coingram
کوینگرام

ایلان ماسک توییتر را به قیمت ۴۴ میلیارد دلار خرید

06/اردیبهشت/1401
افزودن به نشان شده ها
ایلان ماسک توییتر را به قیمت ۴۴ میلیارد دلار خرید
ElonMusk
Twitter
DOGE
توییتر
1816
زمان مطالعه: 2 دقیقه

ایلان ماسک مدیرعامل شرکت تسلا تایید کرد که شبکه اجتماعی توییتر را می‌خرد.

به نقل از The Block، توییتر پیشنهاد ۴۴ میلیارد دلاری ایلان ماسک برای خرید این شبکه اجتماعی را پذیرفته است.

طبق بیانیه منتشرشده در روز دوشنبه، مدیرعامل تسلا ۵۴.۲۰ دلار به ازای هر سهم پرداخت می‌کند. گزارشات حاکی از آن است که این معامله به زودی انجام خواهد شد.

طی این خرید توییتر به یک شرکت خصوصی تبدیل می‌شود، و قرارداد آن در سال جاری انجام خواهد شد و در انتظار تایید قانونگذاران و سهامداران توییتر است.

برت تیلور (Bret Taylor) رییس هیات مدیره توییتر گفته است هیات مدیره توییتر فرایند جامع و دقیقی با تمرکز بر ارزش، قطعیت و تامین مالی، برای ارزیابی پیشنهاد ایلان ماسک انجام می‌دهد.

این بیانیه ۴ روز پس از آن منتشر شده است که ایلان ماسک یک بسته مالی و اقتصادی برای خرید خود ارائه داده است. رویترز گزارش داده است که بسته پیشنهادی ماسک باعث شده است که هیات مدیره توییتر با جدیت بیشتری به بررسی پیشنهاد وی بپردازند.

ماسک این خرید را با ۲۵.۵ میلیارد اوراق قرضه و وام‌ مارجین انجام می‌دهد و ۲۱ میلیارد دلار دیگر را به صورت سهام شرکت تسلا ارائه خواهد داد. او قبلاً بیان کرد پیشنهاد ۵۴.۲۰ دلار به ازای هر سهم، بهترین و آخرین پیشنهاد او است.

ایلان پیشنهاد خود را در اوایل ماه جاری ارائه داد. پیشنهاد او یک روز پس از آن ارائه شد که ۹.۲٪ از سهام این شبکه اجتماعی را خریداری کرد. یک روز بعد، هیات مدیره توییتر مانعی برای متوقف ساختن یا به عقب انداختن این معامله ایجاد کردند.

مدیرعامل تسلا گفته است که اگر پیشنهاد او مورد موافقت قرار بگیرد، الگوریتم توییتر را به صورت متن باز درمی‌آورد و سعی می‌کند تا توییتر را به مکانی برای آزادی بیان تبدیل کند. وی هم‌چنین گفته است در صدد برطرف کردن مشکل حساب‌های اسپم و ربات‌ها خواهد بود.

ماسک هم‌چنین در بیانیه خرید خود، به اهمیت توییتر به عنوان پلتفرم دارای آزادی بیان اشاره کرده است.

ماسک در این خصوص گفته است:

آزادی بیان پایه و اساس دموکراسی کارآمد است و توییتر مرکز دیجیتال است که برای آینده بشریت، بسیار مهم و حیاتی است. من هم‌چنین می‌خواهم با ویژگی‌های جدید، متن باز کردن الگوریتم توییتر به منظور افزایش اعتماد و از بین بردن ربات‌های اسپم، توییتر را بیش از پیش بهبود دهم. توییتر پتانسیل بسیار زیادی دارد و من به دنبال این هستم تا با همکاری شرکت و جامعه کاربران، این پتانسیل را به صورت عینی محقق سازم.

پس از انتشار این بیانیه، ماسک در توییتر نوشت که امیدوار است حتی سخت‌گیرترین منتقدان او در این پلتفرم به فعالیت خود ادامه دهند، زیرا آزادی بیان به همین معنا است.

دوج کوین، برنده اصلی این ماجرا

توییتر قرار است به صورت آزمایشی پرداختی‌های خود به کاربران را از طریق استیبل کوین USDC و با استفاده از شبکه پالیگان انجام دهد. اما در خصوص پذیرش دوج کوین در توییتر هنوز هیچ صحبت رسمی نشده است. با این حال ایلان ماسک در پاسخ به یکی از کاربران توییتر که گفته بود ایلان از دوج کوین در سیستم انعام دهی توییتر استفاده خواهد کرد پاسخ صد درصد را داده است.

ایلان ماسک یکی از حامیان اصلی این میم کوین محبوب است و انتظار می‌رود با خرید توییتر از این شبکه اجتماعی برای رشد Doge بهره ببرد.با انتشار این خبر و حواشی های آن، قیمت دوج کوین طی ۲۴ ساعت گذشته با رشد ۲۳٪ به ۰.۱۶ دلار رسیده است.

منبع:

میهن بلاکچین


امتیاز دادن به خبر

با لایک کردن هر خبر شما می توانید کوین بیشتر جایزه بگیرید


مطالب مرتبط با این موضوع

چهار توکن زیر ۰.۲ دلار با پتانسیل افزایش ۲۰ برابری!

چهار توکن زیر ۰.۲ دلار با پتانسیل افزایش ۲۰ برابری!

ایلان ماسک و دوج کوین؛ آیا DOGE به توییتر X می‌پیوندد؟

ایلان ماسک و دوج کوین؛ آیا DOGE به توییتر X می‌پیوندد؟

ایلان ماسک با زبان طنز به نوسانات بازار کریپتو واکنش نشان می‌دهد!

ایلان ماسک با زبان طنز به نوسانات بازار کریپتو واکنش نشان می‌دهد!

مأموریت فضایی دوج کوین به تعویق افتاد!

مأموریت فضایی دوج کوین به تعویق افتاد!

دوج‌کوین در کانون توجه سرمایه‌گذاران بزرگ!

دوج‌کوین در کانون توجه سرمایه‌گذاران بزرگ!


تحلیل کاربران

ایلان

09380100885

06/اردیبهشت/1401

ایلان ماسک با یه تیر دو نشون زده درست توییتر رو خریده ولی اثرش رو دوج کوین بیشتر هست تا توییتر ،بازار برا رشد چنین شوک های میخواهد

21

خبر خوب!

maryamrahimi

07/اردیبهشت/1401

خبر بودی بود! واقعا با این کار حکومت رو بدست گرفته ثروت موفقیت تلاش پشتکار... هرکی اینارو بدست بیاره میشه ایلان ماسک دمش گرم

13

توییترماسک

padeshah_0

10/اردیبهشت/1401

فکر کنم ( توییت ماسک ) بشه اسمش خخخ ولی خب درکل برای ایلان ماسک خیلی خوبه چون توی این عصر ارتباطات هرکس ارتباط بیشتری داره و نفوذ بالایی داره قدرت بیشتری براش به ارمغان میاره

11

آقای پول جهان

essi1370

06/اردیبهشت/1401

آقای ماسک دو هفته پیش با پیشنهاد خریداری کل سهام این شرکت به قیمتی بالاتر از بهای بازار، خواهان مالکیت آن شده بود. هیات مدیره توییتر پیش از این با پیشنهاد آقای ماسک مخالفت کرده بود. آقای ماسک که با بیشتر از ۲۷۳ میلیارد دلار دارایی ثروتمندترین مرد جهان شناخته شده، بنیانگذار تسلا و شرکت فضایی اسپیس ایکس است.

15

ایلان ماسک

hamai

06/اردیبهشت/1401

ایلان ماسک با خرید توییتر تقریباً میشه گفت 30درصد فضای مجازی را صاحب شد واو همچنین گفته تلگرام را نیز به زودی خواهد خرید یعنی کلا رسانه جهان را در دست خواهد کرد

28

ایلان ماسک و توئیتر

زارع

06/اردیبهشت/1401

ماسک باارائه پیشنهاد خود برای توئیتر وتبدیل آن به آزادی بیان ومتن باز بر پایه دموکراسی می کوشد ومدیریت توئیتر نیز با موافقت این پیشنهاد برای به سرانجام رساندن آن تلاش میکند

21

ماسک و توییتر

hastiiii

06/اردیبهشت/1401

خریدن توییتر بیشتر برای بالا بردن قیمت دوج کوین خوب هست و میشه با برنامه ریزی های ایلان ماسک منتظر قیمت های بالاتر برای دوج باشیم

44

ایلان ماسک غول آینده ی سوشال مدیا

ARkanroozbeb

06/اردیبهشت/1401

ایلان ماسک به چنان ثروت و کسب مقام پر درآمدترین فرد دنیا رسیده که به نوعی از ثروت و پول دیگه اشباع شده الان دنبال محبوبیت و مقبولیت بیشتری نزد اذهان عمومی کل دنیاست و خرید توییتر صرفا بخاطر افزایش قیمت دوج کوین نیست .باید واقعیت رو قبول کرد که دوج کوین فقط یک کوین مورد علاقه ی ایلان ماسک هست .البته اگه مقبولیت عمومی و پذیرش دوج کوین را اگر کاربران توییتر بپذیرند در افزایش قیمت این رمز ارز:بی تاثیر نیست .اما هوش کارآفرینی ایلان ماسک برتر از این موارد هست .او میداند که عصر آینده عصر ارتباطات و آی تی: و رسانه ها و شبکه های اجتماعی است و برای ایلان ماسک هم قدرت سیاسی و هم قدرت پولی ایجاد میکند.کسی چه میداند شاید چند سال دیگر ریبس جمهور دو دوره ی ۴ ساله ایالات متحده باشد

16

ایلان ماسک

hamidrrrr

09/اردیبهشت/1401

ایلان ماسک ار نظر من یک انسان فوق‌العاده باهوش است و او حتما درباره این کارش توضیحات قابل قبولی دارد کسی که می‌توانست به جای این کار چند تا باشگاه سطح اول دنیا را بخرد و از باشگاه هایش چندین برابر توییتر نفع داشته باشد

9

ایلان ماسک ثروتمندتر از ایران فقیر

HamiGh

06/اردیبهشت/1401

فقط شما توجه ‏که یک فقره ایلان ماسک توییتر رو خریده ۴۴ میلیارد دلار و یک کشوری مثل ایران چند سال هست که منتظره که کره جنوبی ۷ میلیارد پول بلوکه شده‌اش رو آزاد کنه !!!

27

ایلان ماسک

marwan

08/بهمن/1401

ماسک از مادری کانادایی و پدری از آفریقای جنوبی زاده شد و در پرتوریا، آفریقای جنوبی بزرگ شد. او مدت کوتاهی در دانشگاه پرتوریا به تحصیل پرداخت و در ۱۷ سالگی برای حضور در دانشگاه کویینز به کانادا نقل مکان کرد. او دو سال بعد به دانشگاه پنسیلوانیا رفت و در آن جا لیسانس اقتصاد و فیزیک خود را دریافت کرد. او در سال ۱۹۹۵ برای تحصیل در دانشگاه استنفورد به کالیفرنیا نقل مکان کرد اما تصمیم گرفت که به دنبال کار حرفه‌ای، شرکت نرم‌افزار وب زیپ۲ را با برادرش کیمبال تأسیس کند. این شرکت نوپا در سال ۱۹۹۹ با قیمت ۳۰۷ میلیون دلار توسط شرکت کامپک خریداری شد. ماسک همان سال به صورت مشترک بانک آنلاین X.com را تأسیس کرد که در سال ۲۰۰۰ با کنفینیتی ادغام شد و باعث تشکیل پی‌پل شد. این شرکت در سال ۲۰۰۲ به قیمت ۱٫۵ میلیارد دلار توسط ای‌بی خریداری شد.

2

ایلان ماسک

asalii

06/اردیبهشت/1401

خرید توییتر توسط ایلان ماسک بهترین خبر ممکن برای دوج کوین و طرفدارانش هست و مطمئنا یه صعود خوبی به زودی خواهد داشت

44

توییتر ماسک

angel77

06/اردیبهشت/1401

خرید توییتر توسط ایلان ماسک یه اتفاق جدیددر دنیارو رقم زده و قیمت ارز محبوب ماسک با رشد قیمتی مواجه شده این روزها بشدت باید اخبار رو دنبال کرد خبرهای تازه ای در راهه

18

تویتر دوج دوست داشتنی

[email protected]

08/اردیبهشت/1401

ایلان ماسک با خرید توییتر یک پله دیگر برای دوج محبوبیت خرید تا وقتی که ایلان ماسک است ما پیشرفت دوج کوین را شاهد خواهیم شد درود بر ماسک ودوج

13

دانلود اپلیکیشن موبایل کوینگرام

با اپلیکیشن اندروید کوینگرام از آخرین مطالب بازارهای مالی و رمزارز ها با خبر باشید، قیمت تمامی رمزارز ها در لحظه چک کنید و نرخ آنها را با مبدل ارز کوینگرام به یکدیگر تبدیل کنید، با دیگر افراد در مورد تحلیل ها و مطالب گفت و گو کنید، سبد دارایی ارزهای دیجیتال خودتان را بسازید و از سود و زیان خود در بازه های زمانی مختلف با خبر باشید و با شرکت رایگان در مسابقات پیش بینی رمزارز جایزه ببرید.
coingram
coingram
کوینگرام

استارتاپ کوینگرام به عنوان یک رسانه تخصصی در حوزه بازار های مالی وارز های دیجیتال ، فعالیت خود را از تیر 1398 شروع کرد. هدف ما از ابتدا آموزش وآشنایی مردم با علم و فناوری آینده یعنی بلاک چین بوده است. آشنایی با انواع ارز های دیجیتال مانند بیت کوین، اتریوم، آدا کاردانو و بقیه رمزارز ها میتواند ما را در انتخاب خرید و سرمایه گذاری در این حوزه بسیار بیشتر کمک کند. همان طور که سرمایه گذاری ها و ورود پول به این حوزه روز به روز بیشتر می شود، مسئولیت ما برای آگاهی بخشی و اطلاع رسانی بیشتر می شود تا کسی درگیر پروژه های کلاه برداری و طرح های پانزی نشود.

برگزیده ها

درآمد از کوینگرام

شرایط و قوانین

مفاهیم پایه

آشنایی با بلاکچین

آشنایی با بیتکوین

آشنایی با اتریوم

کوینگرام

درباره ما

ارتباط با ما

شبکه های اجتماعی

اینستاگرامتلگرام

کلیه ی حقوق این سایت نزد کوینگرام محفوظ بوده و بازنشر محتوای اختصاصی با ذکر منبع بلامانع است.