coingram
کوینگرام

یک همکاری سرنوشت‌ساز که می‌تواند باعث جهش قیمت پنکیک سواپ شود

18/اسفند/1400
افزودن به نشان شده ها
یک همکاری سرنوشت‌ساز که می‌تواند باعث جهش قیمت پنکیک سواپ شود
CAKE
Pancakeswap
اخبار
2327
زمان مطالعه: 2 دقیقه

صرافی غیرمتمرکز پنکیک سواپ (PancakeSwap) که توکن اصلی آن مدتی است روند قیمتی خوبی ندارد، قرار است با یک پروژه دیگر وارد همکار شود و ویژگی جدیدی را به برنامه خود اضافه کند. این ویژگی و همکاری جدید ممکن است بتواند این توکن را از روند نزولی طولانی‌مدت خود خارج کند.

به گزارش کریپتو اسلیت، پنکیک سواپ، صرافی غیرمتمرکز مبتنی بر شبکه بایننس اسمارت چین (BSC)، قرار است تا چند روز دیگر از یک ویژگی جدید در پلتفرم خود رونمایی کند. با این حال، توسعه‌دهندگان این صرافی تاکنون تنها به این نکته اشاره کرده‌اند که برای اضافه‌کردن این ویژگی با یک مجموعه دیگر وارد همکاری شده‌اند و همین موضوع باعث شده است تا گمانه‌زنی‌های بیشتری درباره برنامه‌های آتی پنکیک سواپ به وجود بیاید.

کیک (CAKE)، توکن بومی این صرافی، در یک چرخه نزولی هفت‌ماهه گرفتار شده است و از ۲۳ ژانویه (۳ بهمن)، سه تلاش ناموفق برای شکستن سطح مقاومت ۸.۸۰ دلاری خود داشته است. با شکست خریداران این ارز دیجیتال در عبور از این مقاومت، قیمت پنکیک سواپ کاهش بیشتری پیدا کرد و در ۲۴ فوریه (۵ اسفند) تا سطح حمایت ۵.۵۰ دلار سقوط کرد.

از آن زمان تاکنون، پنکیک سواپ در محدوده باریکی بین ۵.۸۰ تا ۷.۲۰ دلار نوسان می‌کند. در حال حاضر، قیمت پنکیک سواپ کمی بیشتر از ۶ دلار است که نشان‌دهنده کاهش ۸۶ درصدی ارزش این توکن از بالاترین قیمت تاریخی آن در ۳۰ آوریل ۲۰۲۱ (۱۰ اردیبهشت)، یعنی ۴۳.۹۶ دلار است.

[

نمودار قیمت پنکیک سواپ در نمای روزانه.

سرمایه‌گذاران پنکیک سواپ اکنون امیدوارند که رونمایی از این همکاری و ویژگی جدید، بتواند به بهبود قیمت کمک کند.

سقوط رتبه پنکیک سواپ در بازار

پنکیک سواپ در سپتامبر ۲۰۲۰ (شهریور ۱۳۹۹) رسماً وارد صنعت ارزهای دیجیتال شد. این توکن به‌سرعت محبوبیت خود را به‌عنوان نسخه‌ای سریع‌تر و ارزان‌تر از یونی سواپ (Uniswap) که اولین صرافی غیرمتمرکز مبتنی بر اتریوم است، به دست آورد.

موفقیت‌های اولیه آن تا حدی به‌دلیل کارمزدهای بالای شبکه اتریوم بود که در تابستان ۲۰۲۰ به اوج خود رسید. در آن زمان، کاربران زیادی از پرداخت صدها دلار بابت کارمزد در شبکه اتریوم ناراضی بودند. به همین خاطر، رقیب قابل‌اطمینانی مانند پنکیک سواپ، توانست کاربران علاقه‌مند به دیفای (DeFi) را به خود جلب کند.

جدا از کارمزدهای کمتر، پنکیک سواپ همچنین دارای چند نوآوری در پروژه است که قبلاً در هیچ‌یک از صرافی‌های غیرمتمرکز دیده نشده بود. این نوآوری‌ها شامل راه‌اندازی بازاری برای خریدوفروش توکن غیرمثلی (NFT) و امکان عرضه توکن‌های جدید در قالب کشت سود (Initial Farm Offering) است. عرضه توکن‌های جدید در قالب کشت سود یا «IFO» روشی برای معرفی توکن‌های یک پروژه نوپا از طریق کشت سود (Yield Farming) است و در عین حال به تأمین بودجه پروژه‌های جدیدی که در شبکه بایننس راه‌اندازی می‌شوند، کمک می‌کند.

این نوآوری‌ها باعث شدند پنکیک سواپ در ۲ مه ۲۰۲۱ (۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۰)، از نظر ارزش بازار به رتبه بیست‌وپنجم صعود کند. اما از اوج تاریخی ۱۱ ماه پیش تاکنون، پنکیک سواپ روند نزولی داشته است. در حال حاضر این توکن از نظر ارزش بازار در رتبه ۵۶ قرار دارد.

ویژگی و همکاری جدید پنکیک سواپ چیست؟

گمانه‌زنی‌های زیادی درباره ویژگی جدید و همچنین اینکه پنکیک سواپ با چه مجموعه شریک شده است، وجود دارد.

این صرافی غیرمتمرکز اخیراً قابلیت سفارش‌های محدود (limit orders) را به برنامه خود اضافه کرده که معمولاً مشاهده چنین چیزی در یک صرافی غیرمتمرکز کمی غیرمعمول است. سفارش‌های محدود به کاربران امکان می‌دهد تا توکن‌های خود را با قیمت دلخواه به‌صورت خودکار و درست مانند صرافی‌های متمرکز خریدوفروش کنند. این یعنی کاربران می‌توانند از این پس یک سفارش خرید یا فروش را ثبت و سپس آن را لغو کنند.

با این حال، با توجه به اینکه ویژگی جدید شامل همکاری با یک مجموعه دیگر می‌شود، احتمالاً باید این قابلیت چیزی بسیار بزرگتر از نوع دیگری از سفارش‌گذاری در بازار باشد. جدا از شایعات موجود، یک اتصال برون‌زنجیره‌ای (اضافه‌شدن شبکه‌های دیگر به پنکیک سواپ) می‌تواند همان چیزی باشد که برای بهبود روند قیمت توکن کیک لازم است. فعلاً اما باید منتظر بمانیم تا به‌صورت رسمی از این همکاری رونمایی شود.

منبع:

ارز دیجیتال


امتیاز دادن به خبر

با لایک کردن هر خبر شما می توانید کوین بیشتر جایزه بگیرید


مطالب مرتبط با این موضوع

تحلیلگر مطرح بازار ارز دیجیتال رویایی از قله‌های جدید برای بیت‌کوین، اتریوم و سولانا می‌کشد!

تحلیلگر مطرح بازار ارز دیجیتال رویایی از قله‌های جدید برای بیت‌کوین، اتریوم و سولانا می‌کشد!

ایلان ماسک با زبان طنز به نوسانات بازار کریپتو واکنش نشان می‌دهد!

ایلان ماسک با زبان طنز به نوسانات بازار کریپتو واکنش نشان می‌دهد!

دلیل رشد قیمت CAKE چه بود؟

دلیل رشد قیمت CAKE چه بود؟

کیف پولی که از 757 دلار به 880 هزار دلار رسید!

کیف پولی که از 757 دلار به 880 هزار دلار رسید!

ارزهای در خطر SEC کدام ها هستند؟

ارزهای در خطر SEC کدام ها هستند؟


تحلیل کاربران

پنکیک

علیرضادوست

17/اسفند/1401

تحليل تکنيکال اصولا براي پيش بيني در کوتاه مدت مورد استفاده قرار مي گيرد و براي بلند مدت نتيجه قابل اطميناني ارائه نمي دهد از اين رو اين تحليل بيشتر مورد استفاده افرادي است که قصد سرمايه گذاري هاي کوتاه مدت و نوسان گيري در بازار ارز ديجيتال را دارند .

5

سواپ

angel77

18/اسفند/1400

از اوج تاریخی ۱۱ ماه پیش الان پنکیک سواپ روند نزولی داشته است. در حال حاضر این توکن از نظر ارزش بازار در رتبه ۵۶ قرار دارد با وارد شدن یک همکاری سرنوشت ساز میتواند باعث جهش قیمت پنکیک سواپ بشه

29

پنکیک سواپ

dors@1

18/اسفند/1400

پنکیک سواپ یکی از بهترین صرافی های غیرمتمرکز هستش و ارز این صرافی عالیه و به نظرم برای سرمایه گذاری حتما انتخاب درستیه

31

بیت کوین

09179120432AsAsAs33

19/اسفند/1400

اگه بیت کوین ریزش هم در روز درواحدهای گوناگون داشته باشد بازهم در صدر جایگاه قرار دارد وکسی نمی‌تواند برای ارزهای دیگر سرنوشتی بسازد که جدول پر حیاهو ونفس گیرپرهیجانی مانند بیت کوین داشته با شد

8

پنکیک سواپ

hastiiii

18/اسفند/1400

پنکیک سواپ و ارز خودش یعنی ارز کیک میتونه به بهترین ها تبدیل شه چون هم صرافی خوبیه و هم ارز محبوبی داره

33

پنکیک

rezahajianhoseinabadi

18/اسفند/1400

صرافی غیرمتمرکز Pancake Swap علاوه بر امکان سواپ کردن و تبادل توکن‌های شبکه بایننس اسمارت چین (BSC)، امکانات بسیار دیگری نیز ارائه می‌دهد. یکی از این امکانات که مخصوص درآمدزایی طراحی شده، کشت سود یا Yield Farming است.

20

پنکیک سوآپ

زارع

18/اسفند/1400

صرافی غیرمتمرکز پنکیک سوآپ باتوکن بومی خود کیک که به رقابت با هزینه تراکنش بالای اتریوم ساخته شدباکاهش هزینه تراکنش ها درحوزه دیفای خیلی زود توانست به صعود برسد ولی نزدیک به مدت هفت ماه با روند نزولی مواجه است که با همکاری بایک پروژه قرار است که روند نزولی این ارز راتغییر دهد

16

همکاری سرنوشت

king369

18/اسفند/1400

سواپ (PancakeSwap ) به‌عنوان یکی از امن‌ترین پروتکل‌های دیفای (امور مالی غیر متمرکز) شناخته می‌شود که روی شبکه هوشمند بایننس ساخته شده است بعد از روند نزولی ک مدتی بود این صرافی رو درگیر کرده بود امید میرود با افزوده شدن این ویژگی ها و همکاری های جدید این توکن روند صعودی در پیش گیرد.

9

تحتببع

mosljv

04/دی/1402

اونایی هم به یک راننده بیل گیتس در معدن و تحلیل تکنکیال و منطقی و منطقی و منطقی و منطقی و منطقی و منطقی و منطقی و منطقی

1

پنکیک سواپ

asalii

18/اسفند/1400

پنکیک سواپ هم یه صرافی غیرمتمرکز عالی هستش که کار باهاش خیلی آسونه و میشه به راحتی از این صرافی استفاده برد هم ارز کیک میتونه بهترین بشه

32

PancakeSwap

Aboli12

19/اسفند/1400

این صرافی قراره همکاری هایی به عمل بیاره تا توکن خودش یعنی ارز cake رو بتونه بالا بکشه و اون رو به سطح بالا تری ببره.

8

پنکیک سواپ

EHSAN.15

18/اسفند/1400

شاخص‌های تکنیکال در تایم‌فریم‌های مختلف می‌توانند وضعیت‌های خرید و فروش را به صورتی متفاوت نشان دهند. درجه‌های تحلیل تکنیکال در تایم فریم‌های ساعتی، روزانه و هفتگی وضعیت اندیکاتورهای مختلفی مانند میانگین متحرک را برای جفت ارز دلار و کوین انتخاب شده نشان می‌دهند. برای نمونه درجه لحظه‌ای در تایم‌فریم ساعتی، شرایط میانگین متحرک ساده و نمایی را در دوره‌های زمانی 5، 10، 20، 30، 50، 100، 200 و همچنین خط پایه اندیکاتور ایچیموکو پیدا می‌کند. نوسانگرهای مطرحی که شرایط خرید یا فروش آن‌ها نیز در درجه‌های تحلیل تکنیکال لحاظ شده، شامل شاخص قدرت نسبی، استوکاستیک، CCI، نوسانگر مهیب و مکدی است. نقاط پیوت که نقاط مناسب خروج و ورود به معاملات را بر حسب سطوح فیبوناچی و سایر روش‌ها به دست می‌آورند نیز در درجه تحلیل تکنیکال موثر هستند.

15

امیدوارم

saharhasani

18/اسفند/1400

باید خبر خیلی وسعت داشته باشه یا همکاری خیلی قوی باشه تا باعث تغییر بشه اما متاسفانه اعلام نشده با چه شرکتی یا چجور همکاری

7

کیک

AmirFathi

18/اسفند/1400

بعد از خبر تحریم ایرانی ها در این صرافی شاید خبر بهتری باشه مقدار اندک سرمایه گذاری روی این توکن احتمالا سود خوبی داشته باشه

19

پنکک سواپ

leilaabazari

18/اسفند/1400

مدتی است روند قیمتی خوبی ندارد، قرار است با یک پروژه دیگر وارد همکار شود و ویژگی جدیدی را به برنامه خود اضافه کند. و این ویژکی این توکن و از نزول طولانی مدت خلاص کند

21

دانلود اپلیکیشن موبایل کوینگرام

با اپلیکیشن اندروید کوینگرام از آخرین مطالب بازارهای مالی و رمزارز ها با خبر باشید، قیمت تمامی رمزارز ها در لحظه چک کنید و نرخ آنها را با مبدل ارز کوینگرام به یکدیگر تبدیل کنید، با دیگر افراد در مورد تحلیل ها و مطالب گفت و گو کنید، سبد دارایی ارزهای دیجیتال خودتان را بسازید و از سود و زیان خود در بازه های زمانی مختلف با خبر باشید و با شرکت رایگان در مسابقات پیش بینی رمزارز جایزه ببرید.
coingram
coingram
کوینگرام

استارتاپ کوینگرام به عنوان یک رسانه تخصصی در حوزه بازار های مالی وارز های دیجیتال ، فعالیت خود را از تیر 1398 شروع کرد. هدف ما از ابتدا آموزش وآشنایی مردم با علم و فناوری آینده یعنی بلاک چین بوده است. آشنایی با انواع ارز های دیجیتال مانند بیت کوین، اتریوم، آدا کاردانو و بقیه رمزارز ها میتواند ما را در انتخاب خرید و سرمایه گذاری در این حوزه بسیار بیشتر کمک کند. همان طور که سرمایه گذاری ها و ورود پول به این حوزه روز به روز بیشتر می شود، مسئولیت ما برای آگاهی بخشی و اطلاع رسانی بیشتر می شود تا کسی درگیر پروژه های کلاه برداری و طرح های پانزی نشود.

برگزیده ها

درآمد از کوینگرام

شرایط و قوانین

مفاهیم پایه

آشنایی با بلاکچین

آشنایی با بیتکوین

آشنایی با اتریوم

کوینگرام

درباره ما

ارتباط با ما

شبکه های اجتماعی

اینستاگرامتلگرام

کلیه ی حقوق این سایت نزد کوینگرام محفوظ بوده و بازنشر محتوای اختصاصی با ذکر منبع بلامانع است.