coingram
کوینگرام

نوسان

قیمت

نام ارز

0%

66,251 $

3,928,684,300 تومان

Bitcoin

Bitcoin

btc

0.7%

3,024 $

179,345,734 تومان

Ethereum

Ethereum

eth

0%

1 $

59,300 تومان

Tether

Tether

usdt

1.1%

576.5 $

34,184,078 تومان

Binance Coin

Binance Coin

bnb

2.4%

167.91 $

9,957,063 تومان

Solana

Solana

sol

0%

0.9997 $

59,282 تومان

USD Coin

USD Coin

usdc

0.1%

0.519 $

30,777 تومان

XRP

XRP

xrp

0.7%

3,023 $

179,270,423 تومان

Staked Ether

Staked Ether

steth

2.3%

6.69 $

396,717 تومان

TonCoin

TonCoin

ton

1.7%

0.1525 $

9,043 تومان

Dogecoin

Dogecoin

doge

متا با استفاده از فرمان صوتی، امکان اضافه کردن آیتم در متاورس را فراهم می‌کند

08/اسفند/1400
افزودن به نشان شده ها
متا با استفاده از فرمان صوتی، امکان اضافه کردن آیتم در متاورس را فراهم می‌کند
META
Metaverse
اخبار
1329
2 دقیقه

مارک زاکربرگ، مدیرعامل متا (فیسبوک سابق) به تازگی در رویدادی از برنامه‌های جدید این شرکت برای فضای متاورس رونمایی کرد.

به نقل از بی‌این‌کریپتو، روز گذشته مارک زاکربرگ پروژه هوش مصنوعی جدیدی را با تمرکز بر ساخت متاورس معرفی کرد. زاکربرگ در جریان معرفی این پروژه در رویداد «Inside the Lab» خاطرنشان کرد با توجه به رشد و تکامل متاورس، کلید بازگشایی بسیاری از پیشرفت‌ها در این زمینه هوش مصنوعی است.

پروژه‌هایی که مارک زاکربرگ به معرفی آنها پرداخت بر ساخت جهان‌های مجازی از طریق گفتار و فرمان صوتی، بهبود نحوه تعامل با دستیارهای صوتی و ترجمه زبان‌های مختلف تمرکز خواهند داشت. ایده کلی این است که ساخت و طراحی متاورس برای کاربران تسهیل شود.

زاکربرگ در این رویداد این پروژه هوش مصنوعی را امتحان کرد و به ربات سازنده دستور داد ساحل، ابر و درخت بسازد که همه آنها ساخته شد. این تجربه به خودی خود قابل توجه بود با این حال باید دید تا کجا می‌تواند پیش برود و آیا می‌تواند در ارائه تجربیات قوی خوب عمل کند یا خیر.

مدلی که برای ساخت این دستیار هوشمند مورد استفاده قرار می‌گیرد Project CAIRoke نام دارد. علاوه بر این، در این رویداد یک دستگاه تماس ویدیویی که واقعیت افزوده و مجازی را یکپارچه می‌کند به نمایش گذاشته شد. البته جزییات زیادی از این پروژه‌ها هنوز ارائه نشده است اما به طور کلی تصویر واضحی از مسیر حرکت شرکت متا نشان می‌دهند.

به نظر می‌رسد شرکت متا به صورت تمام قد در حال توسعه متاورس باشد. البته در روزهای اخیر با ریزش بازارهای مالی، سهام متا نیز به شدت کاهش یافته و ارزش بازار آن، افتی چند صد میلیارد دلاری را تجربه کرده است. رشد کاربران فیسبوک در روزهای اخیر برای اولین بار با افت مواجه شده و سیاست جدید شرکت اپل بخش قابل توجهی از درآمد متا را کاهش داده است.

نبرد متاورس تازه شروع شده است

به نظر می‌رسد متاورس مسیری برای بهبود وضعیت شرکت متا باشد. با این حال، متا تنها شرکتی نیست که بر پروژه‌های متاورسی متمرکز شده است. مایکروسافت نیز تصمیم گرفته تا منابع زیادی را به این حوزه اختصاص دهد و با خرید شرکت اکتیویژن، گمانه‌زنی‌ها را برای حضور فعال در فضای متاورس بیش از پیش تقویت کرده است.

البته نگرانی‌هایی هم در این زمینه وجود دارد. زبان توهین آمیز و رفتار نابه‌جا یکی از مهم‌ترین نگرانی‌های این شرکت‌هاست و به همین خاطر در تلاشند تا از امنیت فضای متاورس اطمینان حاصل کنند.

با این حال همه مشتاق سیستم‌های متاورسی و هوش مصنوعی نیستند. برخی ترجیح نمی‌دهند همیشه یک دستگاه هوش مصنوعی برای ارتباط با متاورس داشته باشند. البته هنوز به متاورس واقعی وارد نشده‌ایم و این تنها روزهای اولیه برای اهداف متاست بنابراین ممکن است با تغییرات یا چالش‌های پیش‌بینی‌نشده‌ای مواجه شویم.

منبع:

میهن بلاکچین


امتیاز دادن به خبر

با لایک کردن هر خبر شما می توانید کوین بیشتر جایزه بگیرید


مطالب مرتبط با این موضوع

تحلیلگر مطرح بازار ارز دیجیتال رویایی از قله‌های جدید برای بیت‌کوین، اتریوم و سولانا می‌کشد!

تحلیلگر مطرح بازار ارز دیجیتال رویایی از قله‌های جدید برای بیت‌کوین، اتریوم و سولانا می‌کشد!

ایلان ماسک با زبان طنز به نوسانات بازار کریپتو واکنش نشان می‌دهد!

ایلان ماسک با زبان طنز به نوسانات بازار کریپتو واکنش نشان می‌دهد!

کیف پولی که از 757 دلار به 880 هزار دلار رسید!

کیف پولی که از 757 دلار به 880 هزار دلار رسید!

ارزهای در خطر SEC کدام ها هستند؟

ارزهای در خطر SEC کدام ها هستند؟

تغییر راهبرد آرک در ETF خود

تغییر راهبرد آرک در ETF خود


تحلیل کاربران

متا

peymanlvr

08/اسفند/1400

متا بزرگ‌ترین پلتفرم رسانه‌های اجتماعی جهان قصد دارد برای طراحی، توسعه و ارائه سخت‌افزار و نرم‌افزارهایی برای بیت کوین و خدمات مرتبط با ارزهای دیجیتال، یک نشان تجاری را به صورت رسمی در برزیل ثبت کند. متا نماد تجاری خود را برای محصولات و خدمات مربوط تجارت، کیف پول‌ها و پلتفرم‌های مبادلاتی در مؤسسه ملی مالکیت صنعتی برزیل ثبت کرده است. شرکت مادر فیس‌بوک، واتس‌اَپ و اینستاگرام درخواست ثبت نشان تجاری جدید خود را در ۲۵ ژانویه منتشر کرد و در حال حاضر منتظر تأیید نهاد برزیلی است.

17

متا

azezmomni

13/اسفند/1400

از نظر من متا عصر جدیدی برای جهان است یک روز ی اتفاق می افتد که تمام کسب و کار ها خرید و فروش ها در متا انجام مشود

4

متا

bahram72

08/اسفند/1400

پیشرفت کردن یعنی این حرکت که مارک زاکربرگ انجام خواهد داد و با استفاده از صوت میشه در متاورس کارهای جدیدی انجام داد

28

پیشرفت مارک زاکربرگ برگ درمتاورس

زارع

08/اسفند/1400

شرکت متا با برنامه های جدید خود درایجادوارائه پروژه‌های متاورسی خودشان پروژه‌های هوش مصنوعی وبا تمرکز روی آنها رشد وپیشرفت خوبی داشته باشد مایکروسافت هم منابع زیادی رادرحوزه متاورس ارائه داده است ورشد خودرا چند برابر کرده

15

متا...........fare

farejoon

08/اسفند/1400

شرکت متا با ارائه پروژه های عالی که این روزها یکی پس از دیگری عنوان میکنه که شامل هوش مصنوعی وبا این کار پیشرفت و موفقیت زیادی به ارمغان اورده و شهرت خودش را چند برابر کرده باشه تا همیشه خبر موفقیت .

12

متا از فرمان صوتی استفاده میکند

marwan

16/فروردین/1403

 یک مدل هوش مصنوعی پیشرفته است که توسط Meta توسعه یافته و از فناوری هوش مصنوعی مولد برای کارهای مربوط به گفتار استفاده می کند. این مدل مهارت خود را در تولید کلیپ های صوتی با کیفیت بالا و ویرایش صدای از پیش ضبط شده با حفظ محتوا و سبک اصلی به نمایش می گذارد

3

ارز

erfan.m.m

09/اسفند/1400

ارز در کل باید در مواجه ضروری با تمام سودهای خود را که در ان نابسامان ماندن کوین های وال که در ان باید گذشت نمیشه....

7

متا

imanaminiazar

08/اسفند/1400

سلام و عرض ادب خدمت شما دوستان عزیزم به نظر من در این باره با شما دوستان عزیزم موافق هستم با تشکر از شما عزیزان امید وارم موفق باشید

11

متا

miad Dambosi

08/اسفند/1400

زمان رونمایی خلیا که دمبالش نیستن میان پیگیر میشن چطور میشه جزو اولین نفرات باشیم که در متا پا میزارن باید خیلی جالب باشه

13

متا

dors@1

08/اسفند/1400

متا خوب میدونه که پیشرفت رو باید در حوزه متاورس جستجو کرد و حالا این اقدام که بشه با استفاده از فرمان صوتی آیتم جدیدی رو در متاورس ایجاد کرد در نوع خودش یه پیشرفت عالی هستش

33

meta

aidinjabari

09/اسفند/1400

اینده از ان متاورس هست کسی که دانشی در متاورس نداشته باشد پنج سال بعد به نظر من بیسواد تلقی خواهد شد چون تمام اینده بشر بر مبنای متا خواهد بود

8

متاروس

shahrzad1400

08/اسفند/1400

جالب شد ما با استفاده از Builder Bot خواهید توانست دنیای موردنظر خود را از طریق صوتی توضیح بدهیم و سپس شاهد ایجاد جنبه‌های مختلف این دنیای مجازی باشیم

14

متا

asalbanoo1364

08/اسفند/1400

متا با استفاده از متاورس میتونه خیلی پیشرفت کنه و البته در مقابل باعث پیشرفت زودتر برای متاورس هم خواهد شد

30

دانلود اپلیکیشن موبایل کوینگرام

با اپلیکیشن اندروید کوینگرام از آخرین مطالب بازارهای مالی و رمزارز ها با خبر باشید، قیمت تمامی رمزارز ها در لحظه چک کنید و نرخ آنها را با مبدل ارز کوینگرام به یکدیگر تبدیل کنید، با دیگر افراد در مورد تحلیل ها و مطالب گفت و گو کنید، سبد دارایی ارزهای دیجیتال خودتان را بسازید و از سود و زیان خود در بازه های زمانی مختلف با خبر باشید و با شرکت رایگان در مسابقات پیش بینی رمزارز جایزه ببرید.
coingram
coingram
کوینگرام

استارتاپ کوینگرام به عنوان یک رسانه تخصصی در حوزه بازار های مالی وارز های دیجیتال ، فعالیت خود را از تیر 1398 شروع کرد. هدف ما از ابتدا آموزش وآشنایی مردم با علم و فناوری آینده یعنی بلاک چین بوده است. آشنایی با انواع ارز های دیجیتال مانند بیت کوین، اتریوم، آدا کاردانو و بقیه رمزارز ها میتواند ما را در انتخاب خرید و سرمایه گذاری در این حوزه بسیار بیشتر کمک کند. همان طور که سرمایه گذاری ها و ورود پول به این حوزه روز به روز بیشتر می شود، مسئولیت ما برای آگاهی بخشی و اطلاع رسانی بیشتر می شود تا کسی درگیر پروژه های کلاه برداری و طرح های پانزی نشود.

برگزیده ها

درآمد از کوینگرام

شرایط و قوانین

مفاهیم پایه

آشنایی با بلاکچین

آشنایی با بیتکوین

آشنایی با اتریوم

کوینگرام

درباره ما

ارتباط با ما

شبکه های اجتماعی

اینستاگرامتلگرام

کلیه ی حقوق این سایت نزد کوینگرام محفوظ بوده و بازنشر محتوای اختصاصی با ذکر منبع بلامانع است.