرند صددرصد قیمت صعودی زیادی را در می خواهد داشت امیدوارم پر سود باشین

17

تحلیل

rezafarahani63

06/اسفند/1400

سلام خدمت شما عزیزان انشاالله همه باهم و با کمک هم بتونیم بازار ارز دیجیتال رو رونق بدیم تا همه بتوانند از این فرصت استفاده نمایند با تشکر از همه کسانی که این فرصت را برای کشورمون ایجاد کردند به امید موفقیت های بیشتر در کشورمون. یاعلی مدد

7

نهنگ ها

dors@1

04/اسفند/1400

بازار رو نهنگ ها میتونن خیلی راحت از این رو به اون رو تبدیل کنند و منتظر رسیدن به کف پایینتر هستن تا خرید کنند

37

نهنگ های بیت کوین

imanaminiazar

05/اسفند/1400

سلام و عرض ادب خدمت شما دوستان عزیزم به نظر من الان بهترین زمان برای خرید بیت کوین و یا هر ارز های دیجیتال دیگری است چون در حال حاضر بیت کوین در حال کاهش است با تشکر از شما

11

نهنگ ها

B@hm@n

04/اسفند/1400

احتمال زیاد نهنگ ها منتظرن قیمت بیت کوین رو تا ۳۴٠٠٠ دلار بیارن و بعدش اقدام به خرید کنند و بیت کوین رشد کنه

34

bit

angel77

04/اسفند/1400

اگر بیتکوین توسط شرکت‌های بزرگ پذیرفته بشه تقاضا افزایش پیدا میکنه قیمتش صعودی میشه وگرنه پیش از پیش سقوط میکنه و نمیتوان کف مشخصی براش تعیین کرد

38

بیت کوین

Mohammadyousefi

04/اسفند/1400

در این شرایط که بازار در خواب به سر میبره و در حال نوسانه اکثر نهنگ ها در حال ترید هستن و یا منتظر کف پایینتر برای بیت هستند و با توجه به اخبار منفی در این روزا فعلا حمایتی انجام نمیدن،به امید بازاری عالی و انشاالله اخبار جنگ بزودی از بین بره

11

اوضاع خرابه قیمت بیت کوین

hoseinseify

04/اسفند/1400

با سلام خدمت دوستان عزیز با اعمال تحریم‌های سنگین آمریکا علیه روسیه قیمت بیت کوین به شدت تغییر یافته و به گفته تحلیلگران اگر بیت کوین مرز ۴۰ هزار دلاری را احساس نکند و از مرز ۳۸ و ۵۰۰ هزار دلار پایین‌تر بیاید باید منتظر پایین آمدن قیمت بیت کوین بیشتر از اینها با باشیم به امید موفقیت شما دوستان عزیز و گرامی

21

نهنگ

shahrzad1400

04/اسفند/1400

باتوجه به تحریمهای جدید رکدو هولدرها تعجب آور نیست چون تمام رکودویاازدیاد قیمت بستگی به سیاست های دولت ها مخصوصا امریکاست واین تحولات فعلی ترس عجیبی را درمعاملات ایجاد کرده است

9

انتظار قیمت خرید بیت کوین برای نهنگها

زارع

04/اسفند/1400

بااین همه نوسان قیمت بدنبال کف قیمت بیت کوین هستند تا بتوانندبیت کوین خرید کنند پایین ترین قیمت بیت کوین ۳۷هزار دلار بود که فشار خرید بیشتر شد

22

خرید نهنگ ها

bahram72

04/اسفند/1400

نهنگ ها اقدام الکی و یهویی انجام نمیدن و منتظر رسیدن قیمت بیت کوین به پایینتر هستن تا دذ اون قیمت خرید های زیادی انجام دهند

31

نهنگ ها

09173378538

04/اسفند/1400

سلام ودرود فراوان شرکت تحلیلی ویل مپ اطلاعات جدید منتشر کرده اند مناطق مورد علاقه نهنگ ها ۳۴۰۰۰ ،۳۶۰۰۰، ۳۷۰۰۰

17

نهنگ‌های بیت کوین

miladhosseinzadeh1364

06/اسفند/1400

به نظر من در حال حاضر کف قیمت بیت کوین در بد بینانه ترین حالت به 30000 دلار برسه و اون موقع بهترین فرصت برای خرید و سرمایه گذاری هستش ونهنگ های بزرگ خرید خودشونو انجام ميدند

10

محدوده کف قیمت

minister

04/اسفند/1400

با توجه به عملکرد دوماهه اخیر بیت کوین،نهنگها فعلا نه دست به فروش میزنند و نه خرید.کف قیمت برای خرید نهنگها،34,000دلار است و احتمال دارد در این قیمت نهنگها دست به خرید بزنند.البته این نظر شخصی حقیر است.

10

دانلود اپلیکیشن موبایل کوینگرام

با اپلیکیشن اندروید کوینگرام از آخرین مطالب بازارهای مالی و رمزارز ها با خبر باشید، قیمت تمامی رمزارز ها در لحظه چک کنید و نرخ آنها را با مبدل ارز کوینگرام به یکدیگر تبدیل کنید، با دیگر افراد در مورد تحلیل ها و مطالب گفت و گو کنید، سبد دارایی ارزهای دیجیتال خودتان را بسازید و از سود و زیان خود در بازه های زمانی مختلف با خبر باشید و با شرکت رایگان در مسابقات پیش بینی رمزارز جایزه ببرید.
coingram
coingram
کوینگرام

استارتاپ کوینگرام به عنوان یک رسانه تخصصی در حوزه بازار های مالی وارز های دیجیتال ، فعالیت خود را از تیر 1398 شروع کرد. هدف ما از ابتدا آموزش وآشنایی مردم با علم و فناوری آینده یعنی بلاک چین بوده است. آشنایی با انواع ارز های دیجیتال مانند بیت کوین، اتریوم، آدا کاردانو و بقیه رمزارز ها میتواند ما را در انتخاب خرید و سرمایه گذاری در این حوزه بسیار بیشتر کمک کند. همان طور که سرمایه گذاری ها و ورود پول به این حوزه روز به روز بیشتر می شود، مسئولیت ما برای آگاهی بخشی و اطلاع رسانی بیشتر می شود تا کسی درگیر پروژه های کلاه برداری و طرح های پانزی نشود.

برگزیده ها

درآمد از کوینگرام

شرایط و قوانین

مفاهیم پایه

آشنایی با بلاکچین

آشنایی با بیتکوین

آشنایی با اتریوم

کوینگرام

درباره ما

ارتباط با ما

شبکه های اجتماعی

اینستاگرامتلگرام

کلیه ی حقوق این سایت نزد کوینگرام محفوظ بوده و بازنشر محتوای اختصاصی با ذکر منبع بلامانع است.