coingram
کوینگرام

کاهش قیمت بیت کوین؛ بیانیه فدرال رزرو بر رمزارزها چه تاثیری گذاشت؟

17/فروردین/1401
افزودن به نشان شده ها
کاهش قیمت بیت کوین؛ بیانیه فدرال رزرو بر رمزارزها چه تاثیری گذاشت؟
BTC
ETH
DOGE
SHIB
3233
زمان مطالعه: 3 دقیقه

قیمت بیت کوین پس از بیانیه صادر شده از سوی یکی از اعضای فدرال رزرو آمریکا، با اندکی کاهش به ۴۵٬۰۰۰ دلار رسید. سایر رمزارزها نیز با مقداری کاهش قیمت مواجه شدند.

به نقل از کوین دسک، اواخر روز سه‌شنبه پس از آنکه لائل برینارد (Lael Brainard) عضو شورای حکام فدرال رزرو گفت بانک مرکزی می‌تواند با سرعت بیشتری به کاهش میزان ترازنامه مالی خود بپردازد، قیمت بیت کوین دستخوش نوسان اندکی شد.

برینارد در این خصوص گفت:

کمیته بازار آزاد فدرال از طریق دوره‌های افزایش نرخ بهره و کاهش سریع ترازنامه مالی پس از نشست ماه می، سیاست سختگیرانه مالی خود را ادامه خواهد داد.

پس از بیانیه برینارد، قیمت بیت کوین ۳٪ کاهش یافت اما در روز معاملاتی نیویورک، این کاهش قیمت متوقف شد و قیمت این رمزارز در محدوده ۴۵٬۲۰۰ دلار به ثبات رسید.

رویکرد شدیدتر در خصوص سیاست‌های مالی باعث ایجاد هیاهو در بازار شده است، به طوری که سرمایه‌گذاران، حضور خود در بازار دارایی‌های احتکاری و پر ریسک را کاهش داده‌اند. شاخص بورس نیز کاهش یافته است، در حالی که نرخ سود ۱۰ ساله خزانه‌داری به بالاترین سطح خود از ماه می ۲۰۱۹ تاکنون رسیده است.

در بازار رمزارز، طی ۲۴ ساعت اخیر و پس از بیانیه توییتر در خصوص پیوستن ایلان ماسک مدیرعامل تسلا به هیات مدیره توییتر، قیمت دوج کوین تا ۱۷٪ افزایش یافت. در این بین، قیمت شیبا اینو نیز ۴٪ رشد داشت، اما قیمت WAVES با ۱۳٪ کاهش همراه بود و قیمت بیت کوین نیز تقریبا بدون نوسان به فعالیت خود ادامه داد.

توازن تقاضا برای بیت کوین

افزایش قیمت رمزارزهای مختلف در روز گذشته گویای وجود عدم قطعیت در میان معامله‌گران است. این موضوع به ویژه در بازار آتی بیت کوین کاملا مشهود است.

برای مثال، طبق اطلاعات Arcane Research، میانگین فاندینگ ریت بیت کوین در بایننس و بای‌بیت، برای ۱۲۲ اُمین روز متوالی منفی بوده است.

آرکین ریسرچ در گزارش روز سه‌شنبه نوشت:

هرچند، پس از عبور قیمت بیت کوین از سطح ۴۵,۰۰۰ دلار تاکنون، فاندینگ ریت در محدوده خنثی قرار دارد. این موضوع بیانگر آن است که در حال حاضر تقاضا برای وضعیت‌های معاملاتی خرید و فروش استقراضی در توازن قرار دارد.

در این بین، اطلاعات Fundstrat نشان می‌دهد که فاندینگ ریت اتر برای دهمین روز متوالی مثبت بوده است. این موضوع گویای آن است که معامله‌گران به اتر بیشتر از بیت کوین خوش‌بین هستند. این شرایط معمولا در بازارهای صعودی رخ می‌دهد.

مقایسه فاندینگ ریت و قیمت بیت کوین

به علاوه، اطلاعات بلاک چین نشان می‌دهد که دارندگان کوتاه‌مدت بیت کوین از تاریخ ۲۲ ژانویه و کف قیمت اخیر بیت کوین تاکنون، در حال انباشت این رمزارز بوده‌اند.

در عین حال، میانگین حجم معاملات آدرس‌های هولدرهای بلندمدت و یا همان نهنگ‌ها افزایش یافته است. گلس‌نود در این خصوص گفته است:

این موضوع معمولا بیانگر آن است که این آدرس‌ها در روند انباشت کنونی، نقش اندکی ایفا می‌کنند.

میانگین حجم معاملات آدرس‌های نهنگ‌ها

منبع:

میهن بلاکچین


امتیاز دادن به خبر

با لایک کردن هر خبر شما می توانید کوین بیشتر جایزه بگیرید


مطالب مرتبط با این موضوع

تحلیلگر مطرح بازار ارز دیجیتال رویایی از قله‌های جدید برای بیت‌کوین، اتریوم و سولانا می‌کشد!

تحلیلگر مطرح بازار ارز دیجیتال رویایی از قله‌های جدید برای بیت‌کوین، اتریوم و سولانا می‌کشد!

بیت‌کوین دوباره ۵۷ هزار دلاری شد! راز رالی جدید چیست؟

بیت‌کوین دوباره ۵۷ هزار دلاری شد! راز رالی جدید چیست؟

اتریوم در مسیر شکوه: پیش‌بینی رسیدن به قله ۵۲۰۰ دلاری!

اتریوم در مسیر شکوه: پیش‌بینی رسیدن به قله ۵۲۰۰ دلاری!

۶۰ روز مانده به هاوینگ بیت کوین: آیا شاهد رشد قیمت خواهیم بود یا کاهش آن؟

۶۰ روز مانده به هاوینگ بیت کوین: آیا شاهد رشد قیمت خواهیم بود یا کاهش آن؟

۶ آلت کوین برتر که از به‌روزرسانی دنکان اتریوم رشد می‌کنند!

۶ آلت کوین برتر که از به‌روزرسانی دنکان اتریوم رشد می‌کنند!


تحلیل کاربران

بيانيه فدرال و کاهش بیتکوین

09192110430

19/فروردین/1401

پشس از گزارش یکی از اعضای فدرال رزرو دال بر اینکه سرعت بخشیدن به رسیدت ترازهای مالی و رکود کار و مثبت بودن نرخ بیکاری در گزارش قبلی باعث ریزش بیتکوین و به تبع ان التکوینها شده است

16

رمزارز

sajadsh33

17/فروردین/1401

دیروزبیانیه یکی ازاعضای فدرال ببین چه غوغایی کرد!فقط تأثیرعمل وحرف مقامات آمریکایی روبردنیاببینیدوقدرت یعنی همین وسلام

34

ارز وبازار ...........fare

farejoon

18/فروردین/1401

با بیانیه ای که یکی از اعضا عنوان کرد سریع بیت کویین و اتریوم را که نزدیک به صعود خوبی بودن خراب کرد و هر دو پایین اومدن گویا ارتباط مستقیم یا فرمان جدیدی بود که دستور ایست داد اینده بلاخره نشون میده که جریان صعود این دو ارز چی بوده .

17

کاهش قیمت بیت کوین

marwan

03/بهمن/1402

به‌تازگی، قیمت بیت‌کوین علی‌رغم تأییدیه‌های نقدی ETF در هفته گذشته، روند نزولی داشته است. دلیل اصلی این کاهش محصول GBTC Grayscale است که دوباره به یک ETF نقطه ای تبدیل شد. سرمایه‌گذارانی که قبلاً این محصول را خریداری کرده‌اند که به‌عنوان یک تراست عمل می‌کرد، سهام خود را پس از تأیید ETF می‌فروشند.

1

بیانیه/تاثیر بر رمز ارز

hoseinseify

18/فروردین/1401

چند روز اخیر بیانیه ای از سویه فدرال صادر شده بود که باعث کاهش قیمت رمز ارز ها گردید.اگر دقت کنید کوچکترین بیانیه ای از سویه هر ارگانی هم باشه چه تاثیر منفی مثبتی رویه رمز ارزها دارد. به امید موفقیت و سر بلندیه شما دوستان عزیز و گرامی

17

بیت کوین

dors@1

17/فروردین/1401

بیانیهفدرال رزرو باعث شد تا بیت کوین نتونه صعود رو ادامه بده و یه ریزش سنگین رو امروز تجربه کرده و باید صبر کرد تا بازم صعودی شه

50

کاهش قیمت بیت

hastiiii

17/فروردین/1401

بیت کوین دقیقا در موقع ای که انتظار رشد زیاد برایش تصور میشد با بیانیه فدرال رزرو ریزش کرد تا از صعود بیشتر فعلا جا بمونه

53

بیانیه

angel77

17/فروردین/1401

در این روزها خبر افزایش نرخ بهره بانکی در رسانه های امریکا منتشر شده در نتیجه این خبر قیمت هر بیت کوین در بازار جهانی کاهش یافت و در سطح مقاومتی ۴۵ هزار دلار قرار گرفت و قیمت اتریوم هم کاهش پیدا کرده و افت قیمتی ارزها رو در پی داشته

40

قانونی کردن رمز ارز ها

mirasool128

18/فروردین/1401

بنظرم رمز ارزها اگر واقعا قانونی شود یک ارز بین المللی برای رقابت ها بوجود می آید که واحد پول تمام کشورها خواهد شد چون بزرگترین پیشرفت مدیریت و برنامه ریزی صحیح و خروجی بهتر است هدف نباید فقط پول باشد باید مردم و دولت ها بهم در پیشرفت کشورها کمک کنند

14

بیانیه فدرال رزرووتاثیر آن بارمزارزها

زارع

17/فروردین/1401

روزگذشته بیانیه یکی ازاعضای فدرال بر قیمت رمز ارزها تاثیر گذاشت وروند آنهارا کند کرد وبا کمی کاهش روبه روشدند اینگونه بیانیه های مالی وسیاسی تاثیر مستقیمی بر رمزارزها می گذارد وروند کاهشی پیدا می کنند

35

بیت کوین

Amir13860

17/فروردین/1401

بعد از مدت زیاد رشد منتظر ریزش تمام افراد بودند و این عادی است که بعد از مدت ها رشد در یک زمان منتظر ریزش همه بودند ولی در روز های آینده شاهد رشد هستیم

31

دانلود اپلیکیشن موبایل کوینگرام

با اپلیکیشن اندروید کوینگرام از آخرین مطالب بازارهای مالی و رمزارز ها با خبر باشید، قیمت تمامی رمزارز ها در لحظه چک کنید و نرخ آنها را با مبدل ارز کوینگرام به یکدیگر تبدیل کنید، با دیگر افراد در مورد تحلیل ها و مطالب گفت و گو کنید، سبد دارایی ارزهای دیجیتال خودتان را بسازید و از سود و زیان خود در بازه های زمانی مختلف با خبر باشید و با شرکت رایگان در مسابقات پیش بینی رمزارز جایزه ببرید.
coingram
coingram
کوینگرام

استارتاپ کوینگرام به عنوان یک رسانه تخصصی در حوزه بازار های مالی وارز های دیجیتال ، فعالیت خود را از تیر 1398 شروع کرد. هدف ما از ابتدا آموزش وآشنایی مردم با علم و فناوری آینده یعنی بلاک چین بوده است. آشنایی با انواع ارز های دیجیتال مانند بیت کوین، اتریوم، آدا کاردانو و بقیه رمزارز ها میتواند ما را در انتخاب خرید و سرمایه گذاری در این حوزه بسیار بیشتر کمک کند. همان طور که سرمایه گذاری ها و ورود پول به این حوزه روز به روز بیشتر می شود، مسئولیت ما برای آگاهی بخشی و اطلاع رسانی بیشتر می شود تا کسی درگیر پروژه های کلاه برداری و طرح های پانزی نشود.

برگزیده ها

درآمد از کوینگرام

شرایط و قوانین

مفاهیم پایه

آشنایی با بلاکچین

آشنایی با بیتکوین

آشنایی با اتریوم

کوینگرام

درباره ما

ارتباط با ما

شبکه های اجتماعی

اینستاگرامتلگرام

کلیه ی حقوق این سایت نزد کوینگرام محفوظ بوده و بازنشر محتوای اختصاصی با ذکر منبع بلامانع است.