coingram
کوینگرام

نوسان

قیمت

نام ارز

1.2%

67,080 $

3,857,100,000 تومان

Bitcoin

Bitcoin

btc

2.4%

3,127 $

179,827,800 تومان

Ethereum

Ethereum

eth

0.1%

0.9992 $

57,454 تومان

Tether

Tether

usdt

0%

578.2 $

33,245,350 تومان

Binance Coin

Binance Coin

bnb

3.8%

174.19 $

10,015,925 تومان

Solana

Solana

sol

0.1%

0.9992 $

57,454 تومان

USD Coin

USD Coin

usdc

2.4%

3,125 $

179,682,900 تومان

Staked Ether

Staked Ether

steth

0.2%

0.5232 $

30,084 تومان

XRP

XRP

xrp

3.2%

6.47 $

372,025 تومان

TonCoin

TonCoin

ton

1.4%

0.1548 $

8,901 تومان

Dogecoin

Dogecoin

doge

باشگاه میمون کسل ایردراپ توکن ApeCoin را آغاز کرد؛ قیمت ایپ کوین (APE) در نوسان

27/اسفند/1400
افزودن به نشان شده ها
باشگاه میمون کسل ایردراپ توکن ApeCoin را آغاز کرد؛ قیمت ایپ کوین (APE) در نوسان
APE
ApeCoin
اخبار
2579
2 دقیقه

توکن بومی باشگاه قایق‌سواری میمون کسل (BAYC) توکن بومی خود به اسم ایپ کوین را معرفی کرد و این توکن به مدت ۹۰ روز قابل برداشت است. طی این مدت، تمام دارندگان، ۱۰,۰۰۰ توکن ApeCoin را برداشت می‌کنند.

به نقل از کوین تلگراف، باشگاه قایق‌سواری میمون کسل (BAYC) به طور رسمی توکن کاربردی و نظارتی خود به اسم ایپ کوین (ApeCoin یا همان APE) را معرفی کرد و عملکرد خود را از پروژه‌های تصویر پروفایل (PFP) به حوزه‌های فرهنگی، گیمینگ و بازرگانی در عرصه وب۳ گسترش داد.

این توکن توسط DAO ایپ کوین توسعه یافته و عرضه شده است. این DAO یک نهاد مجزا از یوگا لبز (Yuga Labs) است که کمیته شورایی ۶ ماهه‌ای شامل الکسیس اوهانیان (Alexis Ohanian)، ایمی وو (Amy Wu)، ماریا بایوا (Maaria Bajwa)، یات سیو (Yat Siu) و دین اشتاینبک (Dean Steinbeck) را بنا نهاده است. وظیفه این کمیته نیز نظارت بر توسعه DAO مذکور است.

حساب رسمی توییتر ایپ کوین روز پنج‌شنبه بیان کرده است که اعضای اکوسیستم BAYC از روز پنج‌شنبه به مدت ۹۰ روز فرصت دارند تا ۱۰,۰۰۰ توکن را برداشت کنند.

تعدادی از صرافی‌های معروف نظیر بایننس آمریکا، FTX، جمینای و OKX هم‌اکنون این توکن را فهرست کرده و انجام معاملات عمومی آن را در پلتفرم‌های خود امکان‌پذیر کرده‌اند.

علاوه بر این، سایر افراد نیز از عرضه توکن مشابهی به اسم APECoin.dev از تب‌وتاب بازار سود کسب کرده‌اند. پروژه مذکور با قیمت ۰.۱۴۵ دلار توانسته ارزش بازار بیش از ۱.۵ میلیارد دلاری را به دست آورد.

کوین مارکت کپ در این خصوص در صفحه اصلی خود هشدار داده است که این توکن با پروژه رسمی BAYC و ایپ کوین ذکر شده ارتباطی ندارد و کاربران نباید با آن تعامل برقرار کنند.

یکی از دارندگان توکن میمون کسل و خبرنگار حوزه NFT در خصوص انتظار جامعه از عرضه این توکن گفته است:

این ایردراپ بدون شک بی‌سابقه است. اما در گذشته نیز شاهد پامپ شدن این ایردراپ‌ها و سپس ناپدید شدن آنها به همراه کاهش تعامل کاربران بوده‌ایم. بدین ترتیب، با توجه به نقش و جایگاه BAYC به عنوان مجموعه شماره ۱ در حوزه توکن‌های NFT، معتقدم که شرایط متفاوتی رقم می‌خورد.

وی افزود:

به نظرم شاهد علاقه و وابستگی دارندگان توکن‌های NFT میمون کسل نخواهیم بود. اما به هر ترتیب، این موضوع برای دارندگان و کل عرصه توکن‌های NFT می‌تواند رویداد بزرگی محسوب شود.

به دنبال عرضه این توکن، میانگین قیمت مجموعه BAYC طی ۷ روز افزایش چشمگیری داشت و از ۷۶.۱۱ اتر و حجم معاملات ۹۱۳ اتر در روز جمعه هفته گذشته به میانگین قیمت ۱۱۰.۱۵ اتر و حجم معاملات ۹۵۸۳ اتر رسیده است.

در همین راستا، کف قیمت نیز شاهد رشد بسیار زیادی بود. اما پس از عرضه ایپ کوین، با ریزش شدیدی مواجه شد و از ۱۰۸.۶۹ به ۷۸ اتر رسید.

به علاوه، کف قیمت مجموعه‌های باشگاه قایق‌سواری میمون جهش‌یافته و باشگاه لانه میمون کسل (Bored Ape Kennel Club) با نوسان شدیدی همراه بود و به ترتیب به ۱۵.۸۵ و ۵.۸ اتر رسید.

کاهش قیمت توکن ایپ کوین

توکن ایپ کوین شروع پرنوسانی داشت و قیمت آن از ۳۹.۴۰ به ۶.۴۸ دلار رسید. قیمت توکن ایپ کوین دو ساعت پس از عرضه خود با کاهش شدید تقریبا ۸۰٪ مواجه شده است.

این توکن که صبح امروز به دارندگان توکن‌های NFT باشگاه قایق‌سواری میمون کسل ایردراپ شده است، بخشی از کمپین بزرگ ApeDAO محسوب می‌شود، اما دارندگان این توکن پس از دریافت آن به سرعت به فروش آن پرداخته و قیمت آن را با ریزش شدیدی مواجه کرده‌اند.

در حال حاضر توکن ایپ کوین از رکورد قیمت ۳۹.۴۰ دلار به کف قیمت ۶.۴۸ دلار رسید اما امروز با رشد ۳۶٪ با قیمت ۱۴ دلار معامله می‌شود. ارزش بازار این توکن نیز ۱.۷ میلیارد دلار است که آن را در رتبه ۶۹ بازار کریپتو قرار می‌دهد.

نمودار قیمت rarible

نمودار قیمت توکن ایپ کوین در صرافی یونی‌سواپ

نمودار قیمت superrare

نمودارقیمت botto

ایردراپ صبح امروز ۱۵٪ از کل موجودی توکن مذکور را شامل می‌شود. از موجودی باقی‌مانده این توکن، ۴۷٪ به خزانه DAO و ۱۶٪ به شرکت مادر یوگا لبز, ۸٪ به موسسان BAYC و ۱۴٪ دیگر نیز به شرکت‌کنندگان این عرضه توزیع خواهد شد.

منبع:

میهن بلاکچین


امتیاز دادن به خبر

با لایک کردن هر خبر شما می توانید کوین بیشتر جایزه بگیرید


مطالب مرتبط با این موضوع

تحلیلگر مطرح بازار ارز دیجیتال رویایی از قله‌های جدید برای بیت‌کوین، اتریوم و سولانا می‌کشد!

تحلیلگر مطرح بازار ارز دیجیتال رویایی از قله‌های جدید برای بیت‌کوین، اتریوم و سولانا می‌کشد!

ایلان ماسک با زبان طنز به نوسانات بازار کریپتو واکنش نشان می‌دهد!

ایلان ماسک با زبان طنز به نوسانات بازار کریپتو واکنش نشان می‌دهد!

کیف پولی که از 757 دلار به 880 هزار دلار رسید!

کیف پولی که از 757 دلار به 880 هزار دلار رسید!

ارزهای در خطر SEC کدام ها هستند؟

ارزهای در خطر SEC کدام ها هستند؟

تغییر راهبرد آرک در ETF خود

تغییر راهبرد آرک در ETF خود


تحلیل کاربران

APE

bahram72

27/اسفند/1400

این توکن وقتی خبر پخش شد داره نوسان زیادی رو تجربه میکنه ولی برای خرید عالی بود چون رشد زیادی کرده و الان دیگه ریسکیه

15

اخبار های روزانه

Ftm12345

27/اسفند/1400

اخبار های روزانه بسیار مفید و کارآمد است متشکرم از امکانات شما و سعی میکنم از این اخبار ها نهایت استفاده را بکنم

10

توکنهای غیر قابل تعویض

amir00988

27/اسفند/1400

با گسترش استفاده مردم از ارزهای دیجیتال و پیدایش توکن‌های غیر‌قابل‌ تعویض، خیلی از افراد مشهور وارد این حوزه الاخصوص باشگاه قایق تفریحی میمون کسل شدند ، پروژه‌ای بر پایه NFTها و ساخته‌شده روی بلاک چین اتریومه که این پروژه از ۱۰ هزار آواتار میمون‌های کسلی تشکیل شده که هر کدام در قالب NFT به فروش می‌رسن.با رشد بالای این حوزه از بازار رمز ارزها و قیمت صعودی این توکن ها انتظار میره آینده خوبی در انتظارشون است

15

nedasafari

nedasafari

27/اسفند/1400

اخبار روزانه خیلی مفید و کاربردی هستش برای زندگیمون . مرسی از منابع و عوامل این کار بخاطر کار درستشون.

13

ایردراپ

nima niknam

29/اسفند/1400

این ایردراپ باعث شد تا خیلی استقبال از این توکن بشه و قیمتش رو خیلی بالا برده و اگه اینجوری ادامه داشته باشه به یه ارز محبوب تبدیل میشه

6

ارز ها...........fare

farejoon

27/اسفند/1400

این نوع ارزها های ایردراپ میمون کسل از قدیمیهاش چه خیری دیدم که از نو رسیده اش ببینم این ارز و بخری انقدرش به این اشخاص اینقدرشم به اون طره از این همه سود ۱۴ درصدش به ما برسه تازه اگه مثل بقیه یهو گم نشن اونای دیگه که خودتون میدکنید همچین میخواستی برداشت کنی غیبشون میزد امیدوارم شما بخرید و سود خوبی نصیبتون بشه موفق باشید

8

میمون کسل

fardin jamshidy

27/اسفند/1400

یک توکن بومی با پشتوانه درست... قیمت این توکن طی یک روز گذشته رشد چشمگیری داشته است...... برای سرمایه گذاری ام خوبه

10

ایردراپ

ماهور

27/اسفند/1400

این ایردراپ باعث شد تا خیلی استقبال از این توکن بشه و قیمتش رو خیلی بالا برده و اگه اینجوری ادامه داشته باشه به یه ارز محبوب تبدیل میشه

34

میمون کسل

Ali/sati

28/اسفند/1400

با گسترش استفاده مردم از ارزهای دیجیتالی و پیدایش توکن های غیر قابل تعویض خیلی از افراد معروف و پولدار وارد این باشگاه قایق رانی میمون کسل شدند.این پروژه بر پایه NFTها و روی بلاک چین اتریوم ساخته شده ک این پروژه از ده هزار آواتار میمون های کسلی ساخته شده که هر کدام در قالب NFT بفروش میرسند و تعدادی از صرافی های معروف از نظیر بایننس آمریکا،FTX,جمینای وOKX هم اکنون این توکن را فهرست کرده و انجام معاملات عمومی آن را در پلتفرم های خود امکان پذیر کرده اند. علاوه بر این،سایر افرد نیز از عرضه توکن مشابهی APECoin.dev از تب و تاب بازار سود کسب کرده اند.پروژه مذکور با قیمت0.145دلار توانسته ارزش بازار بیش از 1.5میلیارد دلاری را به دست آورد و با افزایش هجومی قیمت این توکن ها انتظار میرود آینده درخشانی در انتظارشون هست

7

ایردراپ توکن ایپ کوین

زارع

27/اسفند/1400

کاربران باشگاه میمون کسل می توانند مدت ۹۰روز این توکن رادریافت کنند وبا عرضه این توکن درصرافی ها قیمت آن صعودی شد وبا فروش کاربران دوباره به شدت قیمت آن کاهش پیدا کرده ودلیل نوسانات اخیر این توکن فروش آن توسط کاربران بود زیرا دربیشتر صرافی ها خرید وفروش می شد

10

معاملات عمومی

ayoobchem

27/اسفند/1400

تعدادی از صرافی‌های معروف نظیر بایننس آمریکا، FTX، جمینای و OKX هم‌اکنون این توکن را فهرست کرده و انجام معاملات عمومی آن را در پلتفرم‌های خود امکان‌پذیر کرده‌اند. علاوه بر این، سایر افراد نیز از عرضه توکن مشابهی به اسم APECoin.dev از تب‌وتاب بازار سود کسب کرده‌اند. پروژه مذکور با قیمت ۰.۱۴۵ دلار توانسته ارزش بازار بیش از ۱.۵ میلیارد دلاری را به دست آورد.

8

میمون ایر دراپی

hamidkiani

01/فروردین/1401

میمون ایردراپی همینه همینه میمون ایردراپی دوست دارم ما میمون پول دربیار ،توعشق مایی میمون جونم مامنتظر ایردراپ هستیم

4

BaYc

angel77

27/اسفند/1400

BAYC پتانسیل قابل توجهی برای حفظ تقاضا به عنوان یک کالای کلکسیونر رده بالا با حق عضویت دارده تا اینجا تیم آزمایشگاه یوگا تونایی خود را به خوبی نشان داده‌ اما مهم اینه که به این روند پیشرفتی که داره بتونه جایگاه خوبی بدست بیاره

19

دانلود اپلیکیشن موبایل کوینگرام

با اپلیکیشن اندروید کوینگرام از آخرین مطالب بازارهای مالی و رمزارز ها با خبر باشید، قیمت تمامی رمزارز ها در لحظه چک کنید و نرخ آنها را با مبدل ارز کوینگرام به یکدیگر تبدیل کنید، با دیگر افراد در مورد تحلیل ها و مطالب گفت و گو کنید، سبد دارایی ارزهای دیجیتال خودتان را بسازید و از سود و زیان خود در بازه های زمانی مختلف با خبر باشید و با شرکت رایگان در مسابقات پیش بینی رمزارز جایزه ببرید.
coingram
coingram
کوینگرام

استارتاپ کوینگرام به عنوان یک رسانه تخصصی در حوزه بازار های مالی وارز های دیجیتال ، فعالیت خود را از تیر 1398 شروع کرد. هدف ما از ابتدا آموزش وآشنایی مردم با علم و فناوری آینده یعنی بلاک چین بوده است. آشنایی با انواع ارز های دیجیتال مانند بیت کوین، اتریوم، آدا کاردانو و بقیه رمزارز ها میتواند ما را در انتخاب خرید و سرمایه گذاری در این حوزه بسیار بیشتر کمک کند. همان طور که سرمایه گذاری ها و ورود پول به این حوزه روز به روز بیشتر می شود، مسئولیت ما برای آگاهی بخشی و اطلاع رسانی بیشتر می شود تا کسی درگیر پروژه های کلاه برداری و طرح های پانزی نشود.

برگزیده ها

درآمد از کوینگرام

شرایط و قوانین

مفاهیم پایه

آشنایی با بلاکچین

آشنایی با بیتکوین

آشنایی با اتریوم

کوینگرام

درباره ما

ارتباط با ما

شبکه های اجتماعی

اینستاگرامتلگرام

کلیه ی حقوق این سایت نزد کوینگرام محفوظ بوده و بازنشر محتوای اختصاصی با ذکر منبع بلامانع است.