coingram
کوینگرام

نوسان

قیمت

نام ارز

1.8%

58,398 $

3,638,195,400 تومان

Bitcoin

Bitcoin

btc

2.3%

2,962 $

184,503,319 تومان

Ethereum

Ethereum

eth

0.2%

1 $

62,300 تومان

Tether

Tether

usdt

1.7%

557 $

34,701,100 تومان

Binance Coin

Binance Coin

bnb

9.9%

135.8 $

8,460,340 تومان

Solana

Solana

sol

0%

1 $

62,300 تومان

USD Coin

USD Coin

usdc

3.6%

0.5137 $

32,004 تومان

XRP

XRP

xrp

2.2%

2,960 $

184,429,182 تومان

Staked Ether

Staked Ether

steth

4.5%

0.1296 $

8,074 تومان

Dogecoin

Dogecoin

doge

1.5%

4.8 $

299,040 تومان

TonCoin

TonCoin

ton

وضعیت بازار: بررسی سطوح حمایت و مقاومت پیش‌ روی ارزهای دیجیتال

02/اردیبهشت/1401
افزودن به نشان شده ها
وضعیت بازار: بررسی سطوح حمایت و مقاومت پیش‌ روی ارزهای دیجیتال
BTC
ETH
Altcoins
بیتکوین
3240
3 دقیقه

بیت کوین مقاومت ۴۲,۵۰۰ دلاری را شکست اما موفق به عبور از مقاومت ۴۳,۲۰۰ دلاری نشد. در نتیجه اصلاح شدید قیمت آغاز شد تا در حال حاضر بیت کوین در محدوده ۴۰,۵۰۰ دلار معامله شود. سرعت افت قیمت بیت کوین در حال حاضر برابر با ۳ درصد در روز تخمین زده می‌شود. سود هفتگی این ارز دیجیتال نیز اکنون به ۲ درصد کاهش یافته است.

به گزارش کریپتونیوز، روند قیمت اکثر آلت کوین‌های اصلی بازار نیز معکوس شده است. حمایت اتریوم در ۳,۰۵۰ دلار پابرجا نماند. حمایت ایکس‌آرپی (XRP) در ۰.۷۵ دلار شکسته شد تا روندی نزولی در پیش گیرد. کاردانو نیز با کاهش قیمت به حمایت ۰.۹۰ دلاری خود نزدیک می‌شود.

کل سرمایه بازار در نمای ساعتی

قیمت بیت کوین

پس از آن‌که بیت کوین از سدّ مقاومت ۴۲,۵۰۰ دلاری عبور کرد، فروش‌ها شدت گرفت. بیت کوین تا سطح ۴۳,۰۰۰ دلار نیز بالا آمد اما از پس مقاومت ۴۳,۲۰۰ دلاری برنیامد و موج نزولی شدید قیمت را به سطح ۴۱,۰۰۰ دلاری بازگرداند. حمایت کلیدی پیش روی بیت کوین در ۳۹,۵۰۰ دلار قرار دارد و اگر این حمایت شکسته شود، سرعت افت قیمت بیت کوین افزایش پیدا می‌کند.

نزدیک‌ترین مقاومت پیش روی بیت کوین نیز در سطح ۴۱,۲۰۰ دلاری قابل مشاهده است. مقاومت کلیدی بعدی می‌تواند ۴۱,۵۰۰ دلار باشد که در صورت شکست این مقاومت، روند صعودی بیت کوین شدت بگیرد.

قیمت اتریوم

اتریوم نیز پس از آنکه توانست مقاومت ۳,۱۵۰ دلاری را پشت‌سر بگذارد، با فشار فروش در محدوده ۳,۱۸۰ دلار مواجه شد. قیمت اتریوم به زیر سطح ۳,۱۰۰ دلار بازگشته و حتی کمتر از ۳,۰۵۰ دلار نیز معامله شد اما نمودار قیمت این ارز دیجیتال سعی در باقی‌ماندن بالای سطح ۳,۰۰۰ دلار دارد. اتریوم ۳ درصد در شبانه روز و یک درصد در هفته اخیر کاهش قیمت داشته است. حمایت کلیدی بعدی آن نیز در محدوده ۲,۹۵۰ دلار است. اما اگر قیمت روندی صعودی در پیش گیرد، سطح ۳,۰۵۰ احتمالا تبدیل به یک مقاومت خواهد شد. مقاومت کلیدی بعدی نیز در محدوده ۳,۱۲۰ دلار پیش‌بینی می‌شود.

قیمت آلت کوین‌ها

کاردانو از پس مقاومت ۰.۹۸ دلاری برنیامد. با کاهش قیمت این ارز دیجیتال به زیر سطح ۰.۹۵ دلار، حمایت ۰.۹۰ دلاری بسیار نزدیک به نظر می‌رسد.

بی‌ان‌بی (BNB) در تلاش بود که بالای مقاومت ۴۲۵ دلاری تثبیت شود. طرفداران کاهش قیمت‌ها یا به اصطلاح خرس‌های بازار این ارز دیجیتال اما توانستند قیمت را به زیر سطح ۴۱۲ دلار برسانند. اگر این روند نزولی ادامه‌دار باشد، امکان رسیدن به حمایت ۴۰۰ دلاری نیز وجود دارد.

قیمت سولانا که نتوانست مقاومت ۱۱۰ دلاری خود را پشت سر بگذارد نیز روندی نزولی در پیش گرفت و حال در نزدیکی حمایت ۱۰۲ دلاری‌اش به‌سر می‌برد.

قیمت دوج کوین خط حمایت ۰.۱۴ دلاری خود را شکست و کاهش یافت و اکنون در حال نزدیک‌شدن به حمایت ۰.۱۳۵ دلاری‌اش است. در صورت ادامه‌دار شدن این کاهش قیمت، حمایت‌های ۰.۱۳۲ دلاری و ۰.۱۳۰ دلاری در دسترس خواهند بود.

ایکس‌آرپی (XRP) قادر به حفظ موقعیت خود بالای حمایت ۰.۷۵ دلاری نبود و با ۳ درصد کاهش، حال ممکن است حمایت ۰.۷۲ دلاری را نیز از دست رفته ببیند. ادامه‌دار شدن این وضع موجب رسیدن نمودار قیمت این ارز دیجتال در کوتاه مدت به حمایت کلیدی ۰.۷۰ دلاری می‌شود.

آلت کوین‌های دیگر بازار نیز غالباً نزولی بودند. در این میان ایپ کوین (ApeCoin) با ۱۱ درصد کاهش، کمتر از ۱۴ دلار معامله شد. در همین حال ترون و دیکرد در میان ۱۰۰ ارز دیجیتال برتر بازار بهترین عملکرد را داشتند. ترون با جهش ۷ درصدی در قیمت خود از مرز ۰.۰۶۷ دلار گذشت و سود هفتگی خود را به ۱۲ درصد افزایش داد. دیکرد نیز در شبانه روز گذشته رشدی ۱۶ درصدی و طی هفته اخیر رشدی ۳۰ درصدی را پشت‌سر گذاشته است تا قیمت این ارز دیجیتال از ۷۱ دلار عبور کند.

به‌طور کلی، کاهش قیمت بیت کوین موجب عقب‌نشینی قیمت آن از سطح ۴۳,۰۰۰ دلار شد. حال اگر بیت کوین نتواند بالاتر از ۴۰,۰۰۰ دلار باقی بماند، خطر تغییر روند قیمتی آن در آینده وجود دارد.

منبع:

ارز دیجیتال


امتیاز دادن به خبر

با لایک کردن هر خبر شما می توانید کوین بیشتر جایزه بگیرید


مطالب مرتبط با این موضوع

بیت‌کوین دوباره ۵۷ هزار دلاری شد! راز رالی جدید چیست؟

بیت‌کوین دوباره ۵۷ هزار دلاری شد! راز رالی جدید چیست؟

اتریوم در مسیر شکوه: پیش‌بینی رسیدن به قله ۵۲۰۰ دلاری!

اتریوم در مسیر شکوه: پیش‌بینی رسیدن به قله ۵۲۰۰ دلاری!

۶۰ روز مانده به هاوینگ بیت کوین: آیا شاهد رشد قیمت خواهیم بود یا کاهش آن؟

۶۰ روز مانده به هاوینگ بیت کوین: آیا شاهد رشد قیمت خواهیم بود یا کاهش آن؟

۶ آلت کوین برتر که از به‌روزرسانی دنکان اتریوم رشد می‌کنند!

۶ آلت کوین برتر که از به‌روزرسانی دنکان اتریوم رشد می‌کنند!

اتریوم ۳۰۰۰ دلار را پشت سر گذاشت؛ آیا به سمت فتح ۳۵۰۰ دلار حرکت می‌کند؟

اتریوم ۳۰۰۰ دلار را پشت سر گذاشت؛ آیا به سمت فتح ۳۵۰۰ دلار حرکت می‌کند؟


تحلیل کاربران

بیت کوین

09179120432AsAsAs33

03/اردیبهشت/1401

این وضع بر نو سان زیاد پایدار نخواهد بود بازهم اوج صعود پر تکرار خواهد شد مهم آن است که بیت کوین در سقوط قیمتی هم می‌باشد در ارزش در صدر قرار دارد و ریشه بیت کوین سست نمیگردد

22

بازار

asalii

02/اردیبهشت/1401

بازار با یه مقاومت سنگین ذوبرو شد و وقتی بیت کوین نتونست خودشو بالای ۴۲۸۰۰ دلار نگه داره با ریزش زیاد مواجه شد

50

تاثیر بیت کوین بر روی سایر آلت کوینها

ARkanroozbeb

02/اردیبهشت/1401

بیت کوین دچار یک سر در گمی عمیق و عجیبی شده و ناحیه مقاومتی ۴۲۵۰۰دلار سدی سترگ و لایه ی نفوذ ناپذیر برای شکستن این سر حد قیمته.اما چیزی که به مرور زمان خودش رو نشون میده این عدم وابستگی آلت کوین ها به بیت کوین هست .چون تعداد بیت کوین به دویست ده میلیون واحد محدود شده .قطعا بازار جهانی بدنبال چند ارز فراگیر و با تعداد واحد بیشتر برای مبادلات خودش هست .مثلا بازرگانی در کره بابت صادرات کالای خود به مثلا کانادا نیازمند یک سیستم فراگیر و با سرعتی بالا و بدون باگ و امنیت بالا هست مثلا ارز ریپل یا ترون یا زیل یا شاید آدا مناسب تر برای مبادلات پولی مثلا این تاجر باشند تا اتریوم که خیلی محدود و خیلی سر در گمه

32

بیت کوین

Nimat

04/اردیبهشت/1401

در حال حاضر بیت کوین در بازار ارز دیجیتال مشخصه خوب نداشته ودر پی نوسانات اخیر توسط ریس فدروال ارز خود را شکست

5

بیت کوین

Amir13860

02/اردیبهشت/1401

بازار بعد از اینکه نتوانست رشد زیادی انجام دهد ریزش را عادی بوده است ولی بازار با درصد بالا رشد میکند و باید منتظر رشد باشیم

29

وضعیت فعلی بازار/ارز دیجیتال

hoseinseify

03/اردیبهشت/1401

در این روز ها در حاله حاضر بازار ارز دیجیتال روند مشخصی نداره و نواسانات سنگین ولی یه ذره با بازه زمانی خوب راه افتاده و نمیشه فعلا گفت چی خواهد شد در روزهایه آینده. به امید موفقیت و سر بلندیه شما دوستان عزیز و گرامی

23

nanas

[email protected]

03/اردیبهشت/1401

کاهش قیمت بیت کوین موجب عقب نشینی قیمت اون از سطح ۴۳۰۰۰ دلار شد . حالا اگه بیت کوین نتواند بالاتر از ۴۰۰۰۰ دلار باقی بماند خطر روند فیمتی ان در اینده وجود دارد

6

تحولات بازار..........fare

farejoon

03/اردیبهشت/1401

واقعا اوضاع بازار انچنان خوشایند نیست گاهی ارزها بالا گاهی پایین خلاصه ان چنان جالب نیست ولی این جور نمیمونه کلا ارز وقتی به این حال در میاد همه چی تغییر میکنه الان طلا ارزون شده سکه و همه چی تغییر کرده اوضاع مشخص نیست تا ببینیم چی میشه .

20

وضعیت

hastiiii

02/اردیبهشت/1401

در حال حاضر بازار روند مشخصی نداره و نوسانات سنگین ولی یه ذره با باره زمانی خوب راه افتاده و فعلا نمیشه گفت چی میخواد بشه

55

ارز دیجیتال

angel77

02/اردیبهشت/1401

بازار رمز ارزها این روزها در پی نوسامات اخیر دچار ریزش شدن وبیت کوین سطح مقاومتی خودش رو در پی سخنان رئیس فدرال شکست

35

وضعیت بازار سردر گم

Ahmadshafiee

03/اردیبهشت/1401

توی این بازار دوستان که خيلی بالا و پایین داره فقط کسانی که تریدر روزانه هستند دارن کیف میکنن و سودهای شیرینی از بازار کسب می‌کنند، اما اگه کسی هولدر بلند مدت هست خواهشن تحریک نشید و سرمایه خودتون رو از بین نبرید وصبر بلند مدت حداقل دوساله داشته باشید مطمئن باشید سود خواهید کرد .ما ایرانی‌ها با دو حرف زود تصمیم میگیریم ،الان بازار مال تریدرها هست و خوب دارن کار میکنن امیدوارم خوب بازار رو بشناسید و زود تصمیم نگیرید .این بازار فقط صبر لازم‌ داره باتشکر....

24

بازار

09380100885

02/اردیبهشت/1401

بیت کوین الان تو سطح مقاومت هست اگه بتونه سطح 39500 حفظ کنه امید برگشت هست وگرنه تا 34 میاد احتمالا زیاد

25

بیت کوین

[email protected]

03/اردیبهشت/1401

بیت کوین دچار یک سر در گمی عمیق و عجیبی شده و ناحیه مقاومتی ۴۲۵۰۰دلار سدی سترگ ولایت ی نفوذ ناپذیری شده

8

روند بازار

hamai

02/اردیبهشت/1401

در طی چند روز گذشته بازار پر نوسانی داشتیم وبرای چندمین به بازار به حمایت 39500واکنش نشان داذه امیدوارم که اینبار از اینجا به سمت بالا حرکت کنه

37

دانلود اپلیکیشن موبایل کوینگرام

با اپلیکیشن اندروید کوینگرام از آخرین مطالب بازارهای مالی و رمزارز ها با خبر باشید، قیمت تمامی رمزارز ها در لحظه چک کنید و نرخ آنها را با مبدل ارز کوینگرام به یکدیگر تبدیل کنید، با دیگر افراد در مورد تحلیل ها و مطالب گفت و گو کنید، سبد دارایی ارزهای دیجیتال خودتان را بسازید و از سود و زیان خود در بازه های زمانی مختلف با خبر باشید و با شرکت رایگان در مسابقات پیش بینی رمزارز جایزه ببرید.
coingram
coingram
کوینگرام

استارتاپ کوینگرام به عنوان یک رسانه تخصصی در حوزه بازار های مالی وارز های دیجیتال ، فعالیت خود را از تیر 1398 شروع کرد. هدف ما از ابتدا آموزش وآشنایی مردم با علم و فناوری آینده یعنی بلاک چین بوده است. آشنایی با انواع ارز های دیجیتال مانند بیت کوین، اتریوم، آدا کاردانو و بقیه رمزارز ها میتواند ما را در انتخاب خرید و سرمایه گذاری در این حوزه بسیار بیشتر کمک کند. همان طور که سرمایه گذاری ها و ورود پول به این حوزه روز به روز بیشتر می شود، مسئولیت ما برای آگاهی بخشی و اطلاع رسانی بیشتر می شود تا کسی درگیر پروژه های کلاه برداری و طرح های پانزی نشود.

برگزیده ها

درآمد از کوینگرام

شرایط و قوانین

مفاهیم پایه

آشنایی با بلاکچین

آشنایی با بیتکوین

آشنایی با اتریوم

کوینگرام

درباره ما

ارتباط با ما

شبکه های اجتماعی

اینستاگرامتلگرام

کلیه ی حقوق این سایت نزد کوینگرام محفوظ بوده و بازنشر محتوای اختصاصی با ذکر منبع بلامانع است.