coingram
کوینگرام

رشد ۱۰۰ درصدی قیمت سه آلت کوین در آستانه اضافه‌شدن به بازار کوین بیس

28/فروردین/1401
افزودن به نشان شده ها
رشد ۱۰۰ درصدی قیمت سه آلت کوین در آستانه اضافه‌شدن به بازار کوین بیس
CoinBase
Altcoin
اخبار
تحلیل
2278
زمان مطالعه: 3 دقیقه

کوین بیس، بزرگترین صرافی ارزهای دیجیتال آمریکا، چند روز پیش فهرست توکن‌هایی را که قصد دارد در سه ماه آینده آنها را به بازار خود اضافه کند، منتشر کرد. قیمت برخی از این توکن‌ها که چندان هم نام‌آشنا نیستند، پس از انتشار این اعلامیه بیش از ۱۰۰ درصد رشد کرده است. این در حالی است که این توکن‌ها هنوز به بازار کوین بیس اضافه نشده‌اند.

به گزارش کوین تلگراف، کوین بیس روز ۱۱ آوریل (۲۲ فروردین) فهرستی از ۵۰ ارز دیجیتال را که برای اضافه‌کردن به پلتفرم معاملاتی خود در سه‌ماهه دوم سال ۲۰۲۲ بررسی می‌کند، منتشر کرد. به گفته کوین بیس این اقدام برای ایجاد شفافیت فرآیند فهرست‌کردن ارزهای دیجیتال در این صرافی انجام شده است.

با وجود این، در حالی که بسیاری از سرمایه‌گذاران ارزهای دیجیتال با بررسی دقیق‌تر به‌دنبال یافتن گزینه‌های باارزش از میان این ۵۰ نامزد بودند، واکنش‌ها نسبت به انتشار فهرست کوین بیس متفاوت بود و منجر به برخی ادعاها مبنی بر خریدوفروش کارکنان داخلی این صرافی شد.

پس از گذشت تقریباً یک هفته و جهش و سقوط شدید بسیاری از ارزهای دیجیتال موجود در این فهرست، با آرام‌شدن اوضاع، مشخص شد که توکن‌های مورفیوس لبز (Morpheus Labs)، کروماتیکا (Kromatika) و بیگ دیتا پروتکل (Big Data Protocol)، سه برنده اصلی اعلامیه کوین بیس هستند که بیشترین رشد را در این مدت تجربه کرده‌اند.

مورفیوس لبز (MITX)

مورفیوس لبز پروژه‌ای است که ابزارهای توسعه بلاک چین گسترده‌ای برای ساده‌سازی فرآیند توسعه برنامه‌های غیرمتمرکز (DApps) در شبکه‌های مختلف و با زبان‌های برنامه‌نویسی متفاوت، ارائه می‌کند.

به‌دنبال انتشار نام این توکن در اعلامیه کوین بیس، قیمت مورفیوس لبز روز ۱۵ آوریل (۲۶ فروردین) با حدود ۱۸۵ درصد رشد از کف ۰.۰۱۴ دلاری به ۰.۰۴ دلار افزایش یافت.

نمودار قیمت مورفیوس لبز در نمای ۴ ساعته.

جدا از اعلامیه کوین بیس، قیمت این ارز دیجیتال در این مدت از اخبار مثبتی دیگری در رابطه با پلتفرم ان‌اف‌تی لانچر (NFT Launcher)، راه‌اندازی مورفیوس لبز لانچ‌پد (Morpheus Labs Launchpad) و پورتال توسعه‌دهنده سید (SEED) تأثیر گرفته است.

پلتفرم «NFT Launcher» یک ابزار مبتنی بر مرورگرهای اینترنتی است که ساخت و ارسال NFT را برای کاربران آسان می‌کند. لانچ‌پد نیز یک سرویس مبتنی بر فضای ابری است که با همکاری هواوی کلاود (HUAWEI CLOUD) سنگاپور قصد دارد با استفاده از فناوری بلاک چین راهکارهایی به شرکت‌ها و کسب‌وکارهای مختلف ارائه دهد. پورتال سیید نیز مجموعه‌ای از ابزارها برای توسعه‌دهندگان بلاک چین است و در حال حاضر بیش از ۲۰۰ کاربر دارد.

کروماتیکا (KROM)

کروماتیکا فایننس (Kromatika Finance) یک صرافی غیرمتمرکز است که به کاربران امکان مبادلات بدون کارمزد را ارائه کرده و از ورود ربات‌ها به پنل و لغزش قیمت‌ها (slippage) جلوگیری می‌کند.

داده‌های وب‌سایت کوین گکو (CoinGecko) نشان می‌دهند که توکن کروماتیکا قبل از اینکه در ۱۲ آوریل (۲۳ فروردین) با ۱۴۵ درصد رشد به ۰.۱۳ دلار برسد، ۹ آوریل (۲۰ فروردین) با قیمت ۰.۰۵۲۵ دلار معامله می‌شد. در حال حاضر، قیمت کروماتیکا حدود ۰.۱۱ دلار است.

نمودار قیمت کروماتیکا در نمای ۲ ساعته.

از پیشرفت‌هایی که به تقویت آینده پروژه کروماتیکا کمک می‌کند می‌توان به راه‌اندازی نسخه دوم این صرافی به نام «Kromatika v۲» اشاره کرد. این به‌روزرسانی برای ۲۰ آوریل (۳۱ فروردین) برنامه‌ریزی شده است و امکان دارد در آینده به پروژه آربیتروم اودیسه (Arbitrum Odyssey)، پروتکل وام‌دهی فعال در اکوسیستم آربیتروم، اضافه شود.

بیگ دیتا پروتکل (BDP)

بیگ دیتا پروتکل یک پروژه مرتبط با امور مالی غیرمتمرکز (DeFi) است. این پروژه روی ایجاد یک بازار نقدینگی برای داده‌های باارزش تجاری که ارائه‌دهندگان حرفه‌ای داده‌ها آن را تأمین می‌کنند، متمرکز شده است.

قیمت بیگ دیتا پروتکل بلافاصله پس از اعلامیه کوین بیس از پایین‌ترین سطح خود، یعنی ۰.۰۵۸ دلار در ۱۱ آوریل (۲۲ فروردین) با ۲۰۴ درصد رشد به ۰.۱۷۷ دلار رسید. در حال حاضر قیمت این توکن به ۰.۱۳۱ دلار کاهش یافته است، اما همچنان در هفت روز گذشته بیش از ۱۰۵ درصد رشد داشته است.

نمودار قیمت بیگ دیتا پروتکل در نمای ۴ ساعته.

روند صعودی بیگ دیتا پروتکل به‌دلیل چند پیشرفت قابل‌توجه، از جمله ادغام با شرکت اینترکانتیننتال اکسچنج (Intercontinental Exchange) است که در فهرست ۵۰۰ شرکت برتر آمریکایی از نظر درآمد محسوب می‌شود. مشارکت با متاگیم‌هاب دائو (MetaGameHub DAO) و سکیوریتیز کوت اکسچنج (Securities Quote Xchange) نیز از جمله همین پیشرفت‌هاست.

منبع:

ارز دیجیتال


امتیاز دادن به خبر

با لایک کردن هر خبر شما می توانید کوین بیشتر جایزه بگیرید


مطالب مرتبط با این موضوع

تحلیلگر مطرح بازار ارز دیجیتال رویایی از قله‌های جدید برای بیت‌کوین، اتریوم و سولانا می‌کشد!

تحلیلگر مطرح بازار ارز دیجیتال رویایی از قله‌های جدید برای بیت‌کوین، اتریوم و سولانا می‌کشد!

ایلان ماسک با زبان طنز به نوسانات بازار کریپتو واکنش نشان می‌دهد!

ایلان ماسک با زبان طنز به نوسانات بازار کریپتو واکنش نشان می‌دهد!

کیف پولی که از 757 دلار به 880 هزار دلار رسید!

کیف پولی که از 757 دلار به 880 هزار دلار رسید!

ارزهای در خطر SEC کدام ها هستند؟

ارزهای در خطر SEC کدام ها هستند؟

تغییر راهبرد آرک در ETF خود

تغییر راهبرد آرک در ETF خود


تحلیل کاربران

کوین بیس

sajadsh33

28/فروردین/1401

بزرگترین صرافی ارزهای دیجیتال آمریکاوحتی دنیا اعلام کرده که تا2یا3ماه آینده ٣آلتکوین جدیدبه بازارارزهای دیجیتال وصرافی کوین بیس اضافه خواهدشد.

20

کوین بیس

angel77

28/فروردین/1401

بزرگترین صرافی ارزهای دیجیتال آمریکا قصد داره دتو سه ماه آینده سه التکوین رو به بازار خود اضافه کنه بعد از انتشار این اعلامیه این کوین ها بیش از ۱۰۰ درصد رشد کردن وای هنوز این توکن‌ها هنوز به بازار کوین بیس اضافه نشدن

22

رشد

hastiiii

28/فروردین/1401

نزدیک به لیست شدن در بازار کوین بیس اینقدرشد برای این سه ارز داشته و احتمالا در ادامه هم شاهد همین روند خواهیم بود

35

رشد

09380100885

28/فروردین/1401

دوستان بازار همینه هر روز ممکن هست یه سری از ارزهای دیجیتال رشد می‌کنه الان همه یه عده دارن میگن وای چرا ما نداریم یا رفتن که بخرن

22

بازار.............. fare

farejoon

28/فروردین/1401

بازار روز به روز داره هی ارزهای جدید میشه و بزودی دو ارز جدید هم تشریف فرما میشن شلوغیه بازار ادمو دیوونه میکنه ادمو گیج میکنه کاش فقط ده بیستا بیشتر نبود و همه میتونستن بخرن عالی میشد

18

کوین بیس

asalii

28/فروردین/1401

لیست شدن تو صرافی مزایای زیادی داره و حالا دیدیم با اعلام لیست شدن چند ارز در کوین بیس رشد خوبی داشتند

37

رشد

hasankhoshmaram.gmaill85.com

28/فروردین/1401

با سلام خدمت دوستان از نظر من همه ارزها در حال سعود افت میشن عادی وقتی رشد میکن بعضی ها میان میرن میخرن میگم چرا ما روش سرمایه گذاری نکنیم که ارز تا حدودی رشد میکن بعد مدتی دوباره متوقف میشخ

16

شک وتردید در بازار

09157597853

06/اردیبهشت/1401

با توجه به به مسائل منطقه شک و تردید در بازار مشهود است با آرزوی قبولی طاعات و عبادات وموفقیت وسلامت باشید

9

رشد سه التکوین

زارع

28/فروردین/1401

با اعلام کوبیس بزرگترین بازار ارزهای دیجیتال درمورد عرضه التکوین هایی که بیشتر ین عملکرد را داشته باشند سه التکوین وپروژه که بیشترین رشد راداشته وبزودی دراین صرافی عرضه ومورد معامله قرار می گیرند هرچه تبليغ ازطرف شخصیتها وشرکتها وحتی صرافی های بزرگ درمورد رمزارزی صورت گیرد بدنبال آن افزایش ویا صعود آن ارز وجود دارد

22

رشد عالی

dors@1

28/فروردین/1401

بازار کوین بیس برای اینکه مورد توجه زیاد قرار بگیرند عالیه و حالا داریم به لیست شدن این سه ارز نزدیک میشیم و رشد صد درصدی رو می بینیم

38

سود دهی

aeysa

28/فروردین/1401

با این روند در ارز دیجیتال اگر به همین صورت به پیش بره واقعا موقع خوبی برای کاربران در این ارز هستش که بخوایم متمرکز باشیم در این بازار

15

کوین بیس/صرافی بزرگ

hoseinseify

30/فروردین/1401

کوین بیس بزرگترین صرافی ارزهای دیجیتال کشور آمریکا در این روزه قصد بر این داره سه آلتکوین رو به بازار خود اضافه کنه ولی هنوز تو کن هل هنوز به بازار کوین بس اضافه نشدن. به امید موفقیت و سر بلندیه شما دوستان عزیز و گرامی

15

دانلود اپلیکیشن موبایل کوینگرام

با اپلیکیشن اندروید کوینگرام از آخرین مطالب بازارهای مالی و رمزارز ها با خبر باشید، قیمت تمامی رمزارز ها در لحظه چک کنید و نرخ آنها را با مبدل ارز کوینگرام به یکدیگر تبدیل کنید، با دیگر افراد در مورد تحلیل ها و مطالب گفت و گو کنید، سبد دارایی ارزهای دیجیتال خودتان را بسازید و از سود و زیان خود در بازه های زمانی مختلف با خبر باشید و با شرکت رایگان در مسابقات پیش بینی رمزارز جایزه ببرید.
coingram
coingram
کوینگرام

استارتاپ کوینگرام به عنوان یک رسانه تخصصی در حوزه بازار های مالی وارز های دیجیتال ، فعالیت خود را از تیر 1398 شروع کرد. هدف ما از ابتدا آموزش وآشنایی مردم با علم و فناوری آینده یعنی بلاک چین بوده است. آشنایی با انواع ارز های دیجیتال مانند بیت کوین، اتریوم، آدا کاردانو و بقیه رمزارز ها میتواند ما را در انتخاب خرید و سرمایه گذاری در این حوزه بسیار بیشتر کمک کند. همان طور که سرمایه گذاری ها و ورود پول به این حوزه روز به روز بیشتر می شود، مسئولیت ما برای آگاهی بخشی و اطلاع رسانی بیشتر می شود تا کسی درگیر پروژه های کلاه برداری و طرح های پانزی نشود.

برگزیده ها

درآمد از کوینگرام

شرایط و قوانین

مفاهیم پایه

آشنایی با بلاکچین

آشنایی با بیتکوین

آشنایی با اتریوم

کوینگرام

درباره ما

ارتباط با ما

شبکه های اجتماعی

اینستاگرامتلگرام

کلیه ی حقوق این سایت نزد کوینگرام محفوظ بوده و بازنشر محتوای اختصاصی با ذکر منبع بلامانع است.