coingram
کوینگرام

نوسان

قیمت

نام ارز

0.4%

63,914 $

3,981,842,200 تومان

Bitcoin

Bitcoin

btc

0.5%

3,140 $

195,613,901 تومان

Ethereum

Ethereum

eth

0%

1 $

62,300 تومان

Tether

Tether

usdt

0.4%

591.5 $

36,847,958 تومان

Binance Coin

Binance Coin

bnb

0.5%

146.04 $

9,098,292 تومان

Solana

Solana

sol

0%

1 $

62,300 تومان

USD Coin

USD Coin

usdc

0.4%

3,137 $

195,424,509 تومان

Staked Ether

Staked Ether

steth

0.5%

0.53 $

33,019 تومان

XRP

XRP

xrp

0.7%

0.162 $

10,093 تومان

Dogecoin

Dogecoin

doge

2.5%

5.86 $

365,078 تومان

TonCoin

TonCoin

ton

۲ میلیون اتر از گردش خارج شده است؛ آماده‌سازی اتریوم برای به‌روز رسانی مرج

01/فروردین/1401
افزودن به نشان شده ها
۲ میلیون اتر از گردش خارج شده است؛ آماده‌سازی اتریوم برای به‌روز رسانی مرج
ETH
Ethereum
اتریوم
بروزرسانی
2443
2 دقیقه

پروپوزال EIP-1559 یا همان پروپوزال سوزاندن کارمزد اتریوم که در ماه آگوست ۲۰۲۱ عرضه شده است، تاکنون ۲ میلیون اتر را از موجودی در گردش خارج کرده است.

به نقل از کریپتو بریفینگ، پروپوزال EIP-1559 تاکنون ۲ میلیون اتر سوزانده است. طبق اطلاعات ultrasound.money، شبکه اتریوم مروز توانست از مرز سوزاندن ۲ میلیون اتر عبور کند. از زمان عرضه هاردفورک لندن در ماه آگوست ۲۰۲۱ تاکنون، موجودی اتر از طریق پروپوزال سوزاندن کارمزد یا همان EIP-1559 با فشار ضدتورمی مواجه بوده است.

پروپوزال EIP-1559 که می‌توان آن را محبوب‌ترین به‌روزرسانی اتریوم خواند، مکانیزمی معرفی کرده است که طی آن، بخشی از کارمزد گس موجود در هر تراکنش اتریوم سوزانده می‌شود. EIP-1559 به منظور تنظیم بازار کارمزد اتریوم معرفی شده است، زیرا کارمزدهای گس اتریوم از سیستم مزایده‌ای استفاده می‌کردند و بدین ترتیب، هزینه تراکنش‌ها غیرقابل پیش‌بینی خواهد بود. با وجود EIP-1559، کاربران اتریوم برای هر تراکنش‌، حداقل کارمزد را پرداخت می‌کنند که به آن، کارمزد مبنا گفته می‌شود.

کاربران می‌توانند به انتخاب خود، به ماینرها انعام پرداخت کنند تا تراکنش آنها در مواقع ازدحام شبکه، سریعتر انجام شود. پروپوزال EIP-1559 هم‌چنین فشار ضدتورمی بر اتر اعمال می‌کند و موجودی آن را به تدریج کاهش می‌دهد.

طبق گزارش ultrasound.money، در حال حاضر شبکه اتریوم در هر دقیقه بیش از ۶ اتر می‌سوزاند. بخش قابل توجهی از این مقدار کارمزد در بازار توکن‌های NFT اپن‌سی به وجود می‌آید. اگرچه صرافی غیر متمرکز یونی‌سواپ بزرگترین مصرف‌کننده کارمزد در شبکه اتریوم بوده است، اما رشد انفجاری بازار NFT باعث شد که اپن‌سی در رتبه اول مصرف کارمزد اتر قرار بگیرد.

آماده‌سازی اتریوم برای به‌روزرسانی مرج

پس از هاردفورک لندن، به‌روزرسانی مهم بعدی اتریوم، انتقال مورد انتظار از گواه اثبات کار به مکانیزم اجماع گواه اثبات سهام است. این به‌روزرسانی که به آن مرج (The Merge) گفته می‌شود باعث می‌شود که لایه اجماع بلاک چین (یا همان بیکن چین) با لایه اجرایی (شبکه اصلی اتریوم) ادغام شود.

انتظار برای به‌روزرسانی مرج افزایش یافته است، زیرا شبکه اتریوم توانسته است آزمایشات شبکه آزمایشی Kiln را با موفقیت پشت‌سر بگذارد. هرچند، طرفدارن شبکه برتر قراردادهای هوشمند قبل از هفته جاری منتظر به‌روزرسانی مرج بوده‌اند. انتظار می‌رود انتقال به گواه اثبات سهام یکی از بزرگترین و مهم‌ترین رویدادها در تاریخ بلاک چین باشد. علاوه بر معرفی تغییرات مهم پروتکل و پرداخت پاداش به سهام‌گذاران به جای ماینرها، انتظار می‌رود که شبکه اتریوم تا ۹۹.۹۵٪ انرژی کمتری مصرف کند. این موضوع با استقبال جامعه کریپتو مواجه شده است.

نکته مهم این است که پس از فعالسازی به‌روزرسانی مرج، توزیع اتر به شدت کاهش خواهد یافت. در حال حاضر، عرضه اتر تقریبا ۴.۵٪ افزایش یافته است تا پاداش ماینرها پرداخت شود. اما با وجود مکانیزم اجماع گواه اثبات سهام، انتظار می‌رود توزیع سالانه اتر به ۱٪ برسد. از آنجایی که طی پروپوزال EIP-1559، شبکه اتر در هر دقیقه ۶ اتر می‌سوزاند، تخمین زده می‌شود که میزان سوزاندن اتر از مقدار صدور آن پیشی بگیرد. در این صورت، اتر به یک رمزارز ضدتورمی تبدیل خواهد شد.

اگرچه تاریخ عرضه به‌روزرسانی مرج تایید نشده است، اما احتمالا برای عرضه در ماه ژوئن ۲۰۲۲ (اواسط خرداد تا تیر ماه) برنامه‌ریزی شده است.

منبع:

میهن بلاکچین


امتیاز دادن به خبر

با لایک کردن هر خبر شما می توانید کوین بیشتر جایزه بگیرید


مطالب مرتبط با این موضوع

تشدید تنش‌ها بین کانسنسیس و SEC: آینده اتریوم در میان معرکه حقوقی!

تشدید تنش‌ها بین کانسنسیس و SEC: آینده اتریوم در میان معرکه حقوقی!

آموزش دریافت ایردراپ بیس(Base)با استراتژی کامل

آموزش دریافت ایردراپ بیس(Base)با استراتژی کامل

آموزش دریافت ایردراپ اسکرول با استراتژی کامل

آموزش دریافت ایردراپ اسکرول با استراتژی کامل

تحولات جدید در شبکه اتریوم: تایید و اجرای EIP-3074 و تأثیرات آن بر تعامل با دپ‌ها و والت‌ها

تحولات جدید در شبکه اتریوم: تایید و اجرای EIP-3074 و تأثیرات آن بر تعامل با دپ‌ها و والت‌ها

پیشتازی اتریوم و پالیگان در جذب کاربران جدید در سه ماهه اول سال 2024

پیشتازی اتریوم و پالیگان در جذب کاربران جدید در سه ماهه اول سال 2024


تحلیل کاربران

اتریوم

angel77

01/فروردین/1401

این پروپوزال، به ایجاد کارمزد مبنا برای هر تراکنش مربوطه. به جای آنکه کارمزد ها به ماینر ها برسه، کارمزد مبنا سوزانده می‌ شن. این ایده به منظور کاهش کل موجودی اتره که بر خلاف بیت کوین، سقف مشخصی نداره. در نتیجه، از نظر تئوری قیمت اتر افزایش پیدا میکنه

21

اتریوم

Mohamadkamani

01/فروردین/1401

اتر باید در زمینه کلی بستر ها وهمچنین انتقالها با تخفیف بیشتری وارد عمل می شدکه همین امر باعث رشد بیشتر واعتماد بیشتر می شود

4

اتریوم

ماهور

01/فروردین/1401

تعداد زیادی اتریوم از گردش خارج شد و این توکن سوزی ادامه داره و داره برای بروزرسانی جدید اماده میشه تا بتونه موفقیت بیشتری کسب کنه

16

رمز موفقیت

amer32

01/فروردین/1401

رمز ارزها واقعا تو جهان جای پول نقد وکلی ارز دیگه رو گرفتن فیلمی خیلی وقت پیش خیلی سال در مورد همین ارز دیجیتال صحبت بود که الان به واقعیت پیوست

3

سحرآمیز

hamidkiani

01/فروردین/1401

باید گفت عجب دنیای سحر آمیزیه این رمز ارزها یکی رو میکنه خاک‌و‌یکی‌رامیبره در آسمانها بغیرازاین بلاکچین کی تواند کند صدها انگشت را در دهانها

20

تجربه 2قرن

sajadsh33

01/فروردین/1401

بچه هابه علت فرارسیدن سال نوواین که امروزاولین روزازاولین سال قرن جدیدمون هست میخواستم اولاًتبریک بگم به خودتون وخانواده های محترمتون وآرزوی سالی پُرازحرکت ازطرف خودتون وبرکت فراوان ازطرف خداوندبی نظیروشکست ناپذیر،وهم بگم که خیلی کم پیش میادواسه یک قوم یامملکتی یاشخصی که فراهم بشه واسش بتونه شروع شدن 2قرن رو

21

آماده سازی اتریوم

amir00988

01/فروردین/1401

اجرای پروپوزال EIP-1559، رابط کاربری بهتر، ویژگی‌های امنیتی منسجم‌تر و بلاک‌های بزرگتر برای تراکنش‌ها به همراه دارد و بعد از هر تراکنشی که توسط بلاک چین اتریوم پردازش شود شاهد سوزاندن اتر خواهیم بود

17

اتر

dors@1

01/فروردین/1401

سوزاندن اتریوم به صورت مداوم انجام میشه و میتونه زمانی که تعداد واحد های تولید شده اتریوم محدود شه میتونه باعث رشد این ارز شه

37

جالب

mhd.bhy

03/فروردین/1401

جالبه یکی پشت یک کامپیوتر حالا یا تو خونش یا محل کارش نشسته با یک کلید مقداره زیادی پول رو یا میسوزونه یا جابجا میکنه برای هرکی میخوهد به هیشکی هم جواب گو نیست کاش یک روز به حساب ما یک دفعه اینجوری پول بیاد

8

اتریوم

asalii

01/فروردین/1401

این تعداد واحد زیادی که سوزانده شده میتونه کمک کنه اتریوم روند صعودی خودش رو ادامه بده و برای بروزرسانی مرج اماده شه

14

اتریوم

09192110430

02/فروردین/1401

بروز رسانی جدید اتریوم و کاهش کارمزد ان در معاملات و رسیدن به نداقل ان حدود نیم دلار در هر تراکنش و اخیرا هم توکن سوزی اتر به مقدار ۲میلیون از ویژگیهای این بروزرسانی و افزایش قیمت ان است

4

اتریوم .............fare

farejoon

03/فروردین/1401

این مقدار واحدی که سوزانده شده و از طرفی به روند صعودی اتریوم کمک می کنه و برای بروز رسانی اتریوم خواهد خواند و به منظور تنظیم بازار کارمزد اتریوم معرفی شده است .این ایده به منظور کاهش اتریوم است از نظری میتوان گفت اتریوم قیمت ان افزایش پیدا میکنه .

9

افزایش احتمالی

abdhyanly

01/فروردین/1401

ناتالیا زاخارووا، مدیر اجرایی «FXOpen» که یکی از کارگزاری‌های بازار فارکس است، در مصاحبه اخیر خود گفته است که انتظار دارد در جریان دادگاه کمیسیون بورس آمریکا همه‌چیز به نفع شرکت بلاک چین ریپل پیش رود. او انتظار دارد ریپل پیروز دادگاه شود و این پرونده به نفع آنها بسته شود. زاخارووا اضافه کرد زمانی که پرونده دادگاه به نفع ریپل به پایان برسد، این احتمال وجود دارد که قیمت توکن «XRP» لحظاتی پس از علنی‌شدن نتیجه دادگاه، با یک رشد چشم‌گیر رو‌به‌رو شود.

16

محبوب ترین بە روز رسانی

ayoobchem

02/فروردین/1401

پروپوزال EIP-1559 که می‌توان آن را محبوب‌ترین به‌روزرسانی اتریوم خواند، مکانیزمی معرفی کرده است که طی آن، بخشی از کارمزد گس موجود در هر تراکنش اتریوم سوزانده می‌شود. EIP-1559 به منظور تنظیم بازار کارمزد اتریوم معرفی شده است، زیرا کارمزدهای گس اتریوم از سیستم مزایده‌ای استفاده می‌کردند و بدین ترتیب، هزینه تراکنش‌ها غیرقابل پیش‌بینی خواهد بود.

11

اتر

aliashouri

03/فروردین/1401

خارج شدن اتر از دسترس با توجه به قیمت های آن واقعا جالب است چقدر دنیای ثروت مندان پیچیده شده زندگی در دنیای امروز هم جالب شده .

5

دانلود اپلیکیشن موبایل کوینگرام

با اپلیکیشن اندروید کوینگرام از آخرین مطالب بازارهای مالی و رمزارز ها با خبر باشید، قیمت تمامی رمزارز ها در لحظه چک کنید و نرخ آنها را با مبدل ارز کوینگرام به یکدیگر تبدیل کنید، با دیگر افراد در مورد تحلیل ها و مطالب گفت و گو کنید، سبد دارایی ارزهای دیجیتال خودتان را بسازید و از سود و زیان خود در بازه های زمانی مختلف با خبر باشید و با شرکت رایگان در مسابقات پیش بینی رمزارز جایزه ببرید.
coingram
coingram
کوینگرام

استارتاپ کوینگرام به عنوان یک رسانه تخصصی در حوزه بازار های مالی وارز های دیجیتال ، فعالیت خود را از تیر 1398 شروع کرد. هدف ما از ابتدا آموزش وآشنایی مردم با علم و فناوری آینده یعنی بلاک چین بوده است. آشنایی با انواع ارز های دیجیتال مانند بیت کوین، اتریوم، آدا کاردانو و بقیه رمزارز ها میتواند ما را در انتخاب خرید و سرمایه گذاری در این حوزه بسیار بیشتر کمک کند. همان طور که سرمایه گذاری ها و ورود پول به این حوزه روز به روز بیشتر می شود، مسئولیت ما برای آگاهی بخشی و اطلاع رسانی بیشتر می شود تا کسی درگیر پروژه های کلاه برداری و طرح های پانزی نشود.

برگزیده ها

درآمد از کوینگرام

شرایط و قوانین

مفاهیم پایه

آشنایی با بلاکچین

آشنایی با بیتکوین

آشنایی با اتریوم

کوینگرام

درباره ما

ارتباط با ما

شبکه های اجتماعی

اینستاگرامتلگرام

کلیه ی حقوق این سایت نزد کوینگرام محفوظ بوده و بازنشر محتوای اختصاصی با ذکر منبع بلامانع است.