coingram
کوینگرام

نوسان

قیمت

نام ارز

0%

66,374 $

3,935,978,200 تومان

Bitcoin

Bitcoin

btc

0.8%

3,033 $

179,840,296 تومان

Ethereum

Ethereum

eth

0%

1 $

59,300 تومان

Tether

Tether

usdt

1%

577 $

34,217,879 تومان

Binance Coin

Binance Coin

bnb

2.9%

168.09 $

9,967,737 تومان

Solana

Solana

sol

0%

1 $

59,300 تومان

USD Coin

USD Coin

usdc

0.1%

0.5199 $

30,830 تومان

XRP

XRP

xrp

0.9%

3,031 $

179,711,022 تومان

Staked Ether

Staked Ether

steth

0.4%

6.67 $

395,531 تومان

TonCoin

TonCoin

ton

1.7%

0.1531 $

9,079 تومان

Dogecoin

Dogecoin

doge

بررسی پروژه متاورس شیبا اینو؛ بیش از ۱۰۰هزار قطعه زمین و استفاده از اِتِر به جای SHIB

27/فروردین/1401
افزودن به نشان شده ها
بررسی پروژه متاورس شیبا اینو؛ بیش از ۱۰۰هزار قطعه زمین و استفاده از اِتِر به جای SHIB
SHIB
ShibaInu
Metaverse
اخبار
2619
2 دقیقه

با وجود گذشت حدوداً دو ماه از اعلام توسعه‌دهندگان شیبا اینو]، بالاخره جزئیات مربوط به متاورس این پروژه منتشر شد. تیم شیبا اینو درباره درجه‌بندی زمین‌ها، قیمت آنها و فایده‌ای که برای اقتصاد توکن «SHIB» خواهند داشت، توضیح داده‌ و قرار است به‌زودی جزئیات بیشتری نیز منتشر شود.

به گزارش کوین دسک، توسعه‌دهندگان شیبا اینو، میم کوین پرسروصدای بازار ارزهای دیجیتال، به‌تازگی جزئیات پروژه متاورس خود را فاش کرده‌اند. به گفته تیم شیبا اینو، ۱۰۰٬۵۹۵ قطعه زمین که برخی از آنها همچنان به‌صورت خصوصی باقی خواهند ماند، در این دنیای مجازی عرضه می‌شوند.

این زمین‌های مجازی قرار است به‌صورت مرحله‌ای برای فروش عرضه شوند که مرحله اول آن همین چند روز پیش برگزار شد و مرحله دوم اکنون در حال برگزاری است. در فاز اول ۳۶٬۴۳۱ قطعه زمین آزاد خواهد شد که به چهار طرح با اسامی نقره‌ای (Silver Fur)، طلایی (Gold Tail)، پلاتینی (Platinum Paw) و الماسی (Diamond Teeth) تقسیم می‌شوند و بین ۰.۲ تا ۱ اتریوم قیمت دارند.

مرحله اول به‌مدت ۷۲ ساعت بود و در این مرحله کاربران با قفل‌کردن توکن‌های لیش (LEASH) و NFTهای «SHIBOSHIS» خود در وب‌سایت رسمی، وارد مزایده می‌شدند و در پایان زمین به بالاترین پیشنهاد فروخته می‌شد. مرحله دوم در هفت روز و بدون مزایده برگزار خواهد شد و کاربران با قفل‌کردن توکن‌های لیش و NFTهای مجموعه SHIBOSHIS می‌توانند زمین دریافت کنند، با این تفاوت که ظرفیت محدود است. در مرحله سوم فروش به‌صورت عمومی آغاز می‌شود و کاربران می‌توانند زمین‌های باقی‌مانده را با قیمتی ثابت خریداری کنند که این مرحله نیز ۱۰ روز طول خواهد کشید.

این تیم تصمیم گرفته است از یک ارز دیجیتال بی‌طرف برای قیمت‌گذاری زمین‌ها استفاده کند تا مطمئن شود معاملات این زمین‌های مجازی تأثیر منفی بر توکن بومی شیبا اینو، یعنی «SHIB» نمی‌گذارد.

توسعه‌دهندگان شیبا اینو در این رابطه گفته‌اند:

استفاده از توکن‌های اکوسیستم خودمان می‌تواند مشکل‌ساز شود، چراکه قیمت شیبا اینو در زمان نقدکردن زمین‌ها کاهش پیدا می‌کند که این موضوع مخالف برنامه‌های ماست.

طبق گفته‌های تیم توسعه شیبا اینو، خریداران این زمین‌ها می‌توانند از روش‌های مختلف درآمد بیشتری هم داشته باشند، منابع درون بازی را جمع‌آوری کنند و به دیگران پاداش دهند. تیم شیبا اینو اعلام کرده است به‌زودی درباره این روش‌ها جزئیات بیشتری را اعلام می‌کند.

علاوه بر این، مالکان زمین‌ها می‌توانند با استفاده از توکن شیبا اینو یا سوزاندن آنها، نام قطعه زمین خود را تغییر دهند.

در اعلامیه راه‌اندازی متاورس شیبا اینو گفته شده است:

اولین نقش ویژه‌ای که توکن «SHIB» در متاورس شیبا اینو خواهد داشت، بحث توکن‌سوزی است. در این سازوکار جدید افراد می‌توانند در ازای سوزاندن توکن نام زمین خود را عوض کنند. این برنامه بلافاصله پس از پایان فروش عمومی زمین‌ها آغاز می‌شود.

توسعه‌دهندگان شیبا اینو همچنین گفته‌اند که بقیه توکن‌های اکوسیستم شیبا اینو مانند لیش (LEASH) و بون (BONE) نیز با گسترش این متاورس نقش بیشتری پیدا خواهند کرد. به گفته آنها، دارندگان توکن لیش می‌توانند در مراحل بعدی زمین خریداری کنند.

گفتنی است که این متاورس در شیباریوم (Shibarium)، شبکه لایه دوم شیبا اینو، توسعه پیدا می‌کند.

منبع:

ارز دیجیتال


امتیاز دادن به خبر

با لایک کردن هر خبر شما می توانید کوین بیشتر جایزه بگیرید


مطالب مرتبط با این موضوع

تحلیلگر مطرح بازار ارز دیجیتال رویایی از قله‌های جدید برای بیت‌کوین، اتریوم و سولانا می‌کشد!

تحلیلگر مطرح بازار ارز دیجیتال رویایی از قله‌های جدید برای بیت‌کوین، اتریوم و سولانا می‌کشد!

چهار توکن زیر ۰.۲ دلار با پتانسیل افزایش ۲۰ برابری!

چهار توکن زیر ۰.۲ دلار با پتانسیل افزایش ۲۰ برابری!

سوپرایز بزرگ شیبا؛ اهداف شیبا در سال ۲۰۲۴!

سوپرایز بزرگ شیبا؛ اهداف شیبا در سال ۲۰۲۴!

ایلان ماسک با زبان طنز به نوسانات بازار کریپتو واکنش نشان می‌دهد!

ایلان ماسک با زبان طنز به نوسانات بازار کریپتو واکنش نشان می‌دهد!

افزایش ۷۷۹هزار درصدی توکن‌های سوزانده‌شده شیبا اینو!

افزایش ۷۷۹هزار درصدی توکن‌های سوزانده‌شده شیبا اینو!


تحلیل کاربران

شیبا

Mojtaba2266

27/فروردین/1401

به نظرم شیبا با پشتیبانی و ظرفیت های که دارد هروز پیشرفت میکند و روبه جلو می رود و برای سرمایه گذاری مناسب است

20

خنده

majidsoltsni

27/فروردین/1401

شبکه آمریکایی: روسیه می‌تواند راه دورزدن تحریم‌ها را از ایران یاد بگیرد سی‌ان‌ان:از آن‌جایی که روسیه تقریبا تمام بخش‌های اقتصاد خود را با تحریم‌های بی‌سابقه‌ای روبه‌رو کرده، ممکن است مجبور شود به یک متحد قابل اعتماد با بیش از چهار دهه تجربه در زمینه مقابله با تحریم‌های غرب روی بیاورد. یکی از راه‌هایی که روسیه می‌تواند یاد بگیرد که از تحریم‌های احتمالی نفت خود جان سالم به در ببرد، جابه‌جایی کشتی‌ها و تغییر نام تجاری آن‌هاست، تاکتیکی که ایران از آن استفاده کرده است.

32

شیبا اینو

Seydali1364

12/فروردین/1402

شیبا اینا با خرید و فروش زمین های متاروس ایند جامعه شیبا را تاضمین کرده شیبا در حال حاضر در حال و فکر پرواز با بالاترین نقطه این دنیا دیجیتال هست هرکسی یک فکر و عقیده داره بنظره من باید برای پیشرفتهای جامعه شیبایی امده بود

0

میم کوین شیبا اینو

angel77

27/فروردین/1401

شیبا اینو یه میم کوین پر سر و صداس که این روزها تقریباً همه افرادی که با دنیای ارزهای دیجیتال آشنایی دارن اسمش رو زیاد می‌شنون. این ارز دیجیتال با الهام از ایده دوج کوین روی شبکه اتریوم راه اندازی شده و تلاش می‌کنه تا دوج کوین را پشت سر بگذاره این میم کوین جذاب حالا یکی از پرطرفدار ترین ارزهای بازار دیجیتاله

30

در باره ی شیبا اینو

peyman1374.v

28/فروردین/1401

شیبا اینو با نماد اختصاری SHIB یک ارز دیجیتال یا شکلی از دارایی دیجیتال است که با ارزش بازار حدود ۱۴.۰۷ میلیارد دلار، در رتبه ۱۵ بازار قرار داشته و سهم ۰.۷۱ درصدی از کل بازار را در اختیار دارد . هر واحد از شیبا اینو در این لحظه با قیمت ۰.۰۰۰۰۲۵ دلار، با احتساب نرخ تتر ۲۷,۸۹۹ تومان معادل ۰.۷ تومان معامله می شود و حجم مبادلات روزانه آن ۳۴۲.۰۴ میلیون دلار است. قیمت در ۲۴ ساعت اخیر ۰.۶۶% افزایش یافته است. بالاترین قیمت شیبا اینو در تاریخ ۰۶ آبان ۱۴۰۰(28 October 2021) معادل ۰.۰۰۰۰۸ دلار بوده که همینک %۷۱.۰۳ پایین‌تر از آن زمان قرار دارد. تعداد واحدهای در گردش شیبا اینو ۵۴۹.۰۶ تریلیون و تعداد کل واحدهای آن ۵۸۹.۷۴ تریلیون خواهد بود. در حال حاضر فعال ترین صرافی که در آن شیبا اینو معامله می‌شود، صرافی Binance با سهم %۱۶.۲۷ از حجم معاملات روزانه است.

12

شیبا

hastiiii

27/فروردین/1401

شیبا با پیوستن به متاورس مشخص شده که اهداف بالایی در سر داره و با ادامه این روند یه صعود خوب هم خواهد داشت

43

شیبا

[email protected]

27/فروردین/1401

سلام بنده این اطمینان رو دارم شیبا در آینده بسیار نزدیک یکی از بزرگترین رقیبای دنیا خواهد شد به امید فردای بهتر

6

پروژه متاورس وزمین شیبااینو

marwan

24/شهریور/1402

ارز دیجیتال شیبااینو قصد دارد پروژه متاورس خود را به نام SHIB: The Metaverse راه اندازی کند. در حالی که گمانه زنی های اولیه، متاورس را به بازی های Shiba Inu مرتبط می کرد، اکنون مشخص شده است که متاورس شیبااینو به طور کامل پروژه خودش بوده، دارای املاک و مستغلات مجازی (Shiba Inu Lands) است که درآمد غیرفعالی را نیز برای کاربران فراهم می کند.

2

شیبا

09380100885

27/فروردین/1401

سلام اونقدر ارز شیبا اینو معروف شد تو دنیا هر روز یه خبر ازش منتشر انشالله که بشه به زودی یک سنت بشه شیبا اینو

31

شیبا

علیرضادوست

15/اسفند/1401

نام اصلی شیبا اینو برگرفته از نژاد یک سگ ژاپنی است که همین سگ نماد دوج کوین هم هست. با توجه به رشدهای زیادی که دوج کوین داشته، توکن‌های زیادی هم در پی همین اتفاق به وجود آمدند که شیبا یکی از این توکن‌ها بود. از شیبا به عنوان قاتل دوج کوین نام می‌برند. بسیاری از فعالان بازار از شیبا و دوج کوین به عنوان شت کوین‌ها نام می‌برند. چون بر این باورند که آنها ارزش چندانی ندارند و فقط برای شوخی ایجاد شده‌اند. 

0

شیبا

dors@1

27/فروردین/1401

متاثرس میتونه برای شیبا خیلی موفقیت به همراه داشته باشه و به پیشرفت و رشد خوبه این میم کوین کمک کنه

46

شیبا

asalii

27/فروردین/1401

پروژه متاورس شیبا میتونه با فروش این زمین ها به اندازه الان که محبوب هستش به محبوبیتش اضافه خواهد شد

47

تحلیل

q111111

28/فروردین/1401

شیبانو قدرتش رو داره تا به این فضا وارد بشه چون شیبااینو از ژاپن جای پر از پیشرفت وفرصت اومده وخیلی برای مبتدی ها عالیه این ارز دیجیتال و من از شیبا اینو خیلیی خوشم میاد

6

شیبا

ali12566

28/فروردین/1401

سلام خدمت دوستان عرض کنم که این روزا شیبا خوب پیش میره کلا برای سرمایه گزاری خوب امن شده شیبا الان یکی از بهترینها شده

20

دانلود اپلیکیشن موبایل کوینگرام

با اپلیکیشن اندروید کوینگرام از آخرین مطالب بازارهای مالی و رمزارز ها با خبر باشید، قیمت تمامی رمزارز ها در لحظه چک کنید و نرخ آنها را با مبدل ارز کوینگرام به یکدیگر تبدیل کنید، با دیگر افراد در مورد تحلیل ها و مطالب گفت و گو کنید، سبد دارایی ارزهای دیجیتال خودتان را بسازید و از سود و زیان خود در بازه های زمانی مختلف با خبر باشید و با شرکت رایگان در مسابقات پیش بینی رمزارز جایزه ببرید.
coingram
coingram
کوینگرام

استارتاپ کوینگرام به عنوان یک رسانه تخصصی در حوزه بازار های مالی وارز های دیجیتال ، فعالیت خود را از تیر 1398 شروع کرد. هدف ما از ابتدا آموزش وآشنایی مردم با علم و فناوری آینده یعنی بلاک چین بوده است. آشنایی با انواع ارز های دیجیتال مانند بیت کوین، اتریوم، آدا کاردانو و بقیه رمزارز ها میتواند ما را در انتخاب خرید و سرمایه گذاری در این حوزه بسیار بیشتر کمک کند. همان طور که سرمایه گذاری ها و ورود پول به این حوزه روز به روز بیشتر می شود، مسئولیت ما برای آگاهی بخشی و اطلاع رسانی بیشتر می شود تا کسی درگیر پروژه های کلاه برداری و طرح های پانزی نشود.

برگزیده ها

درآمد از کوینگرام

شرایط و قوانین

مفاهیم پایه

آشنایی با بلاکچین

آشنایی با بیتکوین

آشنایی با اتریوم

کوینگرام

درباره ما

ارتباط با ما

شبکه های اجتماعی

اینستاگرامتلگرام

کلیه ی حقوق این سایت نزد کوینگرام محفوظ بوده و بازنشر محتوای اختصاصی با ذکر منبع بلامانع است.