coingram
کوینگرام

پس از ورود ایلان ماسک به توییتر، دوج کوین می‌تواند رشدی ۱۵۰ درصدی را تجربه کند

17/فروردین/1401
افزودن به نشان شده ها
پس از ورود ایلان ماسک به توییتر، دوج کوین می‌تواند رشدی ۱۵۰ درصدی را تجربه کند
DOGE
Twitter
ElonMusk
دوج
2243
زمان مطالعه: 3 دقیقه

روز گذشته و هم‌زمان با انتشار خبر عضویت ایلان ماسک در هیئت‌مدیره توییتر، قیمت دوج کوین بیش از ۲۰ درصد رشد کرد. این جهش باعث شد کندل قیمت دوج کوین از محدوده یک الگوی نموداری صعودی خارج شود که هدف این الگو ۱۵۰ درصد بالاتر از قیمت فعلی است؛ اما این الگو تحت چه شرایطی درست عمل می‌کند؟

به گزارش کوین تلگراف، چهار هفته بعد از اینکه دوج کوین به کف ۰.۱۰ دلار برخورد کرد، قیمت وارد یک روند صعودی شد. در حال حاضر هم به نظر می‌رسد که این ارز دیجیتال می‌تواند در سه‌ماهه دوم سال ۲۰۲۲ بیش از پیش صعود کند.

قیمت دوج کوین از ابتدای هفته تقریباً ۶.۵ درصد رشد کرده و به ۰.۱۶ دلار رسیده است. رشد اخیر این میم کوین بعد از آن اتفاق افتاد که ایلان ماسک در ۴ آوریل (۱۵ فروردین) اعلام کرد ۳ میلیارد دلار از سهام توییتر را خریده است. روز گذشته هم پاراگ آگراوال، مدیرعامل توییتر، رسماً اعلام کرد که ایلان ماسک عضو هیئت‌مدیره این شبکه اجتماعی شده است.

ماسک همواره از طرفداران دوج کوین بوده و مدام از آن حمایت کرده است. او چندی پیش اعلام کرده بود که فروشگاه آنلاین شرکت تسلا از این پس برای فروش برخی محصولات خود دوج کوین می‌پذیرد.

سرمایه‌گذاری او در سهام توییتر می‌تواند به پیشبرد طرح‌های مربوط به ارزهای دیجیتال در این شبکه اجتماعی کمک کند و حتی ممکن است جایی هم برای دوج کوین در توییتر پیدا شود.

دوج کوین در حال خروج از الگوی کنج کاهشی است

سرمایه‌گذاری ایلان ماسک در توییتر و عضویت او در هیئت‌مدیره این شبکه اجتماعی، به دوج کوین کمک کرد تا از الگوی کنج کاهشی روی نمودار خود خارج شود. الگوی کنج کاهشی بر خلاف نامش، یک الگوی صعودی است که با تغییر روند همراه می‌شود. به عبارت دیگر، این الگو زمانی ایجاد می‌شود که قیمت در محدوده‌ای متشکل از دو خط همگرا و نزولی نوسان کند. گفتنی است که در این محدوده، دنباله‌ای از سقف‌ها و کف‌هایی ایجاد می‌شود که هر یک پایین‌تر از سقف‌ها و کف‌های قبلی هستند.

در یک سناریوی بی‌نقص، زمانی قیمت افزایش می‌یابد که بتواند قاطعانه خط روند بالایی الگوی کنج کاهشی را بشکند. اگر چنین اتفاقی بیفتد، معامله‌گران هدف بعدی قیمت را رشد به اندازه حداکثر فاصله بین خط روند بالایی و خط روند پایینی الگو در نظر می‌گیرند.

حالا که دوج کوین در الگوی مشابهی قرار دارد و توانسته است خط روند بالایی خود را در ۴ آوریل (۱۵ فروردین) بشکند، احتمال این وجود دارد که به روند صعودی خود ادامه دهد. بنابراین، هدف بعدی این میم کوین می‌تواند ۰.۳۷ دلار باشد که ۱۵۰ درصد بیشتر از قیمت آن در ۵ آوریل (۱۶ فرودین) است.

نمودار هفتگی قیمت دوج کوین به دلار همراه با الگوی کنج کاهشی.

ریسک کاهش قیمت دوج کوین همچنان وجود دارد

از طرفی، این ریسک هم وجود دارد که چشم‌انداز صعودی فعلی با یک سقوط مواجه شود و به هدف ۰.۳۷ دلاری نرسد. دوج کوین در حالی به بالای خط روند الگوی کنج کاهشی حرکت کرده است که حجم معاملات آن چندان زیاد نیست. این نشان می‌دهد که معامله‌گران باور ندارند این ارز دیجیتال بتواند روند صعودی خود را به‌طور موفقیت‌آمیزی به اتمام برساند.

دوج کوین در حال حاضر زیر دو سطح حمایتی مهم قرار گرفته است. این دو سطح حمایتی مهم میانگین متحرک نمایی (EMA) ۲۰ هفته‌ای (خط سبزرنگ) و ۵۰ هفته‌ای (خط قرمزرنگ) هستند که به‌ترتیب در محدوده ۰.۱۵ و ۰.۱۷ دلار قرار دارند.

نمودار هفتگی قیمت دوج کوین به دلار همراه با مقاومت‌ها و حجم معاملات آن.

اگر دوج کوین عقب‌نشینی کند، ممکن است دوباره به خط روند بالایی الگوی کنج کاهشی برگردد و آن را به‌عنوان حمایتی جدید آزمایش نماید. از طرف دیگر، اگر روند نزولی این ارز دیجیتال باز هم ادامه داشته باشد، ممکن است این چشم‌انداز صعودی به‌کلی بی‌اعتبار شود.

دوج کوین تنها زمانی می‌تواند به هدف ۰.۳۷ دلاری برسد که خط روند بالایی الگوی کنج کاهشی را به‌عنوان حمایت حفظ کند و بتواند با حجم معاملات زیاد از میانگین متحرک نمایی ۲۰ هفته‌ای و ۵۰ هفته‌ای خود عبور کند.

منبع:

ارز دیجیتال


امتیاز دادن به خبر

با لایک کردن هر خبر شما می توانید کوین بیشتر جایزه بگیرید


مطالب مرتبط با این موضوع

تحلیلگر مطرح بازار ارز دیجیتال رویایی از قله‌های جدید برای بیت‌کوین، اتریوم و سولانا می‌کشد!

تحلیلگر مطرح بازار ارز دیجیتال رویایی از قله‌های جدید برای بیت‌کوین، اتریوم و سولانا می‌کشد!

چهار توکن زیر ۰.۲ دلار با پتانسیل افزایش ۲۰ برابری!

چهار توکن زیر ۰.۲ دلار با پتانسیل افزایش ۲۰ برابری!

ایلان ماسک و دوج کوین؛ آیا DOGE به توییتر X می‌پیوندد؟

ایلان ماسک و دوج کوین؛ آیا DOGE به توییتر X می‌پیوندد؟

ایلان ماسک با زبان طنز به نوسانات بازار کریپتو واکنش نشان می‌دهد!

ایلان ماسک با زبان طنز به نوسانات بازار کریپتو واکنش نشان می‌دهد!

مأموریت فضایی دوج کوین به تعویق افتاد!

مأموریت فضایی دوج کوین به تعویق افتاد!


تحلیل کاربران

دوج کوین

09380100885

17/فروردین/1401

به نظر شما دوج کوین به محدوده 8سنت می‌رسد با این روند نزولی که دارد به نظر خودم دور از انتظار نیست هر چند بازار غیر منتظره عمل میکنند و ممکن هست چنین چیزی نباشه

14

دوج کوین

hastiiii

17/فروردین/1401

به نظر ایلان ماسک حالا دیگه میتونه قیمت دوج کوین رو بازم بالا بکشونه و با استفاده از توییتر این اتفاق رخ خواهد داد

41

دوج کوین

زارع

17/فروردین/1401

با منتشرکرده بیانیه فدرال رزرو به کاهش قیمت ارزهای دیجیتال انجاميد ولی باورود ایلان ماسک به توئیتر چون یکی ازطرفداران دوج کوین است این ارزدیجیتال می تواند با افزایش قیمت زیادی همراه باشد

24

ایلان ماسک ...........fare

farejoon

17/فروردین/1401

ایلان ماسک و امثال اینها همشون نادرست هستن و هیچوقت سودی به کسی نمیدن همیشه مشکل دارن کلا پشتیبانی که به دادش برسه نداره خلاصه اینده خوبی نداره و کاربران دلسوز هم نداره .

22

ایلان ماسک

shatermohsen4

17/فروردین/1401

باسلام ودرودبه ماینرهای عزیز به نظرشخصی من توکنی مثل دوج کوئین که بازیچه ای دست یک سرمایه دارا اوسکل باشه که بایه پیام یاتوئیت بخاد بالا وپائین بشه توکن نیست مثل خودایلان ماسک پوشالی وتوخالیه زیاد جدیش نگیریدکه سودی به شما نمیده میرهدتوجیب همون ایلان ماسک.

25

دوج کویـــــــــــــــن

angel77

17/فروردین/1401

ایلان ماسک، میلیاردر معروف و مدیرعامل شرکت اسپیس ایکس، اخیرا و در پی اخبار خرید بخشی از سهام توییتر ی بار دیگه باعث رشد قیمت دوج کوین میم کوین محبوب و برتر بازار شدو دوج کوین در پی خبر خریداری بخشی از سهام توییتر توسط ماسک، با رشدی ۱۰ درصدی همراه و به اوج دو ماهه خود در ۰.۱۵۷ دلار رسید واین عالیـــــه

25

دوج کوین

dors@1

17/فروردین/1401

ایلان ماسک قطعا با پیوستن به توییتر میتونه دوج کوین رو بیشتر از قبل حمایت کنه و یه رشد خوب رو برای دوج کوین میشه تصور کرد

40

ایلان

Mojtaba2266

18/فروردین/1401

خب وقتی پولدار ترین فرد دنیا وارد بازاری میشود یا سهام مهمی میخرد باید هم شاهد همچین تغییراتی باشیم

13

دانلود اپلیکیشن موبایل کوینگرام

با اپلیکیشن اندروید کوینگرام از آخرین مطالب بازارهای مالی و رمزارز ها با خبر باشید، قیمت تمامی رمزارز ها در لحظه چک کنید و نرخ آنها را با مبدل ارز کوینگرام به یکدیگر تبدیل کنید، با دیگر افراد در مورد تحلیل ها و مطالب گفت و گو کنید، سبد دارایی ارزهای دیجیتال خودتان را بسازید و از سود و زیان خود در بازه های زمانی مختلف با خبر باشید و با شرکت رایگان در مسابقات پیش بینی رمزارز جایزه ببرید.
coingram
coingram
کوینگرام

استارتاپ کوینگرام به عنوان یک رسانه تخصصی در حوزه بازار های مالی وارز های دیجیتال ، فعالیت خود را از تیر 1398 شروع کرد. هدف ما از ابتدا آموزش وآشنایی مردم با علم و فناوری آینده یعنی بلاک چین بوده است. آشنایی با انواع ارز های دیجیتال مانند بیت کوین، اتریوم، آدا کاردانو و بقیه رمزارز ها میتواند ما را در انتخاب خرید و سرمایه گذاری در این حوزه بسیار بیشتر کمک کند. همان طور که سرمایه گذاری ها و ورود پول به این حوزه روز به روز بیشتر می شود، مسئولیت ما برای آگاهی بخشی و اطلاع رسانی بیشتر می شود تا کسی درگیر پروژه های کلاه برداری و طرح های پانزی نشود.

برگزیده ها

درآمد از کوینگرام

شرایط و قوانین

مفاهیم پایه

آشنایی با بلاکچین

آشنایی با بیتکوین

آشنایی با اتریوم

کوینگرام

درباره ما

ارتباط با ما

شبکه های اجتماعی

اینستاگرامتلگرام

کلیه ی حقوق این سایت نزد کوینگرام محفوظ بوده و بازنشر محتوای اختصاصی با ذکر منبع بلامانع است.