coingram
کوینگرام

نوسان

قیمت

نام ارز

2.4%

62,298 $

3,806,407,800 تومان

Bitcoin

Bitcoin

btc

3.9%

3,181 $

194,376,208 تومان

Ethereum

Ethereum

eth

0.1%

0.9999 $

61,094 تومان

Tether

Tether

usdt

2.3%

586.4 $

35,827,207 تومان

Binance Coin

Binance Coin

bnb

5.9%

134.83 $

8,238,113 تومان

Solana

Solana

sol

0%

0.9996 $

61,076 تومان

USD Coin

USD Coin

usdc

4%

3,180 $

194,314,497 تومان

Staked Ether

Staked Ether

steth

4%

0.5017 $

30,654 تومان

XRP

XRP

xrp

5.8%

0.1411 $

8,621 تومان

Dogecoin

Dogecoin

doge

5.1%

5.25 $

320,775 تومان

TonCoin

TonCoin

ton

بررسی سرمایه‌گذاری ۱۰ میلیارد دلاری بنیاد لونا در بیت کوین؛ چگونه از خرید‌های بعدی مطلع شویم؟

11/فروردین/1401
افزودن به نشان شده ها
بررسی سرمایه‌گذاری ۱۰ میلیارد دلاری بنیاد لونا در بیت کوین؛ چگونه از خرید‌های بعدی مطلع شویم؟
Bitcoin
LUNA
Terra
اخبار
2126
2 دقیقه

شرکت توسعه‌دهنده بلاک چین تِرا (Terra) که بیشتر با توکن لونا (LUNA) شناخته می‌شود، مدتی است که به خرید بیت کوین در حجم زیاد روی آورده است و هر بار که اقدام به خرید می‌کند، قیمت بیت کوین چند درصد افزایش می‌یابد؛ اما برنامه این مجموعه برای خرید بیت کوین به چه ترتیب است و چگونه می‌توان از خریدهای بعدی آن مطلع شد؟

به گزارش کوین دسک، اخیراً لونا فاندیشن گارد (Luna Foundation Guard) یا بنیاد لونا، سازمان غیردولتی متمرکز بر پروتکل بلاک چینی تِرا، اعلام کرده که قصد دارد حداقل ۱۰ میلیارد دلار بیت کوین بخرد تا به‌عنوان پشتوانه مالی لازم برای استیبل کوین ترا یو‌اس‌دی (UST) نگهداری کند. در حالی که جزئیات نحوه استفاده از بیت کوین به‌عنوان پشتوانه در این پروتکل همچنان در دست بررسی است، به‌لطف شفافیت بلاک چین بیت کوین، می‌توانیم مقدار دارایی بنیاد لونا را مشاهده کنیم.

وب‌سایت کوین دسک آدرس بنیاد لونا را که در ادامه آمده، تأیید و منتشر کرده است:

bc۱q۹d۴ywgfnd۸h۴۳da۵tpcxcn۶ajv۵۹۰cg۶d۳tg۶axemvljvt۲k۷۶zs۵۰tv۴q

اقدامات اخیر این آدرس، مانند خرید یا انتقال را می‌توان با استفاده از یک کاوشگر بلاک (Block Explorer) مانند «Blockchain.com» یا یک فول نود (Full Node) بیت کوین مشاهده کرد. اوکی لینک (OKLink)، یک کاوشگر بلاک چین دیگر، این آدرس را به‌عنوان آدرس بنیاد لونا نشانه‌گذاری کرده است. علاوه بر این، یک ربات در توییتر هم وجود دارد که موجودی کیف پول بنیاد لونا را ردیابی می‌کند. در نتیجه، می‌توان به‌راحتی خریدهای بعدی بنیاد لونا را از این طریق دنبال کرد.

بنیاد لونا گفته فعلاً در حال جمع‌آوری ۳ میلیارد دلار سرمایه برای خرید بیت کوین است که البته بخشی از آن قبلاً جمع‌آوری شده است. این بنیاد تاکنون تقریباً ۳۰٬۰۰۰ بیت کوین به ارزش ۱.۴۵ میلیارد دلار خریداری کرده است. با توجه به این که بنیاد لونا قصد دارد در مجموع بیش از ۱۰ میلیارد دلار بیت کوین نگهداری کند، احتمالاً در آینده خریدهای بیشتری هم انجام خواهد داد.

از آنجا که جهشی بزرگ در قیمت بیت کوین دیده نمی‌شود، می‌تواند به این معنا باشد که بنیاد لونا ۱۸۰٬۰۰۰ بیت کوین در ماه‌های آینده خریداری خواهد کرد. با توجه به اینکه بیت کوین روزانه بیش از ۲۰ میلیارد دلار حجم معاملات دارد و بنیاد لونا هر بار حدود ۱۲۵ میلیون دلار خرید انجام داده است، هیچ مشکلی در تکمیل سفارش‌های خرید خود نخواهد داشت. با این حال، سرعت کم لونا در خرید بیت کوین و ورادنکردن سرمایه به‌صورت یک‌جا، می‌تواند دلایل متعددی داشته باشد.

ایجاد استیبل کوین با پشتوانه بیت کوین چه پیامدهایی دارد؟

بیت کوین همیشه یک بلاک چین غیرمتمرکز و بدون نیاز به مجوز بوده است که از یک دارایی کاملاً شفاف پشتیبانی می‌کند. بنابراین، ترا یو‌اس‌دی نیز در صورت موفقیت می‌تواند به یک استیبل کوین دلاری تبدیل شود که یک دارایی کاملاً شفاف از آن پشتیبانی می‌کند.

در حال حاضر، استیبل کوین‌های دارای پشتوانه مالی مشخص مانند تتر (USDT) و یو‌اس‌دی کوین (USDC) به‌صورت نظیربه‌نظیر با دلار آمریکا پشتیبانی می‌شوند؛ اما میزان پشتوانه آنها فقط با تضمین شرکت‌های حسابداری تأیید می‌شود. ممکن است برخی از کارشناسان وجود یک استیبل کوین دلاری با ذخایر شفاف و قابل‌اثبات را به‌عنوان بهبودی در وضعیت فعلی استیبل کوین‌ها تلقی کنند که در آن کاربران باید به‌جای مشاهده رقم دقیق پشتوانه این توکن‌ها، به شرکت‌های عرضه‌کننده‌شان اعتماد کنند.

این امر می‌تواند یک پیشرفت مهم برای استیبل کوین‌ها باشد. جفت‌‌ارزهای معاملاتی با استیبل کوین‌ها، مانند «بیت کوین/ تتر»، بیشتر حجم معاملات ارزهای دیجیتال را تشکیل می‌دهند و فراتر از آن، موارد استفاده بالقوه‌ای برای پرداخت‌های عادی دارند. با افزایش وابستگی اقتصاد، اعم از ارزهای دیجیتال و سایر بخش‌ها، به استیبل کوین‌ها، اعتبار آنها بسیار بیشتر می‌شود. استفاده یک پروژه مهم از بیت کوین به‌عنوان پشتوانه مالی، می‌تواند پیشرفت مفیدی در توسعه استیبل کوین‌هایی که پشتوانه آنها پول نقد است، ایجاد کند.

منبع:

ارز دیجیتال


امتیاز دادن به خبر

با لایک کردن هر خبر شما می توانید کوین بیشتر جایزه بگیرید


مطالب مرتبط با این موضوع

تحلیل اخیر قیمت بیت کوین: نوسانات و پیش‌بینی‌ها در بازار!

تحلیل اخیر قیمت بیت کوین: نوسانات و پیش‌بینی‌ها در بازار!

تحرکات قابل توجه نهنگ‌ها در بازار کریپتو؛ انتقال بیش از ۱ میلیارد دلار به کوین‌بیس!

تحرکات قابل توجه نهنگ‌ها در بازار کریپتو؛ انتقال بیش از ۱ میلیارد دلار به کوین‌بیس!

سقوط بیت کوین و پایان پی‌در‌پی‌های روزانه بلک‌راک؛ آیا شاهد پایان سلطه هستیم؟

سقوط بیت کوین و پایان پی‌در‌پی‌های روزانه بلک‌راک؛ آیا شاهد پایان سلطه هستیم؟

کشف امکانات بی‌پایان با پروتکل رونز: انقلابی نو در بلاکچین بیت کوین

کشف امکانات بی‌پایان با پروتکل رونز: انقلابی نو در بلاکچین بیت کوین

تاریخ‌سازی بلاک ۸۴۰,۰۰۰ در بیت کوین: آغاز دوره جدیدی از هاوینگ

تاریخ‌سازی بلاک ۸۴۰,۰۰۰ در بیت کوین: آغاز دوره جدیدی از هاوینگ


تحلیل کاربران

بنیاد لونا ۱۳۹ میلیون دلار بیت کوین خرید

pc_ebi

11/فروردین/1401

کیف پول متعلق به بنیاد لونا، موجودی بیت کوین خود را به ۳۱هزار وحد یعنی معادل ۱.۴۷ میلیارد دلار رساند. البته هنوز به‌طور رسمی تأیید نشده است که این آدرس متعلق به بنیاد لونا باشد، اما آن‌طور که ردیاب‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‎ها در توئیتر می‌‌‌‌‌‌‎گویند، این آدرس اخیراً ۱۳۹ میلیون دلار دیگر به موجودی خود اضافه کرده است. این کیف پول از ۲۱ ژانویه (۱ بهمن) مقادیر زیادی از بیت کوین را خریداری کرده و تا به حال هیچ فروشی انجام نداده است. یکی از بنیان‌گذاران لونا هم به‌تازگی گفته است بنیاد آنها می‌خواهد در کنار ساتوشی ناکاموتو، خالق ناشناس بیت کوین، بزرگترین هولدر این ارز دیجیتال باشد.

21

لونا

ماهور

11/فروردین/1401

سرمایه گذاری بر روی بیت کوین توسط تیم لونا میتونه یه اتفاق جالب توجه باشه و یه حمایت خوب برای صعود دوباره ست

42

سرمایه گذاری رویه بیت کوین/حمایت لونا

hoseinseify

13/فروردین/1401

سرمایه گذاری رویه بیت کوین هروز داره بیشتر و بیشتر میشه طوری ککه هر کسی اندازه توان مالی خود بیت کوین میخره و اکنون لونا با این سرمایه گذاری ها نیز از بیت کوین به خوبی حمایت خواهد کرد. به امید موفقیت و سر بلندیه شما دوستان عزیز و گرامی

8

لونا

dors@1

11/فروردین/1401

سرمایه گذاری کردن زیاد توسط بنیاد لونا برای پیشرفت کردن خیلی عالیه و البته برای رشد بیت کوین هم خبر خوبیه

37

سرمایه گداری

mohammadhosen

14/فروردین/1401

باتوجه به اینکه سرمایه گداری یت کوین ازطرف شرکت های معتبرجهانی صورت گرفته میتوان گفت پایه قدرت بیت کوین دوچندان شده

6

سرمایه گذاری

asalii

11/فروردین/1401

سرمایه گذاری بر روی بیت کوین هر روز داره بیشتر میشه و همه در حد توان به خرید می پردازند و حالا بنیاد لونا میتونه با این سرمایه گذاری بیت کوین رو حمایت کنه

39

لونا

amir00988

11/فروردین/1401

هفته گذشته این بنیاد هر روز ۱۲۵ میلیون دلار بیت کوین خریداری کرده این بنیاد اوایل این ماه ذخایر بیت کوین خودش رو به ۳ میلیارد دلار افزایش داده و از تتر برای خرید بیشتر استفاده می‌کنه و این برای پیشرفت بازار خیلی خوبه و بازار دوباره رشد میکنه قطعا خبرهای خوبی در راهه....

24

لونا

reza1244

14/فروردین/1401

دقت داشتن در این امر باعث میشه که شما نیز هوش و ذکاوت خود را بالا ببرید و بدون هیچ دغدغه این پیش بروید و با داشتن پشتکار و همت میتوایثنید تحلیل های خود را به ثمر بنشونید

8

لونا

Mojtaba2266

11/فروردین/1401

واقعا نمیدانم چرا این بنیاد این کار را میکند امیدوارم نتیجه این کار باعث سقود بیت کویین نشود تا سرمایه های مردم حفظ شود

17

لونا

angel77

11/فروردین/1401

شرکت توسعه دهنده بلاک چین تِرا (Terra) که بیشتر با توکن لونا (LUNA) شناخته می شه، به خرید بیت کوین در حجم زیادرو اورده و هر بار که اقدام به خرید می کنه، قیمت بیت کوین چند درصد افزایش پیدامیکنه و بازار رونق میگیره واین خیلی خوبه

19

دانلود اپلیکیشن موبایل کوینگرام

با اپلیکیشن اندروید کوینگرام از آخرین مطالب بازارهای مالی و رمزارز ها با خبر باشید، قیمت تمامی رمزارز ها در لحظه چک کنید و نرخ آنها را با مبدل ارز کوینگرام به یکدیگر تبدیل کنید، با دیگر افراد در مورد تحلیل ها و مطالب گفت و گو کنید، سبد دارایی ارزهای دیجیتال خودتان را بسازید و از سود و زیان خود در بازه های زمانی مختلف با خبر باشید و با شرکت رایگان در مسابقات پیش بینی رمزارز جایزه ببرید.
coingram
coingram
کوینگرام

استارتاپ کوینگرام به عنوان یک رسانه تخصصی در حوزه بازار های مالی وارز های دیجیتال ، فعالیت خود را از تیر 1398 شروع کرد. هدف ما از ابتدا آموزش وآشنایی مردم با علم و فناوری آینده یعنی بلاک چین بوده است. آشنایی با انواع ارز های دیجیتال مانند بیت کوین، اتریوم، آدا کاردانو و بقیه رمزارز ها میتواند ما را در انتخاب خرید و سرمایه گذاری در این حوزه بسیار بیشتر کمک کند. همان طور که سرمایه گذاری ها و ورود پول به این حوزه روز به روز بیشتر می شود، مسئولیت ما برای آگاهی بخشی و اطلاع رسانی بیشتر می شود تا کسی درگیر پروژه های کلاه برداری و طرح های پانزی نشود.

برگزیده ها

درآمد از کوینگرام

شرایط و قوانین

مفاهیم پایه

آشنایی با بلاکچین

آشنایی با بیتکوین

آشنایی با اتریوم

کوینگرام

درباره ما

ارتباط با ما

شبکه های اجتماعی

اینستاگرامتلگرام

کلیه ی حقوق این سایت نزد کوینگرام محفوظ بوده و بازنشر محتوای اختصاصی با ذکر منبع بلامانع است.