coingram
کوینگرام

نوسان

قیمت

نام ارز

2%

61,427 $

3,642,621,100 تومان

Bitcoin

Bitcoin

btc

1.8%

2,883 $

170,986,213 تومان

Ethereum

Ethereum

eth

0%

0.9994 $

59,264 تومان

Tether

Tether

usdt

4.4%

567.4 $

33,644,448 تومان

Binance Coin

Binance Coin

bnb

2%

143.42 $

8,504,806 تومان

Solana

Solana

sol

0.1%

1 $

59,359 تومان

USD Coin

USD Coin

usdc

0.2%

0.505 $

29,947 تومان

XRP

XRP

xrp

1.8%

2,881 $

170,855,160 تومان

Staked Ether

Staked Ether

steth

5.6%

6.88 $

407,984 تومان

TonCoin

TonCoin

ton

1.8%

0.147 $

8,717 تومان

Dogecoin

Dogecoin

doge

کارشناسان: تا زمانی که جنگ اوکراین تمام نشده وضعیت بازار نامطمئن است

21/اسفند/1400
افزودن به نشان شده ها
کارشناسان: تا زمانی که جنگ اوکراین تمام نشده وضعیت بازار نامطمئن است
UKRAINE
RUSSIA
WAR
بازار
1959
4 دقیقه

از زمان آغاز درگیری‌های نظامی میان روسیه و اوکراین، بازار ارزهای دیجیتال نوسانات زیادی را تجربه کرده است. کارشناسان معتقدند تنها راه بازگشت آرامش به بازار، اعلام آتش‌بس دائمی در اوکراین است.

به گزارش کوین دسک،‌ در روزهای پنجشنبه و جمعه، وضعیت کلی بازار بسیاری از ارزهای دیجیتال نزولی بود. به دنبال این نوسانات، سطوحی که قیمت در روزهای سه‌شنبه و چهارشنبه به آنها رسیده بود، از دست رفت.

قیمت دارایی‌هایی مانند سهام، ارزهای دیجیتال و کالاهای خاص که سرمایه‌گذاری در آنها با ریسک زیادی همراه است، در طول یک ماه گذشته درگیر نوسانات شدید بوده است؛ موضوعی که نشان می‌دهد سرمایه‌گذاران همچنان تا حد زیادی نسبت به آینده بازار تردید دارند.

روز چهارشنبه، پس از آنکه پوتین اعلام کرد در جریان مذاکرات با مقامات اوکراینی حرکات مثبتی آغاز شده است، قیمت بیت کوین حدود ۷ درصد افزایش یافت. روزهای پنجشنبه و جمعه اما، با تشدید درگیری نظامی میان روسیه و اوکراین، این جهش با یک اصلاح نزولی همراه شد.

نحوه برخورد قانون‌گذاران با صنعت ارزهای دیجیتال در این مدت نیز، روحیه سرمایه‌گذاران را تاحدودی تضعیف کرده است. خبرگزاری رویترز روز جمعه گزارشی را منتشر کرده بود مبنی بر اینکه چند مؤسسه اماراتی فعال در حوزه ارزهای دیجیتال، با خیل مشتریان روسی خود مواجه شده‌اند که می‌خواهند میلیاردها دلار از دارایی‌های دیجیتال خود را به پول نقد تبدیل کنند.

علاوه بر این، کاخ سفید و گروه هفت (G7) روز جمعه تحریم‌های جدیدی را علیه روسیه اعمال کردند که یکی از بخش‌های آن با ارزهای دیجیتال در ارتباط است. این گروه قرار است شیوه‌نامه‌ای را با موضوع سؤاستفاده از ارزهای دیجیتال در مسئله دورزدن تحریم‌ها منتشر کند. ضمن اینکه وزارت خزانه‌داری آمریکا هم به‌تازگی در وب‌سایت خود یک راهنمایی کوتاه در رابطه با استفاده از ارزهای دیجیتال در دورزدن تحریم‌های روسیه منتشر کرده است.

مؤسسه ام‌آربی پارتنرز (MRB Partners) که در زمینه تحقیقات مرتبط با حوزه سرمایه‌گذاری فعال است، در گزارش این هفته خود نوشته است:

تا زمانی که آتش‌بس دائمی در اوکراین اعلام نشده باشد، این بی‌اعتمادی محسوس در بازار وجود خواهد داشت. این موضع به‌طور مستقیم تأثیر منفی روی بازار سهام اوراق بدهی می‌گذارد، اما آن‌طور که پیداست، شرایط بازار در حال نزدیک‌شدن به وضعیت اشباع فروش است.

 

سقوط ارزش اتریوم در برابر بیت کوین چه نشانه‌های دارد؟

اتریوم در طول ۳۰ روز گذشته حدوداً ۲۰ درصد از ارزش خود را از دست داده و این در حالی است که قیمت بیت کوین در این مدت تقریباً ۱۲ درصد کاهش یافته است. عملکرد ضعیف اتریوم و دیگر آلت کوین‌های بازار که بیش از بیت کوین درگیر نوسان می‌شوند، نشان می‌دهد که سرمایه‌گذاران این روزها تمایل کمی به پذیرش ریسک دارند.

تحلیلگران کوین بیس، بزرگترین صرافی ارز دیجیتال آمریکا، می‌گویند:

شکسته‌شدن حمایت میانگین متحرک ۴۰ هفته‌ای در بازار «اتریوم/ بیت کوین» قیمت را به پایین‌تر از ۰.۰۶۶ واحد رسانده است. این تقاطع نزولی با کاهش ۸ درصدی ارزش اتریوم در برابر بیت کوین از ابتدای ماه فوریه (بهمن) همراه بوده است؛ معیاری که معمولاً از آن برای سنجش میزان ریسک‌پذیری سرمایه‌گذاران بازار ارز دیجیتال استفاده می‌کنیم. آن‌طور که به نظر می‌رسد ریسک‌پذیری و میل سرمایه‌گذاران برای واردشدن به بازار دارایی‌هایی به غیر چیزهایی مثل بیت کوین که معمولاً ارزش خود را حفظ می‌کنند، همچنان کم است.

نمودار زیر نشان می‌دهد که قیمت در بازار اتریوم/ بیت کوین به زیر میانگین متحرک ۴۰ هفته‌ای سقوط کرده است؛ درست مانند اتفاقی که در جریان بازار نزولی سال ۲۰۱۸ رخ داده بود.

[نمودار قیمت اتریوم در برابر بیت کوین.

منبع:

ارز دیجیتال


امتیاز دادن به خبر

با لایک کردن هر خبر شما می توانید کوین بیشتر جایزه بگیرید


مطالب مرتبط با این موضوع

تحلیلگر مطرح بازار ارز دیجیتال رویایی از قله‌های جدید برای بیت‌کوین، اتریوم و سولانا می‌کشد!

تحلیلگر مطرح بازار ارز دیجیتال رویایی از قله‌های جدید برای بیت‌کوین، اتریوم و سولانا می‌کشد!

ایلان ماسک با زبان طنز به نوسانات بازار کریپتو واکنش نشان می‌دهد!

ایلان ماسک با زبان طنز به نوسانات بازار کریپتو واکنش نشان می‌دهد!

کیف پولی که از 757 دلار به 880 هزار دلار رسید!

کیف پولی که از 757 دلار به 880 هزار دلار رسید!

ارزهای در خطر SEC کدام ها هستند؟

ارزهای در خطر SEC کدام ها هستند؟

تغییر راهبرد آرک در ETF خود

تغییر راهبرد آرک در ETF خود


تحلیل کاربران

جنگ

dors@1

21/اسفند/1400

جنگ اوکراین و روسیه خیلی زیاد بازار رو دچار نوسان کرده و باید امیدوار به پایان جنگ بود تا بشه ارزها رو هم در اوج دید

27

جنگ

bahram72

21/اسفند/1400

کل بازار کریپتو و دیگر بازار های مالی به شدت تحت تاثیر جنگ روسیه و اوکراین قرار گرفته اند و نوسان های زیادی رو شاهد هستیم

21

روسیه_اوکراین

mraminjan

21/اسفند/1400

حرف درستیه بسیار نا مطمعن هستش باید در این روز ها بسیار در معامله ها احتیاط کرد. این وضعیت میتونه به خیلیا صدمه جدی وارد کنه.

11

اختلاف نظامی روسیه و اوکراین

fatemetorbati

26/تیر/1401

تا زمانی که اختلافات نظامی روس و اوکراین هست ما شاهد بی نظمی در باز بورس . فارکس .و از همه مهتر ارزهای دیحیتال خواهیم بود کما این که در طی این چند وقت شاهد سیر نزولی ارزهای دیجیتال هم بودیم . تا اتش بست صورت نپذیرد و اختلافات وجود داشته باشندهم چنان باید شاهد این بی نظمیها باشیم . اتش بست یعنی اوج شکوفایی مجدد بازار .

1

جنگ

rezahajianhoseinabadi

21/اسفند/1400

در میان فضای مه‌آلود جنگ، دیدن راه پيش رو دشوار است. اخبار میدان جنگ، سروصداهای دیپلماتیک، احساسات سوگواران و آوارگان، همه اینها می‌تواند طاقت فرسا باشد. پس بیایید لحظه‌ای عقب بایستیم و ببینیم درگیری در اوکراین چگونه ممکن است به پایان برسد. سناریوهای احتمالی که سیاستمداران و برنامه‌ریزان نظامی در دست بررسی‌ دارند کدام‌اند؟ کم‌ هستن آن‌ها که می‌توانند آینده را با اطمینان پیش‌بینی کنند، اما بعضی از نتایج احتمالی هستند و بیشترشان چشم‌انداز اميدبخشی ندارند.

20

جنگ اکراین وارز

marwan

15/تیر/1402

آغاز شدن جنگ در روز 24 فوریه حجم معاملات واقعی روزانه (real daily trading volume) بیتکوین با رسیدن به 10 میلیارد دلار رکورد جدیدی را از زمان 4 دسامبر رقم زده است. 

2

جنگ جنگ تا پیروزی

angel77

21/اسفند/1400

درسته وضعیت کلی بازار متأثر از این جنگه از قیمت نفت و انس طلا و بازار رمز ارزها بویژه بیت کوین تا این اوضاع براه نشه نمیشه گفت بازار به چه سمت و سویی خواهد رفت و چه خواهدشد

20

ثروت

mohsenyoldash

22/اسفند/1400

کاش دستانم آن قدر بزرگ بود که می توانستم چرخ و فلک دنیا را به کام همه بچرخانم ولی افسوس که امکان ندارد

3

نابسامانی بازار

09192110430

21/اسفند/1400

ارزهای دیجیتال و بازار کریپتو به نابسامانیهایی دست پیدا کرده که ناشی از جنگ روسیه با اکراین است یکی از این دلایل است کارشناسان گفتند تا پایان این جنگ این نااعتمادی هست

4

جنگ اوکراین روسیه

amir00988

21/اسفند/1400

حمله روسیه به اوکراین بازارهای بورس اروپا، آسیا و آمریکا را دچار شوک کرده تقاضا برای گاز، نفت و طلا در حال افزایشه بازار بورس روسیه هم سقوط کرده بانک‌ها و شرکت‌های روسی نیمی از ارزش خود را در بازار بورس از دست دادند و در کل بازار جهان بهم ریخته و اوضاع تا سامان گرفتن فاصله زیادی داره

26

جنگ مانع رشد

محمدرضااکبریان

21/اسفند/1400

کاملا حرف درستیه جنگ بین اوکراین و روسیه جنگ بزرگی میتونه باشه بر سر قیمت و رشد ارز ها انشالله هرچه زودتر جنگ به پایان میرسه وقتی به پایان برسه رشد خوبی و برگشت و بازار گاوی رو خواهیم دار بازار گاوی=بازار صعودی

21

.. نقدینگی روسها

AFSHINKM

21/اسفند/1400

روسهاییکه سرما گذارهن این عرضه هستند در صصد هستند تا هرچه سریعتر رمزارزهای فراوان خود را تبدیل به اسکناس کنند.این خبر میتونه کل میدان بیت کوین و ارز دیجیتال رو تحت تاثیر قراربده

4

بازار رمز ارز ها پیرامون جنگ روسیه و اوک

09334194492

21/اسفند/1400

سلام به نظر من جنگ روسیه علیه اوکراین تا به اتمام نرسه بازار همینطور سر درگم هستش ولی اگه بخواد طولانی بشه مردم به اخبار جنگ و حوادث جنگ عادت کنن رمز ارزها و بازر های مالی افزایش میکنن این بستگی داره به اینکه جنگ اگه تا ۵۰ روز یا ۶۰ روز دیگه تمام شد شد اگه نشد مردم عادی بشن از حوادث جنگ بازار برمیگرده چون هنوز اطمینان نکردن .

6

جنگ

ماهور

21/اسفند/1400

جنگ خیلی تاثیر گذار بوده و اینجور که مشخصه باید اول منتظر باشیم جنگ تموم شه بعدش ارزها بتونن صعودی شن

27

جنگ ..........fare

farejoon

21/اسفند/1400

با این جنگی که راه افتاده تا همه را نابودنکنه ول کم نیست با خسارتهایی که به اکراین زده تمام کشورها را درگیر کرده و حالا حالا ادامه داره تا شهری را که میخواد نگیره ولکن نیست به گذشته برگردید چکار گرد ....

15

نابسامانی ونوسان ارزهای دیجیتال

زارع

21/اسفند/1400

باشروع جنگ اوکراین وروسیه نوساناتی شدید درقیمت ارزهای دیجیتال شروع شد وتا پایان جنگ این نابسامانی ها وجود دارند برای اینکه با یک حرکت مثبت کشور روسیه یااوکراین قیمت‌ها افزایش می یابند دوباره با کمی اختلاف قیمت ارزهاسقوط می کند وتاثیر مستقیمی برروند قیمتی ارزهای دیجیتال دارند

21

دانلود اپلیکیشن موبایل کوینگرام

با اپلیکیشن اندروید کوینگرام از آخرین مطالب بازارهای مالی و رمزارز ها با خبر باشید، قیمت تمامی رمزارز ها در لحظه چک کنید و نرخ آنها را با مبدل ارز کوینگرام به یکدیگر تبدیل کنید، با دیگر افراد در مورد تحلیل ها و مطالب گفت و گو کنید، سبد دارایی ارزهای دیجیتال خودتان را بسازید و از سود و زیان خود در بازه های زمانی مختلف با خبر باشید و با شرکت رایگان در مسابقات پیش بینی رمزارز جایزه ببرید.
coingram
coingram
کوینگرام

استارتاپ کوینگرام به عنوان یک رسانه تخصصی در حوزه بازار های مالی وارز های دیجیتال ، فعالیت خود را از تیر 1398 شروع کرد. هدف ما از ابتدا آموزش وآشنایی مردم با علم و فناوری آینده یعنی بلاک چین بوده است. آشنایی با انواع ارز های دیجیتال مانند بیت کوین، اتریوم، آدا کاردانو و بقیه رمزارز ها میتواند ما را در انتخاب خرید و سرمایه گذاری در این حوزه بسیار بیشتر کمک کند. همان طور که سرمایه گذاری ها و ورود پول به این حوزه روز به روز بیشتر می شود، مسئولیت ما برای آگاهی بخشی و اطلاع رسانی بیشتر می شود تا کسی درگیر پروژه های کلاه برداری و طرح های پانزی نشود.

برگزیده ها

درآمد از کوینگرام

شرایط و قوانین

مفاهیم پایه

آشنایی با بلاکچین

آشنایی با بیتکوین

آشنایی با اتریوم

کوینگرام

درباره ما

ارتباط با ما

شبکه های اجتماعی

اینستاگرامتلگرام

کلیه ی حقوق این سایت نزد کوینگرام محفوظ بوده و بازنشر محتوای اختصاصی با ذکر منبع بلامانع است.