coingram
کوینگرام

نوسان

قیمت

نام ارز

1.2%

63,598 $

3,962,155,400 تومان

Bitcoin

Bitcoin

btc

1%

3,134 $

195,267,513 تومان

Ethereum

Ethereum

eth

0%

1 $

62,300 تومان

Tether

Tether

usdt

1.2%

585.9 $

36,499,078 تومان

Binance Coin

Binance Coin

bnb

1.5%

145.77 $

9,081,471 تومان

Solana

Solana

sol

0%

0.9999 $

62,294 تومان

USD Coin

USD Coin

usdc

0.8%

3,135 $

195,332,305 تومان

Staked Ether

Staked Ether

steth

1.3%

0.5285 $

32,926 تومان

XRP

XRP

xrp

2.2%

0.1605 $

9,999 تومان

Dogecoin

Dogecoin

doge

1.6%

5.72 $

356,356 تومان

TonCoin

TonCoin

ton

قاضی دادگاه پرونده ریپل، درخواست SEC را رد کرد؛ قیمت ریپل ۱۵٪ افزایش یافت

21/اسفند/1400
افزودن به نشان شده ها
قاضی دادگاه پرونده ریپل، درخواست SEC را رد کرد؛ قیمت ریپل ۱۵٪ افزایش یافت
XRP
Ripple
دادگاه
اخبار
1564
2 دقیقه

 

قاضی دادگاه پرونده ریپل و کمیسیون بورس آمریکا، درخواست SEC برای جلوگیری از ارائه دفاعیه «اخطار شفاف» را رد کرد. این یک پیروزی مهم برای ریپل محسوب می‌شود. قیمت ‌رمزارز XRP پس از انتشار این خبر ۱۵٪ رشد داشت.

به نقل از کوین‌گپ، اسناد دادگاه ریپل در برابر کمیسیون بورس و اوراق بهادار ایالات متحده (SEC) نشان می‌دهد که قاضی دادگاه، آنالیسا تورس (Analisa Torres)، درخواست SEC برای جلوگیری از دفاعیه «اخطار شفاف (fair notice)» را رد کرده‌است.

کمیسیون بورس و اوراق بهادار در تلاش بود ریپل را از ارائه دفاعیه اخطار شفاف باز دارد. در این دفاعیه Ripple می‌تواند ادعا کند که SEC در مورد غیرقانونی بودن اقدام شرکت ریپل در ارائه رمزارز XRP اخطار شفافی صادر نکرده‌است. SEC تأکید داشت که قوانین اوراق بهادار در مورد اینکه فروش اوراق بهادار ثبت نشده شامل چه مواردی می‌شود، به اندازه کافی شفاف بوده است.

قاضی تورس در حکم خود اظهار داشت که SEC نتوانسته است نکات ظریف پرونده خود را اثبات کند. SEC نتوانست نشان دهد «هیچ ابهامی در مورد قانون وجود ندارد که بتواند به دفاعیه اخطار شفاف امکان موفقیت دهد».

با این پیروزی، ریپل می‌تواند در ادامه پرونده، دفاعیه اخطار شفاف را ارائه کند. برای موفقیت این دفاعیه، Ripple باید نشان دهد SEC تا قبل از سال ۲۰۲۰ که زمان طرح شکایت است، در ارائه راهنمایی و شفاف‌سازی قانونی کوتاهی کرده است.

علاوه بر این، برد گارلینگ هاوس (Brad Garlinghouse)، مدیرعامل ریپل، ادعا کرده است کمیسیونر سابق SEC، ایلاد رویزمن (Elad Roisman)، در جلسه‌ای که در سال ۲۰۱۸ با مدیران Ripple داشت، تأکید کرده است که هیچ دلیلی برای نگرانی وجود ندارد. ریپل در تلاش است تا بخشی از اسناد مربوط به این جلسه را به دادگاه عرضه کند.

در نتیجه انتشار این اخبار قیمت رمزارز XRP طی ۲۴ ساعت حدود ۱۵٪ رشد داشت و به ۰.۸۴ دلار رسید. در زمان نگارش خبر قیمت XRP عقب‌نشینی داشته است و اکنون در ۰.۷۹ دلار معامله می‌شود.

[نمودار قیمت ریپل (XRP)؛ تایم فریم روزانه

مدتی قبل با انتشار خبر موافقت قاضی دادگاه با دفاع وکلای ریپل در برابر درخواست SEC برای جلوگیری از دفاعیه اخطار شفاف، قیمت ریپل رشد بیشتری را شاهد بود و طی سه روز از ۰.۵۸ دلار به ۰.۸۶ دلار رسید.

منبع:

میهن بلاکچین


امتیاز دادن به خبر

با لایک کردن هر خبر شما می توانید کوین بیشتر جایزه بگیرید


مطالب مرتبط با این موضوع

شرکت ریپل در برابر جریمه ۲ میلیارد دلاری SEC مقاومت می‌کند!

شرکت ریپل در برابر جریمه ۲ میلیارد دلاری SEC مقاومت می‌کند!

تحلیلگر مطرح بازار ارز دیجیتال رویایی از قله‌های جدید برای بیت‌کوین، اتریوم و سولانا می‌کشد!

تحلیلگر مطرح بازار ارز دیجیتال رویایی از قله‌های جدید برای بیت‌کوین، اتریوم و سولانا می‌کشد!

ریپل (XRP) درخششی دوباره؛ نزدیک شدن به هدف ۱ دلاری پس از صعود قابل توجه!

ریپل (XRP) درخششی دوباره؛ نزدیک شدن به هدف ۱ دلاری پس از صعود قابل توجه!

حمله سایبری باورنکردنی به ریپل: دزدیده شدن 112.5 میلیون دلار ارز XRP!

حمله سایبری باورنکردنی به ریپل: دزدیده شدن 112.5 میلیون دلار ارز XRP!

نهنگ‌ها به ریپل‌های خود را فروختند؛ ده‌ها میلیون XRP فروخته شد!

نهنگ‌ها به ریپل‌های خود را فروختند؛ ده‌ها میلیون XRP فروخته شد!


تحلیل کاربران

ریپل

dors@1

21/اسفند/1400

برنده شدن ریپل در این پرونده میتونه برای جهش قیمت زیاد عالی باشه و حالا برخلاف بازار یه رشد خوبی کرد

29

احیای ریپل

حسنخدائی

21/اسفند/1400

به نظر می‌رسد که ارز ریپل به اون جایگاهی که استحقاقش روداره نزدیک ونزدیکترمیشه واین خبر که امروز اعلام شده خیلی خوبه و درخشان بودن آینده ریپل رو نشون میده وکاربران بایدامیدوارتر باشن به روزهای خوش که در انتظار شونه.

16

ارائه اخطار شفاف ازطرف ریپل

زارع

21/اسفند/1400

فعالان شبکه ریپل بااینکه می توانند اخطار شفاهی درمورد جزئیات این پرونده دهندگان مخالفت SECروبه رو شدند که بنا بدستور قاضی این دستور خلاف واقع شد وبه نفع ریپل شد وقیمت این ارزدیجیتال شروع به افزایش کرد

16

ریپل

علیرضادوست

18/اسفند/1401

ریپل بزرگ‌ترین سهم را در بازار ارزهای دیجیتال بعد از بیت کوین و اتریوم دارد؛ اما قیمت آن نسبتاً ارزان است. قیمت پایین ریپل آن را تبدیل به گزینه ورودی عالی برای مبتدیان و سرمایه‌گذاران سطح متوسطی کرده که قیمت بالای بیت‌ کوین و اتریوم مانع ورود گسترده آنها به بازار است. از آنجا که پیش‌بینی‌های قیمت آینده ریپل انتظار افزایش ارزش آن را دارند، حتی اگر استفاده از این سیستم به کندی جریان یابد، باز هم سرمایه‌گذاری بلندمدت در ریپل خوب به نظر می‌رسد

0

ریپل ارزی برای سرمایه گذاری

محمدرضااکبریان

21/اسفند/1400

سلام و درود بر دیگران انشالله این تحلیل مورد پسند باشه با رد شدن در خواست ریپل تو این چند روزه رشد خوبی داشته و شک نکنین ادامه رشد هم خواهد داشت

17

ریپل

ماهور

21/اسفند/1400

ریپل جای رشد خیلی بیشتر رو هم داره و حالا فقط با برنده شدن در این پرونده یه رشد خوبی کرد و همه رو امیدوار به اینده این ارز کرد

30

ریپل

angel77

21/اسفند/1400

با این پیروزی، ریپل می تونه با قدرت بیشتری از خودش دفاع کند. و این رمزارز می تونه نسبت به مختومه شدن این پرونده که از سال ۲۰۲۰ در جریان بوده است به رشد بالایی دست پیدا کنه

25

ریپل

bahram72

21/اسفند/1400

بالاخره ریپل از این کمیسیون داره خلاص میشه و همین خبر باعث شد تا رشد خوبی داشته باشه و در صورت ادامه روند صعودی میتونه بالای یک دلار برسه

24

رد درخواستSEC

marwan

27/مرداد/1402

درخواست تجدیدنظر موقت فرآیند تجدیدنظرخواهی از یک تصمیم خاص است در حالی که جنبه های مختلف پرونده هنوز ادامه دارد. علاوه بر این، درخواست نسبتاً نادر است و معمولاً فقط در شرایط بسیار خاص مورد استفاده قرار می گیرد. ریپل استدلال می کند که معضل حقوقی فعلی اش این را تشکیل نمی دهد.

2

ریپل دفاعیه

amir00988

21/اسفند/1400

SEC ادعا کرده که وجود چنین توافقی از دستکاری بازار جلوگیری می کند و طرف های درگیر را مسئول‌تر می‌کند، یا به عبارت ساده‌تر، SEC از CBOE می‌خواهد که نوعی توافق با صرافی‌های نقدی امضا کند که حجم قابل‌توجهی از حجم معاملات جهانی بیت‌کوین را تسهیل می‌کنه ولی کمسیون آمریکا این درخواست رو رد کرد

25

دانلود اپلیکیشن موبایل کوینگرام

با اپلیکیشن اندروید کوینگرام از آخرین مطالب بازارهای مالی و رمزارز ها با خبر باشید، قیمت تمامی رمزارز ها در لحظه چک کنید و نرخ آنها را با مبدل ارز کوینگرام به یکدیگر تبدیل کنید، با دیگر افراد در مورد تحلیل ها و مطالب گفت و گو کنید، سبد دارایی ارزهای دیجیتال خودتان را بسازید و از سود و زیان خود در بازه های زمانی مختلف با خبر باشید و با شرکت رایگان در مسابقات پیش بینی رمزارز جایزه ببرید.
coingram
coingram
کوینگرام

استارتاپ کوینگرام به عنوان یک رسانه تخصصی در حوزه بازار های مالی وارز های دیجیتال ، فعالیت خود را از تیر 1398 شروع کرد. هدف ما از ابتدا آموزش وآشنایی مردم با علم و فناوری آینده یعنی بلاک چین بوده است. آشنایی با انواع ارز های دیجیتال مانند بیت کوین، اتریوم، آدا کاردانو و بقیه رمزارز ها میتواند ما را در انتخاب خرید و سرمایه گذاری در این حوزه بسیار بیشتر کمک کند. همان طور که سرمایه گذاری ها و ورود پول به این حوزه روز به روز بیشتر می شود، مسئولیت ما برای آگاهی بخشی و اطلاع رسانی بیشتر می شود تا کسی درگیر پروژه های کلاه برداری و طرح های پانزی نشود.

برگزیده ها

درآمد از کوینگرام

شرایط و قوانین

مفاهیم پایه

آشنایی با بلاکچین

آشنایی با بیتکوین

آشنایی با اتریوم

کوینگرام

درباره ما

ارتباط با ما

شبکه های اجتماعی

اینستاگرامتلگرام

کلیه ی حقوق این سایت نزد کوینگرام محفوظ بوده و بازنشر محتوای اختصاصی با ذکر منبع بلامانع است.