coingram
کوینگرام

نوسان

قیمت

نام ارز

1%

63,289 $

3,942,904,700 تومان

Bitcoin

Bitcoin

btc

0.3%

3,089 $

192,454,668 تومان

Ethereum

Ethereum

eth

0.1%

0.9999 $

62,294 تومان

Tether

Tether

usdt

0.1%

583.2 $

36,333,983 تومان

Binance Coin

Binance Coin

bnb

1.5%

144.69 $

9,014,187 تومان

Solana

Solana

sol

0%

0.9995 $

62,269 تومان

USD Coin

USD Coin

usdc

0.2%

0.5273 $

32,851 تومان

XRP

XRP

xrp

0.2%

3,089 $

192,426,010 تومان

Staked Ether

Staked Ether

steth

6.4%

0.1579 $

9,837 تومان

Dogecoin

Dogecoin

doge

0.6%

5.66 $

352,618 تومان

TonCoin

TonCoin

ton

وضعیت بازار: بررسی سطوح حمایت و مقاومت پیش‌ روی ارزهای دیجیتال

19/فروردین/1401
افزودن به نشان شده ها
وضعیت بازار: بررسی سطوح حمایت و مقاومت پیش‌ روی ارزهای دیجیتال
BTC
ETH
XRP
BNB
3010
4 دقیقه

آن‌طور که پیداست قیمت بیت کوین بالاتر از سطح ۴۳,۰۰۰ دلار تثبیت شده است و نمودار این ارزدیجیتال در حال حرکت برای بازیابی سطح ۴۳,۵۰۰ دلاری است. در حال حاضر بیت کوین در محدوده نزدیک به ۴۳,۶۰۰ دلار معامله می‌شود و مقاومتی کلیدی در حدود ۴۴,۰۰۰ دلار پیش‌ رو دارد.

به گزارش کریپتو نیوز، اکثر آلت کوین‌های اصلی نیز در تلاش‌اند تا موج‌های بازیابی قیمت‌های از دست رفته خود را ایجاد کنند. اتریوم برای جبران باید از مقاومت ۴۳,۶۰۰ دلاری عبور کند. ایکس‌آرپی (XRP) در محدوده ۰.۸۰ دلاری در حال مبارزه است و کاردانو نیز همچنان زیر ۱.۱۰ دلار تثبیت شده است.

کل سرمایه بازار در نمای ساعتی

قیمت بیت کوین

پس از کاهش قیمتی ناگهانی، بیت کوین در نزدیکی سطح ۴۲,۸۰۰ دلار حمایت شد و توانست موضع خود را بالاتر از سطح ۴۳,۰۰۰ دلار تثبیت کرده و با سرعت ۱ درصد در یک روز شروع به افزایش قیمت کند. پس از عبور از سطح ۴۳,۵۰۰ دلار، قیمت بیت کوین اصلاح شد اما ممکن است به زودی به سطح ۴۴,۰۰۰ دلار حمله کند. در این صورت بیت کوین در ناحیه ۴۴,۲۰۰ دلار با یک مقاومت کلیدی روبرو خواهد شد که در صورت شکست آن قادر خواهد بود با شتاب بیش‌تری صعود کند.

در صورتی که بیت کوین روندی کاهشی در پی بگیرد، در محدوده ۴۳,۲۰۰ دلار با اولین حمایت روبرو خواهد شد. حمایت کلیدی بعدی در محدوده ۴۳,۰۰۰ دلار قرار دارد و در صورت شکسته‌شدن این حمایت، قیمت بیت کوین با شتابی بیشتر سقوط خواهد کرد.

قیمت اتریوم

اتریوم نیز پس از کاهش قیمت‌های اخیر در محدوده ۳,۱۵۰ دلار حمایت شد و توانست خود را بالای سطح ۳,۲۵۰ دلار تثبیت کند. اکنون قیمت این ارز دیجیتال با سرعت ۲ درصد در یک شبانه روز در حال افزایش است. مقاومت کلیدی پیش‌روی اتریوم نزدیک به سطح ۳,۳۰۰ دلار است و در صورت شکسته‌شدن این مقاومت، تا محدوده ۳,۳۸۰ دلاری مقاومت مهم دیگری پیش‌ روی اتریوم نخواهد بود.

اما اگر روند قیمت اتریوم صعودی نباشد، ممکن است بار دیگر با محدوده قیمتی ۳,۲۰۰ دلار مواجه شویم. حمایت کلیدی بعدی در محدوده ۳,۱۵۰ دلار قرار داشته و در صورت شکسته‌شدن این حمایت، قیمت احتمالا تا ۳,۰۵۰ دلار کاهش یابد.

قیمت آلت کوین‌ها

کاردانو در تلاش است تا به سطح ۱.۱۰ دلار و بالاتر از آن برسد. اولین مقاومت کلیدی پیش‌روی آن در محدوده ۱.۱۲ دلاری است. در صورت شکسته‌شدن این مقاومت طرفداران افزایش قیمت بازار این ارزدیجیتال یا به اصطلاح گاوهای بازار، قدرت بیشتری پیدا می‌کنند. مقاومت کلیدی بعدی کاردانو در محدوده ۱.۱۵ دلاری قرار دارد.

بی‌ان‌بی (BNB) نیز در حال بازیابی قیمت است و تلاش دارد به سطح ۴۴۰ دلار نزدیک شود. اولین مقاومت پیش‌ روی این ارزدیجیتال در محدوده ۴۴۲ دلاری است. احتمال دارد برای تثبیت شدن قیمت بالای سطح ۴۴۲ دلار نیاز باشد تا بار دیگر قیمت به ۴۵۵ دلار برسد.

قیمت سولانا با بیش از ۷ درصد افزایش قیمت، در حال عزیمت به بالای سطح ۱۲۰ دلاری است. مقاومت کلیدی بعدی برای این ارز دیجیتال نزدیک به سطح ۱۲۵ دلار قابل تصور است. تثبیت شدن قیمت در بالای سطح ۱۲۵ دلاری ممکن است قیمت را به سطح ۱۳۲ دلار برساند.

دوج کوین نیز در حال افزایش قیمت بوده و به سمت مقاومت ۰.۱۵۰ دلاری در حرکت است. مقاومت اصلی پیش‌ روی این ارزدیجیتال نزدیک به سطح ۰.۱۵۵۵ دلاری است. اگر قیمت بالای این سطح تثبیت شود امکان صعود تا سطح ۰.۱۶۲ دلار نیز قابل تصور خواهد بود.

آلت کوین‌های دیگر بازار نیز غالباً رشدی ۵ درصدی را ثبت کرده‌اند. در میان آلت کوین‌ها اتریوم کلاسیک با جهشی ۱۰ درصدی به بالای ۴۳ دلار عزیمت کرد و توانست زیان هفتگی خود را به ۸ درصد کاهش دهد. امروز نیر پروتکل نیز توانست بهترین عملکرد را در بین ۱۰۰ ارزدیجیتال برتر بازار کسب کند. این ارز دیجیتال با جهش ۱۹ درصدی در قیمت خود از ۱۸ دلار فراتر رفت و سود هفتگی خود را به ۳۵ درصد افزایش داد.

به‌طور خلاصه می‌توان گفت که قیمت بیت کوین در محدوده ۴۳,۵۰۰ دلار آمریکا تثیت می‌شود. اگر بیت کوین به بالای ۴۴,۰۰۰ دلار و سپس بالای ۴۴,۲۰۰ دلار صعود کند، می‌توان امیدوار بود که موج بازیابی قیمت‌ها شکل گیرد. در غیر این صورت، ممکن است کاهش قیمت به زیر ۴۳,۰۰۰ دلار از سر گرفته شود.

منبع:

ارز دیجیتال


امتیاز دادن به خبر

با لایک کردن هر خبر شما می توانید کوین بیشتر جایزه بگیرید


مطالب مرتبط با این موضوع

آموزش دریافت ایردراپ بازی گمبل (Gomble)

آموزش دریافت ایردراپ بازی گمبل (Gomble)

بیت‌کوین دوباره ۵۷ هزار دلاری شد! راز رالی جدید چیست؟

بیت‌کوین دوباره ۵۷ هزار دلاری شد! راز رالی جدید چیست؟

اتریوم در مسیر شکوه: پیش‌بینی رسیدن به قله ۵۲۰۰ دلاری!

اتریوم در مسیر شکوه: پیش‌بینی رسیدن به قله ۵۲۰۰ دلاری!

۶۰ روز مانده به هاوینگ بیت کوین: آیا شاهد رشد قیمت خواهیم بود یا کاهش آن؟

۶۰ روز مانده به هاوینگ بیت کوین: آیا شاهد رشد قیمت خواهیم بود یا کاهش آن؟

۶ آلت کوین برتر که از به‌روزرسانی دنکان اتریوم رشد می‌کنند!

۶ آلت کوین برتر که از به‌روزرسانی دنکان اتریوم رشد می‌کنند!


تحلیل کاربران

بیت کوین

mohammadhosen

19/فروردین/1401

باتوجه به ثابت موندن ارزبیت کوین وتثبیت ان به این مقادیر میتوان گفت ریسک خوبی هست که سرمایه رابیشترکرد

22

تحلیلگران هم درست پیش بینی نکردن

09194788146

19/فروردین/1401

تا نیمه اول اردیبهشت ماه انتظار صعودبالا نداشته باشیم .متاسفانه پیش بینی خیلی دقیقی هم تا الان نداشتیم از سوی تحلیلگران حرفه ای.ولی میتوان منتظر صعود خوبی تا یک ماه آینده باشیم .البته اگر چوب لای چرخ بیت کوئین نکنند.فدرال .......

24

تحلیل درست بیت کوین

ARkanroozbeb

19/فروردین/1401

با دستور اکید رییس جمهور آمریکا -جو بایدن به وزارت خزانه داری آمریکا در خصوص تمامی رمز ارزها از بیت کوین تا سایر آلت کوین ها این کشور موثر در عرصه ی دنیای اقتصاد جهانی فهمید که در این خصوص از غائله ی جهانی عقب مانده و کم کم در خصوص مقبولیت بیت کوین در تلاش،افتاد و فهمید که آینده اقتصاد جهانی و مبادلات پولی کشورها قطعا با این پول های دجیتال صورت خواهد گرفت به بهانه اخذ حداقل یازده میلیارد دلار مالیات از کاربران ایالات متحده و پلتفرمهای مرتبط دولت آمریکا میتونه درآمد کسب بکنه ..تدریجا بیت کوین رو با چالش های متفاوت میخواهد به پایین بکشه تا خودش،بیشترین مقدار از این ارز طلای دیجیتال داشته باشه .سپس،متوجه عدم تمرکز و قدرت بالای مبادلات پولی این رمز ارز شد .پس قطعا حرکت و جهش،بیت در آینده ای بسیار نزدیک در تارگت اول تا ۴۸هزار دلار و سپس،تا ۵۰ هزار دلار خواهد بود

24

چمایت ومقاومت از ارز دبجیتال

marwan

30/بهمن/1402

 ارزش ارز دیجیتال از آن پایین‌تر نمی‌رود. در چنین سطوحی اغلب شاهد خرید گسترده دارایی دیجیتال هستیم؛ درنتیجه تقاضا و قیمت دارایی افزایش پیدا می‌کند. از سوی دیگر، مقاومت سطحی از قیمت است که دارایی بیشتر از آن رشد نمی‌کند. در چنین خطوطی حرکت صعودی بیشتر قیمت ارز ممکن نیست

3

نظرسنجی درست

nedasafari

19/فروردین/1401

سلام دوستان! لطفا نظرسنجی درست در رابطه با خبرها رو زیر خبرا کامنت کنید چون طبق نظر سنجی خریداران ارز تصمیم میگیرند. ممنون ک رعایت میکنید

26

کاهش

[email protected]

20/فروردین/1401

به نظر من همچنان قیمتها کاهشیه نخرید بزارین برسه به کف بیت کوین احتمالا تا سی هزارتا برسه من خودم برسه سی و پنج خرید میزنم

15

حمایت ها و مقاومت های بیت کوین

ayoobchem

20/فروردین/1401

پس از کاهش قیمتی ناگهانی، بیت کوین در نزدیکی سطح ۴۲,۸۰۰ دلار حمایت شد و توانست موضع خود را بالاتر از سطح ۴۳,۰۰۰ دلار تثبیت کرده و با سرعت ۱ درصد در یک روز شروع به افزایش قیمت کند. پس از عبور از سطح ۴۳,۵۰۰ دلار، قیمت بیت کوین اصلاح شد اما ممکن است به زودی به سطح ۴۴,۰۰۰ دلار حمله کند. در این صورت بیت کوین در ناحیه ۴۴,۲۰۰ دلار با یک مقاومت کلیدی روبرو خواهد شد که در صورت شکست آن قادر خواهد بود با شتاب بیش‌تری صعود کند. در صورتی که بیت کوین روندی کاهشی در پی بگیرد، در محدوده ۴۳,۲۰۰ دلار با اولین حمایت روبرو خواهد شد. حمایت کلیدی بعدی در محدوده ۴۳,۰۰۰ دلار قرار دارد و در صورت شکسته‌شدن این حمایت، قیمت بیت کوین با شتابی بیشتر سقوط خواهد کرد.

21

کنترل خود

nariman0513

19/فروردین/1401

وقتی که وارد بازارهای مالی شدم قبول کردم که فقط اقدامات خودم را کنترل کنم و هیچ کنترلی بر کل بازار ندارم

21

تحلیل

09380100885

20/فروردین/1401

منتظر بیت کوین بیست چهار دلاری باشید و ریزش شدید بازار اونجاست که باید وارد بازار شد خرید کرد به نظرم من البته

16

بیت کوین

hastiiii

19/فروردین/1401

برای اینکه بازار بتونه به حالت صعودی برگرده به حمایت از بیت کوین نیاز داره که بتونه خودشو بالا بکشه و مهمتر از همه باید ثبات داشته باشه

44

رمز ارزها

angel77

19/فروردین/1401

الان بازار دچار نوسان شده و شاهد افت قیمتی بیت کوین بودیم اگ قیمتش همینطور به سمت پایین بره وموفق به شکستن مقاومت نشه واحتمال داره با بیشتر شدن فشار فروش قیمت سقوط کنه و به پایین ترین سطح حمایتی برسه الان حال کل بازار بده وبیشتر رمزها افت داشتن در کل یه تحلیل درستی از این بازار ندیدم ک نشون بده بازار داره رو به صعود میره

28

بازار

dors@1

19/فروردین/1401

در حال حاضر اول باید منتظر رسیدن بیت کوین بالای ۴۸۳٠٠ باشیم و بعد تثبیت کنه و بعدش میتونه تا 45000 دلار برسه

41

دسترسی گاوها به مقاومت های کلیدی

زارع

19/فروردین/1401

با تثبیت قیمت بیت کوین والتکوین ها گاوها برای رسیدن به قیمت‌های کلیدی وسطح حمایتی بالاتر تلاش می‌کنند هرچند ارزهای دیجیتال با نوساناتی همراه هستند ولی اکنون قیمت آنها تقریبا تثبیت شده است

25

نظر خودم .......fare

farejoon

19/فروردین/1401

در این مدتی که تو تلگرام بودم تحلیل های روزانه و ساعتی و نوشته های همیاران را میخوندم و صعود و سقوط را میدیدم گاهی درست در میامد گاهی بیشتر غلط گاای گردن این گاهی گردن اون و دراخر خودم من خودم با نگاه دقیق و گوش نکردن به حرفهای دوستان اول خودم باید یا برد داشته باشم یا باخت هر چه به بازار که هرگز ثابت نبوده گول خو ردم ولی وقتی عقلانه زدم درست بوده پس مطالعه بیشتر و ووووبازم کمه پس به نظر خودم که تقصیر کسی نندازم که خود خواهی بیش نیست .

22

دانلود اپلیکیشن موبایل کوینگرام

با اپلیکیشن اندروید کوینگرام از آخرین مطالب بازارهای مالی و رمزارز ها با خبر باشید، قیمت تمامی رمزارز ها در لحظه چک کنید و نرخ آنها را با مبدل ارز کوینگرام به یکدیگر تبدیل کنید، با دیگر افراد در مورد تحلیل ها و مطالب گفت و گو کنید، سبد دارایی ارزهای دیجیتال خودتان را بسازید و از سود و زیان خود در بازه های زمانی مختلف با خبر باشید و با شرکت رایگان در مسابقات پیش بینی رمزارز جایزه ببرید.
coingram
coingram
کوینگرام

استارتاپ کوینگرام به عنوان یک رسانه تخصصی در حوزه بازار های مالی وارز های دیجیتال ، فعالیت خود را از تیر 1398 شروع کرد. هدف ما از ابتدا آموزش وآشنایی مردم با علم و فناوری آینده یعنی بلاک چین بوده است. آشنایی با انواع ارز های دیجیتال مانند بیت کوین، اتریوم، آدا کاردانو و بقیه رمزارز ها میتواند ما را در انتخاب خرید و سرمایه گذاری در این حوزه بسیار بیشتر کمک کند. همان طور که سرمایه گذاری ها و ورود پول به این حوزه روز به روز بیشتر می شود، مسئولیت ما برای آگاهی بخشی و اطلاع رسانی بیشتر می شود تا کسی درگیر پروژه های کلاه برداری و طرح های پانزی نشود.

برگزیده ها

درآمد از کوینگرام

شرایط و قوانین

مفاهیم پایه

آشنایی با بلاکچین

آشنایی با بیتکوین

آشنایی با اتریوم

کوینگرام

درباره ما

ارتباط با ما

شبکه های اجتماعی

اینستاگرامتلگرام

کلیه ی حقوق این سایت نزد کوینگرام محفوظ بوده و بازنشر محتوای اختصاصی با ذکر منبع بلامانع است.