coingram
کوینگرام

نوسان

قیمت

نام ارز

4.2%

59,796 $

3,725,290,800 تومان

Bitcoin

Bitcoin

btc

3.4%

3,021 $

188,220,137 تومان

Ethereum

Ethereum

eth

0.2%

1 $

62,362 تومان

Tether

Tether

usdt

3.4%

566.3 $

35,282,359 تومان

Binance Coin

Binance Coin

bnb

8.1%

140.51 $

8,753,773 تومان

Solana

Solana

sol

0.1%

1 $

62,362 تومان

USD Coin

USD Coin

usdc

2.4%

0.5215 $

32,489 تومان

XRP

XRP

xrp

3.4%

3,020 $

188,131,048 تومان

Staked Ether

Staked Ether

steth

6.7%

0.1346 $

8,386 تومان

Dogecoin

Dogecoin

doge

11.5%

5.3 $

330,190 تومان

TonCoin

TonCoin

ton

صرافی کریپتو دات کام اسپانسر رسمی جام جهانی ۲۰۲۲ قطر شد

03/فروردین/1401
افزودن به نشان شده ها
صرافی کریپتو دات کام اسپانسر رسمی جام جهانی ۲۰۲۲ قطر شد
Crypto.com
Exchange
FIFA
صرافی
2896
2 دقیقه

فیفا، نهاد بین‌المللی ناظر بر بسیاری از تورنومنت‌های بزرگ فوتبال اعلام کرد صرافی رمزارز کریپتو دات کام (Crypto.com) اسپانسر رسمی جام جهانی قطر در سال جاری خواهد بود.

به نقل از کوین تلگراف، در اطلاعیه‌ای در روز چهارشنبه، فیفا اعلام کرد تبلیغات صرافی کریپتو دات کام در داخل و خارج از ورزشگاه‌ها در جام جهانی به نمایش در خواهد آمد. علاوه بر این، کریپتو دات کام فرصت‌هایی را برای کاربران خود فراهم می‌کند تا در مسابقات شرکت کرده و برنده جوایز مختلفی شوند.

به گفته کی مدانی، مدیر ارشد بخش بازرگانی فیفا، این همکاری به دلیل همکاری‌های مختلف صرافی کریپتو دات کام با سایر نهادها در سراسر جهان، به رشد بازی‌های این جام در «مقیاس جهانی» کمک خواهد کرد. در ماه نوامبر، کریپتو دات کام قراردادی امضا کرد که با آن، نام مجموعه ورزشی استیپلس سنتر لس آنجلس به مدت ۲۰ سال به کریپتو دات کام آرنا تغییر کرد. علاوه بر این، این صرافی قراردادی ۲۵ میلیون دلاری با لیگ فوتبال استرالیا و قراردادی ۱۰۰ میلیون دلاری با فرمول یک امضا کرده است. همچنین کریپتو دات کام قرار است به مدت ۱۰ سال حامی مسابقات آلتیمیت فایتینگ (Ultimate Fighting) باشد.

اگرچه به دلیل ممنوعیت بانک مرکزی قطر در سال ۲۰۱۸ و تاکید دوباره بر این ممنوعیت در ژانویه ۲۰۲۰ توسط سازمان تنظیم مقررات مالی، معاملات رمزارزها از جمله بیت کوین تا حد زیادی در این کشور غیرقانونی تلقی می‌شود، نام کریپتو دات کام قرار است در ورزشگاه‌ها به نمایش درآید و این به خاطر محبوبیت زیاد جام جهانی است. به گفته فیفا، بیش از ۳.۵ میلیارد نفر جام جهانی فوتبال ۲۰۱۸ روسیه را تماشا کردند و بیش از یک میلیارد نفر به تماشای فینال بین فرانسه و کرواسی نشستند.

کمتر از ۸ ماه تا آغاز جام جهانی قطر باقی مانده است و این رویداد تحت‌الشعاع اتهامات و فساد زیاد پیرامون آن قرار گرفته است. در آوریل (فروردین) سال ۲۰۲۰، وزارت دادگستری آمریکا ۳ نفر را به دریافت رشوه برای اعطای میزبانی جام جهانی به روسیه و قطر متهم کرد. علاوه بر این، سازمان دیده‌بان حقوق بشر نیز مدعی است کارگرانی که در روند ساخت ورزشگاه‌ها مورد استفاده قرار گرفته‌اند، وضعیت خوبی نداشته و شرایط برده‌داری میان آنها حاکم بوده است.

منبع:

میهن بلاکچین


امتیاز دادن به خبر

با لایک کردن هر خبر شما می توانید کوین بیشتر جایزه بگیرید


مطالب مرتبط با این موضوع

با ماموریت هاوینگ آبان تتر تا 30 میلیون تومان بیت کوین به دست بیار

با ماموریت هاوینگ آبان تتر تا 30 میلیون تومان بیت کوین به دست بیار

تحلیلگر مطرح بازار ارز دیجیتال رویایی از قله‌های جدید برای بیت‌کوین، اتریوم و سولانا می‌کشد!

تحلیلگر مطرح بازار ارز دیجیتال رویایی از قله‌های جدید برای بیت‌کوین، اتریوم و سولانا می‌کشد!

ایلان ماسک با زبان طنز به نوسانات بازار کریپتو واکنش نشان می‌دهد!

ایلان ماسک با زبان طنز به نوسانات بازار کریپتو واکنش نشان می‌دهد!

کیف پولی که از 757 دلار به 880 هزار دلار رسید!

کیف پولی که از 757 دلار به 880 هزار دلار رسید!

2 ارز جدید Dione و Nosana در کوینکس لیست شدند

2 ارز جدید Dione و Nosana در کوینکس لیست شدند


تحلیل کاربران

ارز دیجیتال

aliashouri

03/فروردین/1401

زندگی کم کم به سمتی میره که حتی خوردن انسان غیر فیزیکی میشه واقعا دنیا داره به کجا میره و عاقبت روح انسان جه خواهد شد

17

همکاری

kami458

05/فروردین/1401

این همکاری بالاخره در پیشبرد ارزهایی که مدام درحال پیشرفت هست عالیه وامیدوارم این همکاری ادامه دارباشه.

13

مقیاس جهانی

ayoobchem

03/فروردین/1401

این همکاری به دلیل همکاری‌های مختلف صرافی کریپتو دات کام با سایر نهادها در سراسر جهان، به رشد بازی‌های این جام در «مقیاس جهانی» کمک خواهد کرد. در ماه نوامبر، کریپتو دات کام قراردادی امضا کرد که با آن، نام مجموعه ورزشی استیپلس سنتر لس آنجلس به مدت ۲۰ سال به کریپتو دات کام آرنا تغییر کرد. علاوه بر این، این صرافی قراردادی ۲۵ میلیون دلاری با لیگ فوتبال استرالیا و قراردادی ۱۰۰ میلیون دلاری با فرمول یک امضا کرده است.

24

اسپانسر.............fare

farejoon

03/فروردین/1401

بسیار عالیه که این کارو کردن هم اون تیم معروف میشه وتیم های دیگر هم برای معروف شدن تیم های خودشون این کارو انجام میدن و هم اون ارز هم طرف داراش و هم صرافی که نگو که چه سودی میکنه خلاصه هر دو طرف براشون عالی میشه عجب شانسی ....

22

مینی فوتبال

احمد ملکی

03/فروردین/1401

ارز دیجیتال تو اینده تو همه کار راه خودشو باز میکنه ارزی مثل مینی فوتبال میتونه در اغاز جام جهانی جایه خودشو پیدا کنه پس تا دیر نشده حمایتش و خرید بکنید

19

صرافی کریپتو

Mojtaba2266

03/فروردین/1401

به احتمال زیاد این کار باعث افزایش ارزش و اعتبار این صرافی میشه و میتونه رشد خوبی داشته باشه چون جام جهانی رویداد بزرگی است که بهترین جای تبلیغات هست.

21

Crypto.com

angel77

03/فروردین/1401

صرافی محبوب کریپتو اسپانسر جام جهانی ٢٠٢٢ قطر شده و این برای آینده این مجموعه و در کل برای معرفی رمزر ارزها و جذب مشتری و محبوبیت پیش از پیش این صرافی عالیــــــــــه

29

تحول

mohammadhosen

04/فروردین/1401

فرارسیدن بهارعشق وطبیعت رابه همه هموطنان عزیزتبریک میگم انشالله سالی پرازسودوسرمایه گداری وباخاطربیشترواطمینان سالی نو بدون مشکلات بازارراارزومندیم

17

کریپتو

vahid_yeganeh

03/فروردین/1401

قطعاً این اسپانسرینگ رشد جدید در تمام بازار کریپتو خواهد داشت و آینده بازار را تاحد زیادی مشخص میکنه و دولتها را موظف به پشتیبانی و استفاده از ارزهای دیجیتال.

21

gggg

09179120432AsAsAs33

05/فروردین/1401

سلام بربچه های کوین گرام تحویل سال وبهار جان وجهان برهمه مبارک سال خوشی را برای کوینگرام وکوینگرامیها ارزومندم

13

اسپانسر جام جهانی فوتبال

09192110430

03/فروردین/1401

یکی از صرافیهای مهم ارزهای دیجیتال به عنوان اسپانسر جام جهانی فوتبال قطر ۲۰۲۲ شده که نشان دهنده رشد این صنعت پذیرفتن ان در سطح جهان و خبر خوبی برای سرمایه‌گذاری و اینده ارزهای دیجیتال است صرافی کریپتو دات کام این اسپانسر غیر باور است

14

اسپانسل

mhd.bhy

03/فروردین/1401

اگر این طرف اسپانسل نشه من با جیبه خالی که توش شپشه میتونم اسپانسل بشم یا شرکتها یا کارخانجاته ایرانی نکنه میخوان اسپانسل بشن نه بابا اینا اسپانسل هم تیم ملی ایران بشن کافیه

22

زندگی

majidsoltsni

03/فروردین/1401

فلسفه زندگی انسان امروزی در این جمله خلاصه می شود : فدا کردن آسایش زندگی برای ساختن وسایلِ آسایش زندگـــے……

24

دانلود اپلیکیشن موبایل کوینگرام

با اپلیکیشن اندروید کوینگرام از آخرین مطالب بازارهای مالی و رمزارز ها با خبر باشید، قیمت تمامی رمزارز ها در لحظه چک کنید و نرخ آنها را با مبدل ارز کوینگرام به یکدیگر تبدیل کنید، با دیگر افراد در مورد تحلیل ها و مطالب گفت و گو کنید، سبد دارایی ارزهای دیجیتال خودتان را بسازید و از سود و زیان خود در بازه های زمانی مختلف با خبر باشید و با شرکت رایگان در مسابقات پیش بینی رمزارز جایزه ببرید.
coingram
coingram
کوینگرام

استارتاپ کوینگرام به عنوان یک رسانه تخصصی در حوزه بازار های مالی وارز های دیجیتال ، فعالیت خود را از تیر 1398 شروع کرد. هدف ما از ابتدا آموزش وآشنایی مردم با علم و فناوری آینده یعنی بلاک چین بوده است. آشنایی با انواع ارز های دیجیتال مانند بیت کوین، اتریوم، آدا کاردانو و بقیه رمزارز ها میتواند ما را در انتخاب خرید و سرمایه گذاری در این حوزه بسیار بیشتر کمک کند. همان طور که سرمایه گذاری ها و ورود پول به این حوزه روز به روز بیشتر می شود، مسئولیت ما برای آگاهی بخشی و اطلاع رسانی بیشتر می شود تا کسی درگیر پروژه های کلاه برداری و طرح های پانزی نشود.

برگزیده ها

درآمد از کوینگرام

شرایط و قوانین

مفاهیم پایه

آشنایی با بلاکچین

آشنایی با بیتکوین

آشنایی با اتریوم

کوینگرام

درباره ما

ارتباط با ما

شبکه های اجتماعی

اینستاگرامتلگرام

کلیه ی حقوق این سایت نزد کوینگرام محفوظ بوده و بازنشر محتوای اختصاصی با ذکر منبع بلامانع است.