coingram
کوینگرام

دوج کوین با کمک استارلینک تراکنش‌های آفلاین را ممکن می‌کند

24/فروردین/1401
افزودن به نشان شده ها
دوج کوین با کمک استارلینک تراکنش‌های آفلاین را ممکن می‌کند
DOGE
Starlink
ElonMusk
دوج
2415
زمان مطالعه: 3 دقیقه

بنیاد دوج کوین در تلاش است تا با استفاده از ماهواره‌های استارلینک امکان انجام تراکنش‌های دوج را به صورت آفلاین و بدون نیاز به اینترنت فراهم کند.

به نقل از کریپتوپوتیتو، دو توسعه‌دهنده بنیاد دوج کوین اخیرا مقاله‌ای در رابطه با استفاده از فناوری رادیو دوج (RadioDoge) همراه با شبکه ماهواره‌ای استارلینک برای انجام تراکنش‌های دوج کوین بدون استفاده از اینترنت منتشر کرده‌اند.

البته آنها گفته‌اند برای تحقق این هدف هنوز راه درازی در پیش است با این حال با اتصال رادیو دوج به شبکه آزمایشی دوج کوین از طریق فناوری استارلینک، زمینه برای آزمایش‌های بیشتر در آینده فراهم شده است.

آیا تراکنش‌های دوج کوین به صورت آفلاین قابل انجام خواهند بود؟

تیموتی استبینگ (Timothy Stebbing)، مدیر محصول در بنیاد دوج کوین و میچی لومین (Michi Lumin)، یکی از مهندسین رده بالای این بنیاد در حال کار بر روی این پروژه هستند. آفلاین کردن تراکنش‌های دوج کوین به پشتیبانی شبکه ماهواره‌ای استارلینک احتیاج دارد که توسط ایلان ماسک ثروتمندترین طرفدار دوج کوین در جهان ساخته شده است.

بر اساس این مقاله، انجام این کار در گرو فناوری جدیدی با نام رادیو دوج است. رادیو دوج فناوری رادیویی ارزان و قابل اعتمادی است که با تعامل با شبکه ماهواره‌ای استارلینک، دسترسی افراد بدون اتصال به اینترنت را امکان‌پذیر می‌کند.

عنصر حیاتی دیگر این پروژه، کیف پول گیگاولت است که با یکپارچه‌سازی به صورت غیرمتصدیانه با شبکه دوج کوین، برای تراکنش‌های مبتنی بر اینترنت استفاده می‌شود.

این دو توسعه‌دهنده اولین فاز Libdogecoin، یک کتابخانه برنامه‌نویسی یا زیربنایی برای ایجاد پروژه‌های دوج کوین را به عنوان زمینه‌ای برای تشکیل و اعتبارسنجی آدرس‌ها و تراکنش‌های دوج کوین در نظر گرفته‌اند. به گفته آنها، آدرس‌های دوج کوینی که با این کتابخانه ایجاد شده‌اند با موفقیت ارز خود را در شبکه اصلی دریافت کرده‌اند.

هنوز مسیر زیادی باقی مانده است

به گفته تیم توسعه، چالش اصلی برای این کار در امکان برقراری ارتباط بین گیگاولت و رادیو دوج، توانایی Libdogecoin در انجام کارهای سنگین است. نخستین رادیو دوج هفته گذشته راه‌اندازی شد و از آن برای آزمایشات بیشتر استفاده خواهد شد.

به گفته این توسعه‌دهندگان، این هفته باید شاهد ارسال اولین تراکنش‌های Libdogecoin به رادیو دوج باشیم که از طریق ماهواره استارلینک به شبکه آزمایشی دوج کوین ارسال خواهد شد.

این دو توسعه‌دهنده بر این باورند که فناوری جدید، به طور چشمگیری پذیرش دوج کوین را افزایش می‌دهد و آن را به ابزاری واقعی برای مبادله کالاها و خدمات در سراسر جهان تبدیل می‌کند. با این حال آنها اعتراف کردند فاز اول Libdogecoin تنها ۰.۱ مسیر این پروژه را پیموده است.

منبع:

میهن بلاکچین


امتیاز دادن به خبر

با لایک کردن هر خبر شما می توانید کوین بیشتر جایزه بگیرید


مطالب مرتبط با این موضوع

تحلیلگر مطرح بازار ارز دیجیتال رویایی از قله‌های جدید برای بیت‌کوین، اتریوم و سولانا می‌کشد!

تحلیلگر مطرح بازار ارز دیجیتال رویایی از قله‌های جدید برای بیت‌کوین، اتریوم و سولانا می‌کشد!

چهار توکن زیر ۰.۲ دلار با پتانسیل افزایش ۲۰ برابری!

چهار توکن زیر ۰.۲ دلار با پتانسیل افزایش ۲۰ برابری!

ایلان ماسک و دوج کوین؛ آیا DOGE به توییتر X می‌پیوندد؟

ایلان ماسک و دوج کوین؛ آیا DOGE به توییتر X می‌پیوندد؟

ایلان ماسک با زبان طنز به نوسانات بازار کریپتو واکنش نشان می‌دهد!

ایلان ماسک با زبان طنز به نوسانات بازار کریپتو واکنش نشان می‌دهد!

مأموریت فضایی دوج کوین به تعویق افتاد!

مأموریت فضایی دوج کوین به تعویق افتاد!


تحلیل کاربران

دهکده

alireza1357

25/فروردین/1401

داریم ب حرف اقای خاتمی ک میگفت دهکده جهانی نزدیک میشیم ب صورت واقعی . و این ارز ها نشونه اولیه نیست ولی تایید یه هست

18

فناوری انجام تراکنش بدون اینترنت

زارع

24/فروردین/1401

بزودی تراکنش دوج کوین بااستفاده از فناوری نوین وبدون اينترنت واستفاده از ماهواره های استارلینک انجام می گیرد تیم بنیاد وجود کوین با استفاده ازفناوری به راه اندازی این کار فعاليت مي کنند ما بادنیای جدیدوفناوری های نووپیشرفته مواجه هستیم

24

روشن

[email protected]

24/فروردین/1401

یک ارز دیجیتال وباپشتوانه مثل بیت بسیار ارزشمند ودادوستد جهانی باعث رشد وسودهی خوب میشه کاش کشور ماهم داشت

14

دوج کوین

angel77

24/فروردین/1401

هدف دوج کوین اینه که DOGE را به ارز واقعی جهانی برای مبادله کالاها و خدمات تبدیل کنه این شرکت میگه در حال حاضر روی پروژه‌هایی با هدف رساندن اکوسیستم دوج کوین به وضعیت آماده برای پذیرش سریع مردمی کار می‌کنه و به این واقعیت اشاره می‌کنه که 1.7 میلیارد نفر در جهان فاقد بانک هستن

32

پشتکار ایلان ماسک

ARkanroozbeb

26/فروردین/1401

ایلان ماسک مدیر عامل تسلا و صاحب پروژه ی اسپیس ایکس در عرصه فضا نوردی با رفتن جک دوروسی و خالق شبکه اطلاع رسانی توییتر .این آقای ایلان ماسک اومد و ۱۴ درصد یعنی بیشترین سهم از سهام توییتر رو خرید و بعد از ورود به هیات مدیره شبکه توییتر اعلام کرد که چرا توییتر در مبادلات ورودی و خروجی عواید و در آمد هاش از رمز ارز دوم کوین استفاده نکنه و بهتره که توییتر به سراغ دوج کوین بره همین زمزمه و لفظ دادن باعث افزایش یکباره دوج کوین به میزان ۳۰ درصد شد ولی چند روز بعد دلیل مخالفت هیات مدیره توییتر با پذیرش دوج کوین .این میم کوین دوباره دچار ریزش و افت قیمت کرد.این مهم باعث دلسردی ایلان ماسک شد و به بهانه این مشغله ی کاری آش زیاد است نخواست که به عنوان رییس:هیات مدیره توییتر انتخاب شود و فقط به عضوی از اعضای هیات مدیره بسنده کرد.حال با بررسی این جالش:که ایلان ماسک که طرفدار پرو پا قرص دوج کوین و بیشترین سهم از تعداد عددی دوج کوین به هر دری میزنه که قیمت این میم کوین رو به یک دلار برسونه.اوایل با توییت زدن های خودش به عنوان ثروتمندترین قدر دنیا چند بار به صورت کاذب باعث افزایش:پاندولی دوج کوین شد اما باز هم دوج سقوط کرد و تعداد زیادی از خریداران دوج کوین متضرر شدند .بعد در برنامه های مصاحبه هاش در تلویزیون های معروف آمریکا مدام از دوم کوین و محبوبیت اون حرف میزد اما این بار تعداد کمتری سراغ دوج کوین که یه شت کوین هست رفتند.الان هم با ارائه ی ایده انجام تراکنش آفلاین دوج کوین که ایده ی خوبیه سعی در مقبولیت بیشتر دوم کوین داره .غافل از این دریافت عمومی مردم به این نتیجه رسیده ک یه کوین نباید از یک فرد خاص متاثر باشه و اون شخص:خاص:قیمت رو تعیین کنه و اقبال دوج کوین دوباره به عدم اطمینان به این میم کوین شده

12

دوج کوین

hastiiii

24/فروردین/1401

اینکه بشه افلاین تراکنش انجام داد قطعا یه موفقیت بزرگ برای دوج کوین خواهد بود و میتونه کمک به پرواز این میم کوین کنه

52

دوج کوین

dors@1

24/فروردین/1401

دوج کوین میتونه با این پیشرفت و البته با کمک ایلان ماسک در توییتر یه پرواز عالی مثل قبل داشته باشه و رشد خوبی کنه

48

تثبیت دوج کوین

[email protected]

25/فروردین/1401

بله دوج کوین یکی یکی قفل‌ها بروی خودش وطرفدارانش باز نموده وبسوی موفقیت های بیشتر سوق داده میشود اگر هوادارهای دوج همت کنند مراتب بالاتری را نیز شاهد خواهیم شد به امید موفقیت

18

دوج کوین

rezazandi6678

26/فروردین/1401

رادیو دوج بر استفاده از فناوری رادیویی کم هزینه همراه با شبکه ماهواره ای جهانی استارلینک برای ارائه دسترسی ارزان و در مقیاس وسیع به دوج کوین برای افرادی که خارج از دسترس زیرساخت های اینترنتی معمولی زندگی می کنند، تمرکز دارد. این به دوج کوین اجازه می دهد تا بتواند بدون استفاده از اینترنت تراکنش ها را انجام دهد

7

دوج

09380100885

25/فروردین/1401

دوج کوین ارز خوبی هست اما تا وقتی که ایلان ماسک پشتش باشه خوب کافی یه نظرش ایلان برعکس بشه دوج تمام میشود

22

پیشرفت

nariman0513

24/فروردین/1401

یک شخص ثروتمند میتونه یک شبکه دوج کوین رو گسترش بده ولی تو کشور ما با این همه امکانات و نیروهای کار بلد نمیتونیم به فکر یک ارز دیجیتال باشیم خدایا چرا ما نباید برای پول خودمون داد و ستد داشته باشیم بریم واسه ارز دیگر کشورها سرمایه گذاری کنیم چرا آخه

29

دوج

Mojtaba2266

25/فروردین/1401

به نظر من این ارز ظرفیت بالایی دارد که در دراز مدت شاهد پیشرفت و تثبیت جایگاهش در این بازار را خواهیم دید

21

دانلود اپلیکیشن موبایل کوینگرام

با اپلیکیشن اندروید کوینگرام از آخرین مطالب بازارهای مالی و رمزارز ها با خبر باشید، قیمت تمامی رمزارز ها در لحظه چک کنید و نرخ آنها را با مبدل ارز کوینگرام به یکدیگر تبدیل کنید، با دیگر افراد در مورد تحلیل ها و مطالب گفت و گو کنید، سبد دارایی ارزهای دیجیتال خودتان را بسازید و از سود و زیان خود در بازه های زمانی مختلف با خبر باشید و با شرکت رایگان در مسابقات پیش بینی رمزارز جایزه ببرید.
coingram
coingram
کوینگرام

استارتاپ کوینگرام به عنوان یک رسانه تخصصی در حوزه بازار های مالی وارز های دیجیتال ، فعالیت خود را از تیر 1398 شروع کرد. هدف ما از ابتدا آموزش وآشنایی مردم با علم و فناوری آینده یعنی بلاک چین بوده است. آشنایی با انواع ارز های دیجیتال مانند بیت کوین، اتریوم، آدا کاردانو و بقیه رمزارز ها میتواند ما را در انتخاب خرید و سرمایه گذاری در این حوزه بسیار بیشتر کمک کند. همان طور که سرمایه گذاری ها و ورود پول به این حوزه روز به روز بیشتر می شود، مسئولیت ما برای آگاهی بخشی و اطلاع رسانی بیشتر می شود تا کسی درگیر پروژه های کلاه برداری و طرح های پانزی نشود.

برگزیده ها

درآمد از کوینگرام

شرایط و قوانین

مفاهیم پایه

آشنایی با بلاکچین

آشنایی با بیتکوین

آشنایی با اتریوم

کوینگرام

درباره ما

ارتباط با ما

شبکه های اجتماعی

اینستاگرامتلگرام

کلیه ی حقوق این سایت نزد کوینگرام محفوظ بوده و بازنشر محتوای اختصاصی با ذکر منبع بلامانع است.