coingram
کوینگرام

نوسان

قیمت

نام ارز

2%

61,118 $

3,740,421,600 تومان

Bitcoin

Bitcoin

btc

0.8%

2,976 $

182,107,944 تومان

Ethereum

Ethereum

eth

0.1%

1 $

61,261 تومان

Tether

Tether

usdt

2.4%

595.5 $

36,445,824 تومان

Binance Coin

Binance Coin

bnb

2.5%

142.39 $

8,714,268 تومان

Solana

Solana

sol

0.1%

0.9997 $

61,182 تومان

USD Coin

USD Coin

usdc

1.4%

0.514 $

31,457 تومان

XRP

XRP

xrp

0.8%

2,974 $

182,034,504 تومان

Staked Ether

Staked Ether

steth

1.9%

0.1451 $

8,880 تومان

Dogecoin

Dogecoin

doge

6.2%

6 $

367,200 تومان

TonCoin

TonCoin

ton

متاورس شیبا بیش از ۱۰۰٬۰۰۰ قطعه زمین را برای فروش عرضه می‌کند

11/فروردین/1401
افزودن به نشان شده ها
متاورس شیبا بیش از ۱۰۰٬۰۰۰ قطعه زمین را برای فروش عرضه می‌کند
SHIB
Metaverse
متاورس
اخبار
1905
2 دقیقه

توسعه‌دهندگان متاورس شیبا تصمیم گرفته‌اند تا از اتر، رمزارز بومی شبکه اتریوم به عنوان قیمت‌گذاری زمین‌های متاورس خود استفاده کنند.

به نقل از کوین دسک، توسعه‌دهندگان رمزارز محبوب شیبا اینو جزییاتی درباره پروژه واقعیت مجازی خود به اسم SHIB: The Metaverse را اعلام کردند. در بلاگ این شبکه آمده است ۱۰۰,۵۹۵ قطعه زمین وجود دارد که بعضی از آنها به صورت خصوصی باقی خواهند ماند.

این متاورس و توسعه‌های بعدی آن در آدرس Shib.io پیاده سازی می‌شود.

این قطعات زمین‌ها در چند فاز عرضه خواهند شد. در مرحله اول، ۳۶,۴۳۱ قطعه زمین در چهار دسته‌بندی ارائه می‌شود. این دسته‌بندی‌ها عبارتند از: خز نقره‌ای (Silver Fur)، دم طلایی (Gold Tail)، پنجه پلاتینی (Platinum Paw) و دندان الماسی (Diamond Teeth). قیمت این قطعات زمین بین ۰.۲ الی ۱ اتر است.

تیم توسعه‌دهنده تصمیم گرفته است از رمزارز دیگری برای قیمت‌گذاری زمین‌ها در متاورس استفاده کند تا از ایجاد خطرات احتمالی برای توکن‌های بومی شیبا اینو جلوگیری به عمل آید.

توسعه‌دهندگان در بیانیه خود اعلام کردند:

استفاده از توکن‌های اکوسیستم شیبا اینو ممکن است خطرناک باشد، زیرا نقد کردن آنها منجر به کاهش قیمت آنها می‌شود. این موضوع با برنامه‌های ما فاصله بسیار زیادی دارد.

خریداران این زمین‌ها می‌توانند درآمد منفعل به دست آورند، منابع داخل بازی جمع‌آوری کنند و پاداش کسب کنند. تیم توسعه‌دهنده گفته است جزییات این موارد به زودی اعلام خواهد شد. قیمت شیبا در زمان نگارش این خبر با ۲.۲٪ افزایش نسبت به روز گذشته به ۰.۰۰۰۰۲۷ دلار معادل ۰.۷۴ تومان رسیده است.

دارندگان زمین‌های متاورس می‌توانند با استفاده و سوزاندن توکن شیبا اینو، اسم زمین‌های خود را تغییر دهند.

در این بیانیه آمده است:

اولین نقش ویژه که شیبا اینو در متاورس ایفا خواهد کرد را اعلام خواهیم کرد. به علاوه، با توجه به استقبال از مکانیک جدید سوزاندن توکن شیبا اینو و تغییر اسم زمین، این فرایند به زودی و پس از پایان فروش عمومی آغاز خواهد شد.

توسعه‌دهندگان اذعان داشته‌اند که سایر رمزارزهای اکوسیستم شیبا اینو نظیر توکن‌های LEASH و BONE در فازهای بعدی ایفای نقش خواهند کرد و دارندگان توکن LEASH در مراحل بعدی می‌توانند به خرید زمین بپردازند.

گفتنی است متاورس شیبا اینو در راهکار لایه دوم شیباریوم توسعه می‌یابد.

منبع:

میهن بلاکچین


امتیاز دادن به خبر

با لایک کردن هر خبر شما می توانید کوین بیشتر جایزه بگیرید


مطالب مرتبط با این موضوع

تحلیلگر مطرح بازار ارز دیجیتال رویایی از قله‌های جدید برای بیت‌کوین، اتریوم و سولانا می‌کشد!

تحلیلگر مطرح بازار ارز دیجیتال رویایی از قله‌های جدید برای بیت‌کوین، اتریوم و سولانا می‌کشد!

چهار توکن زیر ۰.۲ دلار با پتانسیل افزایش ۲۰ برابری!

چهار توکن زیر ۰.۲ دلار با پتانسیل افزایش ۲۰ برابری!

سوپرایز بزرگ شیبا؛ اهداف شیبا در سال ۲۰۲۴!

سوپرایز بزرگ شیبا؛ اهداف شیبا در سال ۲۰۲۴!

ایلان ماسک با زبان طنز به نوسانات بازار کریپتو واکنش نشان می‌دهد!

ایلان ماسک با زبان طنز به نوسانات بازار کریپتو واکنش نشان می‌دهد!

افزایش ۷۷۹هزار درصدی توکن‌های سوزانده‌شده شیبا اینو!

افزایش ۷۷۹هزار درصدی توکن‌های سوزانده‌شده شیبا اینو!


تحلیل کاربران

متاروس

mohammadhosen

12/فروردین/1401

متاروس واسه شیبا یک حمایت وزمینه خوب وگسترده میتونه باشه که شیبا درمتاروس یکی بزرگترین وبهترین میتونه قراربگیره به لحاظ توجه به نمودار نگاه کرد

10

شیبا متاورس

Mojtaba2266

11/فروردین/1401

دنیای مجازی متاورس قابلیت تبدیل شدن به یک صنعت تریلیون دلاری را دارد؛ دنیایی برای سرگرمی، تبلیغات و حتی برای برخی، مکانی برای کار کردن. Metaverse توسعه‌دهنده اینترنت نیست، بلکه جانشین آن است و قرار است با استفاده از بلاک چین و برنامه‌های غیر متمرکز ساخته شود.

24

مناورس وشیبا

amir00988

11/فروردین/1401

با این کارطرفداران ShibaSwap شانس این رو پیدا میکنند که در دنیای مجازی Shiba Inu صاحب زمین بشن. تیم Shiba Inu قصد داره اکوسیستم محصولات بلاک چین خود را گسترش بده، این بخش جدید از دنیای متاورس، این قابلیت را به طرفداران Shiba می دهد که برای انجام فعالیت ShibaSwap خود، مالک یک قطعه زمین باشن محبوبیت شیبا اینو بخاطر مطرح شدن و نفوذ اون در رسانه های اجتماعیه با این کار هم محبوبیتش پیش از پیش میشه.

18

متاورس و توسعە

ayoobchem

11/فروردین/1401

این متاورس و توسعه‌های بعدی آن در آدرس Shib.io پیاده سازی می‌شود. این قطعات زمین‌ها در چند فاز عرضه خواهند شد. در مرحله اول، ۳۶,۴۳۱ قطعه زمین در چهار دسته‌بندی ارائه می‌شود. این دسته‌بندی‌ها عبارتند از: خز نقره‌ای (Silver Fur)، دم طلایی (Gold Tail)، پنجه پلاتینی (Platinum Paw) و دندان الماسی (Diamond Teeth). قیمت این قطعات زمین بین ۰.۲ الی ۱ اتر است.

17

تحلیل

reza1244

14/فروردین/1401

نظرتون راجب ارض شیبا چیه ایا میشه واقعا رو شحساب باز کرد و سرمایه گذاری کرد .؟اگه بشه که پس سود زیادی خواهیم برد ولی اگه نشه دیگه کارمون ساختست دوستان

6

شیبا

dors@1

11/فروردین/1401

شیبا با ورود به متاورس محبوبیت این حوزه رو بیشتر کرده و حالا زمین های عرضه شده توسط شیبا میتونه خیلی با استقبال زیاد مواجه شه

34

عرضه زمینهای متاورس شیبو

marwan

24/شهریور/1402

این زمین‌ها در چند فاز عرضه خواهند شد. در مرحله اول، ۳۶,۴۳۱ قطعه زمین در چهار دسته‌بندی ارائه می‌شود و دسته‌بندی‌ها عبارتند از: خز نقره‌ای Silver Fur، دم طلایی Gold Tail، پنجه پلاتینی Platinum Paw و دندان الماسی Diamond Teeth. قیمت این قطعات زمین بین ۰.۲ الی ۱ اتر است.

1

اسم سایت

یاسین محمدی

14/فروردین/1401

کسی میدونه اون سایتی که قراره بهش زمین خرید و فروش شود کدوم سایت یا برنامه هستش چون هر چه زودتر بخریم بهتر است کسی فهمید اسمه برنامه چیه اینستا بهم خبر بده ممنون afshin shnoo

7

متاورس

asalii

11/فروردین/1401

متاورس یه حوزه پر از جذابیت هستش و شیبا با عرضه کردن زمین های خودش در متاورس میتونه با جهش قیمت هم مواجه شه

37

شیبا

ماهور

11/فروردین/1401

متاورس برای شیبا یه حمایت عالی به حساب میاد و حالا با این تعداد زمین توسط شیبا میتونه در متاورس هم یکی از بهترین ها باشه

47

متاورس چیست؟

Faride42

14/فروردین/1401

متاورس چیزی نیست جز فضایی که در ان شما می توانید هر چیزی که مایل هستید را به صورت دیجیتال بیان کنید. متاورس بزودی باعث میشه که قیمت شیبا به سرعت نور رشد کنه

12

ایا رمز ارز شیبا در اینده پیشرفت میکند؟

ramezaniali

11/فروردین/1401

نظرشما راجب پیشرفت رمز ارز شیبا چیه واقعا ارزش خرید داره؟ در اینده اقتصاد دست چین خواهد افتاد شیبا چه چایگاهی خواهد داشت؟

17

SHIB:The Metavarse

angel77

11/فروردین/1401

شیبا اینو میخواد با محیط مجازی آینده‌اش تمام هیجان را به دست بیاوره الان Shiba Inu و ShibaSwap مخاطبان زیادی برای دارن. با توجه به این موضوع، در آینده ممکنه که دنیای مجازی شیبا اینو به یک نقطه جذاب و محبوب در متاورس تبدیل بشه.

20

دانلود اپلیکیشن موبایل کوینگرام

با اپلیکیشن اندروید کوینگرام از آخرین مطالب بازارهای مالی و رمزارز ها با خبر باشید، قیمت تمامی رمزارز ها در لحظه چک کنید و نرخ آنها را با مبدل ارز کوینگرام به یکدیگر تبدیل کنید، با دیگر افراد در مورد تحلیل ها و مطالب گفت و گو کنید، سبد دارایی ارزهای دیجیتال خودتان را بسازید و از سود و زیان خود در بازه های زمانی مختلف با خبر باشید و با شرکت رایگان در مسابقات پیش بینی رمزارز جایزه ببرید.
coingram
coingram
کوینگرام

استارتاپ کوینگرام به عنوان یک رسانه تخصصی در حوزه بازار های مالی وارز های دیجیتال ، فعالیت خود را از تیر 1398 شروع کرد. هدف ما از ابتدا آموزش وآشنایی مردم با علم و فناوری آینده یعنی بلاک چین بوده است. آشنایی با انواع ارز های دیجیتال مانند بیت کوین، اتریوم، آدا کاردانو و بقیه رمزارز ها میتواند ما را در انتخاب خرید و سرمایه گذاری در این حوزه بسیار بیشتر کمک کند. همان طور که سرمایه گذاری ها و ورود پول به این حوزه روز به روز بیشتر می شود، مسئولیت ما برای آگاهی بخشی و اطلاع رسانی بیشتر می شود تا کسی درگیر پروژه های کلاه برداری و طرح های پانزی نشود.

برگزیده ها

درآمد از کوینگرام

شرایط و قوانین

مفاهیم پایه

آشنایی با بلاکچین

آشنایی با بیتکوین

آشنایی با اتریوم

کوینگرام

درباره ما

ارتباط با ما

شبکه های اجتماعی

اینستاگرامتلگرام

کلیه ی حقوق این سایت نزد کوینگرام محفوظ بوده و بازنشر محتوای اختصاصی با ذکر منبع بلامانع است.