coingram
کوینگرام

نوسان

قیمت

نام ارز

0.3%

64,460 $

4,202,792,000 تومان

Bitcoin

Bitcoin

btc

0.4%

3,150 $

205,349,356 تومان

Ethereum

Ethereum

eth

0%

0.9999 $

65,193 تومان

Tether

Tether

usdt

0.5%

609.9 $

39,764,828 تومان

Binance Coin

Binance Coin

bnb

2.7%

144.15 $

9,398,580 تومان

Solana

Solana

sol

0%

0.9999 $

65,193 تومان

USD Coin

USD Coin

usdc

0.5%

3,147 $

205,151,800 تومان

Staked Ether

Staked Ether

steth

1.2%

0.5326 $

34,726 تومان

XRP

XRP

xrp

0.1%

0.1512 $

9,858 تومان

Dogecoin

Dogecoin

doge

1.2%

5.41 $

352,732 تومان

TonCoin

TonCoin

ton

هشدار: توکن‌هایی که با نام کوین مارکت کپ به فروش می‌رسند، جعلی هستند

16/فروردین/1401
افزودن به نشان شده ها
هشدار: توکن‌هایی که با نام کوین مارکت کپ به فروش می‌رسند، جعلی هستند
CoinMarketCap
اخبار
امنیت
2276
2 دقیقه

دو روز پیش، در یکی از بخش‌های جدید وب‌سایت کوین مارکت کپ پیامی درباره پیش‌فروش توکن رسمی این پلتفرم منتشر شده بود که لینک موجود در این پیام کاربران را به یک صفحه جعلی برای واریز ارز دیجیتال به یک آدرس ناشناس هدایت می‌کرد. آن‌طور که پیداست، این پیام مرتبط با هکرهایی است که توانسته بودند به صفحه رسمی تیم کوین مارکت کپ در این بخش نفوذ کنند.

به گزارش کریپتو نیوز، چندی پیش اشخاص ناشناسی با هدف کلاهبرداری از کاربران فعال در حوزه ارز دیجیتال، حساب رسمی کوین مارکت کپ در شبکه اجتماعی کریپتو تاون (CrypTown) را هک و لینک‌هایی در آن منتشر کرده بودند که به خرید توکن جعلی این پلتفرم ختم می‌شد. گفتنی است کریپتو تاون یکی از بخش‌های جدید وب‌سایت کوین مارکت کپ است که کاربران و پروژه‌های مختلف می‌توانند در آن پست‌هایی مشابه توییت منتشر کنند.

با توجه به تصاویری که کاربران منتشر کرده‌اند، حساب رسمی کوین مارکت کپ در کریپتو تاون، پستی را به اشتراک گذاشته که در واقع یک اطلاع‌رسانی برای پیش‌فروش توکن‌های این پلتفرم بوده است. در این پست که با عنوان «پیش‌فروش رسمی کوین مارکت کپ» منتشر شده است، از کاربران خواسته شده بود تا برای خرید توکن‌های «CMC» روی یک لینک به‌ظاهر جعلی کلیک کنند.

اسکرین‌شات مروبط به پست هکرها در صفحه رسمی کوین مارکت کپ.

در حالی که کوین مارکت کپ مستقیماً درباره این اتفاق صحبت نکرده، در بیانیه‌ای به کاربران هشدار داده است که تیم آنها هرگز پول، کلیدهای خصوصی کیف پول یا هرگونه اطلاعات شخصی دیگری را از کاربران این پلتفرم درخواست نمی‌کند و پیام‌هایی با محتوای مشابه، با تیم آنها ارتباطی ندارد.

تیم این پلتفرم گفته است:

کوین مارکت کپ یک سرویس رسانه‌ای فعال در زمینه جمع‌آوری داده‌های مرتبط با ارزهای دیجیتال است و برنامه‌ای برای پیش‌فروش توکن ندارد. مراقب کلاهبردارانی که از نام ما سوء‌استفاده می‌کنند، باشید.

کارشناسان می‌گویند پی‌بردن به این کلاهبرداری کار بسیار ساده‌ای بوده است. دیمیتری میشونین (Dmitry Mishunin)، بنیان‌گذار و مدیرعامل هش‌اِکس (HashEx)، شرکت فعال در زمینه ارائه مشاوره‌های فنی مرتبط با بلاک چین، گفته است:

مهاجمان درگیر با این حمله از کاربران خواسته بودند تا مقداری پول به یک آدرس شخص ثالث واریز کنند. بعید است که چنین شرکت بزرگی بدون داشتن قرارداد هوشمند و تنها با معرفی یک کیف پول در سایت خود، بخواهد اقدام به فروش توکن کند.

از ابتدای سال ۲۰۲۲ تاکنون، جرائم مرتبط با ارزهای دیجیتال روند رو به رشد را حفظ کرده‌اند. این موضوع را می‌توان در تعداد و اندازه هک‌های اخیر مشاهده کرد. یکی از این هک‌های بزرگ سرقت بیش از ۶۰۰ میلیون دلار ارز دیجیتال از رونین (Ronin)، شبکه متعلق به بازی بلاک چینی اکسی اینفینیتی (Axie Infinity) است که بزرگترین سرقت تاریخ ارزهای دیجیتال هم محسوب می‌شود.

منبع:

ارز دیجیتال


امتیاز دادن به خبر

با لایک کردن هر خبر شما می توانید کوین بیشتر جایزه بگیرید


مطالب مرتبط با این موضوع

تحلیلگر مطرح بازار ارز دیجیتال رویایی از قله‌های جدید برای بیت‌کوین، اتریوم و سولانا می‌کشد!

تحلیلگر مطرح بازار ارز دیجیتال رویایی از قله‌های جدید برای بیت‌کوین، اتریوم و سولانا می‌کشد!

ایلان ماسک با زبان طنز به نوسانات بازار کریپتو واکنش نشان می‌دهد!

ایلان ماسک با زبان طنز به نوسانات بازار کریپتو واکنش نشان می‌دهد!

کیف پولی که از 757 دلار به 880 هزار دلار رسید!

کیف پولی که از 757 دلار به 880 هزار دلار رسید!

ارزهای در خطر SEC کدام ها هستند؟

ارزهای در خطر SEC کدام ها هستند؟

تغییر راهبرد آرک در ETF خود

تغییر راهبرد آرک در ETF خود


تحلیل کاربران

تکذیب پیش فروش ارزهای مارکت کپ

زارع

16/فروردین/1401

هکرها از هر ترفندی برای سرقت سرمایه کاربران استفاده می کنند پیش از آنکه دردام هکرها گرفتار شوید آگاهی زیادی نسبت به موضوع را بیابید درسایتی جعلی ازپیش فروش ارز دیجیتال کوین مارکت کپ وکاربررابه صفحه ای دیگر هدایت می کردند که این پیش فروش تکذیب شد

25

کوین مارکت جعلی

marwan

16/تیر/1402

دو روز پیش، در یکی از بخش‌های جدید وب‌سایت کوین مارکت کپ پیامی درباره پیش‌فروش توکن رسمی این پلتفرم منتشر شده بود که لینک موجود در این پیام کاربران را به یک صفحه جعلی برای واریز ارز دیجیتال به یک آدرس ناشناس هدایت می‌کرد. آن‌طور که پیداست، این پیام مرتبط با هکرهایی است که توانسته بودند به صفحه رسمی تیم کوین مارکت کپ در این بخش نفوذ کنند

4

هشدار

hastiiii

16/فروردین/1401

اخبار به موقع توسط کوینگرام میتونه جلوی کلاهبرداری بیشتر رو بگیره پس به هر توکنی اعتماد نکنید چون خیلیاشون جعلی هستن

44

کوین مارکت کپ

09192110430

19/فروردین/1401

هرجا که نرم افزاری هیت یا سرمایه و یا صحبت از تکنولوژی یا پول و یا کلا چیزی که قابل دسترسی از طریق اینترنت را داشته باشد هکر ها در کمین و منتطر فرصت مناسب جهت نفود هستند که این بار کوین مارکت کپ هشدار داده که توکن ها با این نام جعلی هستند و هکرها دستاندرکارند

17

توکن های جعلی

B@hm@n

16/فروردین/1401

توکن هایی که معمولا با یه اسم معروف به میدان میان معلومه که جعلی هستن پس برای اینکه توکنی رو بخرید بیشتر احتیاط کنید

48

هکر بد ذات .........fare

farejoon

18/فروردین/1401

امان از دست این هکرها دست به هر کاری میزنن به جای جعل این کارها یه کار خیر خواهانه انجام بدن خسته نشدن بسکه نفرین ناله شنیدن کاش با این استعداد جایی استخدام میشدن تا پول حاال از گلوشون بره پایین به امید دستگیری همه هکرهای جهان .

12

خرید توکن جعلی

ayoobchem

16/فروردین/1401

چندی پیش اشخاص ناشناسی با هدف کلاهبرداری از کاربران فعال در حوزه ارز دیجیتال، حساب رسمی کوین مارکت کپ در شبکه اجتماعی کریپتو تاون (CrypTown) را هک و لینک‌هایی در آن منتشر کرده بودند که به خرید توکن جعلی این پلتفرم ختم می‌شد. گفتنی است کریپتو تاون یکی از بخش‌های جدید وب‌سایت کوین مارکت کپ است که کاربران و پروژه‌های مختلف می‌توانند در آن پست‌هایی مشابه توییت منتشر کنند.

24

هـــــک

angel77

16/فروردین/1401

وب سایت کوین مارکت کپ coinmarketcap یکی از پرکاربرد‌ترین وب سایت‌ها در زمینه ارز دیجیتاله. این وب سایت اطلاعات بسیار زیادی در خصوص تمامی جنبه‌های بازار کریپتو در اختیار مخاطبان خود قرار می‌ده و این سایت برنامه ای برای پیش فروش توکن نداره ولی هکر ها میخواستن با فروش توکن هایی با نام این وب سایت کلاهبرداری انجام بدن

29

تحلیل بیت کوین

mhrsam2

17/فروردین/1401

سلام، به این تحلیل مهم در مورد بیت کوین و دیدگاه های بازه زمانی 2 ساعته. در روزهای گذشته بیت کوین توانست با یک جهش ثابت بالاتر از این سطح، مقاومت محوری 45000 دلار را بشکند، اما در حال حاضر بیت کوین نتوانست بالاتر از مقاومت 48000 دلار حرکت کند و بالاتر از این سطح را تشکیل دهد که برای ادامه روند مورد نیاز است. از آنجا به بعد بیت کوین عقب نشینی کرد و دوباره سطح 45000 دلار را به شدت آزمایش کرد، به این معنی که هر چه بیت کوین بیشتر این سطح را آزمایش کند ضعیف تر می شود. همچنین 200-EMA با رنگ قرمز در نمودار من که در زیر آن بیت کوین قبلاً نزولی را تعیین کرده است، وارد رابط می شود. افزونه. آنچه اکنون در کل این محدوده در اینجا شکل می‌گیرد، شکل‌گیری کانال تعیین‌کننده است، این شکل‌گیری کانال می‌تواند به‌عنوان یک شکل‌گیری پرچم خرس ویرانگر تکمیل شود، زمانی که بیت‌کوین در زیر مرز پایینی شکل‌گیری و زیر 200-EMA قرار گرفت. چنین شکستی احتمالاً بیت کوین را به سطح 42500 دلار منتقل می کند و از آنجا می توان بازگشت احتمالی را در نظر گرفت. در حال حاضر بهتر است به جای عجله کردن در یک موقعیت کوتاه، صبور باشید، زیرا بیت کوین در حال حاضر عمدتاً از بالاترین سطح خود در 48000 دلار سقوط کرده است و به ویژه از آنجایی که شکل گیری پرچم می تواند منجر به افزایش شدید شود. به محدوده بازگردید بنابراین بهتر است قبل از اینکه به نتیجه گیری های بیشتر بروید، به چگونگی تحول بازار در اینجا نگاه کنید، این یک تحول مهم در آینده خواهد بود.

13

توکن جعلی

dors@1

16/فروردین/1401

اینقدر توکن های جعلی و کلاهبرداری زیاد شده که نباید به راحتی اطمینان کرد و حالا مشخص شده توکن هایی که به اسم کوین مارکت کپ هستند جعلی هستن

46

هکرهاوتوکن

[email protected]

12/اردیبهشت/1401

با ارسال ایمیل های مرتبط کاری،ولی دراصل جعلی،به حساب های شما دسترسی،وسرقت مینمایند،بهترین کار برای مقابله با این روش سرقتها،بهتراست که هرایمیل یا پیام ناشناخته رو کلیک نکنیم،وازپوشش های قویتری جهت حفاظت،ازکیف پول دیجیتال انجام داد.

3

دانلود اپلیکیشن موبایل کوینگرام

با اپلیکیشن اندروید کوینگرام از آخرین مطالب بازارهای مالی و رمزارز ها با خبر باشید، قیمت تمامی رمزارز ها در لحظه چک کنید و نرخ آنها را با مبدل ارز کوینگرام به یکدیگر تبدیل کنید، با دیگر افراد در مورد تحلیل ها و مطالب گفت و گو کنید، سبد دارایی ارزهای دیجیتال خودتان را بسازید و از سود و زیان خود در بازه های زمانی مختلف با خبر باشید و با شرکت رایگان در مسابقات پیش بینی رمزارز جایزه ببرید.
coingram
coingram
کوینگرام

استارتاپ کوینگرام به عنوان یک رسانه تخصصی در حوزه بازار های مالی وارز های دیجیتال ، فعالیت خود را از تیر 1398 شروع کرد. هدف ما از ابتدا آموزش وآشنایی مردم با علم و فناوری آینده یعنی بلاک چین بوده است. آشنایی با انواع ارز های دیجیتال مانند بیت کوین، اتریوم، آدا کاردانو و بقیه رمزارز ها میتواند ما را در انتخاب خرید و سرمایه گذاری در این حوزه بسیار بیشتر کمک کند. همان طور که سرمایه گذاری ها و ورود پول به این حوزه روز به روز بیشتر می شود، مسئولیت ما برای آگاهی بخشی و اطلاع رسانی بیشتر می شود تا کسی درگیر پروژه های کلاه برداری و طرح های پانزی نشود.

برگزیده ها

درآمد از کوینگرام

شرایط و قوانین

مفاهیم پایه

آشنایی با بلاکچین

آشنایی با بیتکوین

آشنایی با اتریوم

کوینگرام

درباره ما

ارتباط با ما

شبکه های اجتماعی

اینستاگرامتلگرام

کلیه ی حقوق این سایت نزد کوینگرام محفوظ بوده و بازنشر محتوای اختصاصی با ذکر منبع بلامانع است.