coingram
کوینگرام

رشد شدید ورود پول به صندوق‌های ارز دیجیتال؛ بیشترین خرید از ابتدای ۲۰۲۲

09/فروردین/1401
افزودن به نشان شده ها
رشد شدید ورود پول به صندوق‌های ارز دیجیتال؛ بیشترین خرید از ابتدای ۲۰۲۲
BTC
ETF
بیتکوین
ارزدیجیتال
1939
زمان مطالعه: 3 دقیقه

پس از دو هفته متوالی خروج پول، بالاخره صندوق‌های سرمایه‌گذاری در ارزهای دیجیتال شاهد جریان ورودی بوده‌اند و تنها در هفت روز بیش از ۱۹۰ میلیون دلار ورود سرمایه ثبت کردند. رشد شدید جریان ورودی می‌تواند نشانه‌ای برای صعود ادامه‌دار بازار باشد و احساسات سرمایه‌گذاران را بهبود بخشد.

به گزارش کوین دسک، جریان ورود سرمایه به صندوق‌های سرمایه‌گذاری در ارزهای دیجیتال در هفته گذشته به بالاترین میزان خود در سه ماه گذشته رسید و صندوق‌های اروپایی پیشتاز این حرکت بوده‌اند.

این جهش که کوین شیرز (CoinShares) نیز در گزارش روز گذشته خود به آن اشاره کرد، نشان‌دهنده معکوس‌شدن روند دو هفته متوالی اخیر است که در آن خروج سرمایه ثبت شده بود.

این تغییر با رشد ۱۴ درصدی قیمت بیت کوین، بزرگترین ارز دیجیتال جهان از نظر ارزش بازار، رخ داد که بیشترین افزایش هفتگی آن از آوریل سال گذشته (فروردین ۱۴۰۰) است.

کوین شیرز گفته است محصولات سرمایه‌گذاری دارایی‌های دیجیتال در هفته منتهی به روز جمعه ۲۵ مارس (۵ فروردین)، ۱۹۳ میلیون دلار جریان ورودی داشته‌اند. صندوق‌های اروپایی با ۱۴۷ میلیون دلار ورودی از این حیث پیشتاز هستند و بعد از آن صندوق‌های آمریکایی با ۴۵ میلیون دلار ورودی در جایگاه دوم قرار می‌گیرند.

نمودار جریان ورود سرمایه به صندوق‌های ارز دیجیتال در هفته‌های مختلف.

در میان ارائه‌دهندگان محصولات سرمایه‌گذاری در ارزهای دیجیتال، صندوق کوین شیرز فیزیکال (CoinShares Physical) با جریان ورودی ۹۱ میلیون دلاری پیشتاز این هفته است، در حالی که داده‌ها نشان از خروج ۱۶ میلیون دلار سرمایه از صندوق بورسی (ETF) پِرپوز بیت کوین (Purpose Bitcoin) دارند.

صندوق‌های متمرکز بر سولانا نیز با ۸۷ میلیون دلار سرمایه، بیشترین جریان ورودی هفتگی خود را داشته‌اند که باعث شده است این صندوق، به پنجمین محصول بزرگ سرمایه‌گذاری در میان صندوق‌های ارز دیجیتال و بزرگترین صندوق آلت کوین غیراتریومی تبدیل شود.

در همین حال، ۹۷.۸ میلیون دلار به صندوق‌های متمرکز بر بیت کوین و ۱۰.۲ میلیون دلار به صندوق‌های ویژه اتریوم وارد شده است، در حالی که صندوق‌های متشکل از ارزهای مختلف ۵.۵ میلیون دلار جریان خروجی داشته‌اند. این جریان خروجی کمی غیرعادی است زیرا صندوق‌های متمرکز بر دارایی‌های چندگانه تاکنون نسبتاً بسیار محبوب بوده‌اند. هفته گذشته، دومین هفته‌ در سال ۲۰۲۲ است که این صندوق‌های متشکل از چند توکن مختلف جریان خروجی داشته‌اند.

کوین شیرز گفته است محصولات سرمایه‌گذاری متمرکز بر سهام شرکت‌های مرتبط با فناوری بلاک چین نیز همچنان پرتحرک باقی مانده‌‌اند و هفته گذشته ۲۳ میلیون دلار جریان ورودی ثبت کرده‌اند.

منبع:

ارز دیجیتال


امتیاز دادن به خبر

با لایک کردن هر خبر شما می توانید کوین بیشتر جایزه بگیرید


مطالب مرتبط با این موضوع

تحلیلگر مطرح بازار ارز دیجیتال رویایی از قله‌های جدید برای بیت‌کوین، اتریوم و سولانا می‌کشد!

تحلیلگر مطرح بازار ارز دیجیتال رویایی از قله‌های جدید برای بیت‌کوین، اتریوم و سولانا می‌کشد!

بیت‌کوین دوباره ۵۷ هزار دلاری شد! راز رالی جدید چیست؟

بیت‌کوین دوباره ۵۷ هزار دلاری شد! راز رالی جدید چیست؟

۶۰ روز مانده به هاوینگ بیت کوین: آیا شاهد رشد قیمت خواهیم بود یا کاهش آن؟

۶۰ روز مانده به هاوینگ بیت کوین: آیا شاهد رشد قیمت خواهیم بود یا کاهش آن؟

رکوردشکنی بیت کوین با عبور از ۵۲ هزار دلار؛ آیا پیش از هاوینگ به ۲۰۰ هزار دلار خواهد رسید؟

رکوردشکنی بیت کوین با عبور از ۵۲ هزار دلار؛ آیا پیش از هاوینگ به ۲۰۰ هزار دلار خواهد رسید؟

تحلیل جدید از بازار ارزهای دیجیتال: بیت کوین در آستانه یک حرکت صعودی بزرگ!

تحلیل جدید از بازار ارزهای دیجیتال: بیت کوین در آستانه یک حرکت صعودی بزرگ!


تحلیل کاربران

مقایسه

Mohamadkamani

09/فروردین/1401

سلام دوستان اینکه برای بازار ارز دیجتال ورود پول صورت میگیرد باید خوشحال بود حداقل خوبیش اینه که مثل بورس قفل صف فروش ویا صف خرید نمیشه

6

رشد پول

angel77

09/فروردین/1401

رشد شدید ورود پول به این بازار خیلی عالیه و باعث روند صعودی و سود آوری این بازار پر نوسان میشه و این نشون دهنده محبوبیت پیش از پیش این بازار در جهان هستش امید روزهای بهترتر

18

بیت کویین

ali8805

09/فروردین/1401

به نظر من امسال سال پر باری برای بیت کوین هست و طبق گفته جی پی مورگان بیت کوین امسال با یک افزایش شدید رو به رو میشود این تحلیل بنده بود اگه دوست داشتید لایک کنید و اگر نه نظر شما محترم هست موفق باشید

12

سرگرفتن

mohammadhosen

12/فروردین/1401

وقتی بازارارزها رونق وازسرگرفته میشه همه خوشبین به این موضوع نگاه میکنن واینکه هیچوقت عجله نکنیم وصبوری بخرج بدهیم که درسته بازارهمینه ولی روندصعودی خودش گرفته

4

واریز پول به ارز دیجیتال

[email protected]

09/فروردین/1401

در میان ارائه‌دهندگان محصولات سرمایه‌گذاری در ارزهای دیجیتال، صندوق کوین شیرز فیزیکال (CoinShares Physical) با جریان ورودی ۹۱ میلیون دلاری پیشتاز این هفته است، در حالی که داده‌ها نشان از خروج ۱۶ میلیون دلار سرمایه از صندوق بورسی (ETF) پِرپوز بیت کوین (Purpose Bitcoin) دارند.

14

کریپتو ۲۰۲۲

vahid_yeganeh

09/فروردین/1401

همه ممتظر ریزش بیشتر بودن ولی جلوی بازار ارزهای دیجیتال نمیشود ایستاد با ورود نقدینگی بیشتر قطعاً ۲۰۲۲ یکی از بهترین سالهای ارزهای دیجیتال خواهد بود و تجربه ثابت کرده هر چه ارزش نقدینگی بازار بالاتر بره رشد تمام ارزها در اون بیشتر خواهد بود.

16

کیریپتو/بلاکچین/2022

hoseinseify

13/فروردین/1401

با تحلیل هایی که شده بود انتظار سقوط خیلی بیشتر بازار ارز بو دین انا واقعا از دنیا یه کریمت نمیشود سر در آورد و اینکه یادتان بماند امسال یک ساله فوقالعاده خوبی برا یه دنیای ارز دیجیتال خواهد بود. پس به امید موفقیت و سر بلندیه شما دوستان عزیز و گرامی

4

ورود پول زیاد

asalii

09/فروردین/1401

با وارد شدن پول زیاد به ارزهای دیجیتال حمایت ها نسبت به ارزها بیشتر میشه و میتونه رشد رو ادامه دار کنه

34

قیمت بیت کوین

09179120432AsAsAs33

09/فروردین/1401

ارزش بازار وسرمایه گذاران درغلبه و پافشاری صبورانه ای میتواند قیمت بیت کوین را به ۵۰۰۰۰دلارو یابیشتر برساند و موجب جهش بزرگی درمیدان همه ارزهای دیجیتال باشد

13

ورود پول زیاد

dors@1

09/فروردین/1401

پول زیاد وقتی به بازار وارد میشه باید انتظار ادامه روند صعودی رو داشت و امیدواری به بازار بیشتر از قبل شده

29

سلطان

alireza1357

09/فروردین/1401

جنگ در اوکراین بی علت نبود. یکی از اهدافش ریزش سنگین و خرید بیت کوین بود . بیت کوین واقعا سلطانه و بخاطرش همه کار در دنیا انجام میشه

11

ورود پول

ماهور

09/فروردین/1401

وقتی بازار سبز میشه ورق برمیگرده و همه خوش بین به اینده ارزهای دیجیتال میشن و دقیقا با اوج گرفتن ارزها ورود پول زیاد به این بازار اغاز میشه

35

رشد صندوقهای ارز دیجیتال

marwan

25/مرداد/1402

جریان ورود سرمایه به صندوق‌های ارز دیجیتال طی هفته گذشته چهار برابر شده که نشانه‌ای از مثبت‌شدن احساسات سرمایه‌گذاران به‌دنبال عبور قیمت بیت کوین از ۴۰٬۰۰۰ دلار است.

2

دانلود اپلیکیشن موبایل کوینگرام

با اپلیکیشن اندروید کوینگرام از آخرین مطالب بازارهای مالی و رمزارز ها با خبر باشید، قیمت تمامی رمزارز ها در لحظه چک کنید و نرخ آنها را با مبدل ارز کوینگرام به یکدیگر تبدیل کنید، با دیگر افراد در مورد تحلیل ها و مطالب گفت و گو کنید، سبد دارایی ارزهای دیجیتال خودتان را بسازید و از سود و زیان خود در بازه های زمانی مختلف با خبر باشید و با شرکت رایگان در مسابقات پیش بینی رمزارز جایزه ببرید.
coingram
coingram
کوینگرام

استارتاپ کوینگرام به عنوان یک رسانه تخصصی در حوزه بازار های مالی وارز های دیجیتال ، فعالیت خود را از تیر 1398 شروع کرد. هدف ما از ابتدا آموزش وآشنایی مردم با علم و فناوری آینده یعنی بلاک چین بوده است. آشنایی با انواع ارز های دیجیتال مانند بیت کوین، اتریوم، آدا کاردانو و بقیه رمزارز ها میتواند ما را در انتخاب خرید و سرمایه گذاری در این حوزه بسیار بیشتر کمک کند. همان طور که سرمایه گذاری ها و ورود پول به این حوزه روز به روز بیشتر می شود، مسئولیت ما برای آگاهی بخشی و اطلاع رسانی بیشتر می شود تا کسی درگیر پروژه های کلاه برداری و طرح های پانزی نشود.

برگزیده ها

درآمد از کوینگرام

شرایط و قوانین

مفاهیم پایه

آشنایی با بلاکچین

آشنایی با بیتکوین

آشنایی با اتریوم

کوینگرام

درباره ما

ارتباط با ما

شبکه های اجتماعی

اینستاگرامتلگرام

کلیه ی حقوق این سایت نزد کوینگرام محفوظ بوده و بازنشر محتوای اختصاصی با ذکر منبع بلامانع است.