coingram
کوینگرام

نوسان

قیمت

نام ارز

1.3%

61,876 $

3,675,434,400 تومان

Bitcoin

Bitcoin

btc

2.1%

2,910 $

172,848,060 تومان

Ethereum

Ethereum

eth

0%

1 $

59,400 تومان

Tether

Tether

usdt

1.4%

586.4 $

34,829,190 تومان

Binance Coin

Binance Coin

bnb

1%

147.25 $

8,746,650 تومان

Solana

Solana

sol

0.2%

0.9991 $

59,347 تومان

USD Coin

USD Coin

usdc

0.2%

0.5055 $

30,027 تومان

XRP

XRP

xrp

2%

2,907 $

172,652,634 تومان

Staked Ether

Staked Ether

steth

5.5%

6.87 $

408,078 تومان

TonCoin

TonCoin

ton

7.2%

0.1538 $

9,136 تومان

Dogecoin

Dogecoin

doge

ثبات قیمت‌ها در بازارهای مالی در پی افزایش احتمال مذاکره روسیه و اوکراین

07/اسفند/1400
افزودن به نشان شده ها
ثبات قیمت‌ها در بازارهای مالی در پی افزایش احتمال مذاکره روسیه و اوکراین
WAR
RUSSIA
UKRAINE
قیمت بیتکوین
1458
3 دقیقه

با بیشتر شدن احتمال مذاکره مقامات دو کشور روسیه و اوکراین، بازارهای مالی از ناپایداری شدید خارج شده‌اند و در بازار کریپتوکارنسی، قیمت بیت کوین و سایر رمزارزها با افزایش روبه‌رو شده است.

به نقل از کوین دسک، دیمیتری پسکوف سخنگوی کرملین اعلام کرد ولادیمیر پوتین رییس جمهور روسیه آماده است که در مینسک پایتخت بلاروس با اوکراین مذاکره کند. با این حال با وجود تشدید حملات روسیه شرایط فعلا ناپایدار است. پوتین در اظهار نظری عنوان کرد که برای شرکت در این مذاکره چندان هم جدی نیست.

با وجود این از آنجا که سرمایه‌گذاران در تلاشند تا از شرایط ژئوپولتیک بهترین بهره را ببرند، بازارهای مالی جهانی در شرایط متغیری به سر می‌برند. شاخص S&P500 با ۲٪ افزایش همراه بوده است و روبل روسیه با اندکی افزایش همچنان در نزدیکی پایین‌ترین سطح خود قرار دارد.

در بازار رمز ارزها، قیمت بیت کوین عملکرد ضعیف‌تری نسبت به بسیاری از ارزهای دیجیتال دیگر داشته است. البته باید در نظر داشت در شرایط ریزش بازار، نوسان قیمت بیت کوین کمتر از سایر رمز ارزها بوده است. رمز ارز BTC با جهش قیمت مناسبی در روز جمعه توانست از کف ۳۴٬۳۲۲ دلاری ایجاد شده در روز پنجشنبه فاصله خوبی بگیرد و حتی برای مدت کوتاهی تا بیش از ۴۰٬۰۰۰ دلار افزایش یابد. در زمان نگارش این خبر بیت کوین به قیمت ۳۹٬۱۴۵ دلار خرید و فروش می‌شود.

در حال حاضر فشار فروش قدرت خود را از دست داده است و خریداران در بازار فعال هستند بدین معنی که بیت کوین می‌تواند در بازه ۳۰٬۰۰۰ دلار تا ۴۶٬۰۰۰ دلار در نوسان باشد. قیمت بیت کوین رشد خوبی را تجربه کرده است اما در بازه یک هفته فعلا ۲.۱۱٪ کمتر از قیمت هفته قبل خود قرار گرفته است که نشان می‌دهد بازیابی کنونی قیمت فعلا نتوانسته است روند نزولی را از میان بردارد.

نمودار قیمت بیت کوین؛ تایم‌فریم ۱ ساعت

برخی سرمایه‌گذاران معتقدند از آنجا که نوسانات اوج گرفته است، بازیابی قیمت در بازار رمزارزها می‌تواند ادامه داشته باشد. نوسان ضمنی یک هفته‌ای BTC در پنجشنبه تا ۷۵٪ افزایش یافته است که با توجه به اینکه از شاخص‌های ۳ ماهه و ۶ ماهه خود پیشی گرفته است، شباهت زیادی به اتفاقات بعد از سقوط قیمت بیت کوین در ماه می ۲۰۲۱ دارد.

نوسانات ضمنی اندیکاتوری آینده‌نگر است. این اندیکاتور نشان‌دهنده درک میزان ریسک بازار است. نوسانات ضمنی تعیین کننده جهت حرکت نیستند بلکه میزان آن می‌تواند نشان‌دهنده نوسان قیمت در هر جهتی باشد. اگر این مقدار بالا باشد می‌توان انتظار داشت که حرکت قیمتی شدیدی در پیش رو است اما جهت آن مشخص نیست. از این شاخص در تخمین ارزش قراردادهای آپشن نیز استفاده می‌شود.

حجم معاملات بیت کوین افزایش یافته است

بر اساس داده‌های کوین‌دسک، حجم معاملات بیت کوین در صرافی‌های برتر مشابه نوسان این رمز ارز، به بالاترین سطح خود از ۵ دسامبر تاکنون رسیده است. در روز جمعه، نسبت حجم خرید به حجم فروش مقدار بیشتری بوده است. با این حال ذکر این نکته ضروری است که در چند ماه گذشته حجم معاملات بسیار کاهش یافته است.

حجم معاملات بیت کوین در صرافی‌های بزرگ رمز ارز

منبع:

میهن بلاکچین


امتیاز دادن به خبر

با لایک کردن هر خبر شما می توانید کوین بیشتر جایزه بگیرید


مطالب مرتبط با این موضوع

موافقت بانک مرکزی روسیه با استفاده از رمزارز ها در پرداخت‌های برون‌مرزی

موافقت بانک مرکزی روسیه با استفاده از رمزارز ها در پرداخت‌های برون‌مرزی

روسیه عرضه مرحله‌ای روبل دیجیتال را آغاز می‌کند

روسیه عرضه مرحله‌ای روبل دیجیتال را آغاز می‌کند

روسیه معاملات با روبل دیجیتال را از ۲۰۲۴ آغاز می‌کند

روسیه معاملات با روبل دیجیتال را از ۲۰۲۴ آغاز می‌کند

رییس انجمن بلاکچین روسیه: امکان استفاده از «رمزریال» برای روسیه وجود دارد

رییس انجمن بلاکچین روسیه: امکان استفاده از «رمزریال» برای روسیه وجود دارد

ناظر مالی روسیه می‌گوید پرداخت ارزهای دیجیتال برای تجارت خارجی قابل‌قبول است

ناظر مالی روسیه می‌گوید پرداخت ارزهای دیجیتال برای تجارت خارجی قابل‌قبول است


تحلیل کاربران

ثبات

dors@1

07/اسفند/1400

این جنگ روسیه و اوکراین تمامی بازارهای مالی رو تحت تاثیر قرار داده و اگه این مزاکره به خوبی پیش بره میتونه قیمت ها افزایش پیدا کنند

31

ارز دیجیتال

imanaminiazar

07/اسفند/1400

سلام و عرض ادب خدمت شما دوستان عزیزم به نظر من باید منتظر رشته ارز های دیجیتال باشیم اما باید صبور باشیم با تشکر از شما

10

ثبات قیمت ها

bahram72

07/اسفند/1400

این مزاکره در حال حاضر مثل یه شمشیر دولبه هست و هم میتونه باعثرشد بازارهای مالی شه هم ریزش قیمت ها ولی در کل امیدواریم جنگ تموم شه و تموم دنیا در آسایش باشن

26

مزاکره

asalbanoo1364

07/اسفند/1400

مزاکره روسیه و اوکراسن باعث شده یه ثبات خوبی در قیمت ها بوجودبیاد و امیدوارم کلا این جنگ به خوبی و خوشی رفع شه وارزها رشد کنند

29

روسیه

peymanlvr

07/اسفند/1400

روسیه ممکن است ویکی لیکس بعدی برای بیتکوین باشه. پس از اینکه ایالات متحده ویکی لیکس را از روش‌های پرداخت مانند ویزا و پی‌پال محروم کرد، ویکی لیکس در سال ۲۰۱۱ به بیتکوین روی بیاره

33

فروش بیت کوین

arien

07/اسفند/1400

هولدر های کوتاه مدت قطعا صبر زیادی ندارند و دست به فروش می زنند و باعث ریزش بیشتر بیت کوین میشوند و خبر خوبی نیست

13

گفتگو

Mohammadyousefi

07/اسفند/1400

با شرایطی که میبینیم و زمزمه های که هست احتمال گفتگو زیاد هست و اینکه بازار شرایط بهتری پیدا کنه زیاده و ممکنه اوکراین و روسیع به سمت بیتکوین و خرید ان گرایش پیدا کنند زیاده.

15

صلح و رشدارزها

میرداود

07/اسفند/1400

قطعادرچندروز اینده روسیه واوکراین دور میز مزاکره خواهند نشست چون روسیه به هدف اصلیش برای جواب مثبت گرفتن رسیده تاحدودی ودراین بین تاجواب مثبتی ازمزاکره دربیادحتمارشدارزهای دیجیتال رو شاهدخواهیم بود.پس مواظب دارایی های باارزشتون باشین که هدف اصلی دولتهاباتوجه به جهانی شدن رمز ارزها هلد کردن بیشتراین بازار جدیدهستن واین حرکات نظامی و...فقط طلعه ای بیش نیست .

11

روسیه

musictop

07/اسفند/1400

مردم‌ اوکراین‌ واقعان‌ بی‌ گناه‌ هستن اینکه‌ سران‌ دولتها‌ به‌ فکر مردم‌ نیستن‌ واقعان‌ ناراحت‌ کنندس‌ همشون‌ زن‌ دارن بچه‌ دارن اینجوری‌ خیلی‌ ناراحت‌ کنندست‌ مرگ‌ بر‌ روسیه

16

وضعیت بازارهای مالی

زارع

07/اسفند/1400

با آغاز جنگ بین روسیه و اوکراین وضعیت بازارهای مالی به شدت کاهشی شد وبا اینکه احتمال می رود که وضع این دو کشور تغییر کند وتوانایی با گفتگو مشکلات راحل واصلاح نمایند جوناپایدار بازار به حالت اول خود بازگشت

14

دانلود اپلیکیشن موبایل کوینگرام

با اپلیکیشن اندروید کوینگرام از آخرین مطالب بازارهای مالی و رمزارز ها با خبر باشید، قیمت تمامی رمزارز ها در لحظه چک کنید و نرخ آنها را با مبدل ارز کوینگرام به یکدیگر تبدیل کنید، با دیگر افراد در مورد تحلیل ها و مطالب گفت و گو کنید، سبد دارایی ارزهای دیجیتال خودتان را بسازید و از سود و زیان خود در بازه های زمانی مختلف با خبر باشید و با شرکت رایگان در مسابقات پیش بینی رمزارز جایزه ببرید.
coingram
coingram
کوینگرام

استارتاپ کوینگرام به عنوان یک رسانه تخصصی در حوزه بازار های مالی وارز های دیجیتال ، فعالیت خود را از تیر 1398 شروع کرد. هدف ما از ابتدا آموزش وآشنایی مردم با علم و فناوری آینده یعنی بلاک چین بوده است. آشنایی با انواع ارز های دیجیتال مانند بیت کوین، اتریوم، آدا کاردانو و بقیه رمزارز ها میتواند ما را در انتخاب خرید و سرمایه گذاری در این حوزه بسیار بیشتر کمک کند. همان طور که سرمایه گذاری ها و ورود پول به این حوزه روز به روز بیشتر می شود، مسئولیت ما برای آگاهی بخشی و اطلاع رسانی بیشتر می شود تا کسی درگیر پروژه های کلاه برداری و طرح های پانزی نشود.

برگزیده ها

درآمد از کوینگرام

شرایط و قوانین

مفاهیم پایه

آشنایی با بلاکچین

آشنایی با بیتکوین

آشنایی با اتریوم

کوینگرام

درباره ما

ارتباط با ما

شبکه های اجتماعی

اینستاگرامتلگرام

کلیه ی حقوق این سایت نزد کوینگرام محفوظ بوده و بازنشر محتوای اختصاصی با ذکر منبع بلامانع است.