coingram
کوینگرام

آیا شت کوین مورد علاقه شما دوباره روند صعودی پیش می گیرد؟

26/مهر/1398
افزودن به نشان شده ها
آیا شت کوین مورد علاقه شما دوباره روند صعودی پیش می گیرد؟
Shitcoin
تحلیل
آموزش
3950
زمان مطالعه: دقیقه

آیا هرگز فکر کرده اید که شت کوینی که در عرضه اولیه کوین (ICO) خریداری کرده اید و به نظر می رسد که چشم اندازهای برجسته، سرمایه گذاران عالی روزهای سودآور در پیش روی آن است، آیا دیگر ارزش نگهداری دارد؟

هر کسی به دنبال درآمد آسان است!

آیا این بد است؟ نه عادیست. بسیاری از معامله گران به دنبال سرمایه گذاری در پروژه هایی هستند که بازدهی بیشتری برای آنها دارد، ترجیحا در اسرع وقت و با تلاش کم یا بدون هیچ تلاشی. (بیت کانکت را به خاطر می آورید؟)

در روی دیگر سکه (هدف در نظر گرفته شده)، بنیانگذاران یا مدیر عاملان پروژه های مختلف کریپتو به دنبال جمع آوری سرمایه برای استارتاپ های خود هستند، زیرا این یعنی پول بیشتری به خود و تیم هایشان می رسد و برخی از آنها نیز در تلاش هستند تا حد ممکن تلاش کنند.

این جایی است که اهداف معامله‌گران و مدیران عامل به جای اینکه دست به دست هم دهند در رقابت هستند.

بسیاری از پروژه ها تقاضای فومو کرده و سرمایه عظیمی برای شتکوین هایشان جمع می کنند.

متأسفانه، نقطه شماره ۱ معامله گر خاصی را به راحتی قابل کنترل می کند. دمیرورس خاطرنشان كرد كه بسیاری از پروژه ها، موفق به جمع آوری مبالغ هنگفتی در طول عرضه اولیه کوین (ICO) می شوند زیرا هیچ كس نمی خواهد “چیز بزرگ بعدی” را از دست بدهد. برای ما ارائه یک پروژه با ارزش به معنای کار سخت است، بنابراین بسیاری از مشاغل مطابق با استانداردهای خود عمل نمی کنند و دلیل این که چرا آنها در سطل زباله به پایان می رسند؛ طمع.

اما واقعیت های این بازار بسیار جالب است. جمع آوری پول هنوز به همان آسانی امکان پذیر است – ساختن شت کوین هنوز هم به اندازه گذشته دشوار است. هر زمان که حتی یک تجمع نرم در بازار وجود داشته باشد، تعداد بیشتری شت کوین بازار را غرق می کند و تمام ارزش خود را مصرف می کند. چگونه این امکان وجود دارد؟

پروژه های خوب، توکن های بی مصرف

همه پروژه ها به توکن احتیاج ندارند، اما جمع آوری منابع مالی از این طریق آسان تر است. حتی اگر ایده و پروژه مفید باشد، توکن نیست.

برخی از شرکت ها تنها تا وقتی که عرضه اولیه کوین ادامه دارد از توکن ها استفاده می کنند و بعدا نمی توانند یک کاربرد یا برنامه مناسب برای آن پیدا کنند.

آخر اینکه، هر پروژه با دارندگان توکن (یعنی انسان ها) مانند ماشین رفتار می کند. همانطور که_jillruth می گوید، توکنومیک معتقد است که اگر توکنی به انسان بدهید، شما یک عملکرد به دست می آورید. مردم اینگونه کار نمی کنند. هیچ مقدار دنتاکوئین رایگان باعث نمی شود که من از دنداکوئین استفاده کنم.

هیچ کس از فومو در امان نیست

حتی بازیکنان بزرگ، موسسات یا پایتختهای سرمایه گذار هم نیستند. زیرا اگر در طول عرضه اولیه کوین موفق به خرید شوند، به برنده تمان جوایز ضربه می زنند.

اعداد نشان می دهد که عرضه اولیه کوین ها در کمترین زمان بالاترین بازده را دارند. منطقی است که بازیکنان بزرگ بتوانند آن را واگذار کنند و هنگامی که این کار را انجام می دهند، حرکت آنها در همه خبرها آشکار می شود و با ایجاد یک هایپ، سرمایه گذاران کوچکتر را ترغیب به پیوستن به آن می کند.

اما سرمایه گذارها با هوش درست وقتی که هایپ به بالاترین سطح خود می رسد آنها را دامپ می کند

باید بیشتر بگویم؟ به محض اینکه یک کوین در صرافی لیست می شود سرمایه گذارانی که موفق به خرید در عرضه اولیه کوین نشده اند فوراً فومو می کنند. اما سرمایه گذارانی که موفق به خرید آن در همان ابتدای کارشان شده اند، می دانند چه کنند.

بقیه بازار با شکافی در کیف پول باقی می ماند، یک شت کوین در سبد خود و یک اعتقاد غیرقابل انکار مبنی بر اینکه سرمایه گذاری آنها مانند چیزی که پیش از آنکه کسی ندیده سیر صعودی خواهد داشت.

بنابراین وقتی گروهی از سرمایه گذاران از توکن ها دست بر می دارند چه چیزی گیر شما می آید؟ ریزش شت کوین. به عنوان یک سرمایه گذار، شما فقط می توانید قیمت ورودی خود را کنترل کنید. پس شما با کمترین قیمت وارد می شوید و اصل (و سود) خود را در اسرع وقت از گرو در می آورید.

حرف آخر

سرانجام، این انتخاب شماست که بخواهید در عرضه اولیه کوین خرید کنید یا نه. بله، باز هم می توانید سود های بی سابقه ای کسب کنید اما خطر نیز در کمین است. حرف آخر دمیرورس این است که هنوز خیلی زود است که بتوانیم پیش بینی های موثقی درباره بازار انجام دهیم.

بازار هنوز خیلی خام است انرژی خود او به طور کلی به سمت بهبود اکوسیستم متمرکز شده است. امید به شت کوین از بین نمی رود و کارهایی وجود دارد که می تواند برای اختصاص توکن ها یک برنامه با ارزش انجام دهد و این دقیقاً همان کاری است که وی قصد دارد انجام دهد.

در حال حاضر، من زمان کمتری را صرف “توکن ها” می کنم و زمان بیشتری راجع به “زیرساخت ها” می اندیشم. چه کسی می خواهد چیزهایی را ایجاد کند که به این توکن ها و شبکه ها کمک می کند تا قابل استفاده ، پایدار و کارآمد باشند. یک میدان باز گسترده وجود دارد و پول زیادی برای در آوردن.

منبع:

میهن بلاکچین


امتیاز دادن به خبر

با لایک کردن هر خبر شما می توانید کوین بیشتر جایزه بگیرید


مطالب مرتبط با این موضوع

دورخیز قیمت سولانا به سمت ۵۰ دلار!

دورخیز قیمت سولانا به سمت ۵۰ دلار!

تحلیگر مطرح: قیمت بیت ‌کوین به زودی به ۷۰ هزار دلار می‌رسد!

تحلیگر مطرح: قیمت بیت ‌کوین به زودی به ۷۰ هزار دلار می‌رسد!

مورگان استنلی: ممکن است «زمستان رمزارزها» را پشت سر گذاشته باشیم.

مورگان استنلی: ممکن است «زمستان رمزارزها» را پشت سر گذاشته باشیم.

تحلیل‌گر معروف: بیشتر آلت ‌کوین‌ها هیچ‌وقت دوباره به اوج قیمت خود برنمی‌گردند!

تحلیل‌گر معروف: بیشتر آلت ‌کوین‌ها هیچ‌وقت دوباره به اوج قیمت خود برنمی‌گردند!

کدام پروژه‌ها میتوانند هایپ بعدی بازار باشند و رشد چند صددرصدی را داشته باشند!

کدام پروژه‌ها میتوانند هایپ بعدی بازار باشند و رشد چند صددرصدی را داشته باشند!


تحلیل کاربران

سیر نزولی وصعودی

coin.m

27/مهر/1398

این که بیت کوین نرخش تغییر میکنه خیلی هم خوبه چون چرخه بازار روی این ارز تاثیر میزاره و ثابت میکنه که طرافداران بی شماری دارد. بیت کوین در گذشته تا به حال نشان داده که سیر صعودی خوبی داشته و قابل اعتماد است

7

بیت کوین

nariman

26/مهر/1398

در آینده نزدیک همه دنیا بهشون ثابت خواهد شد که فن آوری ارزهای دیجتال به نقطه آیی خواهد رسید که بتوان به عنوان یک پشتوانه خیلی بزرگ مالی برای یک کشور محسوب شود . و در آینده شاهد اتفاقاتی خوبی خواهیم بود .

23

توکن های بی مصرف

mohammad2409

26/مهر/1398

همه پروژه ها به توکن احتیاج ندارند، اما جمع آوری منابع مالی از این طریق آسان تر است. حتی اگر ایده و پروژه مفید باشد، توکن نیست. برخی از شرکت ها تنها تا وقتی که عرضه اولیه کوین ادامه دارد از توکن ها استفاده می کنند و بعدا نمی توانند یک کاربرد یا برنامه مناسب برای آن پیدا کنند. آخر اینکه، هر پروژه با دارندگان توکن (یعنی انسان ها) مانند ماشین رفتار می کند. همانطور که_jillruth می گوید، توکنومیک معتقد است که اگر توکنی به انسان بدهید،  شما یک عملکرد به دست می آورید. مردم اینگونه کار نمی کنند. هیچ مقدار دنتاکوئین رایگان باعث نمی شود که من از دنداکوئین استفاده کنم.

13

شت کوین

marwan

30/خرداد/1402

 شت‌کوین به رمزارزهایی گفته می‌شود که گزینه خوبی برای سرمایه‌گذاری نیستند. این اصطلاح همچنین برای توصیف توکن‌‌هایی استفاده می‌شود که هدف خاصی ندارند. این کلمه اصطلاحی انزجاری است که غالبا برای توصیف آلتکوین‌هایی استفاده می‌شود که پس از 

2

زحمت برای ارز دیجیتال

coin.m

27/مهر/1398

بله خوب اگر بخوای به عنوان شغل اول خودت در نظرش بگییری باید براش زمان بزاری و اطلاعات به روزی داشته باشی تا یه بزینس خوب برسی

5

شت کوین ارز جدید

soni3168

26/مهر/1398

خب میبینید که در طول این سال ها ارزهای زیادی عرضه شدند که محبوبیت چندانی نداشتند ولی با ارائه اعمال و کارهای سود اور باعث محبوبیت و جذب کاربران بسیاری شدند که شت کوین که شاید یکی از امثال آن ها باشد

6

شیفتکویین وجمع آوری سرمایه

Bist1234

26/مهر/1398

درست است که هر پروزه ای برای موفقیت نیاز به توکن ندارد ولی یکی ازاسانترین راه برای جمع آوری سرمایه است،ولی همیشه تیربه هدف نمیخوره

12

تحلیل شت کویینی

mohammad2409

27/مهر/1398

برخی تحلیل‌گران حدس می‌زنند که فروش ارزان اتریوم بخاطر استارت‌آپ‌هایی است که توسط ICO سرمایه جمع کرده‌اند و مبالغ قابل توجهی اتریوم دارند. ترس از طولانی شدن بازار خرسی بسیار بیشتر از زمانی که مردم انتظار آن را دارند، از دلایل این فروش بوده است. با این وجود، هایز ادعا می‌کند از آن‌جایی که مدیران سرمایه، بر اساس ذهنیت مردم(ذهنیت گروهی) عمل می‌کنند، سرمایه‌گذاری پر ریسک ضربه نهایی را وارد خواهد کرد.

9

آرزوی قلبی ما

aminparvaz22

27/مهر/1398

ارزش کوبن ها واقعا به شدت کاهش پیدا کرده روندی آزار دهنده که آینده مبهمی از اونها نشون میده متاسفانه هر چقدر که به جلو حرکت میکنیم تعداد این شت کوینها افزایش پیدا میکنه و حتی تعداد پروژهای اسکم نسبت به چند سال گذشته به شدت افزایش پیدا کرده بعضی واقعا مستحق سعود هستند که امیدوارم این اتفاق هر چه سریع تر به وقوع بپیونده

7

درامد آسان

mohammad2409

29/مهر/1398

قانونگذاران در حال سرکوب شدید هستند. آنها در حال خارج کردن سرمایه‌گذاران کوچک هستند و نظام فعلی را به زور به خوردمان می‌دهند.

7

بیت کوین

coin.m

27/مهر/1398

از اونجایی که در بیت کوین شخص و یا دولتی نمیتواند نظارت کند و در واقع پول مردمی است . حساب ویژه ای باید روی این ارز داشت چون فراگیر شده و در دنیای مدرن جایگزین پول های سنتی میشه پس اینده درخشانی باید داشته باشه .

6

روند صعودی و نزولی

saeedj22

26/مهر/1398

تغییر جهت و روند صعودی بیت کوین، بدون تردید تحت تاثیر چرخه بازار و به پایان رسیدن یک دوره نزولی شدید است، اما اتفاقات ژئوپولتیک اقتصاد جهان هم طی 18 ماه گذشته تغییر کرده است.

15

اره

ghacim_gh

26/مهر/1398

اره خب همه میخوان که درامد زیادی داشته باش و تو‌خونه بشینن ولی در اصل اینجوری نیست باید واسش زحمت بکشید

13

sheet coin

hamid_reza235

26/مهر/1398

این شتکوین نیست فک کنم شیتکوینه. از اسمش معلومه ک همین طوری روش اسم مزخرفی گذاشتن ولی شاید رازی پشت این اسم و این کوین ها باشه. اسمی ک کسی فکرشم نمیکنه ارزش داشته باشه ولی سرمایه گذارای باهوش اونارو می خرن و وقتی ک موقش رسید کارت برنده رو رو می کنن و میلیاردر میشن. والا اینا ی چیزیشون هست...

16

جای گذاری

hosseinsk

26/مهر/1398

فعالیت بیشتر در عرصه ارز دیجیتال باعث افزایش آگاهی و تسریع پپدا کردن سرمایه است هرچقدر در این عرصه فعالیت کنیم میتوان با رشد و سرمایه گذاری مجدد این ارز همگانی و بهتر شناختن آن کنیم جای گذاری پول های کاغذی و سپس پول های بین بانکی صرفا در زمان انجام دادن است حال با جای گذاری این ارز با ارز بانکی بیشتر از ریسک سرمایه برخورد هستیم

5

شت کوین

amirazimzade

04/آبان/1398

این ها نشانه های عجیبی در بکار گیری نادرست این صاحبان قدرت از بازار بیت کوین میباشد و بیانگر اینکه به زودی تغییراتی در این بازار بوجود خواهد آمد

4

شت کوین

king1366

27/مهر/1398

در برخی موارد همین شت کوین ها سود خوبی به خریداران خودشان دادند. اما در بیشتر موارد رشد صعودی نداشتند و درجا زدند. در کلا در این بازار برای سرمایه گذاری باید علاوه بر مطالعه ریسک را هم پذیرفت.

6

ارزهای بخصوص...

Dr.COiNs

26/مهر/1398

امروزه برای رقابت در بازار ارزهای دیجیتال از اینرو که دیگر تعداد بسیاااار زیادی ارز دیجیتال داریم و رشد هم میکنند ، صنعتگران این عرصه میبایستی دنبال راههای خاص و برندسازیهای خاص باشند.

6

جمع اوری سرمایه

coin.m

27/مهر/1398

این کار به راحتی صورت نمیگیره چون باید هدف داشته باشی و نیاز به علم خودش هم داره اگر با هدف جلو بری سرمایه گذاری خوبی رو داره در اینده

7

دانلود اپلیکیشن موبایل کوینگرام

با اپلیکیشن اندروید کوینگرام از آخرین مطالب بازارهای مالی و رمزارز ها با خبر باشید، قیمت تمامی رمزارز ها در لحظه چک کنید و نرخ آنها را با مبدل ارز کوینگرام به یکدیگر تبدیل کنید، با دیگر افراد در مورد تحلیل ها و مطالب گفت و گو کنید، سبد دارایی ارزهای دیجیتال خودتان را بسازید و از سود و زیان خود در بازه های زمانی مختلف با خبر باشید و با شرکت رایگان در مسابقات پیش بینی رمزارز جایزه ببرید.
coingram
coingram
کوینگرام

استارتاپ کوینگرام به عنوان یک رسانه تخصصی در حوزه بازار های مالی وارز های دیجیتال ، فعالیت خود را از تیر 1398 شروع کرد. هدف ما از ابتدا آموزش وآشنایی مردم با علم و فناوری آینده یعنی بلاک چین بوده است. آشنایی با انواع ارز های دیجیتال مانند بیت کوین، اتریوم، آدا کاردانو و بقیه رمزارز ها میتواند ما را در انتخاب خرید و سرمایه گذاری در این حوزه بسیار بیشتر کمک کند. همان طور که سرمایه گذاری ها و ورود پول به این حوزه روز به روز بیشتر می شود، مسئولیت ما برای آگاهی بخشی و اطلاع رسانی بیشتر می شود تا کسی درگیر پروژه های کلاه برداری و طرح های پانزی نشود.

برگزیده ها

درآمد از کوینگرام

شرایط و قوانین

مفاهیم پایه

آشنایی با بلاکچین

آشنایی با بیتکوین

آشنایی با اتریوم

کوینگرام

درباره ما

ارتباط با ما

شبکه های اجتماعی

اینستاگرامتلگرام

کلیه ی حقوق این سایت نزد کوینگرام محفوظ بوده و بازنشر محتوای اختصاصی با ذکر منبع بلامانع است.