coingram
کوینگرام

نوسان

قیمت

نام ارز

2.6%

60,575 $

3,707,190,000 تومان

Bitcoin

Bitcoin

btc

3.7%

2,903 $

177,671,556 تومان

Ethereum

Ethereum

eth

0.1%

0.9995 $

61,169 تومان

Tether

Tether

usdt

1.4%

586.4 $

35,886,456 تومان

Binance Coin

Binance Coin

bnb

0.4%

147.97 $

9,055,764 تومان

Solana

Solana

sol

0.1%

1 $

61,200 تومان

USD Coin

USD Coin

usdc

2.6%

0.5047 $

30,888 تومان

XRP

XRP

xrp

3.7%

2,902 $

177,623,820 تومان

Staked Ether

Staked Ether

steth

6.3%

6.71 $

410,652 تومان

TonCoin

TonCoin

ton

3.1%

0.1447 $

8,856 تومان

Dogecoin

Dogecoin

doge

وی‌چت پی،پرداخت با ارز دیجیتال ملی چین را پشتیبانی می‌کند

19/فروردین/1401
افزودن به نشان شده ها
وی‌چت پی،پرداخت با ارز دیجیتال ملی چین را پشتیبانی می‌کند
اخبار
وی چت
یوان دیجیتال
1504
2 دقیقه

وی‌چت پی (WeChat Pay) پلتفرم پرداخت چینی امکان استفاده از دیجیتال یوان (Digital Yuan) را برای کاربران خود فراهم آورده است. بدین وسیله کاربران این پلتفرم قادر خواهند بود که پرداخت‌های خود را با استفاده از[ارز دیجیتال ملی چین انجام دهند.

به گزارش کریپتونیوز، بانک مرکزی خلق چین(PBOC)، اخیراً تعداد شهرهایی که به‌طور آزمایشی از ارز ملی چین دیجیتال یوان (CNY) پشتیبانی می‌کنند را افزایش داده است. بدین وسیله مرکز مالی و صنعتی گوانگژو (Guangzhou) و سایر مراکز اصلی شهر در این طرح قرار می‌گیرند.

طبق گزارشات منتشر شده وی‌چت پی به‌طور کامل پشتیبانی از دیجیتال یوان را درتمامی مناطق آزمایشی موجود و جدید پشتیبانی می‌کند. این امر کاربران را قادر می‌سازد که کیف پول دیجیتال یوان را به نام خود از طریق سرویس وی‌چت پی‌-ران وی‌بانک ( WeChat Pay-Run Webank) ایجاد کرده و پرداخت‌های خود را بر مبنای ارز دیجتال ملی چین انجام دهند.

این پذیرش، سیگنالی مثبت برای ارز دیجیتال ملی چین خواهد بود. وی‌چت توسط تنسنت (Tencent) غول فناوری اداره می‌شود. وی‌چت پی همراه با رقیبش علی‌پی که تحت مدیریت علی‌بابا (Alibaba) اداره می‌شود، روی‌هم رفته کنترل ۱۵ درصد از کل بازار پرداخت چین را برعهده دارند.

علاوه بر این، وی‌چت دیگر صرفاُ یک پیام‌رسان با قابلیت پرداخت نیست و در چین بیشتر در غالب یک اکوسیستم دیجیتال شناخته می‌شود که مجموعه گسترده‌ای از خدمات آنلان و دیجیتال را ارائه می‌کند. وی‌چت پی، پلتفرم پرداخت مورد استفاده در این اکوسیستم است و اعلام پذیرش آن، نقطه عطف بالقوه بزرگی برای یوان دیجیتال خواهد بود.

بسیاری از ناظران معتقدند که پکن در صدد این است که سلطه وی‌چت پی و علی‌پی بر بازار پرداخت چین به ویژه در بین جوانان را از بین ببرد، اما بانک مرکزی چین این موضوع را انکار می‌‌کند.

سال گذشته میو چانگ‌چن (Mu Changchun)، رئیس موسسه تحقیقات ارز دیجیتال بانک مرکزی خلق چین، گفته بود که وی‌چت پی و ارز دیجیتال ملی چین اساساُ متفاوت‌اند. او در این‌باره گفته بود:

وی‌چت پی و سایر زیرساخت‌های مالی کیف پول هستند، حال آنکه یوان دیجیتال یک ابزار پرداخت است. در حقیقت چیزی است که داخل کیف پول قرار می‌گیرد.

با آزمایش این ارز دیجیتال ملی در بازی‌های المپیک زمستانه که در ماه فوریه (بهمن‌ ماه) برگزار شد، پکن مشتاق است که یوان دیجیتال را در عرصه جهانی و هرچند در خاک چین، بار دیگر در بوته آزمایش قرار دهد.

شش شهر استان ژجیانگ (Zhejiang)، از جمله هانگژو (Hangzhou) که در ماه سپتامبر (شهریور) سال جاری میزبان بازی‌های آسیایی هستند، با توجه به حضور ورزشکاران بین المللی و احمتالا تماشاگران خارجی به مناطق آزمایش ارز دیجیتال ملی چین اضافه می‌شوند.

شهرهای تیانجین (Tianjin)، چونگ کینگ (Chongqing)، گوانگدونگ (Guangdong)، فوژو (Fuzhou) و زییمن (Xiamen) نیز به لیست شهرهای آزمایشی اضافه شده‌اند، اما مردم پکن پس از المپیک زمستانی از توکن دیجیتال بهره خواهند برد.

منبع:

ارز دیجیتال


امتیاز دادن به خبر

با لایک کردن هر خبر شما می توانید کوین بیشتر جایزه بگیرید


مطالب مرتبط با این موضوع

تحلیلگر مطرح بازار ارز دیجیتال رویایی از قله‌های جدید برای بیت‌کوین، اتریوم و سولانا می‌کشد!

تحلیلگر مطرح بازار ارز دیجیتال رویایی از قله‌های جدید برای بیت‌کوین، اتریوم و سولانا می‌کشد!

ایلان ماسک با زبان طنز به نوسانات بازار کریپتو واکنش نشان می‌دهد!

ایلان ماسک با زبان طنز به نوسانات بازار کریپتو واکنش نشان می‌دهد!

کیف پولی که از 757 دلار به 880 هزار دلار رسید!

کیف پولی که از 757 دلار به 880 هزار دلار رسید!

ارزهای در خطر SEC کدام ها هستند؟

ارزهای در خطر SEC کدام ها هستند؟

تغییر راهبرد آرک در ETF خود

تغییر راهبرد آرک در ETF خود


تحلیل کاربران

پشتیبانی

Mojtaba2266

20/فروردین/1401

به خاطر همین کارهایشان هست که همواره درحال بیشرفت هستند ولی افسوس به خاطر این مسئولین ما که اصلا بازار رمز ارز را قبول ندارند و میخواهد در شیوه سنتی بمانند

7

وی چت=یوان چین

angel77

19/فروردین/1401

چین از طریق وی چت توسعه ارز دیجیتال ملیشو ادامه میده وی چت پیام رسان چینی که چیزی به اندازه 1 میلیون کاربر داخلش فعالیت میکنن به تازگی امکان پرداخت یوان دیجیتال را در پلتفرم خود توسعه داده . وی چت با این امکان اولین پشتیبان به جهت توسعه یوان دیجیتال برای کاربران چینی میشه توسعه دهنده های چینی قبل از این یوان دیجیتال را  در چندین شهر آزمایش کردن. و آن را به مرحله ارائه و عرضه در آوردن الان چین در مقایسه با سایر کشور های دنیا از نخستین کشور هاییه که ارز دیجیتال ملی خود را عرضه کرده

19

چین/اولین کشور دارنده ارز. دیجیتال ملی

hoseinseify

19/فروردین/1401

اولین کشوری که ارز دیجیتال مختص به ارز ملی خود را به وجود آورده کشور پهناور چین است که آمده یوان دیجیتال را که نام دیگر آن وی چت میباشد را در شش کشور خود به صورت آزمایشی راه اندازی کرده که همه آن کشور ها سربلندبیرون آمدند. به امید موفقیت و سر بلندیه شما دوستان عزیز و گرامی

12

وی چت

09380100885

21/فروردین/1401

چین تو بازار اقتصادی رقیب آمریکا هست نمیخواهد عقب بیافتد با راه اندازی این کارش خودش رو به جلو سوق میده

4

وی چت پی

dors@1

19/فروردین/1401

پشتیبانی از ارز ملی چین یه موفقیت بزرگ برای این ارز به حساب میاد و میتونه نشونه ای برای اهداف خوب چین باشع

32

عرضه گسترده ارزدیجیتال ملی چین

زارع

19/فروردین/1401

با توسعه وافزایش شهرهای کشورچین که کاربران می‌توانند بااستفاده از ارزدیجیتال ملی همان یوان دیجیتال درمعاملات خودباوری گستر ده استفاده نمایند تنها کشوری که توانست ارزملی خودرا به مرحله استفاده عموم کاربران برساند چین است

15

کاش میشد

nariman0513

19/فروردین/1401

ای کاش ایران هم یک برنامه داخلی با این همه کاربر داشت و ما هم ریال دیجیتالی داشتیم چه زمانی میخوایم به روز بشیم

10

وی چت

hastiiii

19/فروردین/1401

ارز دیجیتال ملی چین مشخصه که برنامه های خوبی برای ادامه کار داره و میتونه خیلی خوب و با قدرت جلو بره

32

وی چت ........fare

farejoon

19/فروردین/1401

چین نخستین کشوریست که ارز دیجیتال ملی خودش را عرضه کرده و انرا به مرحله اجرا گذاشته وی چت یک میلیون کاربر داره که فعالیت میکنن ویچت اولین کشور یست که به جهت توسعه یوان دیجیتال را در چندین کشور خودش به شکل ازمایشی که ۶ کشور بودن و همه از این ازمایش سربلند در امدن در ضمن ویچت یه پیام رسان عالیست .

13

وی چت

hasankhoshmaram.gmaill85.com

10/اردیبهشت/1401

با سلام خدمت دوستان با پشتیبانی که چین از ارز دیجیتالی خودش میکن باعث پیشرفت باید هم ازش حمایت کنن باید منتظر روزا خوب در انتظار وی چت باشیم

4

دانلود اپلیکیشن موبایل کوینگرام

با اپلیکیشن اندروید کوینگرام از آخرین مطالب بازارهای مالی و رمزارز ها با خبر باشید، قیمت تمامی رمزارز ها در لحظه چک کنید و نرخ آنها را با مبدل ارز کوینگرام به یکدیگر تبدیل کنید، با دیگر افراد در مورد تحلیل ها و مطالب گفت و گو کنید، سبد دارایی ارزهای دیجیتال خودتان را بسازید و از سود و زیان خود در بازه های زمانی مختلف با خبر باشید و با شرکت رایگان در مسابقات پیش بینی رمزارز جایزه ببرید.
coingram
coingram
کوینگرام

استارتاپ کوینگرام به عنوان یک رسانه تخصصی در حوزه بازار های مالی وارز های دیجیتال ، فعالیت خود را از تیر 1398 شروع کرد. هدف ما از ابتدا آموزش وآشنایی مردم با علم و فناوری آینده یعنی بلاک چین بوده است. آشنایی با انواع ارز های دیجیتال مانند بیت کوین، اتریوم، آدا کاردانو و بقیه رمزارز ها میتواند ما را در انتخاب خرید و سرمایه گذاری در این حوزه بسیار بیشتر کمک کند. همان طور که سرمایه گذاری ها و ورود پول به این حوزه روز به روز بیشتر می شود، مسئولیت ما برای آگاهی بخشی و اطلاع رسانی بیشتر می شود تا کسی درگیر پروژه های کلاه برداری و طرح های پانزی نشود.

برگزیده ها

درآمد از کوینگرام

شرایط و قوانین

مفاهیم پایه

آشنایی با بلاکچین

آشنایی با بیتکوین

آشنایی با اتریوم

کوینگرام

درباره ما

ارتباط با ما

شبکه های اجتماعی

اینستاگرامتلگرام

کلیه ی حقوق این سایت نزد کوینگرام محفوظ بوده و بازنشر محتوای اختصاصی با ذکر منبع بلامانع است.