coingram
کوینگرام

نوسان

قیمت

نام ارز

1.1%

63,676 $

3,967,014,800 تومان

Bitcoin

Bitcoin

btc

0.1%

3,102 $

193,270,175 تومان

Ethereum

Ethereum

eth

0%

1 $

62,300 تومان

Tether

Tether

usdt

0%

584.6 $

36,418,088 تومان

Binance Coin

Binance Coin

bnb

0.9%

145.45 $

9,061,535 تومان

Solana

Solana

sol

0%

1 $

62,362 تومان

USD Coin

USD Coin

usdc

0.1%

0.5288 $

32,944 تومان

XRP

XRP

xrp

0.1%

3,101 $

193,164,265 تومان

Staked Ether

Staked Ether

steth

7.5%

0.1621 $

10,099 تومان

Dogecoin

Dogecoin

doge

1.9%

5.66 $

352,618 تومان

TonCoin

TonCoin

ton

وضعیت بازار: بررسی سطوح حمایت و مقاومت پیش‌روی ارزهای دیجیتال

26/اسفند/1400
افزودن به نشان شده ها
وضعیت بازار: بررسی سطوح حمایت و مقاومت پیش‌روی ارزهای دیجیتال
BTC
ETH
BNB
XRP
2802
4 دقیقه

با رشد قیمت بیت کوین و عبور از مقاومت ۴۰,۰۰۰ دلاری، قیمت این ارز دیجیتال تا ۴۱,۴۵۰ دلار نیز پیش‌رفت. در حال حاضر بیت کوین در حال اصلاح سود در محدوده ۴۱,۰۰۰ دلار است اما ممکن است قیمت‌ با صعودی بیش‌ازپیش تا سطح ۴۲,۵۰۰ دلار نیز پیش‌روی کند.

به گزارش کریپتو نیوز، اکثر آلت کوین‌های اصلی روندی صعودی را تجربه می‌کنند. اتریوم با رشد ۵ درصدی خود، موفق به شکست مقاومت ۲,۷۵۰ دلاری شد. ایکس‌آرپی( (XRP) اگر مقاومت ۰.۸ دلاری خود را بشکند، می‌تواند صعودی پرشتاب را تجربه کند. کاردانو نیز به مقاومت کلیدی خود در محدوده ۰.۸۵ دلار نزدیک می‌شود.

کل سرمایه بازار در نمای ساعتی

 

قیمت بیت کوین

پس از سقوط شدید قیمت بیت کوین، این ارز دیجیتال دوباره روند صعودی خود را در بالای سطح ۴۰,۰۰۰ دلار پیش گرفت و تا محدوده ۴۱,۰۰۰ دلار نیز رشد کرد و اکنون نیز در حال تثبیت این رشد است. با روند فعلی بیت کوین روزانه ۵ درصد افزایش قیمت را تجربه می‌کند. مقاومت کلیدی بعدی این ارز دیجیتال نزدیک به سطح قیمتی ۴۱,۵۵۰ دلار است و در صورت شکسته‌شدن این مقاومت قیمت می‌تواند رشدی پرشتاب را آغاز کند. در غیر این صورت قیمت بیت کوین تا محدوده ۴۰,۵۰۰ اصلاح خواهد شد. در صورت شکسته‌شدن این سطح حمایتی، سدی دیگر در محدوده ۴۰,۰۰۰ دلار از ریزش بیشتر بیت کوین جلوگیری می‌کند. اما در صورت شکسته‌شدن این حمایت نیز قیمت بیت کوین مجددا تا ۳۹,۰۰۰ دلار پایین خواهد آمد.

قیمت اتریوم

اتریوم با رشدی ۵ درصدی از مقاومت ۲,۷۲۰ دلاری خود عبور کرد و حتی تا ۲,۷۵۰ دلار نیز رشد داشت. مقاومت بعدی پیش‌روی این ارزدیجیتال در محدوده ۲,۸۵۰ دلار است. در صورتی که اتریوم قادر به شکستن این مقاومت باشد، رشد سریع قیمت این ارز دیجیتال به بالای محدوده ۲,۸۸۰ دلار بعید نخواهد بود.

اما اگر اتریوم روندی نزولی در پیش گیرد، در محدوده ۲,۷۲۰ دلار با اولین حمایت خود مواجه می‌شود. حمایت کلیدی بعدی، نزدیک به سطح ۲,۶۵۰ دلار است. در صورت شکسته‌شدن این سطح حمایتی، احتمال دارد که قیمت اتریوم به ۲,۶۰۰ دلار نیز برسد.

قیمت آلت کوین‌ها

کاردانو روندی صعودی در پیش‌گرفته و تلاش می‌کند تا مقاومت ۰.۸۵ دلاری خود را بشکند. اگر حامیان افزایش قیمت کاردانو یا به اصطلاح گاوهای این بازار قادر به شکست این سطح مقاومتی باشند، این ارز دیجیتال با رشد قیمتی پرشتاب مواجه خواهد شد.

بی‌ان‌بی (BNB) بالاتر از سطح قیمتی ۳۸۰ دلار تثبیت شده است. مقاومت پیش‌روی این ارز دیجیتال در محدوده ۳۸۸ دلار قرار دارد و در صورت شکست این مقاومت همه‌چیز برای رسیدن به سطح ۴۰۰ دلاری فراهم است.

سولانا نیز بیش‌از ۶ درصد رشد قیمت داشت و بالاتر از مقاومت ۸۵ دلاری خود معامله می‌شود. به‌نظر می‌رشد گاوهای بازار این ارز دیجیتال مصمم هستند که قیمت را تا سطح ۹۵ دلار بالا ببرند. در صورت عبور از این مقاومت قیمت ممکن است بالای سطح ۱۰۰ دلاری تثبیت شود.

دوج کوین مقاومت ۰.۱۱۵ دلاری خود را پشت‌سر گذاشت و اکنون به محدوده مقاومت ۰.۱۱۸ دلار نزدیک می‌شود. مقاومت کلیدی بعدی دوج کوین در محدوده ۰.۱۲۰ دلار قرار دارد و به نظر می‌رسد، در این ناحیه قیمتی باید منتظر اقدام مخالفین رشد قیمت یا همان خرس‌های بازار باشیم.

ایکس‌آرپی (XRP) نیز روند قیمتی رو‌به‌رشد دارد و برای شکستن مقاومت ۰.۸۰ دلاری خود در تلاش است. در صورت شکستن این مقاومت رشدی سریع در انتظار این ارز دیجیتال است و احتمالا مقاومت بعدی آن در ناحیه ۰.۸۴۵ دلار باشد.

آلت کوین‌های دیگیر نیز غالبا رشدی ۵ درصدی را تجربه کرده‌اند، اما قیمت ارز دیجیتال سندباکس با عبور از سطح ۳.۲۰ دلاری خود و با ۹ درصد افزایش قیمت در یک هفته گذشته و با رشد کلی ۱۹ درصدی عملکرد خیره‌کننده‌ای به ثبت رساند. سلو نیز با افزایش ۳۴ درصدی خود در حال حاضر در محدوده ۳.۳۰ دلار معامله می‌شود. قیمت این ارز دیجیتال نسبت به هفته گذشته ۱۲ درصد رشد داشته است.

به طور کلی، نشانه‌هایی مبنی بر رشد قیمت بیت کوین در بالای سطح ۴۰,۰۰۰ دلار قابل مشاهده است. اگر بیت کوین مقاومت ۴۱,۵۵۰ دلاری خود را بشکند، احتمالا رشد پرشتابی در انتظار این ارز دیجیتال خواهد بود.

منبع:

ارز دیجیتال


امتیاز دادن به خبر

با لایک کردن هر خبر شما می توانید کوین بیشتر جایزه بگیرید


مطالب مرتبط با این موضوع

آموزش دریافت ایردراپ بازی گمبل (Gomble)

آموزش دریافت ایردراپ بازی گمبل (Gomble)

بیت‌کوین دوباره ۵۷ هزار دلاری شد! راز رالی جدید چیست؟

بیت‌کوین دوباره ۵۷ هزار دلاری شد! راز رالی جدید چیست؟

اتریوم در مسیر شکوه: پیش‌بینی رسیدن به قله ۵۲۰۰ دلاری!

اتریوم در مسیر شکوه: پیش‌بینی رسیدن به قله ۵۲۰۰ دلاری!

۶۰ روز مانده به هاوینگ بیت کوین: آیا شاهد رشد قیمت خواهیم بود یا کاهش آن؟

۶۰ روز مانده به هاوینگ بیت کوین: آیا شاهد رشد قیمت خواهیم بود یا کاهش آن؟

۶ آلت کوین برتر که از به‌روزرسانی دنکان اتریوم رشد می‌کنند!

۶ آلت کوین برتر که از به‌روزرسانی دنکان اتریوم رشد می‌کنند!


تحلیل کاربران

بررسی

dors@1

26/اسفند/1400

بیت کویت اگه بتونه اول بالای 40000 دلار تثبیت کنه و آماده شه برای یه جهش دیگه و به بالای 42500 دلار برسه و حمایت شه وضعیت بازار تغیر میکنخ

30

بررسی سطوح حمایت و مقاومت

nima niknam

29/اسفند/1400

اگر سطح حمایت با حجم معاملات بالا باشد نشان‌دهنده تعداد بیشتری از خریداران است و اهمیت آن حمایت را نسبت به زمانی که حجم معامله کمتری اتفاق افتاده باشد بیشتر میشه و این نشون دهنده سود دهی این بازاره

11

روز خوش برا ارز بیت کوین

sohil35

26/اسفند/1400

بیت کوین اصلاح قیمتی خوبی داشته اگه تو همین قیمت حمایت بشه و دوباره میتونه نمودار صعودی خودش رو نشون میده

13

حمایت

ماهور

26/اسفند/1400

حمایت ها از بیت کوین باید بیشتر شه و ترس کنار گذاشته بشه تا بشه انتظار داشت کف قیمت بالای ۴٠٠٠٠ دلار شکل بگیره و بعد صعود بیشتر در راه باشه

36

وضعيت بازارارزهای دیجیتال

زارع

26/اسفند/1400

بیت کوین والتکوین ها طی ۲۴ ساعت گذشته‌ بارشد خوبی روبه رو شدند وقیمت بعضی ازاین ارزها با اصلاح مواجه شد ده ارزبرتر جول نیز رشد ۵درصدی به بالا را تجربه کردند اعلام نرخ بهره درامریکاوبازشدن بازارهای بورس آسیا همه درافزایش ارزهای دیجیتال موثر بودند

18

روز های خوب

AZIZMOHAMMADI..com

26/اسفند/1400

داره عالی پیش میره . همینطور ادامه بده . بخرید نگه دارید بفروشید . دلاری هم دارید می خرید پس ضرر نمی کنید

13

شکستن مقاومت

sajadsh33

26/اسفند/1400

بنظرمیرسه که دوستان گوش شیطان کروچشم شیطان کوروخودش گوربه گورشه،بیت کوین ازمحدوده40هزاردلارتونست عبورکنه وتا41/500هم برسه وازاون طرف اتریوم هم مقاومت چندهفته ای خودش روشکست.به امیدروزهای پُرازسودبرای همه ایرانیان وکل مردم جهان حتی بدخواه هام ودشمنام.آمین یاخدای عالمین.

17

بررسی حمایت و مقاومت ها

bahram72

26/اسفند/1400

حمایت اگه در قیمت 40000 دلار انجام شه و بشه جلوی ریزش بیشتر رو گرفت قطعا باید اماده یه صعود خوب بالاخره برای ارزها باشیم

39

بررسی سطوح حمایت و مقاومت

angel77

26/اسفند/1400

اگر سطح حمایت با حجم معاملات بالا باشد نشان‌دهنده تعداد بیشتری از خریداران است و اهمیت آن حمایت را نسبت به زمانی که حجم معامله کمتری اتفاق افتاده باشد بیشتر میشه و این نشون دهنده سود دهی این بازاره

24

روزهای خوب

حسنخدائی

26/اسفند/1400

به نظر میرسه بیت کوین یا همان سلطان رمز ارزها به اونروزها ی خوب خودش در حال حرکت است.وآلتکوین ها هم به تبعیت از او درحال رشدن.

18

در حال پیشرفت

miladsha

06/فروردین/1401

بسیار اوضاع خوبی داره بیت کویین و همینطور پیش بره به کوری چشم حسودان به بالا چهل هزارتا میرسه انشالله

4

بیت کویین ........fare

farejoon

26/اسفند/1400

بیت کویین داره پیشرفت میکنه ودل طرفداراشو خوشحال میکنه امیدوارم موفق بشه و همین جور بالا و بالا بره

16

مواظب تغییر این روز ها باشید

abdhyanly

01/فروردین/1401

ناتالیا زاخارووا، مدیر اجرایی «FXOpen» که یکی از کارگزاری‌های بازار فارکس است، در مصاحبه اخیر خود گفته است که انتظار دارد در جریان دادگاه کمیسیون بورس آمریکا همه‌چیز به نفع شرکت بلاک چین ریپل پیش رود. او انتظار دارد ریپل پیروز دادگاه شود و این پرونده به نفع آنها بسته شود. زاخارووا اضافه کرد زمانی که پرونده دادگاه به نفع ریپل به پایان برسد، این احتمال وجود دارد که قیمت توکن «XRP» لحظاتی پس از علنی‌شدن نتیجه دادگاه، با یک رشد چشم‌گیر رو‌به‌رو شود.

8

مقاومت کلیدی

ayoobchem

27/اسفند/1400

پس از سقوط شدید قیمت بیت کوین، این ارز دیجیتال دوباره روند صعودی خود را در بالای سطح ۴۰,۰۰۰ دلار پیش گرفت و تا محدوده ۴۱,۰۰۰ دلار نیز رشد کرد و اکنون نیز در حال تثبیت این رشد است. با روند فعلی بیت کوین روزانه ۵ درصد افزایش قیمت را تجربه می‌کند. مقاومت کلیدی بعدی این ارز دیجیتال نزدیک به سطح قیمتی ۴۱,۵۵۰ دلار است و در صورت شکسته‌شدن این مقاومت قیمت می‌تواند رشدی پرشتاب را آغاز کند.

12

سطح حمایت مقاومت

amir00988

26/اسفند/1400

هر چه زمان باقی ماندن قیمت در یک سطح حمایت یا مقاومت طولانی‌تر باشد، اعتبار بیشتری برای آن سطح ایجاد می‌‎شود و روند صعودی افزایش پیدا میکنه واین به نفع سرمایداران این حوزس

22

بیت کوین

mohammadhosen

27/اسفند/1400

اگه بیت کوین بتونه بالاترازچهارهزارخورده ای اون مقدارراتثبیت ونگه داره درست قیمت جهانی اون هم بیشترازاین روندسعودی پیدامیکنه

10

دانلود اپلیکیشن موبایل کوینگرام

با اپلیکیشن اندروید کوینگرام از آخرین مطالب بازارهای مالی و رمزارز ها با خبر باشید، قیمت تمامی رمزارز ها در لحظه چک کنید و نرخ آنها را با مبدل ارز کوینگرام به یکدیگر تبدیل کنید، با دیگر افراد در مورد تحلیل ها و مطالب گفت و گو کنید، سبد دارایی ارزهای دیجیتال خودتان را بسازید و از سود و زیان خود در بازه های زمانی مختلف با خبر باشید و با شرکت رایگان در مسابقات پیش بینی رمزارز جایزه ببرید.
coingram
coingram
کوینگرام

استارتاپ کوینگرام به عنوان یک رسانه تخصصی در حوزه بازار های مالی وارز های دیجیتال ، فعالیت خود را از تیر 1398 شروع کرد. هدف ما از ابتدا آموزش وآشنایی مردم با علم و فناوری آینده یعنی بلاک چین بوده است. آشنایی با انواع ارز های دیجیتال مانند بیت کوین، اتریوم، آدا کاردانو و بقیه رمزارز ها میتواند ما را در انتخاب خرید و سرمایه گذاری در این حوزه بسیار بیشتر کمک کند. همان طور که سرمایه گذاری ها و ورود پول به این حوزه روز به روز بیشتر می شود، مسئولیت ما برای آگاهی بخشی و اطلاع رسانی بیشتر می شود تا کسی درگیر پروژه های کلاه برداری و طرح های پانزی نشود.

برگزیده ها

درآمد از کوینگرام

شرایط و قوانین

مفاهیم پایه

آشنایی با بلاکچین

آشنایی با بیتکوین

آشنایی با اتریوم

کوینگرام

درباره ما

ارتباط با ما

شبکه های اجتماعی

اینستاگرامتلگرام

کلیه ی حقوق این سایت نزد کوینگرام محفوظ بوده و بازنشر محتوای اختصاصی با ذکر منبع بلامانع است.