coingram
کوینگرام

نقد و بررسی Bixbcoin؛ آیا بیکسبی کوین کلاهبرداری است؟

21/اسفند/1400
افزودن به نشان شده ها
نقد و بررسی Bixbcoin؛ آیا بیکسبی کوین کلاهبرداری است؟
Bixbcoin
کلاهبرداری
معرفی
آموزش
2570
زمان مطالعه: 6 دقیقه

بیکسبی کوین (Bixbcoin) ارز دیجیتالی است که از سال ۲۰۲۰ وارد بازار شده و از همان زمان با شعار‌هایی مثل کسب سود راحت، مبادلات همتابه‌همتا و بدون مرز، تراکنش‌های سریع‌تر از بیت کوین و به‌دلیل تبلیغات گسترده در ایران سر زبان بسیاری از کاربران ایرانی افتاده است. وضعیت پیرامون این رمزارز طوری است که اگر بیکسبی کوین را در شبکه‌های اجتماعی سرچ کنید، عده‌ای در حال تبلیغ بوده و عده‌ای درباره اسکم بودن پروژه Bixb اطلاع‌رسانی می‌کنند. در این مقاله به نقد و بررسی Bixbcoin می‌پردازیم و توضیح می‌دهیم چرا این پروژه کلاهبرداری‌ای بیش نیست و آینده‌ای ندارد.

نقد و بررسی بررسی سایت Bixbcoin

هنگامی که Bixbicoin را گوگل می‌کنید، دو سایت با دامنه‌های متفاوت اما قالب مشابه برای شما نمایش داده می‌شود. در ابتدا ممکن است فکر کنید که تشابه اسمی میان دو پروژه مختلف است. اما هر دوی این سایت‌ها در صفحه بیکسبی کوین در کوین مارکت کپ هم لینک شده‌اند و هم محتوای هر دو سایت یکسان است. فقط دامنه سطح بالای (TLD) آن‌ها متفاوت است.

اولین جملاتی که در صفحه اول سایت بیکسبی کوین به چشم می‌خورد این است:

بیکسی کوین نوعی پول الکترونیک است که خدمات خود را بدون نیاز به شخص ثالث واسطه در اختیار کاربران قرار می‌دهد. شبکه BixBcoin واسطه‌ها را از میان برمی‌دارد و معاملات را به‌صورت همتابه‌همتا (P2P) اجرا می‌کند. به‌وسیله این پول نقد الکترونیکی امکان خرید، سفارشات آنلاین، انتقال پول یا سرمایه‌گذاری را خواهید داشت.

طبیعتا پس از خواندن این جملات اولین سوالی که برای کاربر پیش می‌آید این است که آیا Bixbcoin کوین است یا توکن؟ اگر توکن است روی کدام شبکه قرار دارد؟ اگر کوین است شبکه آن چطور و با چه الگوریتم اجماعی کار می‌کند؟

در ادامه عنوان می‌شود که بیکسبی کوین رمزارزی است که شبکه بلاکچینی خود را دارد و حدود دو سال پیش (سال ۲۰۲۰) توسط یک تیم بسیار حرفه‌ای و متخصص از چندین کشور توسعه یافته و الگوریتم استخراج شبکه بیکسبی اسکریپت (Scrypt) است.

در بخش معرفی تیم، به این موضوع می‌پردازیم که اثر و نشانی از این تیم حرفه‌ای و کارکشته و بین‌المللی هیچ کجا دیده نمی‌شود. در بخش‌های بعدی نوشته شده که عرضه کل بیکسبی ۲,۹۹۸,۵۰۰ واحد است و همه این کوین‌ها توسط توسعه‌دهندگان استخراج شده‌اند. اما نکته جالب اینجاست که این به اصطلاح شبکه الگوریتم استخراج داشته، یک استخر ماینینگ بیکسبی کوین وجود دارد و کارمزد تراکنش‌ها به استخراج‌کنندگان تعلق می‌گیرد. سوالی که پیش می‌آید این است که اگر BixB شبکه‌ای مبتنی بر گواه اثبات کار است و برای تولید کوین‌های جدید به ماینر نیاز دارد، چطور تمام کوین‌های آن پیش‌استخراج (Pre-Mine) شده است؟

یکی دیگر از جملاتی که تردید‌های ما برای کلاهبرداری بودن پروژه را به اطمینان نزدیک‌تر کرد جمله زیر بود:

بیکسبی کوین براساس نیاز بازار به مبادلات جهانی بدون محدودیت، مرز و نظارت و دخالت دولت‌ها شکل گرفت و هدف آن ارائه وام جهانی و بازاریابی Multi-Level است.

بازاریابی Multi Level نام دیگر بازایابی هرمی است که با MLM هم شناخته می‌شود. یکی از سایت‌های زیرمجموعه بیکسبی کوین که با نام Probix فعالیت کرده و خود را سایت استیکینگ یا سپرده‌گذاری معرفی می‌کند، در واقع سایت جذب عضو از طریق کد رفرال و دریافت کمیسیون است.

همانطور که در تصویر زیر مشاهده می‌کنید این سیستم ده سطح دارد و مقدار سودی از سطح یک تا ۱۰ کسب می‌کنید هم به میزان زیر است:

وایت پیپر Bixbcoin

نقد و بررسی Bixbcoin را با بررسی وایت پیپر ادامه می‌دهیم. وایت پیپر بیکسبی کوین از سال ۲۰۲۰ تاکنون آپدیت نشده است. تقریبا همان ادعاهایی که در سایت می‌شود در وایت پیپر با جزییات و داستا‌ن‌سرایی‌های بیشتر آورده شده، اما خبری از بررسی ابعاد فنی شبکه بیکسبی کوین نیست. به جای مباحث فنی همچون نحوه کارکرد شبکه، مقیاس آن، توضیح الگوریتم اجماع، نحوه پردازش تراکنش‌ها، ابعاد اقتصادی توکن و نحوه توزیع و تخصیص آن و حتی هدف مشخص، تیترهایی شبیه موارد زیر به چشم می‌خورند:

  • انواع پول و پول دیجیتال چیست
  • ضرورت وجود پول دیجیتال
  • استخراج
  • انواع نود
  • نحوه خرید ارز دیجیتال
  • کیف پول
  • کلید خصوصی و کلید عمومی

به نظر می‌رسد که وایت پیپر BixB بیشتر شبیه یک وبلاگ کریپتویی در قالب pdf است! بخش طنز ماجرا اینجاست که در وایت پیپر بیکسبی کوین تیتری با عنوان فاکتورهای مهم در تعیین قیمت بیکسبی کوین وجود دارد:

قیمت هر کوین براساس عرضه و تقاضا تعیین می‌شود، اما مواردی مثل تیم توسعه‌دهنده، تعداد کوین‌ها، بازار کوین، تکنولوژی پشت پرده و صرافی‌ها هم تاثیر دارند.

اما همانطور که تا اینجا دیدیم، بیکسبی کوین نه تنها تکنولوژی جدیدی ارائه نکرده، بلکه ابهامات و تناقضات بسیاری در فناوری ادعا شده دارد. یکی از استدلال‌های بسیار ضعیف که در توضیحات سایت و وایت‌پیپر بیکسبی کوین وجود دارد، این است که چون بیکسبی عرضه محدودی دارد، امکان جهش قیمت بسیار بالایی دارد. نباید فراموش کنیم که عرضه محدود، فقط یکی از عوامل رشد قیمت کریپتو است.

برای افزایش مستمر ارزش رمزارز، فاکتورهای موثرتری همچون زیرساخت مستحکم، ایده جدید، کاربردی بودن، تکنولوژی، عرضه و تقاضا و ارتقای شبکه از اهمیت بیشتری برخوردار هستند که BixBcoin هیچ کدام از این فاکتورها را ندارد. بنابراین این جمله که اگر ۳۰۰هزار کاربر برای خرید بیکسبی اقدام کنند و هر کدام ۱۰ تا توکن بخرند، آن توکن کمیاب و ارزشمندتر خواهد شد، تنها برای اغفال افراد تازه‌وارد و نابلد است.

در ادامه گفته می‌شود که سرعت تراکنش‌های بیت کوین پایین و هزینه شبکه اقتصادی نیست، مخصوصا برای تراکنش‌های خرد. در بیکسبی کوین، چنین مشکلی رفع شده است و شما با سرعت بسیار بالا و فی نسبتا کمتر تراکنش خود را انجام می‌دهید. اما هیچ کجا توضیح نداده که چطور و با چه تکنولوژی‌ای این کار امکان‌پذیر است! وقتی توکنی به تعداد محدود عرضه می‌شود، اگر هدف خاصی نداشته باشد یا تکنولوژی منحصربه‌فردی پشت آن نباشد چرا باید قیمت آن بالا برود؟ حتی در صورتی که بالا برود چه کاربردی خواهد داشت که عرضه و تقاضا برای آن ایجاد شود؟

ابعاد اقتصادی Bixbcoin

یکی از مهم‌ترین فاکتورها در بررسی پروژه‌های کریپتویی توکنومیکس یا ابعاد اقتصادی توکن پروژه است. این بخش در وایت پیپر پروژه‌های معتبر به‌تفصیل شرح داده می‌شود. یکی از مهم‌ترین مسائلی که در وایت پیپر بیکسبی کوین به آن پرداخته نشده، نحوه توزیع و تخصیص توکن است. شما به عنوان سرمایه‌گذار باید بدانید که چند درصد از رمزارزها در دست اعضای تیم و سرمایه‌گذاران اولیه پروژه است، این رمزارز تورمی است یا ضد تورمی، کاربرد آن چیست و غیره.

اما توسعه‌دهندگان بیکسبی بدون شرح فنی هیچ کدام از این موارد، قیمت اولیه توکن را ۲۵ دلار تعیین کردند و اطمینان دارند که با کاربردهای گسترده‌ای که این توکن دارد (ما هنوز درباره کاربردهای بیکسبی قانع نشده‌ایم) و به کمک بازاریابی پانزی قیمت آن در کمتر از یکسال به ۱۰۰۰ دلار خواهد رسید! پیش از یکسال و نیم از زمان انتشار این وایت پیپر گذشته، اما هنوز قیمت Bixbcoin به ۱۰۰۰ دلار نرسیده است.

پلتفرم وام‌دهی بیکسبی کوین

توسعه‌دهندگان بیکسبی کوین پس از رفع مشکلات بیت کوین، درصدد ایجاد رفاه و اشتغال در جامعه برآمده‌اند و یک پلتفرم وام‌دهی هم راه‌اندازی کرده‌اند. در وایت پیپر بیکسبی کوین نوشته شده که پلتفرم بانکی Bixbcoin می‌تواند با هزینه‌های بسیار کم راه حل‌های مناسبی برای رفاه و ایجاد اشتغال در جامعه ارائه دهد. از نقش‌های اقتصادی آن می‌توان به ایجاد رفاه و رفع مشکل بیکاری با وام دادن اشاره کرد. بسیاری از مردم برنامه فروش کوین‌های خود را در کوتاه‌مدت ندارند، سرمایه‌گذاری بلندمدت باعث می‌شود که این ارزها در چرخه تجاری بلااستفاده بمانند و ارزش بیشتری پیدا کنند. حتی گاهی دیده شده که وقتی قیمت یک رمزارز رشد می‌کند هم هولدرها ریسک نمی‌کنند تا کوین‌های خود را بفروشند.

سایت وام‌دهی بیکسبی کوین، Loanypto است. در این سایت به‌جز پیام‌های مارکتینگی هیچ توضیح واضحی درباره نحوه وام‌گیری مشاهده نمی‌کنید. مثلا ذکر نشده که وام به شکل چه توکن یا ارزی به شما پرداخت خواهد شد؟ ریسک‌های دریافت این وام چیست؟ شرایط لیکویید شدن این وام چیست؟ نکته عجیب در این پلتفرم وام‌دهی این است که می‌توانید به اندازه ۳۰ درصد مبلغ وام خود توکن‌های Bixb را وثیقه بگذارید که این نسبت وثیقه به وام، به‌دلیل نوسانات بالای بازار کریپتو در پلتفرم‌های معتبر وام‌دهی مثل آوه (Aave) و کامپاند (Compound) اصلا مرسوم نیست!

برای ثبت نام در این سایت هم به معرف نیاز دارید و هم می‌توانید با معرفی دوستان خود BixB دریافت کنید. این برنامه Affiliate یا بازاریابی آشناسازی نام دارد و روشی است که در آن کاربران از معرفی کالا به دوستان و آشنایان خود و جذب آن‌ها پروژه کمیسیون دریافت می‌کنند. به نظر من این روش دو مشکل بزرگ دارد؛ اول اینکه اگر پروژه‌ای آن‌قدر زیرساخت قوی برای جذب کاربر نداشته باشد با افلیت مارکتینگ هم کاری از پیش نخواهد برد و دوم اینکه بسیار دیده شده که سایت‌های ارائه‌دهنده افلیت مارکتینگ چندین کمیسیون اول را به موقع پرداخت می‌کنند، اما پس از آن دیگر اجازه برداشت نمی‌دهند.

نقد و بررسی Bixbcoin در گیت‌هاب

پس از بررسی صفحه گیت هاب بیکسبی کوین متوجه شدیم که آخرین آپدیت انجام شده روی این پروژه مربوط به یکسال قبل است و آپدیت جدیدی ندارد. هیچ توسعه‌دهنده فعالی هم در حال حاضر روی کدهای این پروژه کار نمی‌کند و هویت توسعه‌دهنده‌های قبلی هم در هاله‌ای از ابهام است. اگر گیت‌هاب این پروژه را پروژه‌هایی همچون بیت کوین، اتریوم، ترا و بایننس اسمارت چین مقایسه کنیم متوجه می‌شویم که جامعه فعالی دارند و هر چند ساعت یکبار آپدیت می‌شوند.

در ادامه نقد و بررسی Bixbcoin به مرور نقشه راه این پروژه، تیم سازنده و نظرات کاربران در شبکه‌های اجتماعی خواهیم پرداخت.

نقشه راه Bixbcoin

نقشه راه علاوه‌بر اینکه جزییات بسیاری را از روند توسعه پروژه آشکار می‌کند، نشان‌دهنده اهمیتی است که اعضای تیم برای سرمایه‌گذاران خود قائل هستند. بنابر نقشه راه بیکسبی کوین، این پروژه از سال ۲۰۱۸ تا اواخر ۲۰۱۹ مشغول ایده‌پردازی، بیزنس پلن، تیم‌سازی و عرضه وایت پیپر بوده است.

راه‌اندازی شبکه اصلی، مرورگر بلاکچینی و ماینر بیکسبی در سال ۲۰۲۰ بوده و کیف پول، استخر ماینینگ رسمی، آپدیت وایت پیپر، پلتفرم وام دهی در تابستان ۲۰۲۰ راه‌اندازی شدند. ما در بخش قبل همین نسخه وایت پیپر را بررسی کردیم که درباره هیچ کدام از این موارد اطلاعات فنی کافی وجود نداشت. در انتها راه‌اندازی ATM و دستگاه پوز از اهداف سال ۲۰۲۱ و ۲۰۲۲ اعلام شده‌اند و مشخص نیست که بیکسبی کوین با چنین عرضه محدودی چرا به دستگاه خودپرداز و پوز نیاز دارد!

یکی دیگر از مشکلاتی که این رودمپ دارد این است که به جزییات هیچکدام از مواردی که شرح داده نپرداخته و هیچ ایده منحصربه‌فردی برای ادامه راه خود ندارد. همچنین در طول این دو سال برنامه‌ای برای ارتقای شبکه و رفع مشکلات آن در نظر گرفته نشده است.

تیم سازنده Bixbcoin چه کسانی هستند؟

هویت تیم سازنده و تخصص آن‌ها در راستایی آزمایی و بررسی اعتبار پروژه‌های کریپتویی اهمیت بسیاری دارد. در سایت اصلی بیکسبی کوین یا هیچ کدام از محصولات زیر مجموعه آن بخشی تحت عنوان About Us یا معرفی اعضای تیم وجود ندارد. اما در خبرها و برخی از مقالات از گروه MRM Group به‌عنوان بنیان‌گذاران پروژه نام برده می‌شود که هویت آن‌ها اصطلاحا Doxxed یا افشا نشده است و فقط در گیت‌هاب لوکیشن این پروژه شهر برلین اعلام شده است. می‌توان به این نتیجه رسید که سازندگان آن با پنهان‌سازی هویت خود، مشغول مخفی کردن چیزی هستند.

بیکسبی کوین در شبکه‌های اجتماعی

بررسی شبکه‌های اجتماعی در تحلیل فاندامنتال از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است. همه پروژه‌های آینده‌دار کامیونیتی فعالی در توییتر، استک، ردیت، دیسکورد و مدیوم دارند. جدا از این، سوشال مدیا به شما کمک می‌کند تا ببینید مردم درباره این پروژه چه فکری می‌کنند یا افرادی که قبلا سرمایه‌گذاری کرده‌اند در چه وضعیتی قرار دارند.

با توجه به جستجوهایی که در شبکه‌های اجتماعی برای پیدا کردن کامیونیتی بیکسبی کوین کردیم، دریافتیم که اکثر اکانت‌های ایجاد شده توسط کاربران ایرانی دنبال می‌شوند یا ادمین‌های آن‌ها ایرانی هستند. همچنین تعدادی افراد موسوم به لیدر وجود دارند که با وعده سودهای نجومی اقدام به جذب زیر مجموعه می‌کنند.

این پروژه کانال یا گروه تلگرام رسمی ندارد. زمانی که بیکسبی کوین را به فارسی و انگلیسی در تلگرام سرچ کنید به چندین گروه و کانال برمی‌خورید. ما چند تا از این گروه‌ها را دنبال کردیم به پیام‌هایی از کاربران ناراضی برخوردیم که در ادامه برخی از آن‌ها را با شما به اشتراک می‌گذاریم. همچنین در این صفحه اینستاگرامی و کامنت‌های سایت فکت کوینز می‌توانید پیام‌های افراد متضرر و مال‌باخته بیکسبی را مشاهده کنید.

 

 

 

 

 

پرسش و پاسخ (FAQ)

  • آیا بیکسبی کوین کلاهبرداری است؟

بیکسبی کوین (Bixbcoin) ادعاهایی را در وایت پیپر و سایت خود مطرح می‌کند که صحت ندارد، هویت اعضای تیم آن مشخص نیست و به کاربران وعده کسب درآمد از طریق زیرمجموعه‌گیری را می‌دهد. بنابراین می‌توان با اطمینان زیادی گفت که بیکسبی کوین کلاهبرداری است.

 

  • آیا سرمایه‌گذاری در بیکسبی کوین توصیه می‌شود؟

خیر. بیسکبی کوین پروژه‌ای است که از نظر فنی حرفی برای گفتن ندارد و از سویی کاربران ناراضی و مال‌باخته ایرانی هم دارد. بنابراین سرمایه‌ گذاری در Bixbcoin اصلا توصیه نمی‌شود.

حرف آخر

تیم بیکسبی کوین کار خود را در سال ۲۰۱۹ با شعارهایی همچون بستری سریع، دقیق و امن برای معاملات شروع کردند و در اوایل ۲۰۲۰ رمزارز BixB را وارد بازار کردند. این تیم مدعی عرضه پروژه‌ای نوآورانه است که هر کسی به راحتی با مشارکت در طرح‌های استیکینگ و وام‌دهی آن می‌تواند کسب درآمد کند. اما همانطور که در نقد و بررسی Bixbcoin مشاهده کردید این پروژه هیچکدام از الزامات فنی یک پروژه آینده‌دار را ندارد. تیم ناشناس، کدهای قدیمی، نظرات کاربران در شبکه‌های اجتماعی و از همه مهم‌تر کسب درآمد از طریق زیرمجموعه‌گیری از نقاط منفی این پروژه است. با کنار هم قرار دادن تکه‌های این پازل می‌توان به این نتیجه رسید که ارز دیجیتال Bixbicoin که با BixB یا بیکسبی هم شناخته می‌شود یک پروژه اسکم است و سرمایه‌گذاری در آن به هیچ وجه توصیه نمی‌شود.

منبع:

میهن بلاکچین


امتیاز دادن به خبر

با لایک کردن هر خبر شما می توانید کوین بیشتر جایزه بگیرید


مطالب مرتبط با این موضوع

آموزش ثبت نام و احراز هویت در صرافی بیت۲۴ + ۵۰۰ میلیون بیبی دوج هدیه!

آموزش ثبت نام و احراز هویت در صرافی بیت۲۴ + ۵۰۰ میلیون بیبی دوج هدیه!

کدام صرافی خارجی مناسب ترید است و چرا⁉️

کدام صرافی خارجی مناسب ترید است و چرا⁉️

کدام پروژه‌ها میتوانند هایپ بعدی بازار باشند و رشد چند صددرصدی را داشته باشند!

کدام پروژه‌ها میتوانند هایپ بعدی بازار باشند و رشد چند صددرصدی را داشته باشند!

آموزش گام به گام فیوچرز صرافی مکسی(Mexc) به همراه 200 هزار شیبا هدیه

آموزش گام به گام فیوچرز صرافی مکسی(Mexc) به همراه 200 هزار شیبا هدیه

انواع صرافی در دنیای رمزارزها

انواع صرافی در دنیای رمزارزها


تحلیل کاربران

Bixbcoin

angel77

21/اسفند/1400

این رمز ارز درست و دقیق بررسی شده. هیچکدوم از رمز ارزها هرمی نیستن و شما را مجبور به زیر مجموعه شدن و جمع آوری زیر مجموعه نمی کنن رمز ارز باید با جلب اعتماد عمومی آن هم در تمام کشورها رشد کرده و کاربران را به سود برسونه نه با سودبردن از سرمایه گذاری زیر شاخه ها.با برملا شدن ماهیت اصلی این رمز ارز هرمی….. ارزش واقعی ار واحد آن …از یک ریال هم پایین تر می رود. گول نخورید

35

بیکسبی کوینBixbcoin

marwan

10/بهمن/1401

بیکسبی کوین (Bixbcoin) ارز دیجیتالی است که از سال ۲۰۲۰ وارد بازار شده و از همان زمان با شعار‌هایی مثل کسب سود راحت، مبادلات همتابه‌همتا و بدون مرز، تراکنش‌های سریع‌تر از بیت کوین و به‌دلیل تبلیغات گسترده در ایران سر زبان بسیاری از کاربران ایرانی افتاده است. وضعیت پیرامون این رمزارز طوری است که اگر بیکسبی کوین را در شبکه‌های اجتماعی سرچ کنید، عده‌ای در حال تبلیغ بوده و عده‌ای درباره اسکم بودن پروژه Bixb اطلاع‌رسانی می‌کنند. در این مقاله به نقد و بررسی Bixbcoin می‌پردازیم و توضیح می‌دهیم چرا این پروژه کلاهبرداری‌ای بیش نیست و آینده‌ای ندارد.

4

بیکسبی کوین

bahram72

21/اسفند/1400

اطلاعات این پروزه بیشتر به یه سایت هرمی و کلاهبرداری میخوره و شاید یجایی بالاخره جمع کنه و بره دقیقا مثل دیگر سایت های هرمی

37

بیکسبی کوین

زارع

21/اسفند/1400

ارزدیجیتالی که درسال ۲۰۲۰ واردبازارشد وبه عنوان ارز همتا به همتا وکسب سودراحت ومعاملات بدون مرز شروع به تبلیغ شد ونه توکن است که باید شبکه داشته باشد ونه کوین که بدانیم اساس چه الگو ریتمی کار می کند تقریبا یک بازاریابی هرمی وکلاهبرداری به نظر می‌رسد

22

بیت کوین چیست؟

alikhazaee72

11/شهریور/1401

بیت کوین نوعی پول الکترونیک است که به وسیله آن می‌توانید به هر نقطه‌ای از دنیا پول بفرستید یا از آن برای خرید کالا و خدمات استفاده کنید.

9

زنگ تفریح

mdinar82

21/اسفند/1400

عزیزان سایتهایی ک در این دوره های امروزی ک تا جایی رسیدن ک یه به ده ساله بیاد کار رو به جاهای باریک میکشه باید بگم ما مث آدمهایی ک

20

بیکسبی

09380100885

25/فروردین/1401

ارزهای نو ظهور باید مدیریت سرمایه گذاری داشته باشید با خرید کم می‌تونه تو آینده سودهای بسیار عالی بده

19

بیکسبی

mamali64

12/اردیبهشت/1401

چند وقت پیش هم بمن توسط یکی از دوستان معرفی شد و خوشبختانه با اطلاعاتی که تونستم از طریق اینترنت و پرس و جو از دوستان درباره این موضوع کردم متوجه شدم که کاملاً کلاه برداری و غیر منطقی هست و خواهش میکنم از بقیه ی دوستان که اصلاً طرف این طور معامله ها که پایه و اساس هرمی دارن نرن که پولشون سوخت میشه

16

ابر تورم در سال۱۴۰۱

amirhn

21/اسفند/1400

دولت بجای کنترل تورم و گرانی بدتر داره بنزین رو آتش تورم میریزه و شعله شو بیشتر از قبل میکنه!... متاسفانه دولت با تصمیم افزایش حقوق ۵۷درصدی کارگران درسال آینده ، موجب تورم و گرانیهای چندصد درصدی کالاها خواهد شد. اسماً و ظاهراً خبر خوشحال کننده ای برای کارگران هست ولی باطناً بدترین خبر خواهد بود. تحلیل: وقتی حقوق ۵۷درصد اضافه میشه عملاً ینی اولا اینکه کارفرمایان دوبرابر درصد واریزی به کارگران را روی قیمت اجناس میکشن و دوما کارفرمایان مبلغ تصویب شده رو نمیتونن به همه کارگران بدن پس مجبورن ک نصف کارگران رو اخراج کنن... نتیجه گیری: این کار دولت باعث تورم وحشتناک و بیکاری خیلی از افراد جامعه خواهدشد ک تاثیر فوق العاده بدی در اقتصاد ایران خواهد داشت و ارزش پول ملی خیلی بی ارزشتر از قبل خواهدشد(عملا اقتصاد ایران رو دهرن نابود میکنن)

25

بیکسبی

shahrzad1400

21/اسفند/1400

هر روز شاهد معرفی و محبوبیت ارز های جدیدی هستیم که قصد تغییر دنیای کریپتوکارنسی را دارند. بیکسبی کوین یکی از همین ارز هاست که در کلاهبرداری مشهورشد حال باید ببینیم چه خواهدشد

25

پیشرفت

ناهید رفیعی

24/مرداد/1401

سلام. اگر اتر بخواهد از بیت کویین جلو بزنه باید مدیریت درست وبازار یابی ودرست از اقتصاد بازار استفاده کردن ودربازار شرکت وسرمایه گذاری که بتونه پیشرفت ودرامد داشته باشه ودر معاملات بزرگ شرکت ومشتری جذب کردن باعث پیشرفتش بشه تا بتونه خودش را بالا ببره

7

بیسکبی کوین کلاهبردار

amir00988

21/اسفند/1400

من سال قبل وارد این پروژه کلاهبردای شدم و چیزی جز ضرر عایدم نشده گول این شیادها رو نخورید . یک مشت دروغ تحویل میدن که این ارز اینده داره و تا سال بعد بجای پراید می تونی BMWسوار شی .من تو قیمت 250 دلار خرید کردم الان شده 65 دلار بعد این شت کوین می خواد رشد کنه اخه چطوری؟ مگه معجزه بشه؟ تمام بازار ارز دیجیتال سبزه این هنوزه داره می ریزه .به خودتون و پولتون رحم کنید و با این شیادان کلاهبردار همراهی نکنید.چون اونیکه پرایدش بشه BMWمن و شما نیستم بلکه راس هرم های این کلاهبرداری هستن و الانم با پول من و شما کیف میکنن

35

بیکسبی کوین

ماهور

21/اسفند/1400

این سایت مشخصه که باید کلاهبرداری باشه و تا میتونید به این سایت ها زیاد اعتماد نکنید و در حد کم میشه بهشون ورود کرد

41

پروژه اسکم

09173378538

21/اسفند/1400

در این دنیای مادی همه به دنبال کسب سود هستند و بدون هیچ مطالعه وآموزش وفقط با گرفتن سیگنال خرید وفروش از کانال های مختلف وبعضا غیر معتبر اقدام به خرید وفروش ارزهای دیجیتال می کنند غافل ازآن که برخی از این پروژه ها کلاه برداری است (پروژه اسکم)

21

دور زدن روسیه

[email protected]

22/اسفند/1400

ایالات متحده امریکا وانگلستان وچند کشور اروپای دیگر به تازدگی به اخراج تعدادی از بانک های روسی که از سوفیعت ( swiht) موافقعت کرده اند حال تعدادی از کارشناسان بر این باورند که ممکن است روسیه با استفاده از بیت کوین وارزهای دیجیتال بتوانند بخشی از این تحریم ها را دور بزنند ایا چنین چیزی واقعا امکان پذیر است

18

بیکسبی

dors@1

21/اسفند/1400

اینجور سایت ها رو نمیشه خیلی بهشون اعتماد کرد چون مشخص نیست دقیقا چه برنامه ای دارند و هدف مشخصی ندارند

40

دانلود اپلیکیشن موبایل کوینگرام

با اپلیکیشن اندروید کوینگرام از آخرین مطالب بازارهای مالی و رمزارز ها با خبر باشید، قیمت تمامی رمزارز ها در لحظه چک کنید و نرخ آنها را با مبدل ارز کوینگرام به یکدیگر تبدیل کنید، با دیگر افراد در مورد تحلیل ها و مطالب گفت و گو کنید، سبد دارایی ارزهای دیجیتال خودتان را بسازید و از سود و زیان خود در بازه های زمانی مختلف با خبر باشید و با شرکت رایگان در مسابقات پیش بینی رمزارز جایزه ببرید.
coingram
coingram
کوینگرام

استارتاپ کوینگرام به عنوان یک رسانه تخصصی در حوزه بازار های مالی وارز های دیجیتال ، فعالیت خود را از تیر 1398 شروع کرد. هدف ما از ابتدا آموزش وآشنایی مردم با علم و فناوری آینده یعنی بلاک چین بوده است. آشنایی با انواع ارز های دیجیتال مانند بیت کوین، اتریوم، آدا کاردانو و بقیه رمزارز ها میتواند ما را در انتخاب خرید و سرمایه گذاری در این حوزه بسیار بیشتر کمک کند. همان طور که سرمایه گذاری ها و ورود پول به این حوزه روز به روز بیشتر می شود، مسئولیت ما برای آگاهی بخشی و اطلاع رسانی بیشتر می شود تا کسی درگیر پروژه های کلاه برداری و طرح های پانزی نشود.

برگزیده ها

درآمد از کوینگرام

شرایط و قوانین

مفاهیم پایه

آشنایی با بلاکچین

آشنایی با بیتکوین

آشنایی با اتریوم

کوینگرام

درباره ما

ارتباط با ما

شبکه های اجتماعی

اینستاگرامتلگرام

کلیه ی حقوق این سایت نزد کوینگرام محفوظ بوده و بازنشر محتوای اختصاصی با ذکر منبع بلامانع است.