coingram
کوینگرام

نوسان

قیمت

نام ارز

1.4%

64,316 $

4,006,886,800 تومان

Bitcoin

Bitcoin

btc

2.9%

3,181 $

198,203,712 تومان

Ethereum

Ethereum

eth

0%

1 $

62,300 تومان

Tether

Tether

usdt

1.7%

594.8 $

37,056,040 تومان

Binance Coin

Binance Coin

bnb

3.1%

149.1 $

9,288,930 تومان

Solana

Solana

sol

0.1%

1 $

62,300 تومان

USD Coin

USD Coin

usdc

2.8%

3,178 $

197,976,940 تومان

Staked Ether

Staked Ether

steth

1.3%

0.5347 $

33,312 تومان

XRP

XRP

xrp

2.1%

0.1638 $

10,205 تومان

Dogecoin

Dogecoin

doge

7.7%

6.07 $

378,161 تومان

TonCoin

TonCoin

ton

یک هکر ۱.۷ میلیون دلار NFT از بنیانگذار دیفاینس کپیتال به سرقت برد

03/فروردین/1401
افزودن به نشان شده ها
یک هکر ۱.۷ میلیون دلار NFT از بنیانگذار دیفاینس کپیتال به سرقت برد
NFT
HACK
هک
اخبار
1958
1 دقیقه

آرتور چئونگ، بنیانگذار شرکت سرمایه‌گذاری متمرکز بر دیفای و وب ۳.۰ دیفاینس کپیتال به تازگی از به سرقت رفتن بیش از ۱ میلیون دلار توکن غیرقابل‌تعویض از کیف پول نرم‌افزاری‌اش خبر داده است.

به نقل از بلاک کریپتو، حدود ساعت ۱۲:۵۰ صبح دیروز به وقت محلی، یک هکر ناشناس به کیف پول اتریوم متعلق به چئونگ دسترسی پیدا کرد و NFT های وی را به سرقت برد. خود چئونگ ساعاتی بعد در توییتر این هک را تایید کرد.

شرکت امنیتی پک شیلد در واکنش به این هک اعلام کرد هکر ۱۷ توکن از مجموعه آزوکی (Azuki)، ۵ توکن کلون اکس (CloneX)، ۲ توکن هجیز (Hedgies) و ۳۳ توکن Second Self که همه از مجموعه‌های محبوب NFT هستند به سرقت برده و سپس آنها را در بازارهایی مانند اپن‌ سی به فروش رسانده است. هکر همچنین توکن‌های دیگری مانند رپد اتریوم، لیدو، LooksRare و DYDX را به کیف پولی که تحت کنترل خود بود، منتقل کرد.

در حال حاضر در کیف پول متعلق به هکر ۵۸۵ واحد اتریوم معادل با ۱.۷ میلیون دلار وجود دارد که آن را می‌توان به کیف پول بنیانگذار دیفاینس کپیتال و NFT هایش نسبت داد. به گفته چئونگ، به نظر می‌رسد هکر همچنان در حال انتقال وجوه است و این مبلغ ممکن است بیشتر افزایش یابد.

بنیانگذار دیفاینس با به اشتراک گذاشتن اسکرین شاتی، اظهار داشت هکر از یک حمله اسپیر فیشینگ و ارسال ایمیل برای ارسال بدافزار به دستگاه وی استفاده کرده است و این بدافزار عبارت بازیابی کیف پول چئونگ را در اختیار هکر قرار داده است.

چئونگ در این رابطه گفت:

علت اصلی برای این اکسپلویت را پیدا کردم. این یک حمله هدفمند مهندسی اجتماعی است. یک ایمیل اسپیر فیشینگ دریافت کردم که واقعا به نظر می‌رسید از یکی از شرکت‌های همکار ما باشد به طوری که محتوای کلی آن هم مرتبط با صنعت بود.

این نخستین بار نیست که یک هکر موفق به سرقت NFTهای ارزشمند از کیف پول سرمایه‌گذاران می‌شود. در ژانویه سال جاری نیز یک کلکسیونر NFT با نام کرامر از هک کیف پولش و به سرقت رفتن ۲.۲ میلیون دلار NFT از مجموعه‌های میمون های کسل و میمون‌های جهش یافته خبر داد.

منبع:

میهن بلاکچین


امتیاز دادن به خبر

با لایک کردن هر خبر شما می توانید کوین بیشتر جایزه بگیرید


مطالب مرتبط با این موضوع

تحلیلگر مطرح بازار ارز دیجیتال رویایی از قله‌های جدید برای بیت‌کوین، اتریوم و سولانا می‌کشد!

تحلیلگر مطرح بازار ارز دیجیتال رویایی از قله‌های جدید برای بیت‌کوین، اتریوم و سولانا می‌کشد!

ایلان ماسک با زبان طنز به نوسانات بازار کریپتو واکنش نشان می‌دهد!

ایلان ماسک با زبان طنز به نوسانات بازار کریپتو واکنش نشان می‌دهد!

کیف پولی که از 757 دلار به 880 هزار دلار رسید!

کیف پولی که از 757 دلار به 880 هزار دلار رسید!

ارزهای در خطر SEC کدام ها هستند؟

ارزهای در خطر SEC کدام ها هستند؟

تغییر راهبرد آرک در ETF خود

تغییر راهبرد آرک در ETF خود


تحلیل کاربران

هکر

amer32

03/فروردین/1401

عزیزان نمیدونم چرا این هکرها از جاهایی حمله میکنن که. منفعت اشخاص خاص در پی داره...واقعا واقعا این نابغه ها فقط کارهایی که به ضرر مردم هست انجام میدن..چرا به بورس نمیزنن چرا بانکها رو هک نمیکنن..

7

سپاه

majidsoltsni

03/فروردین/1401

خبرنگار بی بی سی در واشنگتن: به فرض خارج شدن سپاه از لیست گروه‌های تروریتسی وزارت خارجه، این نیرو همچنان براساس دیگر قوانین تحریم می‌‌ماند و داد و ستد با آن برای شرکتی که به هر شکلی با آمریکا ارتباط داشته باشد، همچنان ممنوع خواهد‌ بود. همه دعوا برای یک پیروزی نمادین است و بس.

20

هکر ۱/۷میلیون دلاری

king65mmd

05/فروردین/1401

این یک حمله هدفمند مهندسی اجتماعی است. یک ایمیل اسپیر فیشینگ دریافت کردم که واقعا به نظر می‌رسید از یکی از شرکت‌های همکار ما باشد به طوری که محتوای کلی آن هم مرتبط با صنعت بود.

6

هکر

mohammadhosen

04/فروردین/1401

درموردهکرها که این درست هست که شایعه شده هکر هجوم میکنن به کیف پول شرکتها درست وازجهتی بنام هکرچندین سایت بااستفاده ازتبلیغات جدب خودکرده وبعدازقاپیدن سرمایه مردم بنام هک سایت رامیبندند

9

هکر ............fare

farejoon

04/فروردین/1401

اینقدرنگین هکر اولا که اب خوش از پولهای مردم بیچاره که میخورن گلوشون پایین نره اه میلیون ها ادم پشت سرشون ولی کلاه خودتونو قاضی کنید اخه چند بار باید این بلا سرمون بیاد به قول دوست گرامی که گفتن ادم از یه سوراخ چند بار باید بره تا نیش مار بزنه به انگشتش بعدم بگن هکرها .

7

هکر

[email protected]

04/خرداد/1401

باسلام دوستان این هکر ها چی جوری این قدر حرفی هک می‌کند این ها نابغه هست من مندم اینها چی جوری این کارا میکند

6

NFT

Mohammadjavad84

28/فروردین/1401

بله دیگه NFT باید مواظب هکر هایی که با سیستم خودشان پول ها رو استخراج میکنن باشه چون روز به روز هکر ها بیشتر میشوند و اینکه تمام سیستم NFT رو هک میکنن

4

دیفاینس کپیتال

angel77

03/فروردین/1401

با اینکه مرتبه اول نیست که این اتفاق می افته بنیانگذار این شرکت گفته که با یک ایمیل که بنظر میرسیده از یکی از شرکتهای معتبر ارسال شده از کیف پول نرم افزاری این شرکت سرمایه گذاری سرقت شده یه ضرب المثل ایرانی هست که میگن ادم عاقل از یه سوراخ دوبار گزیده نمیشه

22

هکر

mhd.bhy

03/فروردین/1401

جالب هستن این هکرها این هکرها مثله حشرات میمونن که از هر درزی از هر سوراخی و از هر جای میتونن وارده خونه بشن و وقتی هم بشن هرچی سم بپاشی بیشتر مشن کمتر نمیشن

20

هکر

[email protected]

03/فروردین/1401

بایک ایمیل مرتبط،باکارتجاری،حساب هک میشود،وجادارد،دراین مورد ازپوشش،قوی تر،وسیستمهای پیشرفته تراستفاده نمود ،ش

20

هکر

aliashouri

03/فروردین/1401

امروزه با وجود هکرها واقعا سخت شده نگهداری پول در حساب و وحشتناک میشه زمانی که سرمایه انسان از دست بره به راحتی

12

نفوذ هکرها

bahanehnaro

05/فروردین/1401

سلام دوستان این چنین اتفاقاتی عجیبنیست و همه ما خوب میدونیم با به سر کار اومدن یه تکنولوژی عده ای هم مشعول به کار خودشون برای دسترسی اسان هستن وقتی به شرکتهای بنام گاهی به این صورت نفود میکنند پس بهتر هست سطح معلومات و هم قدم شدن و بروزرسانی اطلاعات داشته باشیم

5

دانلود اپلیکیشن موبایل کوینگرام

با اپلیکیشن اندروید کوینگرام از آخرین مطالب بازارهای مالی و رمزارز ها با خبر باشید، قیمت تمامی رمزارز ها در لحظه چک کنید و نرخ آنها را با مبدل ارز کوینگرام به یکدیگر تبدیل کنید، با دیگر افراد در مورد تحلیل ها و مطالب گفت و گو کنید، سبد دارایی ارزهای دیجیتال خودتان را بسازید و از سود و زیان خود در بازه های زمانی مختلف با خبر باشید و با شرکت رایگان در مسابقات پیش بینی رمزارز جایزه ببرید.
coingram
coingram
کوینگرام

استارتاپ کوینگرام به عنوان یک رسانه تخصصی در حوزه بازار های مالی وارز های دیجیتال ، فعالیت خود را از تیر 1398 شروع کرد. هدف ما از ابتدا آموزش وآشنایی مردم با علم و فناوری آینده یعنی بلاک چین بوده است. آشنایی با انواع ارز های دیجیتال مانند بیت کوین، اتریوم، آدا کاردانو و بقیه رمزارز ها میتواند ما را در انتخاب خرید و سرمایه گذاری در این حوزه بسیار بیشتر کمک کند. همان طور که سرمایه گذاری ها و ورود پول به این حوزه روز به روز بیشتر می شود، مسئولیت ما برای آگاهی بخشی و اطلاع رسانی بیشتر می شود تا کسی درگیر پروژه های کلاه برداری و طرح های پانزی نشود.

برگزیده ها

درآمد از کوینگرام

شرایط و قوانین

مفاهیم پایه

آشنایی با بلاکچین

آشنایی با بیتکوین

آشنایی با اتریوم

کوینگرام

درباره ما

ارتباط با ما

شبکه های اجتماعی

اینستاگرامتلگرام

کلیه ی حقوق این سایت نزد کوینگرام محفوظ بوده و بازنشر محتوای اختصاصی با ذکر منبع بلامانع است.