coingram
کوینگرام

نوسان

قیمت

نام ارز

0.5%

64,034 $

3,989,318,200 تومان

Bitcoin

Bitcoin

btc

0.7%

3,147 $

196,073,675 تومان

Ethereum

Ethereum

eth

0%

1 $

62,300 تومان

Tether

Tether

usdt

0%

590.8 $

36,807,463 تومان

Binance Coin

Binance Coin

bnb

0.5%

147.17 $

9,168,691 تومان

Solana

Solana

sol

0%

0.9997 $

62,281 تومان

USD Coin

USD Coin

usdc

0.7%

3,146 $

195,992,685 تومان

Staked Ether

Staked Ether

steth

1.3%

0.5292 $

32,969 تومان

XRP

XRP

xrp

3.2%

0.1604 $

9,993 تومان

Dogecoin

Dogecoin

doge

2.4%

5.86 $

365,078 تومان

TonCoin

TonCoin

ton

بررسی قیمت کاردانو؛ ۶۷ درصد سرمایه‌گذاران در ضررند

19/فروردین/1401
افزودن به نشان شده ها
بررسی قیمت کاردانو؛ ۶۷ درصد سرمایه‌گذاران در ضررند
ADA
Cardano
آدا
کاردانو
2110
2 دقیقه

با کاهش قیمت کاردانو به سطح روانی یک دلاری، تعداد سرمایه‌گذارانی که احساس می‌کنند با نگهداری از این ارز دیجیتال با ضررهای غیرقابل جبرانی مواجه شده‌اند، در حال افزایش است.

به گزارش کوین تلگراف، کاردانو در بازار خرید و فروش، هفته‌ای نزولی را تجربه کرد. قیمت از روز دوشنبه تاکنون، ۱۱.۴ درصد کاهش یافته است و همین امر سرمایه‌گذاران زیادی را از بازار این ارز دیجیتال رانده است. نکته دردناک‌تر آنکه قیمت کاردانو نسبت به بالاترین قیمت این ارز دیجیتال در تاریخ ۲ سپتامبر (۱۱ شهریور) که ۳.۰۹ دلار بود، ۶۴.۷ درصد کاهش یافته است.

بر اساس شاخص ورودی/خروجی پول (in/out of the money) وب‌سایت اینتودبلاک (IntoTheBlock)، بیش‌از دو سوم یا به‌طور دقیقتر ۶۷ درصد دارندگان کاردانو در ضررند. یک چهارم آنان در سود و ۹ درصد مابقی نیز در نقطه سربه‌سرند.

این شاخص، میانگین هزینه خرید این ارز دیجیتال را مشخص کرده و آن را با قیمت فعلی که در زمان نگارش این گزارش ۱.۰۹ دلار است، مقایسه می‌کند.

داده‌های این وب‌سایت حاکی از آن است که ۳.۴۱ میلیون آدرس کیف پول کاردانو در ضرر و فقط ۱.۲۵ میلیون آدرس در سود قرار دارند.

شاخص ورودی/ خروجی پول منبع :‌ IntoTheBlock

یک شاخص مرتبط دیگر مدت زمانی است که سرمایه‌گذاران یک ارز دیجیتال را نگه می‌دارند. اکثریت قریب به اتفاق یا به‌طور دقیقتر ۷۶ درصد دارندگان کاردانو، بین یک تا ۱۲ ماه این ارز دیجیتال را نگه‌ داشته‌اند. تنها ۱۱ درصد سرمایه‌گذان بیش از یک سال است که سرمایه‌گذار کاردانو محسوب می‌شوند و همان‌ها هستند که فعلا در سود به‌سر می‌برند.

از نقطه نظر تکنیکال نیز روند قیمت کاردانو، نزولی شده و هر لحظه امکان دارد که به سطح ۰.۸۰ دلار برگردد. این در واقع پایین‌ترین قیمت کاردانو در سال میلادی جدید است که قیمت این ارز دیجیتال در اواسط ماه مارس (اسفند) به این قیمت رسید. این امر می‌تواند سرمایه‌گذاران بیشتری را در ضرر فرو برده یا آنان را وادار سازد که با ضرر از این بازار خارج شوند.

این کاهش قیمت می‌تواند ناشی از برآورده‌نشدن انتظارات بالای اعضای این شبکه برای راه‌اندازی قراردادهای هوشمند باشد. از نظر تعداد برنامه‌های غیرمتمرکز (DApps)،‌ کاردانو هنوز مثل زمینی بایر و خالی است. به گزارش دیفای لاما (DeFi Llama) تنها ده پروتکل امورمالی غیرمتمرکز (DeFi) در شبکه در حال اجرا هستند که مجموعاً ارزش آنها حدود ۲۳۳ میلیون دلار تخمین زده می‌شود.

با این‌حال، چالرلز هاسکینسون (Charles Hoskinson)، یکی از بنیان‌گذاران کاردانو معتقد است که بسیاری از برنامه‌های غیرمتمرکز کاردانو منتظر راه‌اندازی هارد فورک واسیل (Vasil) در ماه جون (خرداد) هستند. در نقشه راه ارتقا کاردانو، فاز باشو (Basho) بر توسعه مقیاس‌پذیری و قراردادهای هوشمند با فناوری جدید به نام هیدرا (Hydra) که توان عملیاتی شبکه را بیش‌ازپیش افزایش خواهد داد، متمرکز خواهد بود.

از نظر سایر ملاک‌های فاندامنتال، کاردانو نسبتا موفق عمل کرده است. در اوایل امسال با راه‌اندازی صرافی غیرمتمرکز ساندی‌سواپ (SundaeSwap)، میزان تقاضای موجود در شبکه رکورد خود را شکست.

به گزارش سنتیمنت (Santiment)، در سال میلادی گذشته توسعه‌یافته‌ترین پروژه ارزهای دیجیتال در گیت‌هاب متعلق به کاردانو بوده است. اوراق توکن غیرمثلی (NFT) کاردانو نیز در این هفته رونمایی شد تا ابزار سرمایه‌گذاری دیگری برای جامعه کاربری کاردانو در دسترس باشد.

با این حال، تا زمانی که سرمایه‌گذاران بازار کاردانو، روی خوش به سرمایه‌گذاری در این ارز دیجیتال نشان ندهند، اوضاع برهمین منوال خواهد بود و حتی ممکن است فروش کاردانو افزایش نیز یافته و سرمایه‌گذاران بیشتری را متضرر کند.

منبع:

ارز دیجیتال


امتیاز دادن به خبر

با لایک کردن هر خبر شما می توانید کوین بیشتر جایزه بگیرید


مطالب مرتبط با این موضوع

چشم‌انداز قیمت بیت کوین پیش از هاوینگ: آماده‌سازی برای یک رشد جدید

چشم‌انداز قیمت بیت کوین پیش از هاوینگ: آماده‌سازی برای یک رشد جدید

فرصت‌های جدید معاملاتی در بازار: آماده‌باش برای سودآوری!

فرصت‌های جدید معاملاتی در بازار: آماده‌باش برای سودآوری!

تحلیل دقیق بازار بیت کوین در آستانه هوینگ: آیا تاریخ دوباره خود را تکرار می‌کند؟

تحلیل دقیق بازار بیت کوین در آستانه هوینگ: آیا تاریخ دوباره خود را تکرار می‌کند؟

رقابت نفس‌گیر ADA و XRP: کدام ارز در مسیر فتح سکوی دلاری؟

رقابت نفس‌گیر ADA و XRP: کدام ارز در مسیر فتح سکوی دلاری؟

دورخیز قیمت سولانا به سمت ۵۰ دلار!

دورخیز قیمت سولانا به سمت ۵۰ دلار!


تحلیل کاربران

کاردانو

dors@1

19/فروردین/1401

در حال حاضر دارندگان کاردانو بیشتر در ضرر هستن ولی مشکلی نیست چون بهترینه و حتما تلافی این روزا رو به خوبی در میاره

35

تحلیل

abasxx

28/دی/1402

کاردونو یه ارز هست که کندل هاش بسیار بزرگه و اگه سرمایه کمی گذاشته باشی سریع لکوئید میشی مثل من با ده میلیون سرمایه شب خوابیدم صبح پاشودم دیدم به فنا رفتم تجربه من درس بگیر و حد ضرر بزار یاعلی

1

کاهش تصاعدی کاردانو

ARkanroozbeb

19/فروردین/1401

کاردانو فقط وقتی که طرح را آلنزو و ارتقا تراکنش ها را به لایه دوم آدا تعمیم و گسترش داد تونست یه جهشی تا سه دلار بزنه از طرفی هم خالق کاردانو هم با امید دادن های پیاپی خصوصا در ژوهانسبورگ آفریقای جنوبی توجه ی کاربران رو نسبت به مقبولیت بیش از پیش کاردانو توسط،جامعه جهانی کریپتو و ارائه این ذهنیت که کاردانو هر آن امکان تبدیل به یک سولانا ی دیگر و یا اتریوم بعد تر خواهد بود نزد مردم این اشتیاق خرید ارز آدا و جا نماند ن از این قطار پرسرعت کاردانو به سمت سولانا و اتریوم زیاد شد و مردم فکر کردند مبادا ارز آدا را خرید نکنند و در جهش ناگهانی آن به ۵ دلار و دلار و جهش انفجاری به ۱۰۰ دلار رویای پول دار شدنشان را بر باد دهد به همین خاطر با بررسی تحلیل های تکنیکال و بعضا فاندامنتال خریداران زیادتر شده و این ارز را در سبد خود نگه داشتند.غافل از اینکه خود گروه گرداننده ی پلتفرم و خالق کاردانو قادر به حل و فصل کامل این باگ یا خطای ممتد دیجیتالی ارز کاردانو نیستند و این امر توسط نهنگ های بازار مستمر در حال رصد بود و خریداران بزرگ ادعاهای کاردانو را فقط وعده و وعید دیدند و عملا نا کارآمد و همین مهم باعث کاهش ارزش کاردانو و لیکویید شدن یا کم تحرکی فعالیت چرخه و سیکل ارز کاردانو شد و ضررهای ممتد خریداران و هولدر های این رمز ارز رو سبب شد

12

کاردانو

angel77

19/فروردین/1401

توکن ADA کاردانو یک هفته نزولی داشته قیمتش از روز دوشنبه 11.4 درصد پایین اومده که منجر به کاهش بیشتر سهامدارا شده کاردانو الان64.7% کمتر از بالاترین قیمت تاریخ 2 سپتامبر یعنی 3.09 دلار شده و اگه این روند ادامه پیدا کنه در چند روز آینده به زیر یک دلار سقوط میکنه و ضرر خیلی بدی به سرمایه گذارانش وارد میکنه

18

کاردانو..............fare

farejoon

19/فروردین/1401

کاردانو ارز خوبیست البته زیاد ضرر داده ول سریع جبران میکنه حدود یکسال است که ارز کاردانو کاهش داده ولی خوب بازم خودش را بالا کشیده البته با ساندی سو اپ هارد فورک شریک شدن و به همین دلیلم بقیه هارد فورد ها دیر متوجه شدن ونتونستن تو این شراکت شرکت کنن البته به نظر من شانس اوردن به نظر من.

15

کاهش ارزدیجیتال کاردانو

زارع

19/فروردین/1401

بیشتر سرمایه گذاران کاردانو که زیر یک سال سرمایه گذاری کرده اند در کاهشی که دراین ماه داشت زیان دیده اند تنها درصد کمی که بیش از یک سال سرمایه خود را حفظ کرده اند سود بیشتری می برند این ارز هرچند که‌ با هاردفورک ساندی سوآپ سرمایه گذاران بیشتری را جذب کرد ولی این کاهش سبب شد که هاردفورک ها ی جدید دیرتر راه اندازی شوند

13

کاردانو

09380100885

20/فروردین/1401

خیلی عالی است این کاردانو با این تیم با این روند که داره آینده بسیار درخشانی داره سودهای بسیار عالی خواهد داد

10

کاردانو

mahsadas

16/بهمن/1401

ایگوم هو دتو چاش داری کاردانو هم کرسختیه. شبکه در حال، ایسو ای لایکشه بیزح متی بزن پاش ها هی ایگفتوم که یه متیلی هم ایابو بگی

2

کاردانو

Mojtaba2266

19/فروردین/1401

امیدوارم کاردانو به روز های اوج برگرده و سرمایه های مردم به باد نرود تا آن موقع باید صبر کرد و نباید سرخود تصمیم گرفت

13

کاردانو

saeed.astereki

19/فروردین/1401

این که چرا تو این مدت تا الان روند صعودی نداشته آدمو گمراه میکنه که آیا بخرم یا بفروشم برم ارز دیگه ای بخرم سود کنم... ولی چیزی که مشخصه با این همه ضرری که داده هولدرای وفاداری داره که حاضر نیستن با قیمت کم بفروشن...

10

کاردانو

hastiiii

19/فروردین/1401

کاردانو شبکه و ارز خوبی داره و وقتی که شروع به رشد و صعودی شدن بکنه همه رو میبره توی سود و غمی نیست

33

ضرر سرمابه گزاران کاردانو

marwan

15/مرداد/1402

همزمان با افت کاردانو ۶۷ درصد کاربران آن در ضرر قرار دارند در شرایطی که بهای هر واحد کاردانو به سمت ناحیه یک دلار سقوط می‌کند، تعداد کاربرانی که خسارت می‌بینند، بیشتر شده است. قیمت کاردانو از دوشنبه تاکنون بیش از ۱۱ درصد افت کرده و با خطر سقوط به زیر ناحیه یک دلار مواجه است. به گزارش وب‌سایت تحلیلی «IntoTheBlock» حدود ۶۷ درصد از مالکان کاردانو در حال حاضر در ضرر به سر می‌برند.

2

دانلود اپلیکیشن موبایل کوینگرام

با اپلیکیشن اندروید کوینگرام از آخرین مطالب بازارهای مالی و رمزارز ها با خبر باشید، قیمت تمامی رمزارز ها در لحظه چک کنید و نرخ آنها را با مبدل ارز کوینگرام به یکدیگر تبدیل کنید، با دیگر افراد در مورد تحلیل ها و مطالب گفت و گو کنید، سبد دارایی ارزهای دیجیتال خودتان را بسازید و از سود و زیان خود در بازه های زمانی مختلف با خبر باشید و با شرکت رایگان در مسابقات پیش بینی رمزارز جایزه ببرید.
coingram
coingram
کوینگرام

استارتاپ کوینگرام به عنوان یک رسانه تخصصی در حوزه بازار های مالی وارز های دیجیتال ، فعالیت خود را از تیر 1398 شروع کرد. هدف ما از ابتدا آموزش وآشنایی مردم با علم و فناوری آینده یعنی بلاک چین بوده است. آشنایی با انواع ارز های دیجیتال مانند بیت کوین، اتریوم، آدا کاردانو و بقیه رمزارز ها میتواند ما را در انتخاب خرید و سرمایه گذاری در این حوزه بسیار بیشتر کمک کند. همان طور که سرمایه گذاری ها و ورود پول به این حوزه روز به روز بیشتر می شود، مسئولیت ما برای آگاهی بخشی و اطلاع رسانی بیشتر می شود تا کسی درگیر پروژه های کلاه برداری و طرح های پانزی نشود.

برگزیده ها

درآمد از کوینگرام

شرایط و قوانین

مفاهیم پایه

آشنایی با بلاکچین

آشنایی با بیتکوین

آشنایی با اتریوم

کوینگرام

درباره ما

ارتباط با ما

شبکه های اجتماعی

اینستاگرامتلگرام

کلیه ی حقوق این سایت نزد کوینگرام محفوظ بوده و بازنشر محتوای اختصاصی با ذکر منبع بلامانع است.