coingram
کوینگرام

نوسان

قیمت

نام ارز

1.7%

62,438 $

3,864,912,200 تومان

Bitcoin

Bitcoin

btc

3.8%

3,165 $

195,933,308 تومان

Ethereum

Ethereum

eth

0%

0.9997 $

61,881 تومان

Tether

Tether

usdt

2.1%

587.9 $

36,393,486 تومان

Binance Coin

Binance Coin

bnb

4.3%

135.17 $

8,367,023 تومان

Solana

Solana

sol

0.1%

1 $

61,962 تومان

USD Coin

USD Coin

usdc

3.9%

3,161 $

195,694,374 تومان

Staked Ether

Staked Ether

steth

2.2%

0.5067 $

31,365 تومان

XRP

XRP

xrp

5.1%

0.1414 $

8,753 تومان

Dogecoin

Dogecoin

doge

2.6%

5.28 $

326,832 تومان

TonCoin

TonCoin

ton

نهنگ‌های کاردانو در ۲ روز گذشته ۱۶ میلیون ADA انباشت کرده‌اند

11/اسفند/1400
افزودن به نشان شده ها
 نهنگ‌های کاردانو در ۲ روز گذشته ۱۶ میلیون ADA انباشت کرده‌اند
ADA
WHALE
کاردانو
نهنگ
1905
2 دقیقه

آخرین آمار سنتیمنت نشان می‌دهد آدرس‌های بزرگ کاردانو که بین ۱۰۰،۰۰۰ تا ۱ میلیون رمزارز آدا را در اختیار دارند، همزمان با افزایش قیمت بیش از ۱۶،۰۰۰،۰۰۰ واحد ADA خریداری کرده‌اند.

به نقل از یوتودی،قیمت کاردانو در دو روز گذشته به محدوده ۱ دلار نزدیک شد و اکنون در همان حوالی معامله می‌شود. نهمین رمزارز بزرگ بازار از ۲۸ فوریه (۹ اسفند) تا اینجا با افزایش فشار خرید، ۲۰٪ افزایش قیمت را تجربه کرده است.

به نظر می‌رسد سرمایه‌گذاران بزرگ به دنبال خرید کاردانو بیشتری هستند. داده‌های سنتیمنت نشان می‌دهد تعداد زیادی سفارش خرید در ۴۸ ساعت گذشته به وجود آمده است. علاوه بر این، با خرید ۱۶ میلیون واحد ADA در روزهای اخیر، افزایش چشمگیری را در موجودی کیف پول نهنگ‌های متوسط کاردانو شاهد بوده‌ایم.

جدای از این آمار، روند انباشتی در تمامی آدرس‌های کاردانو از کوچک گرفته تا بزرگ دیده می‌شود. به عنوان مثال، در ماه فوریه (اسفند) موجودی آدرس‌های «کوسه» کاردانو که به آدرس‌های دارای ۱۰،۰۰۰ تا ۱۰۰،۰۰۰ واحد توکن ADA اطلاق می‌شود و نیمی از کل عرضه ۳۴.۱۲ میلیارد واحدی این ارز را در اختیار دارند، ۶٪ افزایش یافته است.

علاوه بر این، میزان انباشت کاردانو در کیف پول‌هایی که ADA خود را بیش از یک سال است نگهداری می‌کنند به بالاترین سطح خود از دسامبر سال ۲۰۱۹ رسیده است.

آخرین به‌روزرسانی شبکه کاردانو و روند توسعه آن ممکن است به این سوگیری صعودی کمک کرده باشد؛ درنتیجه برخی معتقدند قیمت کاردانو ممکن است بیش از این افزایش یابد. بر اساس نظرسنجی اخیر فایندر، برخی از تحلیلگران معتقدند قیمت کاردانو ممکن است تا سال ۲۰۳۰ به ۵۸ دلار افزایش یابد.

شرکت IOHK، توسعه‌دهنده کاردانو در ماه فوریه از انتشار موفقیت آمیز کد ارتقاء این شبکه خبر داد. این اولین کد از سه کد اصلی است که برای ارتقاء شبکه اصلی در سال ۲۰۲۲ منتشر می‌شود. انتظار می‌رود دو کد دیگر در ماه‌های ژوئن (خرداد) و اکتبر (مهر) منتشر شوند. علاوه بر این، IOHK قصد دارد مجموعه‌ای از پیشرفت‌ها در زمینه مقیاس‌پذیری را در طول سال ۲۰۲۲ معرفی کند که بر رویدادهای ترکیب‌کننده هارد فورک (HFC) ژوئن و اکتبر متمرکز خواهد بود. رویداد ترکیب کننده هارد فورک این امکان را فراهم می‌کند تا چندین پروتکل بدون نیاز به تغییرات قابل توجه با یکدیگر ادغام شوند.

در زمان نگارش این خبر، قیمت کاردانو با ۸٪ افزایش در یک هفته اخیر به ۰.۹۶ دلار رسیده است.

منبع:

میهن بلاکچین


امتیاز دادن به خبر

با لایک کردن هر خبر شما می توانید کوین بیشتر جایزه بگیرید


مطالب مرتبط با این موضوع

چشم‌انداز قیمت بیت کوین پیش از هاوینگ: آماده‌سازی برای یک رشد جدید

چشم‌انداز قیمت بیت کوین پیش از هاوینگ: آماده‌سازی برای یک رشد جدید

فرصت‌های جدید معاملاتی در بازار: آماده‌باش برای سودآوری!

فرصت‌های جدید معاملاتی در بازار: آماده‌باش برای سودآوری!

تحلیل دقیق بازار بیت کوین در آستانه هوینگ: آیا تاریخ دوباره خود را تکرار می‌کند؟

تحلیل دقیق بازار بیت کوین در آستانه هوینگ: آیا تاریخ دوباره خود را تکرار می‌کند؟

رقابت نفس‌گیر ADA و XRP: کدام ارز در مسیر فتح سکوی دلاری؟

رقابت نفس‌گیر ADA و XRP: کدام ارز در مسیر فتح سکوی دلاری؟

دورخیز قیمت سولانا به سمت ۵۰ دلار!

دورخیز قیمت سولانا به سمت ۵۰ دلار!


تحلیل کاربران

مواد غذایی

[email protected]

12/اسفند/1400

من تنها چیزی که میتونم بگم اینه که چرا اخه دلار گرون میشه مردم باید بد بختیشو بکشن مگه مردم چه گناهی کردن مرغ کلیویی ۴۰ تومن اخه انسافه لطفا رسیدگی کنید

16

کاردانو

bahram72

11/اسفند/1400

نهنگ های کاردانو دست به خرید زدند و تعداد زیادی کاردانو رو انباشت کردند و این باعث میشه در این ناحیه یک حمایت قوی صورت بگیره

27

نهنگ کاردانو

dors@1

11/اسفند/1400

نهنگ های کاردانو دست به کار شدن و تعداد زیادی رو خرید و به دارایی های خودشون اضافه کردن و این خبر میتونه برای کاردانو عالی باشه

40

کاردانو

sajii

12/اسفند/1400

من ۲ ماه پیش خبری خوندم که کاردانو ۱۰۰ پروژ برای استارت داره الانم که نهنگ ها آمدن جلو پس موقع خریدن

14

انباشتن کاردانو

marwan

15/مرداد/1402

با وجود اینکه نهنگ‌های کاردانو به انباشت این ارز دیجیتال ادامه داده‌اند، قیمت آن باز هم کاهش یافته و سؤالاتی را در مورد قدرت فاندامنتال این ارز دیجیتال ایجاد کرده است. بسیاری از معامله‌گران می‌خواهند بدانند که آیا روند نزولی ADA که در سه‌ماهه اول سال ۲۰۲۳ ایجاد شده، به پایان رسیده است یا نه.

2

کاردانو

09380100885

11/اردیبهشت/1401

کاردانو بخرید بذارید تو سبد تون باشه تا زندگیتون زیر رو می‌کنه البته به شرط اینکه صبر داشته باشید برا سود دهی

3

کاردانو

زارع

12/اسفند/1400

بانزدیک شدن قیمت کاردانو به 1 دلار سرمایه گذاران بزرگ این ارز دیجیتال به سرمایه گذاری بیشتر وحفظ سرمایه خود پرداختند این روند صعودی بیشتر ورود نهنگهابه خرید ارزدیجیتال کاردانو بپردازند این ارز دیجیتال درحال رشد وپیشرفت حجم بازاری آن وافزایش تعداد آدرس های بزرگ این ارز می باشد

13

کاردانو

asalbanoo1364

11/اسفند/1400

خرید زیاد کاردانو توسط نهنگ ها باعث میشه این ارز بتونه از ریزش بیشتر جلوگیری کنه و یه کف قیمتی خوبی رو درست کنه

39

کاردانو

hamai

11/اسفند/1400

با خبرهای خوبی که پشت ارز کاردانو هست با کمی آرامش در بازاروبا توجه به اینکه قبلاً هم رشد خوبی نداشته واز بازار عقب موند بود این ارز میتونه رشد خوبی داشته

33

کاردانو

sajadsh33

11/اسفند/1400

نهنگها هروقت هرارز مهمی سقوط قیمت میکنه میرن سراغش وبه طورفراوان ازهمون ارزکه ماهااکثرن ازترس اینکه نکنه ارزون تربشه میفروشیمش، اونایعنی نهنگهاتامیتونن میخرن وذخیرش میکنندبله فرق بلدونابلدراه اینجامعلوم میشه بچه ها

18

کاردانو

imanaminiazar

11/اسفند/1400

سلام و عرض ادب خدمت شما دوستان عزیزم به نظر من که باید منتظر افزایش کاردانو و سایر ارزهای دیجیتالی و ارز ها بخصوص دلار و یورو و ... باشیم اما باید کمی صبور باشیم با تشکر از شما که تحلیل من را تا آخر روخوانی کردید متشکرم

18

ADA

angel77

11/اسفند/1400

با کاهش قیمت این دارایی دیجیتال، سرمایه گذاران بزرگ فعالیت خرید خود را افزایش داده‌اند.اگر نهنگ‌ها به روند انباشت خود ادامه دهند و سرمایه‌گذاران کوچک‌تر هم حرکت نهنگ‌ها را دنبال کنند، آن‌گاه به خوبی می‌توان یک روند معکوس را انتظار داشت.

40

دانلود اپلیکیشن موبایل کوینگرام

با اپلیکیشن اندروید کوینگرام از آخرین مطالب بازارهای مالی و رمزارز ها با خبر باشید، قیمت تمامی رمزارز ها در لحظه چک کنید و نرخ آنها را با مبدل ارز کوینگرام به یکدیگر تبدیل کنید، با دیگر افراد در مورد تحلیل ها و مطالب گفت و گو کنید، سبد دارایی ارزهای دیجیتال خودتان را بسازید و از سود و زیان خود در بازه های زمانی مختلف با خبر باشید و با شرکت رایگان در مسابقات پیش بینی رمزارز جایزه ببرید.
coingram
coingram
کوینگرام

استارتاپ کوینگرام به عنوان یک رسانه تخصصی در حوزه بازار های مالی وارز های دیجیتال ، فعالیت خود را از تیر 1398 شروع کرد. هدف ما از ابتدا آموزش وآشنایی مردم با علم و فناوری آینده یعنی بلاک چین بوده است. آشنایی با انواع ارز های دیجیتال مانند بیت کوین، اتریوم، آدا کاردانو و بقیه رمزارز ها میتواند ما را در انتخاب خرید و سرمایه گذاری در این حوزه بسیار بیشتر کمک کند. همان طور که سرمایه گذاری ها و ورود پول به این حوزه روز به روز بیشتر می شود، مسئولیت ما برای آگاهی بخشی و اطلاع رسانی بیشتر می شود تا کسی درگیر پروژه های کلاه برداری و طرح های پانزی نشود.

برگزیده ها

درآمد از کوینگرام

شرایط و قوانین

مفاهیم پایه

آشنایی با بلاکچین

آشنایی با بیتکوین

آشنایی با اتریوم

کوینگرام

درباره ما

ارتباط با ما

شبکه های اجتماعی

اینستاگرامتلگرام

کلیه ی حقوق این سایت نزد کوینگرام محفوظ بوده و بازنشر محتوای اختصاصی با ذکر منبع بلامانع است.