coingram
کوینگرام

معرفی بهترین بازی های NFT در سال ۲۰۲۲

14/فروردین/1401
افزودن به نشان شده ها
معرفی بهترین بازی های NFT در سال ۲۰۲۲
NFT
GAME
بازی بلاکچین
آموزش
1859
زمان مطالعه: 7 دقیقه

حتما تاکنون با مفهوم NFTها و انواع آن‌ها آشنایی پیدا کرده‌اید. توکن‌های بی‌همتا نمایش دیجیتالی از اشیاء و آثار مختلف هستند که می‌توانید با ارزهای دیجیتال آن‌ها‌ را خریداری کنید. پلتفرم‌های NFT عموما در زمینه‌ آثار هنری محبوب هستند، اما در حوزه بازی نیز رشد کرده‌اند. بازیکنان اکنون می‌توانند شخصیت‌های دیجیتالی داشته‌ باشند و آن‌ها را با پول فیات مبادله کنند. اکنون می‌توان در کنار لذت و سرگرمی،‌ از وقت و تلاشی که برای بازی صرف می‌شود نیز کسب درآمد کرد. با افزایش محبوبیت NFTها، توسعه‌دهندگان شروع به تولید بازی‌های بیشتری کرده‌اند و بازی‌های متعددی وجود دارند که منتظر انتشار آن‌ها هستیم. در این مقاله بهترین بازی های NFT در سال ۲۰۲۲ را به شما معرفی می‌کنیم و نکات مثبت و منفی هریک را بررسی می‌کنیم.

بهترین بازی های NFT که در سال ۲۰۲۲ عرضه می‌شوند

بازی‌های NFT روز به روز در حال افزایش و تکامل هستند و سبک‌های مختلف بازی، قدم به این حوزه می‌گذارند. در این بازی‌ها کاربران مالک واقعی تمام دارایی‌هایشان در بازی هستند و می‌توانند آن‌ها را معامله کنند. استراتژی‌های مختلفی در بازی‌ها به کار گرفته می‌شود و کاربران در ازای وقتی که می‌گذارند،‌ از چندین شیوه می‌توانند کسب درآمد کنند. کمپانی‌های زیادی در حال ورود به عرصه بازی‌های بلاکچینی و ان‌اف‌تی‌ها هستند، اما در این بین چند مورد از آنها قول داده‌اندبازی‌هایشان را در سال ۲۰۲۲ عرضه کنند. در این مقاله شما را با بهترین بازی های NFT در سال ۲۰۲۲ آشنا می‌کنیم.

بازی Battle of Guardians

وقتی صحبت از بازی‌های مبارزه‌ای چند نفره NFT به میان می‌آید، هیچ گزینه‌ای بهتر از Battle of Guardians (BOG) نیست. این بازی دارای یک اکشن حماسی چند قلمرویی است که در یک دنیای بازی بزرگ اتفاق می‌افتد. این بازی که توسط شبکه Solana پشتیبانی می‌شود، یک نبرد تک به تک است که در آن بازیکنان با شکست دادن حریفان خود برای کسب جایزه به رقابت می‌پردازند. الگوی گیم‌پلی این بازی تحت تاثیر علایق توسعه‌دهندگان به دنیای مدرن است. توسعه‌دهندگان پس از یک بررسی گسترده متوجه شدند که بازی‌های اکشن، جایگاه بالاتری در صنعت Game دارند و همواره محبوبیت بیشتری بین کاربران پیدا می‌کنند. این بازی‌ها به تثبیت بلندمدت اقتصاد کمک می‌کنند و در عین حال بازیکنان می‌توانند اوقات خوبی را سپری کنند. گرافیک این بازی‌ها فوق العاده و اکشن آن‌ها هیجان‌انگیز است.

Battle of Guardians از توکن‌های یکتا استفاده می‌کند و به بازیکنان این توانایی را می‌دهد که کارهایی فراتر از یک مبارزه انجام دهند. بازیکنان می‌توانند کاراکترهای ان‌اف‌تی و سایر موارد مرتبط با بازی را مبادله کنند. مکانیسم NFT Synthesis این بازی، بازیکنان را قادر می‌سازد تا با ترکیب شخصیت‌های بازی، شخصیت‌های جدیدی خلق کنند. به عبارت دیگر، می‌توانید توانایی‌های مبارزاتی یک شخصیت را با شخصیت دیگری مرتبط کنید. ترکیب کاراکترها ممکن است تعداد NFTهای شما را کاهش دهد، اما ارزش کار ترکیبی شما در درازمدت افزایش خواهد یافت.

نکات مثبت:

  • دارای گرافیک هیجان انگیز.
  • امکان ارتباط با سایر بازیکنان.
  • دارای سه حالت بازی (Arena، داستانی و حالت مسابقات)

نکات منفی:

  • برای شرکت در این بازی باید ورودی پرداخت کنید.

بازی Rainmaker

Rainmaker مدت کوتاهی است که روی کار آمده است. مانند همه بازی‌های ان اف تی، این بازی نیز بر اساس فناوری بلاک‌چین کار می‌کند و کاربران می‌توانند به سادگی با بازی کردن در آن درآمد کسب کنند. Rainmaker به آرامی در سال ۲۰۲۱ به شهرت رسید و در سال‌های پیش‌رو نیز پیشرفت خواهد‌کرد.

Rainmaker دوستداران کریپتو و علاقه‌مندان به سهام را گرد هم می‌آورد تا در چندین مسابقه هیجان‌انگیز با یکدیگر رقابت کنند. این مسابقات برای آزمایش توانایی‌های تصمیم‌گیری شما، از رویدادهای واقعی بازار سهام و ارزهای دیجیتال الهام می‌گیرد؛ بنابراین اگر در پیش‌بینی و مدیریت پورتفولیوی خود مهارت دارید، می‌توانید درآمد زیادی از این مسابقات کسب کنید. این بازی همچنین به کاربران این امکان را می‌دهد که روزانه جوایز خارق‌العاده‌ای کسب کنند. این پلتفرم با ارائه فرصت‌های آموزشی، افراد تازه‌وارد را به این صنعت جذب می‌کند. به کمک این بازی افراد می‌توانند در دنیای واقعی بر بازار مسلط شوند و تصمیمات منطقی بگیرند که می‌تواند برای یک عمر مفید باشد. برخی از مشتریان Rainmaker شروع به سرمایه‌گذاری بلندمدت کرده‌اند و در اهداف مالی خود پیشرفت چشمگیری داشته‌اند. بازیکنان همچنین می‌توانند توکن‌های خود را در صرافی‌های اصلی NFT اتریوم مانند Kraken و Bittrex معامله کنند.

نکات مثبت:

  • توانایی‌های بازیکنان را توسعه می‌دهد.
  • دارای جوایز نقدی است.
  • می‌توانید توکن‌های آن را در پلتفرم‌های NFT محبوب اتریوم معامله کنید.

نکات منفی:

  • شرایط برداشت می‌تواند طولانی و پیچیده باشد.

بازی RaceFi

RaceFi ممکن است به اندازه سایر بازی‌های NFT رایج نباشد، اما می‌تواند در لیست بهترین بازی های NFT در سال ۲۰۲۲ جای داشته باشد. استفاده از بهترین فناوری، ماشین ادغام شده‌ سولانا و هوش مصنوعی از نکات قابل توجه این بازی هستند.

ماشین‌ها مهم‌ترین دارایی‌های این بازی هستند، زیرا برای بازی به آن‌ها نیاز دارید. هر خودرو ویژگی‌های متمایزی دارد که آن را از سایر مدل‌ها جدا می‌کند. شما می‌توانید با بازی کردن در بخش مسابقات رتبه‌بندی، درآمد کسب کنید. همچنین بازی کردن مداوم به شما این امکان را می‌دهد که دارایی های واقعی داشته‌باشید که البته فقط در بازی قابل اجرا هستند. برای به دست آوردن اتریوم در بازی، ابتدا باید مقدار مشخصی امتیاز فانتزی جمع کنید. ۲۰۵ امتیاز فانتزی معادل ۰.۰۱ اتر و ۲۵۰ امتیاز فانتزی معادل ۰.۰۲ ETH ارزش دارند. با وجود اینکه این بازی فقط برای اندروید در دسترس است، اما به دلیل ادغام با NFTها می‌تواند به یکی از محبوب‌ترین بازی‌ها تبدیل شود.

نکات مثبت:

  • امکان شرط‌بندی توسط اشخاص ثالث
  • گرافیک خیره‌کننده‌ای دارد.
  • دارای یک گاراژ است که می‌تواند دارایی تلقی شود.
  • توکن‌های آن قابل خرید در پلتفرم‌های مختلف هستند.

نکات منفی:

  • امکان اشتراک‎‌گذاری نظرات دارد که این امر می‌تواند بر سرمایه‌گذاری شما تاثیر بگذارد.

بازی Polygonum

یکی دیگر از بهترین بازی های NFT در سال ۲۰۲۲، Polygonum است که به آرامی توجه‌ها را به خود جلب کرده ‌است. این یک بازی رایگان و کراس پلتفرم است که شامل کریپتوکارنسی،NFT و Open Gaming World است. این یک بازی تیراندازی کریپتوی بی‌نظیر با رابط کاربری دلپذیر، جزییات دقیق و جامعه بازیکنان فعال است. توسعه‌دهندگان این بازی تمام جزییات را بررسی می‌کنند تا مطمئن شوند که بازیکنان، بهترین تجربه‌ کاربری را داشته‌باشند. در جهان باز آن، می‌توانید با شرکت در فعالیت‌های درون بازی مانند ترید کردن و نبرد با بازیکنان دیگر، درآمد کسب کنید.

نکات مثبت:

  • امکان کسب درآمد حین بازی.
  • می‌توانید شخصیت‌ها را خرید و فروش کنید.

نکات منفی:

  • ممکن است برای مبتدی‌ها پیچیده باشد.

بازی Age of Rust

Age of Rust یکی از بازی‌های ان‌اف‌تی در سال ۲۰۲۲ است که هنوز برای عرضه به توسعه‌ زیادی نیاز دارد. با این حال به دلیل وعده‌ توسعه‌دهندگان مبنی بر پشتیبانی کوین Enjin از آیتم‌های درون بازی، Age of Rust توجه زیادی را به خود جلب کرده‌است. Age of rust یک بازی ماجراجویی با گرافیکی بهتر از Riven و King’s Quest است. این بازی سه معما به شما می‌دهد که قبل از رفتن به مرحله بعدی، باید هر کدام را کامل کنید. حل معمای اول آسان است، اما حل معمای دوم به یک آیتم کریپتویی نیاز دارد. سومین معما مربوط به پیدا کردن یک گنج است که در آن باید نشانه‌ها را دنبال کنید و مساله‌های پیچیده‌ای را برای عبور از آن حل کنید. اگر این معما را قبل از سایر بازیکنان حل کنید، ۲۰ بیت کوین به عنوان پاداش دریافت می‌کنید. Age of Rusts از توکن‌هایی به نام Rustbits استفاده می‌کند. این توکن‌ها در حال حاضر در دسترس نیستند، اما می‌توانید آنها را از مجموعه‌های دیگر خریداری کنید.

نکات مثبت:

  • الگوی گیم‌پلی جالبی دارد.
  • از ارز Enjin پشتیبانی میکند.

 

نکات منفی:

  • هنوز توسعه زیادی نیاز دارد.

 

بازی 9Lives

شرکت Touchhour در حال توسعه‌ بازی 9Lives Arena، یک بازی نقش‌آفرینی یک به یک PvP (بازیکن با بازیکن) است. بسیاری پیش‌بینی می‌کنند که این بازی دارای ویژگی‌های جدیدی مانند مرگ دائمی، پیشرفت حساب و کمک‌های دستی با کنترل موبایل باشد و همچنین شامل تجهیزات درون‌بازی خواهد بود که طرح‌نامه آن‌ها تولید شده‌است. کلیپی که پیش از عرضه از این بازی منتشر شده، توجه کاربران را بخصوص از نظر زیبایی به خود جلب کرده‌است. گذشته از آن، به دلیل استفاده از کوین انجین در این بازی، مورد توجه قرار گرفته است. Enjin Coin از آیتم‌ها پشتیبانی می‌کند و استفاده از پلتفرم NFT را برای بازیکنان آسان می‌کند. برخلاف همه‌ پیش‌بینی‌ها، 9 Lives Arena هنوز در حال توسعه است.

نکات مثبت:

  • گرافیک خیره کننده‌ای دارد.
  • به بازیکنان اجازه می‌دهد قبل از شرکت در نبرد واقعی، تمرین کنند.

نکات منفی:

  • کلکسیون‌های بازی ممکن است محدود باشند.
  • الگوی گیم‌پلی بازی کمی گیج‌کننده است.

بازی Blockchain Cuties

Blockchain Cuties یک بازی است که از همان ابتدا عاشق آن خواهید شد. عملکرد این بازی مشابه Etheremon و Axie Infinity است. در این بازی شما هیولاهایی به نام Cuties را تا زمانی که برای رفتن به جنگ آماده شوند، پرورش می‌دهید. لازم به ذکر است که برای لذت بردن از تمام ویژگی‌های این بازی، باید کمی هزینه کنید. تازه‌واردان به Blockchain Cuties ممکن است در ابتدا نخواهند پولی در این بازی سرمایه‌گذاری کنند، در نتیجه این بازی ابتدا یک هیولای رایگان در اختیار بازیکنان قرار می‌دهد تا تمرین کنند. شما می‌توانید تا زمانی که یک Cutie واقعی دریافت کنید، نسخه رایگان را پرورش دهید.

متاسفانه توسعه‌دهندگان این بازی هیچ Cutie برای فروش ندارند، اما می‌توانید تعدادی از آن‌ها را در بازار پیدا کنید. با این حال وقتی یک cutie خریداری می‌کنید، نمی‌توانید آن را با نمونه‌ آموزشی پرورش دهید. پس از بزرگ کردن هیولا، می‌توانید آن را به ماموریت‌هایی برای شکست دشمنان بفرستید. این بازی چندین فضا دارد که هیولای شما می‌تواند در آنجا به ماجراجویی بپردازد. کوه‌های برفی، تپه‌های بادخیز و غارهای سرمه‌ای رنگی وجود دارند که هر کدام محیط منحصر به فرد خود را دارند.

نکات مثبت:

  • دارای شخصیت‌های منحصر به فرد.
  • دارای سیستم مشخص

نکات منفی:

  • بازار رقابتی دارد.

سخن پایانی

نسل جدید بازی‌ها با استفاده از تکنولوژی بلاکچین و توکن‌های بی‌همتا، تجربه متفاوتی از بازی‌کردن را به کاربران ارائه می‌کنند. همچنین بازی‌های کریپتو سودآور هستند و برای بسیاری از شرکت‌کنندگان، سرگرمی و جریان مالی را در کنار هم دارند. در این مقاله ۷ مورد از بهترین بازی های NFT سال ۲۰۲۲ به همراه نقاط مثبت و منفی آن‌ها را معرفی کردیم. تجربه شما از بازی‌های کریپتویی چگونه است؟ آیا تا به حال از یک بازی کسب درآمد داشته‌اید؟

منبع:

میهن بلاکچین


امتیاز دادن به خبر

با لایک کردن هر خبر شما می توانید کوین بیشتر جایزه بگیرید


مطالب مرتبط با این موضوع

کدام پروژه‌ها میتوانند هایپ بعدی بازار باشند و رشد چند صددرصدی را داشته باشند!

کدام پروژه‌ها میتوانند هایپ بعدی بازار باشند و رشد چند صددرصدی را داشته باشند!

آموزش گام به گام فیوچرز صرافی مکسی(Mexc) به همراه 200 هزار شیبا هدیه

آموزش گام به گام فیوچرز صرافی مکسی(Mexc) به همراه 200 هزار شیبا هدیه

انواع صرافی در دنیای رمزارزها

انواع صرافی در دنیای رمزارزها

روزهای قرمز بازار چکار کنیم؟ بخش پنجم

روزهای قرمز بازار چکار کنیم؟ بخش پنجم

چگونه در ایردراپ پروژه ARKHAM شرکت کنیم؟ بدون هزینه تراکنش!

چگونه در ایردراپ پروژه ARKHAM شرکت کنیم؟ بدون هزینه تراکنش!


تحلیل کاربران

بهترین بازی nft

marwan

04/مرداد/1402

۱. بازی NFT اکسی اینفینیتی 2. متاورس و بازی NFT سندباکس 3. بازی NFT رایگان گادز آنچیند 4. بازی NFT معروف دیفای کینگدمز

2

بازس

hastiiii

14/فروردین/1401

بازی هایی که پر از هیجان هستن و در حوزه NFT فعالیت دارند امسال سال خوبی رو خواهند داشت و مستونن در صدر قرار بگیرند

39

nft

dors@1

14/فروردین/1401

حوزه nft اینقدر جذاب و پرطرفدار هست که به راحتی بازی های این حوزه میتونن خیلی پیشرفت کنند و همه به این سمت میروند

36

NFT

angel77

14/فروردین/1401

در تمامی بازی‌ها، آیتم‌هایی وجود داره که بازیکن با امتیازهایی کسب شده به دست میاره تو بازی‌های NFT، این آیتم‌ها به صورت NFT به وجود آمده و شما می‌توانید پس از کسب کردن اونها NFTهای خودتون را به فروش بذارید

27

بازی

B@hm@n

14/فروردین/1401

بازی ها همیشه مورد توجه کاربران زیادی هستند و حالا بازی هایی که در رابطه با NFT باشن بحث مجزایی دارند و امسال میترکونن

37

بلو بانک

marjnashk

15/فروردین/1401

سلام‌ من خیلی از بلو ممنون هستم الان ۴ ماه هست که حساب باز کردم هم خوب رسیدگی داره هم خیلی زود زود قرعه کشی میزاره و سود خوب هم به حساب پس انداز میده من که خیلی راضی هستم دوست دارم بلو

19

دادو ستد

haniyem2

14/فروردین/1401

NFT هم به این اشاره دارد که هیچ دو NFT کاملاً برابر و یکسان نیستند و مثلاً نمیشه یکی از اون ها رو امسال از کسی گرفت و دو سال بعد، یک دیگه یکی دیگه رو بجای قبلی پس داد.

13

بازی

sajadsh33

14/فروردین/1401

بحث بازیهایی که ارزدیجیتال بعنوان پاداش به بازیکنانی که برنده میشن الان خیلی مهم وحیاتی شدندوبایدواقعاازکارشناسان یابرنامه های معتبری مثل همین کوینگرام معرف اون بازی باشندوتضمین کنندکه درآخرکلاهبرداری ازآب درنیادیابهبیان وتحریم کنن

14

رشد وافزایش بهتر ین بازی هایNFT

زارع

14/فروردین/1401

درسال۲۰۲۲ رشد بازی های NFTافزایش زیادی پیدا کرد وفعالان این حوزه برترین نوع بازی های NFTرا به کاربران خود ارائه دادند

19

بازی های NFT

Mohammadjavad84

26/فروردین/1401

بازی های پر طرفدارNFT در 2022 بسیار چشمگیر هستش و همچنین پیشرفت خوبی خواهد داشت و حوزه پیشرفتی در عرصه هستن.

10

دانلود اپلیکیشن موبایل کوینگرام

با اپلیکیشن اندروید کوینگرام از آخرین مطالب بازارهای مالی و رمزارز ها با خبر باشید، قیمت تمامی رمزارز ها در لحظه چک کنید و نرخ آنها را با مبدل ارز کوینگرام به یکدیگر تبدیل کنید، با دیگر افراد در مورد تحلیل ها و مطالب گفت و گو کنید، سبد دارایی ارزهای دیجیتال خودتان را بسازید و از سود و زیان خود در بازه های زمانی مختلف با خبر باشید و با شرکت رایگان در مسابقات پیش بینی رمزارز جایزه ببرید.
coingram
coingram
کوینگرام

استارتاپ کوینگرام به عنوان یک رسانه تخصصی در حوزه بازار های مالی وارز های دیجیتال ، فعالیت خود را از تیر 1398 شروع کرد. هدف ما از ابتدا آموزش وآشنایی مردم با علم و فناوری آینده یعنی بلاک چین بوده است. آشنایی با انواع ارز های دیجیتال مانند بیت کوین، اتریوم، آدا کاردانو و بقیه رمزارز ها میتواند ما را در انتخاب خرید و سرمایه گذاری در این حوزه بسیار بیشتر کمک کند. همان طور که سرمایه گذاری ها و ورود پول به این حوزه روز به روز بیشتر می شود، مسئولیت ما برای آگاهی بخشی و اطلاع رسانی بیشتر می شود تا کسی درگیر پروژه های کلاه برداری و طرح های پانزی نشود.

برگزیده ها

درآمد از کوینگرام

شرایط و قوانین

مفاهیم پایه

آشنایی با بلاکچین

آشنایی با بیتکوین

آشنایی با اتریوم

کوینگرام

درباره ما

ارتباط با ما

شبکه های اجتماعی

اینستاگرامتلگرام

کلیه ی حقوق این سایت نزد کوینگرام محفوظ بوده و بازنشر محتوای اختصاصی با ذکر منبع بلامانع است.