coingram
کوینگرام

نوسان

قیمت

نام ارز

5.1%

62,756 $

3,909,698,800 تومان

Bitcoin

Bitcoin

btc

3.2%

3,110 $

193,745,524 تومان

Ethereum

Ethereum

eth

0.1%

1 $

62,362 تومان

Tether

Tether

usdt

3.5%

585.1 $

36,453,599 تومان

Binance Coin

Binance Coin

bnb

2.7%

144.37 $

8,994,251 تومان

Solana

Solana

sol

0%

0.9993 $

62,256 تومان

USD Coin

USD Coin

usdc

1.5%

0.5294 $

32,982 تومان

XRP

XRP

xrp

3.1%

3,107 $

193,581,675 تومان

Staked Ether

Staked Ether

steth

11.4%

0.1497 $

9,326 تومان

Dogecoin

Dogecoin

doge

7.3%

5.7 $

355,110 تومان

TonCoin

TonCoin

ton

رشد قیمت بیت کوین؛ فدرال رزرو نرخ بهره را ۰.۲۵٪ افزایش داد

26/اسفند/1400
افزودن به نشان شده ها
رشد قیمت بیت کوین؛ فدرال رزرو نرخ بهره را ۰.۲۵٪ افزایش داد
Bitcoin
Market
فدرال رزرو
تحلیل
2008
2 دقیقه

افزایش نرخ بهره توسط فدرال رزرو، تاثیر چشمگیری بر بیت کوین و سایر دارایی‌های پرریسک داشته است.

به نقل از کوین دسک، فدرال رزرو اعلام کرد که نرخ بهره ۰.۲۵٪ افزایش می‌یابد و از صفر به محدوده ۰.۲۵٪ الی ۰.۵٪ می‌رسد. این اولین بار از ماه دسامبر ۲۰۱۸ تاکنون است که بانک مرکزی آمریکا نرخ بهره را افزایش می‌دهد.

فدرال رزرو در بیانیه خود اعلام کرد:

تورم هم‌چنان در حال افزایش است و بر عدم توازن عرضه و تقاضای ناشی از شیوع ویروس کرونا، افزایش قیمت انرژی و افزایش کلی قیمت‌ها تاثیرگذار است. تاثیرات حمله نظامی روسیه به اوکراین و رویدادهای مرتبط با آن بر اقتصاد آمریکا نامشخص است، اما احتمالا فشار بیشتری بر تورم وارد می‌کند و بر فعالیت‌های اقتصادی تاثیرگذار خواهد بود.

فدرال رزرو هم‌چنین اعلام کرد که در یکی از نشست‌های آتی، ترازنامه خود را کاهش می‌دهد، اما مشخص نکرده است که آیا این موضوع در نشست ماه می رخ می‌دهد یا خیر.

افزایش نرخ بهره که توسط کمیته بازار آزاد فدرال تایید شده، پس از افزایش شاخص قیمت مصرف‌کننده (CPI) در ماه فوریه به ۷.۹٪ صورت گرفته است. گفتنی است این سطح CPI، بالاترین سطح در چهار دهه اخیر محسوب می‌شود و بسیاری از اقتصاددانان پیش‌بینی کرده‌اند که تورم هنوز به بالاترین سطح خود نرسیده است. در روز سه‌شنبه، وزارت کار آمریکا گزارش داد که شاخص قیمت تولیدکننده (PPI) در ماه فوریه ۱۰٪ افزایش یافته و به بالاترین سطح خود رسیده است.

معامله‌گران کریپتو به دقت بیانیه فدرال رزرو را مورد بررسی قرار داده‌اند. چشم‌انداز تاثیر مجموعه افزایش‌های نرخ بهره و کاهش ترازنامه، مانع و دلیل کاهش قیمت رمزارزها و به ویژه بیت کوین عنوان شده است.

باب لاچینو (Bob Laccino) استراتژیست ارشد شرکت Path Trading Partners قبل از انتشار بیانیه فدرال رزرو بیان کرد:

به نظرم بازار به افزایش نرخ بهره واکنش نشان نخواهد داد، بلکه به گفته‌های داخل بیانیه یا کنفرانس خبری در خصوص تغییر برنامه زمانبندی خروج از طرح تسهیل کمی، واکنش شدیدی نشان می‌دهد.

لاچینو افزود:

بازارهای بورس ضربه چندانی از افزایش نرخ بهره نمی‌بینند و از آنجایی که همبستگی بیت کوین و نزدک هم‌چنان قوی است، پیش‌بینی می‌کنم که این شرایط به طور کل برای بازار رمزارزها نیز صادق باشد.

پس از اعلام تصمیم فدرال رزرو، قیمت بیت کوین کمتر از سطح ۴۰,۰۰۰ دلار قرار داشت. اما قیمت بیت کوین طی ۲۴ ساعت گذشته با ۴ درصد افزایش به ۴۱۰۰۰ دلار رسید و همچنان در این سطح در حال نوسان است. ارزش بازار رمزارزها نیز به ۱.۹۰۳ تریلیون دلار رسید. سایر آلتکوین ها رشدی بیشتر از ۴٪ را تجربه کرده‌اند. در میان ۵۰ رمز ارز برتر بازار با بیشترین ارزش بازار، آوالانچ با ۱۱٪ و سندباکس با ۱۷٪ بالاترین رشد قیمت را تجربه کرده‌اند.

معامله‌گران احتمالا منتظر بودند که مشاهده کنند آیا فدرال رزرو تصمیمی محتاطانه اتخاذ می‌کند یا تصمیمی سختگیرانه. در این خصوص، CME FedWatch Tool نشان می‌دهد که نیمی از معامله‌گران پیش‌بینی می‌کنند فدرال رزرو در نشست ماه می، نرخ بهره را ۰.۲۵٪ افزایش می‌دهد و نیمی دیگر نیز افزایش ۰.۵٪ را انتظار دارند.

فدرال رزرو علاوه بر تصمیم و بیانیه روز چهارشنبه، گزارش پیش‌بینی‌ اقتصادی سه ماهه خود را برای افزایش نرخ بهره منتشر کرد.

انتظار می‌رود شاهد هفت دوره افزایش ۰.۲۵٪ نرخ بهره در سال ۲۰۲۲ باشیم. در نتیجه، نرخ بهره به ۲.۸٪ می‌رسد. این مقدار تقریبا ۱ درصد بیشتر از پیش‌بینی‌ سه ماه قبل است.

اعضای کمیته هم‌چنین رشد تولید ناخالص داخلی کمتری را برای سال ۲۰۲۲ پیش‌بینی کرده‌اند. در نتیجه، پیش‌بینی آنها از ۴٪ به ۲.۸٪ کاهش یافته است.

منبع:

میهن بلاکچین


امتیاز دادن به خبر

با لایک کردن هر خبر شما می توانید کوین بیشتر جایزه بگیرید


مطالب مرتبط با این موضوع

واکنش بازار به تصمیم جدید فدرال رزرو: بیت کوین افزایش قیمت را تجربه کرد!

واکنش بازار به تصمیم جدید فدرال رزرو: بیت کوین افزایش قیمت را تجربه کرد!

کاهش محسوس قیمت بیت کوین در پیش از جلسه فدرال رزرو!

کاهش محسوس قیمت بیت کوین در پیش از جلسه فدرال رزرو!

تحلیل اخیر قیمت بیت کوین: نوسانات و پیش‌بینی‌ها در بازار!

تحلیل اخیر قیمت بیت کوین: نوسانات و پیش‌بینی‌ها در بازار!

تحرکات قابل توجه نهنگ‌ها در بازار کریپتو؛ انتقال بیش از ۱ میلیارد دلار به کوین‌بیس!

تحرکات قابل توجه نهنگ‌ها در بازار کریپتو؛ انتقال بیش از ۱ میلیارد دلار به کوین‌بیس!

سقوط بیت کوین و پایان پی‌در‌پی‌های روزانه بلک‌راک؛ آیا شاهد پایان سلطه هستیم؟

سقوط بیت کوین و پایان پی‌در‌پی‌های روزانه بلک‌راک؛ آیا شاهد پایان سلطه هستیم؟


تحلیل کاربران

بیتکوین ۱۰۰/۰۰۰ دلاری

vahid_yeganeh

26/اسفند/1400

بیتکوین راه خود را تا رسیدن به بالاترین هدف ادامه خواهد داد فدرال رزرو هم این نکته رو خوب میدونه اگر نه با افزایش بالاتراز این راه رو سخت میکرد پس آگاه باشید قدرت کریپتو بالاتر از اینهاست✌

13

اینده بیتکوین

09192110430

03/فروردین/1401

سالهای قبل هم شاهد رشد سلطان بودیم و دیدیم که چطکر در شرایط بحرانی و اخبتر منفی و شایعات چطور رشد کرده و سرمایه‌گذاران راضی بودند حال انکه فدرال رزرو از تورم بگوید یا رشد اقتصادی

3

رشد بیت کوین

ماهور

26/اسفند/1400

بیت کوین بر خلاف انتظارات و با افزایش جزیی نرخ بهره یه صعود خوب داشت و حالا اگه ادامه دار شه میتونه تغیر روند بده

29

اعلام نرخ بهره ازطرف بانک مرکزی آمریکا

زارع

26/اسفند/1400

اعلام نرخ بهره بانکی آمریکا با تورم همراه است هرساله چندین بار باافزایش نرخ بهره بانکی با خطرات جدی تورم روبه رومی شوند ولی اثرنسبتا مثبتی روی افزایش قیمتی ارزهای دیجیتال بخصوص دوارزبرتر سند باکس واولانچ شد

15

افزایش25%نرخ بهره

angel77

26/اسفند/1400

دورنمای افزایش طولانی مدت نرخ بهره یا کاهش ترازنامه که این چرخه یک باد مخالف برای قیمت دارایی های دیجیتال، به ویژه برای قیمت بیت کوین هستش که هر طور شده بیت کوین راه خودش رو میره

15

فدرال رزرو

sajadsh33

26/اسفند/1400

معامله گران منتظربودندتامشاهده کنندکه ایافدرال رزروتصمیمی محتاطانه اتخاذمیکندیابرعکس تصمیمی بسیارسختگیرانه اتخاذمیکند.

12

رشد نرخ بهره فدرال

somayekanani

29/اسفند/1400

تصمیم دولت آمریکا برای افزایش نرخ بهره به منظور مهار تورم، یکی از عوامل اصلی تاثیرگذار بر ریزش اخیر بازار رمزارزها بود ولی با این حال باعث افزایش قیمت ۱۰۰هزار دلاری بیت کوین بر افزایش نرخ بهره بی تاثیر نبوده است .

2

فدرال رزرو

dors@1

26/اسفند/1400

فدرال رزرو اونجوری که میگفتن عمل نکرد و یه ذره نرخ بهره رو افزایش داد و باعث شد تا قیمت بیت کوین رشد کنه

28

فدرال..........fare

farejoon

26/اسفند/1400

فدرال رزرو این نکته را خوب میدونه که بیت کویین عقب نشینی نمیکنه و رو به جلو خواهد رفت و نرخ بهره بانکی امریکا با اوضاع ناجوری همراه است و با تورم بدی همراه است در نتیجه فعلا روی ارزهای دیگری دارن سرمایه گذاری میکنن .

10

رشد بیت کوین

bahram72

26/اسفند/1400

در شرایطی که ترس بر بازار وارد شده بود فدرال رزرو یه حرکت خوب زد و نرخ بهره رو زیاد افزایش نداد و همین باعث رشد بیت کوین شد

31

فدراال

amir00988

26/اسفند/1400

سیاست‌های اخیر فدرال رزرو بر بازارهای مالی تأثیر بسزایی گذاشته بازار ارزهای دیجیتال نیز از این قافله مستثنا نبودند  تصمیم دولت آمریکا برای افزایش نرخ بهره به منظور مهار تورم، یکی از عوامل اصلی تاثیرگذار بر ریزش اخیر بازار رمزارزها بوده

16

دانلود اپلیکیشن موبایل کوینگرام

با اپلیکیشن اندروید کوینگرام از آخرین مطالب بازارهای مالی و رمزارز ها با خبر باشید، قیمت تمامی رمزارز ها در لحظه چک کنید و نرخ آنها را با مبدل ارز کوینگرام به یکدیگر تبدیل کنید، با دیگر افراد در مورد تحلیل ها و مطالب گفت و گو کنید، سبد دارایی ارزهای دیجیتال خودتان را بسازید و از سود و زیان خود در بازه های زمانی مختلف با خبر باشید و با شرکت رایگان در مسابقات پیش بینی رمزارز جایزه ببرید.
coingram
coingram
کوینگرام

استارتاپ کوینگرام به عنوان یک رسانه تخصصی در حوزه بازار های مالی وارز های دیجیتال ، فعالیت خود را از تیر 1398 شروع کرد. هدف ما از ابتدا آموزش وآشنایی مردم با علم و فناوری آینده یعنی بلاک چین بوده است. آشنایی با انواع ارز های دیجیتال مانند بیت کوین، اتریوم، آدا کاردانو و بقیه رمزارز ها میتواند ما را در انتخاب خرید و سرمایه گذاری در این حوزه بسیار بیشتر کمک کند. همان طور که سرمایه گذاری ها و ورود پول به این حوزه روز به روز بیشتر می شود، مسئولیت ما برای آگاهی بخشی و اطلاع رسانی بیشتر می شود تا کسی درگیر پروژه های کلاه برداری و طرح های پانزی نشود.

برگزیده ها

درآمد از کوینگرام

شرایط و قوانین

مفاهیم پایه

آشنایی با بلاکچین

آشنایی با بیتکوین

آشنایی با اتریوم

کوینگرام

درباره ما

ارتباط با ما

شبکه های اجتماعی

اینستاگرامتلگرام

کلیه ی حقوق این سایت نزد کوینگرام محفوظ بوده و بازنشر محتوای اختصاصی با ذکر منبع بلامانع است.