coingram
کوینگرام

نوسان

قیمت

نام ارز

0.6%

64,675 $

4,216,810,000 تومان

Bitcoin

Bitcoin

btc

0.7%

3,169 $

206,627,928 تومان

Ethereum

Ethereum

eth

0.1%

1 $

65,200 تومان

Tether

Tether

usdt

0.9%

613.8 $

40,019,108 تومان

Binance Coin

Binance Coin

bnb

2%

146.32 $

9,540,064 تومان

Solana

Solana

sol

0%

0.9997 $

65,180 تومان

USD Coin

USD Coin

usdc

0.7%

3,167 $

206,505,352 تومان

Staked Ether

Staked Ether

steth

0.4%

0.5286 $

34,465 تومان

XRP

XRP

xrp

0.2%

0.1527 $

9,956 تومان

Dogecoin

Dogecoin

doge

2.6%

5.47 $

356,644 تومان

TonCoin

TonCoin

ton

ایلان ماسک: دوج کوین می‌تواند گزینه‌ای برای پرداخت‌های توییتر باشد

21/فروردین/1401
افزودن به نشان شده ها
ایلان ماسک: دوج کوین می‌تواند گزینه‌ای برای پرداخت‌های توییتر باشد
DOGE
Twitter
ElonMusk.دوج
توییتر
1536
2 دقیقه

ایلان ماسک ساعاتی قبل در یکی از توییت‌های خود ایده‌ای را برای پذیرش دوج کوین به‌عنوان یک روش پرداختی در شبکه اجتماعی توییتر مطرح کرد. با این حال، آن‌طور که از لحن این توییت پیداست، پذیرش دوج کوین در توییتر فعلاً تنها در حد یک ایده ابتدایی است.

ایلان ماسک، مدیرعامل تسلا و اسپیس ایکس که چندی پیش ۹.۱ درصد از سهام توییتر را خریداری کرده و عضو هیئت‌مدیره این شبکه اجتماعی شده بود، به‌تازگی در یکی از پست‌های توییتری خود به پذیرش دوج کوین به‌عنوان یک روش پرداختی برای خرید اشتراک حساب‌های ویژه این شبکه اجتماعی، یعنی توییتر بلو (Twitter Blue) اشاره کرده است.

او از زمان پیوستن به تیم توییتر، بارها پست‌هایی را درباره بخش‌های مختلف و ویژگی‌های کاربردی این پلفترم منتشر کرده است که بعضی از آنها جدی و برخی دیگر به‌نوعی برای سرگرمی بوده‌اند. برای مثال، کمی پس از آنکه ایلان ماسک نظرسنجی‌ای را برای اضافه‌کردن امکان ادیت توییت‌ها در صفحه شخصی خود برگزار کرد و ۷۳ درصد از رأی‌دهندگان با آن موافقت کردند، تیم توییتر هم به‌طور رسمی اعلام کرد که روی اضافه‌کردن این ویژگی به پلتفرم خود کار می‌کند.

ساعاتی پیش اما، او در توییتر خود ایده جدیدی را مطرح کرد و گفت:

تمام کاربرانی که با پرداخت ۳ دلار در ماه اشتراک توییتر بلو می‌خرند، باید علامتی برای تأیید هویت خود دریافت کنند و ۲۰ ثانیه برای ادیت توییت‌های خود فرصت خواهند داشت که البته این زمان قابل‌تغییر است. این علامت تأیید باید با [تیک آبی] حساب‌های رسمی توییتر یا حساب‌های مربوط به چهره‌های همگانی متفاوت باشد.

در واکنش به این توییت ایلان ماسک، یکی از کاربران آرژانتینی این شبکه اجتماعی از او درخواست کرد که هزینه خرید اشتراک توییتر بلو را هم کاهش دهد و گفت که «۳ دلار در آرژانتین پولی است که می‌توان با آن برای تمام اعضای یک خانواده غذا تهیه کرد».

ایلان ماسک نیز در پاسخ به درخواست این کاربر آرژانتینی نوشت:

درست است. [هزینه خرید اشتراک توییتر] باید متناسب با توان مالی اشخاص و بر اساس ارز ملی هر کشور تنظیم شود. شاید حتی یکی از گزینه‌ها پرداخت با دوج کوین باشد؟

نکته‌ای که باید به آن توجه کرد، این است که ایلان ماسک آن بخش از توییت خود را که به دوج کوین مربوط می‌شود، به‌صورت سؤالی مطرح کرده است که نشان می‌دهد پذیرش دوج کوین در پرداخت‌های توییتر حداقل تا به این لحظه قطعی نشده و به احتمال زیاد فعلاً تنها در حد یک ایده است.

منبع:

ارز دیجیتال


امتیاز دادن به خبر

با لایک کردن هر خبر شما می توانید کوین بیشتر جایزه بگیرید


مطالب مرتبط با این موضوع

تحلیلگر مطرح بازار ارز دیجیتال رویایی از قله‌های جدید برای بیت‌کوین، اتریوم و سولانا می‌کشد!

تحلیلگر مطرح بازار ارز دیجیتال رویایی از قله‌های جدید برای بیت‌کوین، اتریوم و سولانا می‌کشد!

چهار توکن زیر ۰.۲ دلار با پتانسیل افزایش ۲۰ برابری!

چهار توکن زیر ۰.۲ دلار با پتانسیل افزایش ۲۰ برابری!

ایلان ماسک و دوج کوین؛ آیا DOGE به توییتر X می‌پیوندد؟

ایلان ماسک و دوج کوین؛ آیا DOGE به توییتر X می‌پیوندد؟

ایلان ماسک با زبان طنز به نوسانات بازار کریپتو واکنش نشان می‌دهد!

ایلان ماسک با زبان طنز به نوسانات بازار کریپتو واکنش نشان می‌دهد!

مأموریت فضایی دوج کوین به تعویق افتاد!

مأموریت فضایی دوج کوین به تعویق افتاد!


تحلیل کاربران

تحلیلکر

امین نظرزاده

22/فروردین/1401

است که با ارزش بازار حدود ۴.۰۳ میلیارد دلار، در رتبه ۳۲ بازار قرار داشته و سهم ۰.۲۰ درصدی از کل بازار را در اختیار دارد . هر واحد از مونرو در این لحظه با قیمت ۲۲۲.۴۷ دلار، با احتساب نرخ تتر ۲۸,۲۵۷ تومان معادل ۶,۲۸۶,۵۳۲ تومان معامله می شود و حجم مبادلات روزانه آن ۳۲۶.۱۳ میلیون دلار است. قیمت در ۲۴ ساعت اخیر -۸.۲۵% کاهش یافته است. بالاترین قیمت مونرو در تاریخ ۱۷ اردیبهشت ۱۴۰۰(07 May 2021) معادل ۵۱۳.۵۱ دلار بوده که همینک %۵۶.۶۷ پایین‌تر از آن زمان قرار دارد. تعداد واحدهای در گردش مونرو ۱۸.۱۱ میلیون و تعداد کل واحدهای آن ۱۸.۱۱ میلیون خواهد بود. در حال حاضر فعال ترین صرافی که در آن مونرو معامله می‌شود، صرافی CoinEgg با سهم %۴۲.۸۴ از حجم معاملات روزانه است.

11

دوج کویین +توییتر

[email protected]

21/فروردین/1401

آقای ماسک،باسرمایه،هنگفت،خود می‌تواند بازارهای جهانی رابه چالش،بکشد،وبا خرید۹۰درصد سهام توییتر،وبها، دادن به ارز دوج کویین جهت پرداخت‌های برنامه ،درصددجمع آوری رمزارزها میباشد.

22

ایلان

09380100885

22/فروردین/1401

ایلان ماسک دوست داریم بخاطر اینکه خیلی از ما دوج کوین دوست داریم بخاطر اینکه تو پشتش هستی پس نرو خواهش

12

ایلان ماسک

hastiiii

21/فروردین/1401

ایلان ماسک با این اقدام میتونه برای پرداخت های توییتر از دوج کوین استفاده کنه و باعث رشد قیمت دوج کوین شه

42

ایلان ماسک

Behnam.k75

24/فروردین/1401

به نظر بنده ایلان ماسک به نوعی یک وزنه قوی در تایین قیمت ارز های دیجیتال هستش به خصوص ارزهای نوپا مثل دوج کویین که دور از ذهن نیست تو سال های آتی تمامی پرداخت ها از طریق این مسیر صورت بگیره.

5

دوج کوین اینده درخشان

bijanmiri

16/مرداد/1401

دوج کوین اگرحمایت کامل وصدرصدی ایلان ماسک رو داشته باشه از اینده خوب ودرخشانی برخوردار خواهدبود وجزو ارزهای برتر وپرطرفدار رمزارزها خواهدبود.

3

ماسک و دوج

B@hm@n

21/فروردین/1401

دوج کوین با کمک ایلان ماسک میتونه یه پرواز خوبی داشته باشه و پذیرش دوج. کوین برای پرداخت های توییتر میتونه خیلی خبر خوبی برای دوج کوین باشه

41

دوج کوین

09179120432AsAsAs33

21/فروردین/1401

البته اجرای این برنامه برای ایلان ماسک حکم قطعی و تدبیری هوشمندانه است و چه بارای وچه بدون رای عملی خواهد شد او فقط نظر سنجی خود را انجام رسانده است .ودرمحک خود با ۷۳ درصد رای پیروز بوده .به هر حال این اقدام صورت پذیرفته حساب است و نیز برای معامله گران و مشتریان بسیار بسیار کارپرسود وموج پر حرکتی برای دوج کوین است

19

ایلان ماسک وتوئیت هایش

زارع

21/فروردین/1401

ایلان ماسک که یکی از طرفداران پروپا قرص دوج کوین است اعلام کرد که شاید دوج کوین بهترین راه پرداخت درتوییتر باشد زیرا ارز دیگری امکان دارد که برای بعضی از کاربران مقدور نباشد

24

پرواز دوج کوین

[email protected]

21/فروردین/1401

قبلاً هم گفته بودم دوباره تکرار میکنم دوج کوین در چند سال آینده یکی از ارزهای پایه خواهد شد روز بروز شرکت های بزرگ از دوج کوین جهت پرداخت ها استفاده خواهم کرد

16

ایلان ماســـــک

yasi3

21/فروردین/1401

ایلان ماسک همینطوریشم با پیوستن به توییتر ارزش دوج کوین رو ک ثابت شده علاقه زیادی بهش داره رو بالا برده و حالا هم با اضافه کردن دوج کوین به پرداخت های توییتر ارزشش رو پیش از پیش بالا میبره

24

ایلان ماسک

dors@1

21/فروردین/1401

ایلان ماسک وقتی به مدیریت توییتر پیوست حدس زده میشد که دوج کوین رو به توییتر بیاره و حالا با این خبر اگه انجام شه میتونه باعث رشد دوج شه

40

دوج کوین

Mohammadjavad84

26/فروردین/1401

دوج کوین با کمک ایران ماسک رشد چشمگیری خواهد داشت و اینکه طرفداران زیادی هم درگیر این بحث خواهند شد.

6

دانلود اپلیکیشن موبایل کوینگرام

با اپلیکیشن اندروید کوینگرام از آخرین مطالب بازارهای مالی و رمزارز ها با خبر باشید، قیمت تمامی رمزارز ها در لحظه چک کنید و نرخ آنها را با مبدل ارز کوینگرام به یکدیگر تبدیل کنید، با دیگر افراد در مورد تحلیل ها و مطالب گفت و گو کنید، سبد دارایی ارزهای دیجیتال خودتان را بسازید و از سود و زیان خود در بازه های زمانی مختلف با خبر باشید و با شرکت رایگان در مسابقات پیش بینی رمزارز جایزه ببرید.
coingram
coingram
کوینگرام

استارتاپ کوینگرام به عنوان یک رسانه تخصصی در حوزه بازار های مالی وارز های دیجیتال ، فعالیت خود را از تیر 1398 شروع کرد. هدف ما از ابتدا آموزش وآشنایی مردم با علم و فناوری آینده یعنی بلاک چین بوده است. آشنایی با انواع ارز های دیجیتال مانند بیت کوین، اتریوم، آدا کاردانو و بقیه رمزارز ها میتواند ما را در انتخاب خرید و سرمایه گذاری در این حوزه بسیار بیشتر کمک کند. همان طور که سرمایه گذاری ها و ورود پول به این حوزه روز به روز بیشتر می شود، مسئولیت ما برای آگاهی بخشی و اطلاع رسانی بیشتر می شود تا کسی درگیر پروژه های کلاه برداری و طرح های پانزی نشود.

برگزیده ها

درآمد از کوینگرام

شرایط و قوانین

مفاهیم پایه

آشنایی با بلاکچین

آشنایی با بیتکوین

آشنایی با اتریوم

کوینگرام

درباره ما

ارتباط با ما

شبکه های اجتماعی

اینستاگرامتلگرام

کلیه ی حقوق این سایت نزد کوینگرام محفوظ بوده و بازنشر محتوای اختصاصی با ذکر منبع بلامانع است.