coingram
کوینگرام

نوسان

قیمت

نام ارز

3%

59,087 $

3,681,120,100 تومان

Bitcoin

Bitcoin

btc

3.1%

2,990 $

186,291,329 تومان

Ethereum

Ethereum

eth

0.1%

1 $

62,362 تومان

Tether

Tether

usdt

2.2%

562.4 $

35,038,143 تومان

Binance Coin

Binance Coin

bnb

12.2%

138.26 $

8,613,598 تومان

Solana

Solana

sol

0.1%

0.9992 $

62,250 تومان

USD Coin

USD Coin

usdc

4.7%

0.5198 $

32,384 تومان

XRP

XRP

xrp

3%

2,985 $

185,961,139 تومان

Staked Ether

Staked Ether

steth

7.1%

0.1324 $

8,249 تومان

Dogecoin

Dogecoin

doge

4.5%

4.92 $

306,516 تومان

TonCoin

TonCoin

ton

موجودی بیت کوین صرافی‌ها به کمترین میزان خود در ۳ سال گذشته رسید

22/اسفند/1400
افزودن به نشان شده ها
موجودی بیت کوین صرافی‌ها به کمترین میزان خود در ۳ سال گذشته رسید
BTC
EXCHANGE
صرافی
اخبار
1580
2 دقیقه

میزان بیت کوین نگهداری‌شده در صرافی‌های رمزارز در چند وقت اخیر روند کاهشی به خود گرفته است و به نظر می‌رسد علاقه‌مندان به این ارز در حال انتقال بیت کوین خود به کیف پول برای نگهداری طولانی‌مدت هستند.

به نقل از بیت کوین نیوز، در حال حاضر، ۲.۳۲ میلیون واحد بیت کوین با ارزشی بالغ بر بیش از ۹۰ میلیارد دلار در صرافی‌های متمرکز نگهداری می‌شود.

کاهش بیت کوین در صرافی‌ها

اکنون تعداد بیت کوین نگهداری‌شده در صرافی‌ها در پایین‌ترین سطح سه سال اخیر قرار گرفته است. در واقع، سه سال پیش و در ماه مارس (اسفند)، حدود ۲.۷۳ میلیون واحد BTC در صرافی‌ها بود. جالب است بدانید تنها یک روز پس از پنجشنبه سیاه در تاریخ ۱۱ مارس ۲۰۲۰ که بازارهای جهانی از جمله بازار رمزارز در واکنش به شیوع ویروس کرونا با سقوط مواجه شدند، موجودی بیت کوین صرافی‌ها از ۳ میلیون واحد فراتر رفت.

در طول چند هفته اخیر، دارایی‌های دیجیتال عملکرد خوبی از خود نشان نداده‌اند و قیمت آنها از اوج خود فاصله گرفته است، با این حال، روند کاهشی BTC در صرافی‌ها از آگوست (مرداد) سال گذشته آغاز شده است.

در حال حاضر، بر اساس آمار بیت یونیورس (Bituniverse) که از داده‌های peckshield.com، chain.info و etherscan.io استفاده می‌کند، صرافی کوین بیس با ۸۵۳،۵۳۰ واحد، بیشترین بیت کوین را نگهداری می‌کند. کوین بیس در مجموع ۴۴.۵ میلیارد دلار دارایی دیجیتال در اختیار دارد.

[نمودار موجودی بیت کوین صرافی‌ها

پس از کوین بیس، بایننس با ۱۸.۹۴ میلیارد دلار دارایی دیجیتال قرار دارد. این صرافی در حال حاضر بیش از ۳۴۰،۰۰۰ بیت کوین و ۳.۵۹ میلیون واحد اتریوم در اختیار دارد. علاوه بر این، حدود ۱.۲۴ میلیارد تتر در این صرافی نگهداری می‌شود. قیمت تتر در صرافی‌های ایرانی در زمان نگارش این خبر برابر ۲۶٬۱۳۷ تومان است.

صرافی هوبی با ۱۶.۱۲ میلیارد دلار دارایی دیجیتال در جایگاه سوم جای گرفته است و بیش از ۱۶۰،۰۰۰ واحد بیت کوین و ۲.۱۳ میلیون واحد اتریوم دارد.

خروج دارایی‌های دیجیتال از صرافی‌ها اغلب در صنعت رمزارز نشانه خوبی محسوب می‌شود. این روند نشان می‌دهد افراد تمایلی به فروش دارایی خود در زمان فعلی ندارند. علاوه بر این، نشان می‌دهد میزان دارایی کمتری در بازار برای فروش وجود دارد و همین باعث کمبود نقدینگی در بازار می‌شود. علاوه بر این، در دنیای رمزارز قانونی طلایی وجود دارد که می‌گوید کلید خصوصی خود را همواره نزد خود نگه دارید. به نظر می‌رسد سرمایه‌گذاران این توصیه را جدی گرفته باشند.

خروج ۱ میلیارد دلار بیت کوین از صرافی کوین بیس

براساس گزارش کریپتوکوانت و ویل آلرت در ۱۱ مارس (۲۰ اسفند) یک کیف پول ناشناس حدود ۳۰٬۰۰۰ بیت کوین را از صرافی کوین بیس دریافت کرده است. این جابه‌جایی در ۳ تراکنش از سرویس مخصوص سازمانی Coinbase Pro انجام شده است. اگر این تراکنش‌ها، جابه‌جایی داخلی صرافی نباشند به این معنی است که یک نهاد با توجه به قیمت روز بیت کوین در ۳۹٬۰۰۰ دلار، معادل ۱.۱ میلیارد دلار رمزارز BTC نگهداری می‌کند.

منبع:

میهن بلاکچین


امتیاز دادن به خبر

با لایک کردن هر خبر شما می توانید کوین بیشتر جایزه بگیرید


مطالب مرتبط با این موضوع

با ماموریت هاوینگ آبان تتر تا 30 میلیون تومان بیت کوین به دست بیار

با ماموریت هاوینگ آبان تتر تا 30 میلیون تومان بیت کوین به دست بیار

تحلیلگر مطرح بازار ارز دیجیتال رویایی از قله‌های جدید برای بیت‌کوین، اتریوم و سولانا می‌کشد!

تحلیلگر مطرح بازار ارز دیجیتال رویایی از قله‌های جدید برای بیت‌کوین، اتریوم و سولانا می‌کشد!

بیت‌کوین دوباره ۵۷ هزار دلاری شد! راز رالی جدید چیست؟

بیت‌کوین دوباره ۵۷ هزار دلاری شد! راز رالی جدید چیست؟

۶۰ روز مانده به هاوینگ بیت کوین: آیا شاهد رشد قیمت خواهیم بود یا کاهش آن؟

۶۰ روز مانده به هاوینگ بیت کوین: آیا شاهد رشد قیمت خواهیم بود یا کاهش آن؟

رکوردشکنی بیت کوین با عبور از ۵۲ هزار دلار؛ آیا پیش از هاوینگ به ۲۰۰ هزار دلار خواهد رسید؟

رکوردشکنی بیت کوین با عبور از ۵۲ هزار دلار؛ آیا پیش از هاوینگ به ۲۰۰ هزار دلار خواهد رسید؟


تحلیل کاربران

بیت کوین

ati.ali78

22/اسفند/1400

علت انتقال این حجم بالا بیت کوین هولد بلند مدت یا کارها دیگر چه قانونی چه غیر قانونی یا سرمایه گذاری در موارد پرسود دیگر. آینده ارزها دیجیتال روشن مهمه چگونه استفاده بشه ازش

28

کاهش بیت کوین درصرافی ها

زارع

22/اسفند/1400

این روزها باخارج شدن بیت کوین وارزهای دیجیتال ازصرافی ها سبب شدن که وضعیت صرافی ها از نظر انباشت بیت کوین کاهشی شود این کاهش درصرافی کوین بیس بیشتر مشاهده می شود که درچندروزاخیر مقدار یادی بیت کوین ازاین صرافی به یک کیف پول منتقل شد وبایننس وهیوبی درراه های کاهشی بعدی قرار دارند که سرمایه گذاران ترجیح می‌دهند که خود از بیت کوین هایشان نگهداری کنند

15

صنعت عجایب

hamidkiani

23/اسفند/1400

این صنعت بلاکچین هم برای خود عجیب العجایبی است که نگو.اصلا معلوم نیست نوسانات بر چه پایه ای استوار است و هیچ دلیل منطقی هم پشت آن نیست.باوجود جنگ و افت قیمتها و هزار دلیل دیگه که باید شاهد فروش بیشتر ارز رمزها باشیم ولی خبر از کم بودن این ارزها در صرافی ها را میشنویم که خبر از انگیزه بیشتر خریداران را میدهد تا فروش . عجب صنعتیه‌بابا ،عجب،عجب

7

دور زدن تحریم‌ها

ali.fh.313

22/اسفند/1400

یکی از دلایل اصلی کم شدن موجودی، جنگ بین اوکراین و روسیه است چون میخواهند تحریم ها را دور بزنند و چون بیت کوین زیر نظر کشور خاصی نیست و هیچ کشوری در قیمت ان نقش ندارد بهترین راه برای دور زدن تحریم ها است.

13

صرافی ها

dors@1

22/اسفند/1400

صرافی ها موجودی بیت کوین کمی رو دارند و این خبر خوبی برای جلوگیری از ریزش بیشتر بیت کوین کنه تا یه خبر خوب برسه

30

صرافی ها

ماهور

22/اسفند/1400

موجودی بیت کوین در صرافی ها رو اگه نسبت به سه سال پیش هم در نظر بگیریم خیلی کم شده ولی باید گفت قیمتش هم نسبت به اونموقع خیلی بیشتر شده

33

بیت کوین

angel77

22/اسفند/1400

افزایش پذیرش رمز ارز BTC در مکان‌هایی مانند آمریکای لاتین، توزیع تمرکز استخراج از چین بین سایر کشورها و دور زدن تحریمها با رمز ارزها توسط روسیه واستفاده اوکراین از این بازاردر جنگ و افزایش علائمی که نشان می‌دهند قیمت بیت کوین در کف قرار گرفته، همگی منجر به افزایش خوش‌بینی به آینده این بازار هستند

26

موجودی بیت کوین صرافی ها

bahram72

22/اسفند/1400

موجودی بیت کوین صرافی ها با اینکه نسبت به قبل کم شده ولی کمکی به رشد بیت کوین نکرده چون شرایط خوبی در بازار حس نمیشع

28

کاهش بیت کوین

amir00988

22/اسفند/1400

رسیدن موجودی بیت کوین در صرافی ها به کمترین میزان خود در ماههای گذشته، به علت جنگ و مورد قبول واقع شدن این ارز توسط کشورها و وضعیت نامطلوب بازار های طلا و نفت و... علائمی هستند که نظر کارشناسان خارج از بازار در مورد قیمت بیت کوین تا پایان سال 2021 را منفی وآینده ای نامشخص را پیش بینی میکنند

26

دانلود اپلیکیشن موبایل کوینگرام

با اپلیکیشن اندروید کوینگرام از آخرین مطالب بازارهای مالی و رمزارز ها با خبر باشید، قیمت تمامی رمزارز ها در لحظه چک کنید و نرخ آنها را با مبدل ارز کوینگرام به یکدیگر تبدیل کنید، با دیگر افراد در مورد تحلیل ها و مطالب گفت و گو کنید، سبد دارایی ارزهای دیجیتال خودتان را بسازید و از سود و زیان خود در بازه های زمانی مختلف با خبر باشید و با شرکت رایگان در مسابقات پیش بینی رمزارز جایزه ببرید.
coingram
coingram
کوینگرام

استارتاپ کوینگرام به عنوان یک رسانه تخصصی در حوزه بازار های مالی وارز های دیجیتال ، فعالیت خود را از تیر 1398 شروع کرد. هدف ما از ابتدا آموزش وآشنایی مردم با علم و فناوری آینده یعنی بلاک چین بوده است. آشنایی با انواع ارز های دیجیتال مانند بیت کوین، اتریوم، آدا کاردانو و بقیه رمزارز ها میتواند ما را در انتخاب خرید و سرمایه گذاری در این حوزه بسیار بیشتر کمک کند. همان طور که سرمایه گذاری ها و ورود پول به این حوزه روز به روز بیشتر می شود، مسئولیت ما برای آگاهی بخشی و اطلاع رسانی بیشتر می شود تا کسی درگیر پروژه های کلاه برداری و طرح های پانزی نشود.

برگزیده ها

درآمد از کوینگرام

شرایط و قوانین

مفاهیم پایه

آشنایی با بلاکچین

آشنایی با بیتکوین

آشنایی با اتریوم

کوینگرام

درباره ما

ارتباط با ما

شبکه های اجتماعی

اینستاگرامتلگرام

کلیه ی حقوق این سایت نزد کوینگرام محفوظ بوده و بازنشر محتوای اختصاصی با ذکر منبع بلامانع است.