coingram
کوینگرام

نوسان

قیمت

نام ارز

4.2%

61,769 $

3,848,208,700 تومان

Bitcoin

Bitcoin

btc

2.6%

3,068 $

191,120,825 تومان

Ethereum

Ethereum

eth

0.1%

0.9997 $

62,281 تومان

Tether

Tether

usdt

3%

578.9 $

36,067,339 تومان

Binance Coin

Binance Coin

bnb

2.8%

141.5 $

8,815,450 تومان

Solana

Solana

sol

0%

0.9999 $

62,294 تومان

USD Coin

USD Coin

usdc

1.1%

0.5269 $

32,826 تومان

XRP

XRP

xrp

2.7%

3,064 $

190,908,382 تومان

Staked Ether

Staked Ether

steth

5.3%

0.1399 $

8,716 تومان

Dogecoin

Dogecoin

doge

11.2%

5.73 $

356,979 تومان

TonCoin

TonCoin

ton

سقوط ۸٪ قیمت بیت کوین پس از حمله نظامی روسیه به اوکراین

05/اسفند/1400
افزودن به نشان شده ها
سقوط ۸٪ قیمت بیت کوین پس از حمله نظامی روسیه به اوکراین
Bitcoin
Russia
Ukraine
Market
1817
3 دقیقه

ارتش روسیه عملیات نظامی خود را در اوکراین آغاز کرد. این عملیات پس از فرمان ساعات گذشته پوتین آغاز شد و در ساعات اولیه نقاط مختلفی از اوکراین مورد هدف موشک‌های روس قرار گرفت.

به نقل از کوین تلگراف، بامداد امروز پوتین در بیانیه‌ای از آغاز عملیات ویژه نظامی روسیه در خاک اوکراین خبر داد. در واکنش به این خبر، بازارهای جهانی از جمله رمز ارز و سهام سقوط کردند.

پس از دستور پوتین مبنی بر آغاز حملات، ارتش روسیه چندین موشک را به مناطق مختلفی از اوکراین از جمله کیف، پایتخت آن و شهر خارکف پرتاب کرد.

در واکنش به اعلام جنگ رسمی پوتین، قیمت بیت کوین با ۸.۳٪ کاهش به کمتر از ۳۵،۰۰۰ دلار سقوط کرد و اکنون در سطح ۳۴,۹۰۰ دلار خرید و فروش می‌شود. اتریوم و ریپل نیز هر یک به ترتیب ۱۱.۸٪ و ۱۱.۳٪ افت را تجربه کردند و در مجموع ارزش کل بازار رمزارزها با کاهشی ۹.۲ درصدی، به ۱.۵۸ تریلیون دلار سقوط کرد.

نمودار قیمت بیت کوین*

بازار رمزارز تنها بازاری نبود که قربانی اعلام جنگ پوتین با اوکراین شده است و نوسانات به شاخص‌های مالی مهم جهانی نیز رسیده‌اند. به عنوان مثال، دو شاخص مطرح S&P 500 و داو جونز تنها در یک ساعت گذشته نزدیک به ۲٪ افت را تجربه کرده‌اند.

ویتالیک بوترین، بنیانگذار اتریوم که شش سال اول زندگی خود را در کولومنا روسیه گذرانده است ساعت ۴ صبح به وقت محلی به زبان روسی توییتی را منتشر کرد و گفت:

از تصمیم پوتین برای کنار گذاشتن راه‌حل مسالمت آمیز مناقشه با اوکراین و وارد شدن به جنگ بسیار ناراحت هستم. این جنایتی علیه مردم اوکراین و روسیه است. می‌خواهم برای همه آرزوهای امنیت کنم اگرچه می‌دانم امنیتی وجود نخواهد داشت. زنده باد اوکراین.

بوترین کمی بعد در توییت دیگری نوشت:

صرفا برای یادآوری؛ اتریوم بی طرف است اما من نیستم.

آلتکوین شرپا، مشاور صرافی غیرمتمرکز اطلس نیز به این اخبار واکنش نشان داد و در توییتی خاطرنشان کرد تمرکز بایستی بر افراد درگیر در این جنگ باشد و نباید به تاثیر آن بر بازار توجه کرد. ویل کلمنته، تحلیلگر مطرح نیز در توییتی برای مردم اوکراین آرزوی امنیت و سلامتی کرد.

قیمت نفت در واکنش به اقدامات اخیر روسیه به ۹۹.۵۰ دلار افزایش یافت. به گفته آنتونی پومپلیانو، از آنجایی که روسیه سومین تولیدکننده بزرگ نفت در جهان است،‌ این وضعیت در سطح جهانی احساس خواهد شد.

شاخص ترس و طمع بیت کوین، معیاری که احساسات بازار را هم به صورت کمی و هم به صورت کیفی بیان می‌کند نیز در واکنش به این اخبار به محدوده ترس شدید وارد شد و عدد ۲۳ را نشان می‌دهد.

شاخص ترس و طمع بیت کوین

منبع:

میهن بلاکچین


امتیاز دادن به خبر

با لایک کردن هر خبر شما می توانید کوین بیشتر جایزه بگیرید


مطالب مرتبط با این موضوع

واکنش بازار به تصمیم جدید فدرال رزرو: بیت کوین افزایش قیمت را تجربه کرد!

واکنش بازار به تصمیم جدید فدرال رزرو: بیت کوین افزایش قیمت را تجربه کرد!

کاهش محسوس قیمت بیت کوین در پیش از جلسه فدرال رزرو!

کاهش محسوس قیمت بیت کوین در پیش از جلسه فدرال رزرو!

تحلیل اخیر قیمت بیت کوین: نوسانات و پیش‌بینی‌ها در بازار!

تحلیل اخیر قیمت بیت کوین: نوسانات و پیش‌بینی‌ها در بازار!

تحرکات قابل توجه نهنگ‌ها در بازار کریپتو؛ انتقال بیش از ۱ میلیارد دلار به کوین‌بیس!

تحرکات قابل توجه نهنگ‌ها در بازار کریپتو؛ انتقال بیش از ۱ میلیارد دلار به کوین‌بیس!

سقوط بیت کوین و پایان پی‌در‌پی‌های روزانه بلک‌راک؛ آیا شاهد پایان سلطه هستیم؟

سقوط بیت کوین و پایان پی‌در‌پی‌های روزانه بلک‌راک؛ آیا شاهد پایان سلطه هستیم؟


تحلیل کاربران

جنگ و سقوط بیت کوین

bahram72

05/اسفند/1400

از همون اول گفته شده بود که اگه جنگ شه میتونه قیمت بیت کوین و بقیه ارزهای دیجیتال رو پایین بیاره و حالا دیدیم که خیلی زود بیت کوین ریزش ۸ درصدی داشت

23

سقوط بیت کوین

dors@1

05/اسفند/1400

به محض اینکه درگیری شروع شد دیدیم که بیتکوین ریزش زیادی رو متحمل شد و اگه نتونه مقاومت کنه قسمت های خیلی پایینتر رو میشه متصور شد

30

موقعیت ارز دیجیتال در جهان

shahbazzaheri

06/اسفند/1400

افزایش قیمت هر چند اندک ارز دیجیتال پس از تشدید تحریم های آمریکا علیه روسیه و سقوط ۸ درصدی پس از حمله روسیه به اوکراین نشانگر ریشه داشتن ارزهای دیجیتال و مجازی در واقعیت و جهان واقعی ست گر چه شاهد سقوط در شروع جنگ روسیه بودیم اما بزودی شاهد جهش معنی دار ارزهای دیجیتال در برابر دلار و یورو خواهیم بود که از مهمترین علل آن می‌توان به امنیت در دسترسی به سرمایه را نام برد.

2

گزینه

peymanlvr

05/اسفند/1400

دوستان اگه طرح ممنوعیت بیتکویین رو کشور های اروپایی که روی میز هستش رو قبول کنن به تدریج شاهد سقوط پله ای قیمت ارزها در بازار رو شاهد خواهیم بود

32

تبدیل

09334913126

05/اسفند/1400

عزیزم! یکی یک دونه من! تو زندگی منو به سفری از عشق و خوشبختی تبدیل کردی هر ثانیه ای که کنارت سپری می کنم بیشتر عاشقت می شم

18

جنگ و ریزش بیت کوین

miladhosseinzadeh1364

07/اسفند/1400

بالاخره بعد از کش و قوس های فراوان جنگ شروع شد و در همين ابتدای کار بیت کوین حدود 10 درصد ریزش کرد اگر ادامه دار بشه موقعیت خوبی برای خرید این رمز ارز هستش (برای سرمایه گذاری در بلندمدت)

10

آغاز جنگ کاهش حجم بازاری رمزارزها

زارع

05/اسفند/1400

با شروع اعلان جنگ از طرف روسیه بااوکراین حجم بازاری رمزارزها نیز باافت بسیار بالایی روبه روشدند وهمین امر سبب ترس وطمع خریداران ارز دیجیتال شد قیمت ۳۵دهزاردلار بیت کوین وافت بازار سبب شد که هولدرها برای خرید بیت کوین درکف دست به کار شوند

11

روسیه کثیف

saeed.astereki

05/اسفند/1400

هر جا منفعتی باشه روسیه همون جا هست جنگ با اکران کلی درآمد و مزایا برای روسیه دارد. نوسانات طلا و دلار و بورس و ارزهای دیجیتال و... همگی برای روسیه درآمد زایی داره چون میدونه داره چکار میکنه. پوتین یه روانی به تمام معناست که جون آدمها هیچ اهمیتی براش نداره وقتی پای منافع در میون باشه. به شخصه امیدوارم روسیه از نقشه حذف بشه.

17

جنگ

B@hm@n

05/اسفند/1400

جنگ بالاخره رخ داد و بیت کوین واکنش زیادی از خودش نشون داد و ریزش زیادی رو متحمل شد و باید حالا حمایت شهتا برگرده

30

ارز دیجیتال

imanaminiazar

05/اسفند/1400

سلام و عرض ادب خدمت شما دوستان عزیزم به نظر من الان بهترین زمان برای خرید بیت و یا هر ارز دیجیتال دیگری است چون همین امروز هشت درصد کاهش یافته است انشا الله که جنگ هم بر طرف شود با تشکر از شما

11

سقوط بیت کوین

arien

08/اسفند/1400

به محض اینکه در گیری شروع شد دیدیم که بیت کوین ریزش زیادی رو متحمل شد و اگه نتونه مقاومت کنه قسمت های ارزش به پایین میاد

1

جنگ

aylin6

05/اسفند/1400

جنگ کشورهای اکراین و روسیه باعث میشه که ارزهای دیجیتال افت شدیدی کنه و پوتین با این کارش بویی از انسانیت نبرده

13

جنگ وکاهش رمز ارزها

hamai

05/اسفند/1400

با اعلام حمله پوتین به اوکراین نفت وگاز با افزایش قیمت روبرو شد ولی بیت کوین و سایر رمز ارزها با سقوط روبرو شد .وسرنوشت این بازار در صورت ادامه جنگ نامعلوم است

21

بیت کوین

shahrzad1400

05/اسفند/1400

بیت کوین برخلاف رشد قبلی با افت قیمت روبرو بوده است، بطوری که بیت کوین که روز قبل تا ۳۸,۷۷۲ (سی و هشت هزار و هفتصد و هفتاد و دو ) رسیده بود، امروز - پنجشنبه ۰۵ اسفند ۱۴۰۰ مصادف با ۲۴ فوریه ۲۰۲۲ - با کاهش ۱۱.۰۵ درصدی به ۳۴,۹۱۴ (سی و چهار هزار و نهصد و چهارده ) رسید

8

دانلود اپلیکیشن موبایل کوینگرام

با اپلیکیشن اندروید کوینگرام از آخرین مطالب بازارهای مالی و رمزارز ها با خبر باشید، قیمت تمامی رمزارز ها در لحظه چک کنید و نرخ آنها را با مبدل ارز کوینگرام به یکدیگر تبدیل کنید، با دیگر افراد در مورد تحلیل ها و مطالب گفت و گو کنید، سبد دارایی ارزهای دیجیتال خودتان را بسازید و از سود و زیان خود در بازه های زمانی مختلف با خبر باشید و با شرکت رایگان در مسابقات پیش بینی رمزارز جایزه ببرید.
coingram
coingram
کوینگرام

استارتاپ کوینگرام به عنوان یک رسانه تخصصی در حوزه بازار های مالی وارز های دیجیتال ، فعالیت خود را از تیر 1398 شروع کرد. هدف ما از ابتدا آموزش وآشنایی مردم با علم و فناوری آینده یعنی بلاک چین بوده است. آشنایی با انواع ارز های دیجیتال مانند بیت کوین، اتریوم، آدا کاردانو و بقیه رمزارز ها میتواند ما را در انتخاب خرید و سرمایه گذاری در این حوزه بسیار بیشتر کمک کند. همان طور که سرمایه گذاری ها و ورود پول به این حوزه روز به روز بیشتر می شود، مسئولیت ما برای آگاهی بخشی و اطلاع رسانی بیشتر می شود تا کسی درگیر پروژه های کلاه برداری و طرح های پانزی نشود.

برگزیده ها

درآمد از کوینگرام

شرایط و قوانین

مفاهیم پایه

آشنایی با بلاکچین

آشنایی با بیتکوین

آشنایی با اتریوم

کوینگرام

درباره ما

ارتباط با ما

شبکه های اجتماعی

اینستاگرامتلگرام

کلیه ی حقوق این سایت نزد کوینگرام محفوظ بوده و بازنشر محتوای اختصاصی با ذکر منبع بلامانع است.