coingram
کوینگرام

نوسان

قیمت

نام ارز

2.4%

62,815 $

3,750,055,500 تومان

Bitcoin

Bitcoin

btc

0.4%

2,944 $

175,743,666 تومان

Ethereum

Ethereum

eth

0.1%

1 $

59,700 تومان

Tether

Tether

usdt

0.4%

592.1 $

35,347,773 تومان

Binance Coin

Binance Coin

bnb

2.6%

147.2 $

8,787,840 تومان

Solana

Solana

sol

0%

1 $

59,700 تومان

USD Coin

USD Coin

usdc

0.8%

0.5039 $

30,083 تومان

XRP

XRP

xrp

0.4%

2,941 $

175,603,968 تومان

Staked Ether

Staked Ether

steth

1.4%

7.03 $

419,691 تومان

TonCoin

TonCoin

ton

5.2%

0.1482 $

8,848 تومان

Dogecoin

Dogecoin

doge

اعلام آمادگی روسیه؛ در ازای صادرات نفت و گاز بیت کوین می‌پذیریم

05/فروردین/1401
افزودن به نشان شده ها
اعلام آمادگی روسیه؛ در ازای صادرات نفت و گاز بیت کوین می‌پذیریم
RUSSIA
BTC
OIL
روسیه
1861
2 دقیقه

پاول زاوالنی، رئیس کمیته انرژی فدراسیون روسیه از احتمال پذیرش بیت کوین در ازای صادرات نفت و گاز خود به کشورهای دوست مانند چین و ترکیه خبر داد.

به نقل از کوین تلگراف، زاوالنی خاطرنشان کرد کشورهای دوست می‌توانند به جای دلار آمریکا که ارز مورد پذیرش بین‌المللی است، انرژی را از روسیه در ازای روبل این کشور، یوان چین، لیر ترکیه و یا حتی بیت کوین خریداری کنند.

به گزارش رسانه خبری روسی RBC، رئیس کمیته انرژی دومای روسیه در کنفرانسی مطبوعاتی شب گذشته اعلام کرد او و نمایندگانی از چین و ترکیه در رابطه با تغییر ارزهای ترجیحی برای صادرات صحبت کرده‌اند.

وی در این رابطه گفت:

ما مدت‌هاست که به چین پیشنهاد داده‌ایم تا به ارزهای ملی روبل و یوان روی بیاورد. در رابطه با ترکیه این ارزها لیر و روبل خواهد بود. مجموعه ارزها می‌تواند متفاوت باشد و این کاری عادی است. اگر بیت کوین وجود داشته باشد، ما با این ارز معامله خواهیم کرد.

وی همچنین اظهار داشت که کشورهای غیردوست می‌توانند هزینه نفت خود را با روبل یا طلا بپردازند. البته هنوز مشخص نیست که روسیه بتواند شرایط موجود در قراردادهای منعقدشده با این کشورها مبنی بر پرداخت با یورو یا دلار را تغییر دهد.

مقامات روسیه در حال بررسی راه‌هایی هستند که بتوانند تحریم‌های اقتصادی بین‌المللی که به دلیل حمله اوکراین علیه این کشور وضع شده است را دور بزنند. بانک‌های روسی از شبکه سوئیفت حذف شده‌اند تا نتوانند پرداخت‌های برون مرزی انجام دهند. علاوه بر این، بیشتر تجارت‌ها و داد و ستد‌ها با روسیه به جز خرید نفت و گاز ممنوع شده‌ است.

انرژی مهم‌ترین کالایی است که روسیه صادر می‌کند و منبع انرژی کلیدی در اروپا و سایر کشورها به شمار می‌رود به طوری که جایگزین کردن آن در صورت تحریم روسیه برای آنها دشوار خواهد بود. به گزارش رویترز، صادرات نفت و گاز در سال ۲۰۲۱ برای روسیه ۱۱۹ میلیارد دلار درآمد داشته است.

با احتساب برق، نفت سفید، زغال سنگ و گاز طبیعی، صادرات انرژی ۵۳.۸٪ از کل ۳۸۸.۴ میلیارد دلار صادرات روسیه در سال ۲۰۲۱ را به خود اختصاص داده است.

واکنش بازار رمزارزها اما به خبر استفاده روسیه از بیت کوین مثبت بود. قیمت بیت کوین روز گذشته ۲.۵٪ افزایش یافت و در حال حاضر، در بالاترین سطح خود در ۳۰ روز گذشته قرار گرفته است. قیمت بیت کوین به ۴۴,۲۱۳ دلار رسید و هم اکنون در محدوده ۴۴۰۰۰ دلار معامله می‌شود.

لری فینک، مدیرعامل شرکت بلک راک، بزرگترین شرکت مدیریت دارایی جهان روز گذشته در نامه‌ای به مشتریان این شرکت خاطرنشان کرد بی‌ثباتی سیاسی جهان می‌تواند راه را برای پذیرش رمزارزها به عنوان ابزار تسویه حساب بین‌المللی هموار سازد و به این شکل سیستم پرداختی جدیدی را بپذیرند.

منبع:

میهن بلاکچین


امتیاز دادن به خبر

با لایک کردن هر خبر شما می توانید کوین بیشتر جایزه بگیرید


مطالب مرتبط با این موضوع

تحلیلگر مطرح بازار ارز دیجیتال رویایی از قله‌های جدید برای بیت‌کوین، اتریوم و سولانا می‌کشد!

تحلیلگر مطرح بازار ارز دیجیتال رویایی از قله‌های جدید برای بیت‌کوین، اتریوم و سولانا می‌کشد!

بیت‌کوین دوباره ۵۷ هزار دلاری شد! راز رالی جدید چیست؟

بیت‌کوین دوباره ۵۷ هزار دلاری شد! راز رالی جدید چیست؟

۶۰ روز مانده به هاوینگ بیت کوین: آیا شاهد رشد قیمت خواهیم بود یا کاهش آن؟

۶۰ روز مانده به هاوینگ بیت کوین: آیا شاهد رشد قیمت خواهیم بود یا کاهش آن؟

رکوردشکنی بیت کوین با عبور از ۵۲ هزار دلار؛ آیا پیش از هاوینگ به ۲۰۰ هزار دلار خواهد رسید؟

رکوردشکنی بیت کوین با عبور از ۵۲ هزار دلار؛ آیا پیش از هاوینگ به ۲۰۰ هزار دلار خواهد رسید؟

تحلیل جدید از بازار ارزهای دیجیتال: بیت کوین در آستانه یک حرکت صعودی بزرگ!

تحلیل جدید از بازار ارزهای دیجیتال: بیت کوین در آستانه یک حرکت صعودی بزرگ!


تحلیل کاربران

معاملە انرژی با بیت کوین

ayoobchem

05/فروردین/1401

رئیس کمیته انرژی دومای روسیه در کنفرانسی مطبوعاتی شب گذشته اعلام کرد او و نمایندگانی از چین و ترکیه در رابطه با تغییر ارزهای ترجیحی برای صادرات صحبت کرده‌اند. وی در این رابطه گفت: ما مدت‌هاست که به چین پیشنهاد داده‌ایم تا به ارزهای ملی روبل و یوان روی بیاورد. در رابطه با ترکیه این ارزها لیر و روبل خواهد بود. مجموعه ارزها می‌تواند متفاوت باشد و این کاری عادی است. اگر بیت کوین وجود داشته باشد، ما با این ارز معامله خواهیم کرد.

22

روسیه مرموز

[email protected]

05/فروردین/1401

بنظر اینجانب جامعه جهانی نباید با روسیه همگام شود چون در آینده روسیه اگر موفق شود کشورهای دیگر را مورد تهاجم نظامی قرار میدهد در طول تاریخ ایران ما خیلی از شوروی روسیه امروزی ضربه خوردیم

13

بیت کویین و ارزشش.........fare

farejoon

06/فروردین/1401

با گفتن اعلام امادگی روسیه در ازای صادرات نفت و گاز بیت کویین ارزشش بالا میره با این پیشنهاد گاز اروپا ۳۰ درصد بالا رفته وکلا قیمت گاز و نفت گرون میشه و به نفع چندین کشور میشه و تو بازار رمز ارزها تحول بزرگی ایجاد میشه و حتی به نفع خیلی هاست .ولی ایران باید مراقب باشه چون در کتاب های قدیم تاریخی ایران بارها و بارها از روسیه پا خورده پس مراقب کشورمون باشیم .

8

روسیه

shahrzad1400

05/فروردین/1401

چون پوتین به بانک مرکزی روسیه دستور داد سازوکاری تنظیم کند تا این امکان وجود داشته باشد که این نوع پرداخت (بیت کوین) را طی یک هفته به اجرا بگذارد. در نتیجه اینکار بهای گاز طبیعی اروپا ۳۰ درصد افزایش یافت.

11

رمز ارز

angel77

05/فروردین/1401

با این کار قیمت گازطبیعی توی اروپا 30%افزایش پیدا کرده و قیمت بیت کوین صعودی شده و بعد این مسئله کل رمز ارزها دچار تحول بزرگی میشن سیستم پرداختها کلا عوض میشه و این به نفع سرمایه دارای این حوزس

18

بیت کوین پولی برای عدم تمرکز

ARkanroozbeb

06/فروردین/1401

بدیهی است که با آتشی که آمریکا برافروخت و با هدف تضعیف روسیه -کشور اوکراین را بهانه کرد.روسیه که بزرگترین کشور تولید کننده انرژی گازی و بعد نفتی و سوخت های فسیلی است ناگزیر برای تامین انرژی اروپا و فروش میعانات گازی خود مشخص است که از بیت کوین پول دیجیتالی که برای جلوگیری از اهرم فشار کشور ها ایجاد شده استفاده کند .و این خود نوید بخش این مهم است که دنیا برای مبادلات پولی خور ناگزیر به سوی بیت کوین و سایر آلت کوین های قوی می رود

5

لزوم استفاده از بیت کوین

Naderparviziyan

05/فروردین/1401

با توجه به تحولات جهان و استفاده ابزاری آمریکا و کشورهای غربی از دلار بلا شک لزوم استفاده از بیت کوین و دیگر ارزهای دیجیتال اجتناب ناپذیر است و همین امر می‌تواند دلیل مهمی برای پیشی گرفتن رمز ارزها نسبت به ارزهای فیزیکی بالاخص دلار شود

10

روسیه کار بلد

rraaminn

05/فروردین/1401

با این حرف قیمت بیت کوین صعودی خواهد شد و قیمت نفت گاز اروپا افزایش می یابد و در آینده بیت کوین یک ارز دیجیتالی ارزشمند تبدیل خواهد شد

10

فروش نفت وگاز روسیه با بیت کوین

marwan

13/فروردین/1402

کشورهای دوست می‌توانند به جای دلار آمریکا که ارز مورد پذیرش بین‌المللی است، انرژی را از روسیه در ازای روبل این کشور، یوان چین، لیر ترکیه و یا حتی بیت کوین خریداری کنند.

2

دانلود اپلیکیشن موبایل کوینگرام

با اپلیکیشن اندروید کوینگرام از آخرین مطالب بازارهای مالی و رمزارز ها با خبر باشید، قیمت تمامی رمزارز ها در لحظه چک کنید و نرخ آنها را با مبدل ارز کوینگرام به یکدیگر تبدیل کنید، با دیگر افراد در مورد تحلیل ها و مطالب گفت و گو کنید، سبد دارایی ارزهای دیجیتال خودتان را بسازید و از سود و زیان خود در بازه های زمانی مختلف با خبر باشید و با شرکت رایگان در مسابقات پیش بینی رمزارز جایزه ببرید.
coingram
coingram
کوینگرام

استارتاپ کوینگرام به عنوان یک رسانه تخصصی در حوزه بازار های مالی وارز های دیجیتال ، فعالیت خود را از تیر 1398 شروع کرد. هدف ما از ابتدا آموزش وآشنایی مردم با علم و فناوری آینده یعنی بلاک چین بوده است. آشنایی با انواع ارز های دیجیتال مانند بیت کوین، اتریوم، آدا کاردانو و بقیه رمزارز ها میتواند ما را در انتخاب خرید و سرمایه گذاری در این حوزه بسیار بیشتر کمک کند. همان طور که سرمایه گذاری ها و ورود پول به این حوزه روز به روز بیشتر می شود، مسئولیت ما برای آگاهی بخشی و اطلاع رسانی بیشتر می شود تا کسی درگیر پروژه های کلاه برداری و طرح های پانزی نشود.

برگزیده ها

درآمد از کوینگرام

شرایط و قوانین

مفاهیم پایه

آشنایی با بلاکچین

آشنایی با بیتکوین

آشنایی با اتریوم

کوینگرام

درباره ما

ارتباط با ما

شبکه های اجتماعی

اینستاگرامتلگرام

کلیه ی حقوق این سایت نزد کوینگرام محفوظ بوده و بازنشر محتوای اختصاصی با ذکر منبع بلامانع است.